Re: Možnosti hry a nove projekty?
Napsal: čtv 26. kvě 2016 22:04:45
To co povídáš je více méně kniha misí, ale o tom se tu nebavímeSpartaa16 píše:Pochybuju, že ti bude někdo nahánět po ledovce zombí psy a bude jich muset zabít 500, aby pak za to dostal 1 bílou perlu a 2 pergamenty.surals píše:Áno toto sa mi páči, ja by som prijal aj úlohy, ktoré by boli jak pre malé tak aj pre veľké lv. Nemusíme sa baviť o neviem akých neskutočných odmenách. Princíp by bol ten, že by sa zabavili ľudia. Ja by som si vedel určite aj predstaviť hrad, ktorý by ľudia stavali Quest systémom a to aj do väčších detailov ako napr materiál použitý na hradby, okenice, brány atď .... je tam toho neskutočne veľa s tým, že by ťa Q smerovali na danú mapu nie do Priťažlivky, ale to som už asi dosť odbočil od témy.Davisss píše:Země přitažlivosti je země přitažlivosti. 90% z nás tam začínala a možná ještě využívá toto místo pro drop věcí potřebných i pro velké lv. Nicméně já bych viděl využití klasických map jinak. Přidat meteory je fajn, ale proč nepřidat tedy nějaké zajímavé Questy? Třeba i dlouhodobé a né příliš stereotypní.
Pro příklad Sohan.
Úkol: Ledové šílenství
1. Nalezni hromady sněhu, v některé z nich je ukrytá mapa (Né pokladu)
2. Podle mapy nalezni místo (žádné souřadnice, popisy) U velkého smrku
3. Odměna formou yang/věc
Neříkám, že je to to nejlepší, ale mě osobně by na malém lv asi nevadilo dostat nějaký Q, na který nepotřebuji výbavu a něco mě to přinese
Popřípadě by ty Q mohly mít úrovněJako obtížnost 1,2 ...
Děkuji![]()
To se ti na to hráči vyprdnou a zůstanou v přitaližvce.
