Stránka 7 z 11
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 4:13:01
od MostEVILEK
Script píše:Před malou chvílí proběhla mimořádná údržba, při které byly vydány opravné patche na následující chyby.
- příliš rychlý útok u některých monster (například Kolonie Cidonia, Entarian, ...)
- příliš vysoká rychlost pohybu některých monster v Kerindoru
- vracení zpět při jízdě na poníkovi, začátečnickém koni, nebo kohoutovi
Téma tedy opět odemykám a prosím diskutující, aby se drželi pravidel fóra a nevyvolávali zbytečné hádky. Děkuji.
V Cdonii jsem nezaznamenal ani nic předtím. Po udržbě se mi jen zdá Valaruco paralizovaný. Sekal jsem 4 a jednou mi nedal ten ,,spell" který odhazuje ... dále se mi zdá že jsou připitomělí... 2 kouzla stím že obě zaznamenali dmg do Valaruca a on si odcházel stále pryč ...
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 9:53:23
od CrashyD
Script píše:Před malou chvílí proběhla mimořádná údržba, při které byly vydány opravné patche na následující chyby.
- příliš rychlý útok u některých monster (například Kolonie Cidonia, Entarian, ...)
- příliš vysoká rychlost pohybu některých monster v Kerindoru
- vracení zpět při jízdě na poníkovi, začátečnickém koni, nebo kohoutovi
Téma tedy opět odemykám a prosím diskutující, aby se drželi pravidel fóra a nevyvolávali zbytečné hádky. Děkuji.
Entarian - nedokáži posoudit zda stoupla síla útoku monster vzhledem k opravdu rychlím úmrtím i pod jednou skupinou
Nicméně dle mého chyba v projekci útoku monster. Graficky dochází k pravidelnosti útoku jako dříve, nicméně inkasujeme dva zásahy. Velmi destruktivní je tak například setkání se zaříkávači, na kterých bych i doporučil o ozkoušení. Vizuálně vykouzlí a sešle jeden útok, nicméně ubere dvakrát, což většinu jedincu (i s kostmi na obranu schopky) pošle pod drn. O to zábavnější je po zmíněném "IK" sledovat získaný debuff, který zaříkávač dookáže též zakomponovat do stále omýlaného jednoho útoku.
Identický problém je i s lučištnicemi a vrahy (kapitáni nejspíš záhadně bez ovlivnění)
U lučistnic však s výjimkou, že jeden útok nemá za následek dva zásahy, nicméně dmg je dvojnásobný.
K potvrzení rád pořídím záznam z boje, nicméně věřím že zkusíte na vlastní kůži. Nestěžoval bych si, že je to nehratelné, ale určitě bych avizoval fakt ohledně spotřeby kuliček, jež byla včera na jeden metin identická, jako týden zpátky na 2hodiny
Krásný start nového týdne !
S pozdravem
teď už jen lump loupitel

Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 11:02:15
od Script
MostEVILEK píše:V Cdonii jsem nezaznamenal ani nic předtím. Po udržbě se mi jen zdá Valaruco paralizovaný. Sekal jsem 4 a jednou mi nedal ten ,,spell" který odhazuje ... dále se mi zdá že jsou připitomělí... 2 kouzla stím že obě zaznamenali dmg do Valaruca a on si odcházel stále pryč ...
Mohu potvrdit, že k tomuto dochází. Ale stejně tak k tomu docházelo i před čtvrteční údržbou. Tohle je jedna z chyb o které víme a na jejíž opravu cílíme právě sérií změn v systému animací.
CrashyD píše:Nicméně dle mého chyba v projekci útoku monster. Graficky dochází k pravidelnosti útoku jako dříve, nicméně inkasujeme dva zásahy...
Identický problém je i s lučištnicemi a vrahy (kapitáni nejspíš záhadně bez ovlivnění)
Tohle vypadá spíše jako stav před ranní údržbou. V tuto chvíli se mi nedaří popisovaná chyba reprodukovat na žádném z monster v Entarianu.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 11:42:11
od CrashyD
Ano, již jsem obdržel hlášení, že se bojuje
Viz správná dedukce -> mapoval jsem situaci včera večer. - omluva za opožděný a tudíž zbytečný monolog
Děkujeme za záchranu

))
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 13:13:40
od Zagoris
Včera večer jsme téměř dokončili výbavu na BM suru a hned jsme se vydali do kerindoru, překvapil nás tam BM sura 95 lvl který používal stunera

. Poté jsme zjistili, že monstra nejspíše začali používat steroidy. Dnes ráno jsem se lognul na BM suru, který zůstal v keri, jelikož jsem si přečetl, že byl opravný patch a vypadá to, že animace je lepší než byla před minulém updatu a už neběhají jak hyperaktivní Míša, ale pořád občas dali ránu z trochu větší vzdálenosti. Nicméně to vypadá hratelně. Více budu vědět až dotočím poslední item

(není vtipné když hodíte 500kk na náramek a aby byl 10/8 a přitom ho najdete hotový na trzisti za 200kk o chvíli později)
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 14:19:12
od rudlaninja
Entarian-hrad díky za opravu je to v pořádku

Metiny sem nezkoušela,ale pokud je to ok v hradě tak by měli být i metiny

Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 14:25:34
od Drobek
Situace v kerindoru, konkrétně na skřetech, se mi zdá pořád stejná. Skřeti dávají mnohem větší dmg, než před čtvrtečním updatem. Předtím jsem ustál 4 potvory naráz, teď mě zabíjí ve dvou. Zkoušeno před 10 minutami. Za 15 minut jsem si stihl všimnout 2 skutečností: 1) I přes stun a přerušení animace kouzla (stihnou se pouze napřáhnout), obdržím dmg, jako bych stun nedal. 2) Skřeti kouzlí z mnohem větší dálky. Konkrétně jsem jednoho zastunoval a druhý mě odhodil. Když se první probral, zůstal stát na místě a udělil mi poškození kouzlem, a až poté se ke mě přiblížil.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 14:28:29
od MostEVILEK
Script píše:MostEVILEK píše:V Cdonii jsem nezaznamenal ani nic předtím. Po udržbě se mi jen zdá Valaruco paralizovaný. Sekal jsem 4 a jednou mi nedal ten ,,spell" který odhazuje ... dále se mi zdá že jsou připitomělí... 2 kouzla stím že obě zaznamenali dmg do Valaruca a on si odcházel stále pryč ...
Mohu potvrdit, že k tomuto dochází. Ale stejně tak k tomu docházelo i před čtvrteční údržbou. Tohle je jedna z chyb o které víme a na jejíž opravu cílíme právě sérií změn v systému animací.
Právěže k tomu nedocházelo

Byl jsem v cidonii po udržbě ( čtvrteční i pondělní) a u Valaruca tedy rozdíl o 100%
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 16:21:05
od Relly
Byl jsem na zkoušku kerindor (minotauři).Příšery jsou sice extrémně pomalé, řekl bych, že ještě pomalejší než dřív, ale kouzla dávají s takovým předstihem, že se to nedá.Jsou daleko od mého sury, ale stejně dostanu ten jejich hit, aniž bych vůbec viděl, že ho vůbec dávají, takže asi tak.Nevím, jestli je to záměr, ale před tím to tak nebylo no

.
Re: Ladění a synchronizace útoků monster
Napsal: pon 20. úno 2017 18:05:00
od EnsexSaman
Zkusil jsem s BM 95 poslední ezo (103) a jediné co se změnilo je jejich rychlost jinak stále nehratelné kouzla davají bez animace a nebo kilometr od mne takže myslím že se takřka nic nezměnilo.