Přesně včera během války dnes po vyjití z tržnice a to mi to skoro rok nedělalo vůbec.Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami
Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.
Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
S tim vyskakovanim nahodnych oken a hlavne zasekavanim na miste (jako v tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=zU-TGgdFMBw) jsem na tom uplne stejne poslednich par dnu se to deje skoro kazdou hodinu. Navic treba ve valce jsem se nemohl ani na 4 - 5 pokusu nalogovat zpet a neustale me to vyhazovalo po vyberu postavy. V cidonii nekdo zabije hrace pri jizde na koni, trefi hrace i kdyz je tak daleko, ze neni ani videt na mape, hrac odjede az mimo mapu a najednou ho to portne zpet k vam. V entarianu se vse lagne, monstra nic neberou, ja jim nic neberu...
Samozrejme me napadlo, ze je to pripojenim, ale opakovane jsem zkousel test pingu na ruzne ceske servery a zadnou vyssi odezvu jsem nepozoroval.
Samozrejme me napadlo, ze je to pripojenim, ale opakovane jsem zkousel test pingu na ruzne ceske servery a zadnou vyssi odezvu jsem nepozoroval.
- Pajik
- Lv.20
- Příspěvky: 255
- Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
- Dal poděkování: 42 poděkování
- Dostal poděkování: 255 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Úplně stejný problém. Žluče jsem měl jednou za rok, jen dnes to je po 3. Co vím, kolega to měl obdobně a během poslední války je dostal snad 2x a začal si stěžovat. Ještě bych podotkl, že dnes se mi obzvláště stává, že se přihlásím na postavu, která se "nenačte", zůstane lehce průhledná a nelze nic dělat, ani se odhlásit, málem jsem přišel kvůli tomu o 130 karem (na dvou postavách se mi to stalo), loguji prvně vedlejší postavy, abych měl rychlejší lognutí na té, kde odevzdávám, no na té vedlejší žluč a na odevzdávajících průhledné postavy, myslím, že co se týče tématu to sem ne příliš pasuje, ale co se týče "oprav" to sem pasuje náramně.

- Giant
- Lv.27
- Příspěvky: 754
- Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
- Bydliště: Holice
- Dal poděkování: 133 poděkování
- Dostal poděkování: 114 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
A já se včera divil, co je špatně. A to jsem dodělal nové věci do entů a ono tohle... No vrátil jsem se po roce a teď jsem zase zklamaný, že to nezapnu hoodně dlouho. Místo vývoje nové mapy měnit staré věci. Zas takový BUG to nebyl, aby ta mapa nebyla hratelná.
Větší problém mě příjde přihlašování na server/ padání hry mezi teleporty...
Díky, aspoň mám čas na jiné věci
)
Větší problém mě příjde přihlašování na server/ padání hry mezi teleporty...
Díky, aspoň mám čas na jiné věci

![]() | Giant | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|---|---|
Lv.148 | .Aura | __P | __P | __P | __37k+ |
- GiVeMeLoVe
- Lv.16
- Příspěvky: 146
- Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 43 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Do kytek server určitě nejde. Ale pokud tě přestal bavit tak zkus jiný server, ale nikdy a nikde sem nenašel lépe propracovaný privátní server, který neni dotovaný nějakou gigantickou společnosti.Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami
Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.
- Spartaa16
- Lv.25
- Příspěvky: 522
- Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
- Bydliště: Kroměříž
- Dal poděkování: 215 poděkování
- Dostal poděkování: 197 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Spoiler:
Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami
Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.

Kdybys hrála fair play, mohli být války plné doteď.

Tak se zkus zamyslet než něco příště napíšeš.

P1P097 ©
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.


viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
To co pises je absolutni nesmysl. V kazde PvP hre, kde jde o nejake soutezeni (zde at uz o vyhru rise nebo individualni zisk hodnosti/cb) budou hraci, kteri hledaji nejlepsi cestu k dosazeni vyhry. Balancovat silu postav, vybavy, bonusu nebo docasnych predmetu je ukol vedeni serveru a melo by se tak dit na zaklade statistik a feedbacku od hracu a rozhodne to nebude fungovat stylem, ze si hraci reknou "mrenka je OP, neexistuje proti tomu zadne obrany, tak je nebudeme pouzivat" nebo "minutovy stun je totalni nesmysl, tak si nedam vedeni ve skupine". Tohle by melo resit vedeni serveru a tyhle nesmysly bud odstranit nebo pridat moznost obrany proti nim. To je jak kdyby jsi chtel po hracich league of legends at nehraji za ty nejsilnejsi postavy v aktualnim patchi.Spartaa16 píše:Konkrétně kvůli takovým jako ty jde max. tak server do kytek, protože ty si věčně lítala v mřenkách a praporech ve válce a ještě si kolikrát psala vtipné narážky/urážky. Proto značná část lidí utekla/prodala pvp. Takže poděkovat můžeš sobě.Spoiler:Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami
Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.![]()
Kdybys hrála fair play, mohli být války plné doteď.
Tak se zkus zamyslet než něco příště napíšeš.
Stejne tak jako balancovani valek se klidne mohlo vyresit i zabijeni na namesti u skladu, obchodnice, predelat cidonie, udelat nejaka opatreni proti zabijeni pvm hracu vyssimi levely, nic nedelani v arene a mnoho dalsiho, ale rozhodne nikdo nemuze cekat, ze hrac nevyuzije nekterych moznosti hry, protoze se jinym zdaji nefer.
-
- Lv.9
- Příspěvky: 57
- Registrován: pon 01. říj 2012 16:00:52
- Dal poděkování: 39 poděkování
- Dostal poděkování: 95 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Ano, propracovaný server tak, že po třech letech zjistili, že v entarianu chybí lukostřelcům kouzlo, gratuluji
Taky dik za vyjádření od někoho, kdo už nehraje, to je velmi přínosný názor a cením si toho
Jinak zapomněl jsem se pod to podepsat, opravdu mě nenapadlo čekat nějaké osobni narážky typu off topic, ale tady se není čemu divit, takže ji určitě vyřídím, že může za všechny špatné změny, možná bychom mohli rovnou kandidovat na post GM, nemyslíš?
/Mev
Taky dik za vyjádření od někoho, kdo už nehraje, to je velmi přínosný názor a cením si toho
Jinak zapomněl jsem se pod to podepsat, opravdu mě nenapadlo čekat nějaké osobni narážky typu off topic, ale tady se není čemu divit, takže ji určitě vyřídím, že může za všechny špatné změny, možná bychom mohli rovnou kandidovat na post GM, nemyslíš?
/Mev
- macok0072
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
- Dal poděkování: 62 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Předem se omlouvám, že to bude hodně dlouhé... Není však Vaší povinností si to číst, pokud nechcete.
To, že server jde dolů (nebudu psát do kytek, to je přehnaný.. ale dolů jde..) se ví už dávno.
Hlavním aspektem je změna doby. Když ekura začínala, a pár let běžela, tak to byl server konkurující offíku (ze kterýho už se taky stal privát, btw.). Ekura měla kouzlo.. Kouzlo "Jsme rychlejší než offík, jednodušší než offík, ale i tak to není přehnané a nemáš všechno hned".
Rozdíl ale je, že Ekura v průběhu času udělala minimum úprav pro začátečníky (jelikož doba jde dopředu, konkurence je hodně, lidi už nejsou tak pečlivý k pomalému hraní atd.), ale milion úprav pro starší hráče. Co to zapříčiní?
Pamatuji si doby někdy 2010 ... V té době jsem ekuru zapnul poprvé. V té době každého začátečníka hra bavila - Proč? ... Protože nebylo tak těžké se vyrovnat déle hrajícím hráčům... Není to právě to, co má nováčky bavit? To, o co se nováčci vždy usilují? -> Vyrovnání se ostatním, a nejlépe těm, co hrají dlouho?
Lidé jsou od přírody soutěživí. Takže každého bavilo jít kupředu a vyrovnávat se nejlepším.
Postupem času se (jak jsem již psal) přidaly věci, které byly mířeny pro déle hrající hráče. Některé z nich byly výrazně dobrým krokem, některé už né tak moc dobrým (Nebudu psát který byl dobrý a který byl špatný). Přidalo se HG - s tím související dračí set. Přidal se Entarian. Rozběhlo se rybaření (jehož vedlejším efektem bylo výrazné zvýšení používání mřenek). Poté Entarian - a s tím související enta-věci.
To máme vše věci, které jsou pro déle hrající hráče. (Déle hrající hráče myslím ty, kteří již nějakým způsobem získali výbavu třeba na dropa lv 57, díky čemuž vydělali na keri/swamp, díky čemuž vydělali na HG atd. atd. atd.)
Nyní ale přichází na řadu otázka: Co se udělalo pro úplné nováčky? Přidání plášťů, zlodějky na začátek? - Opravdu to tolik pomůže?
Není to tak dlouho co jsem udělal malý experiment viz. spoiler.
Co tím chtěl básník říct...
Vídáme v dnešní době na ekuře vůbec nová jména? Vidíme ve městech pobíhat malé lvly, které expí? ... (Nepočítaje postavy starších hráčů, kteří expí své "prcky" jako dropery.)
Skutečně by mě zajímaly tyto věci:
Z toho možná někomu vyplyne otázka:
Já upřímně sám nevím, co přesně by se dalo pro nováčky udělat, aby je to motivovalo zůstat déle. Protože motivace "Chci se vyrovnat nejlepším" už v dnešní době takřka není možná. (Zkuste se sami zamyslet proč.)
Nicméně. Je i v dobrém zájmu stálých dlouhodobých hráčů, aby na serveru hráči přibývali. Proč?
Pokud v poslední době více hráčů skončí/lo, než začne/začlo, tak s kým budou stálí hráči obchodovat? S kým se budou utkávat v aréně a ve válce říší? (Už dlouho se ve válkách říší objevují pouze a jen jedni a ti samí hráči, a málokdy tam je někdo nový... (nepočítaje ty, kteří tam jdou jen "vyžrat" pro vstup do cido))
Jak tu Saggi vysvětlil, tak ti Lukostřelci nebyly "náhle zjištěnou chybou", ale chybou, která byla dlouhodobá, a teprve nyní ji šlo vyřešit.
Saggi i přiznal, že původní "vyřešení" té chyby nebylo dobře promyšlené.
Můj názor je ovšem ten, že pokud Entarian již velmi dlouhou dobu fungoval, tak dělat takovou náhlou "změnu herního stylu entarianu" je opravdu krokem špatným. Ať již dmg 9k, nebo 5,5k.. Stále je to na lukostřelce dost, bereme-li v potaz průměrný počet ZB postav, co do entarianu chodí (30-35k, samozřejmě tu jsou i tací co mají více/méně).
Zpět k mé myšlence ohledně "zaujmutí" hráčů (Ať už nových, či starých.).
Noví hráči:
100 lidí = 100 vkusů a 100 představ, je jasné, že nejde udělat tah, se kterým budou spokojeni naprosto všichni.
Ani já sám nevím, co by bylo nejlepší (např. pro ty začátečníky), aby je to udrželo na serveru.
Nechci, aby se udělalo něco, díky čemu to budou mít nováčci výrazně jednodušší, ale zároveň se dle mého něco udělat musí.
Jinak půjde ekura dolů ještě víc. A třeba né kvůli "chybám / úpravám", ale kvůli nedostatku hráčů.
Staří hráči:
Po určité době dospěje každý se svojí postavou do bodu, kdy "nemá co zlepšovat".
Biolog hotový, zručka hotova, karma hotova. Rovněž hotové herbaření, rybaření, rozšířený sklad... Hotové úkoly z entarianu.. Výbava, se kterou je hráč nadmíru spokojen.
-> Co ekura nabízí pro takové hráče, aby se nemuseli celé dny jen nudit, chodit "pouze" války říší, atd?
Zároveň bych zde na fóru uvítal, kdyby se členové teamu zapojovali do diskuzí (a hlavně do návrhů) né z pohledu "nejde to udělat / nejde to udělat / je to příliš pracné na udělání", ale z pohledu "Mě by se to jako hráči líbilo / já bych tam třeba změnil to a to". Nezáleží na tom, jestli návrh projde nebo ne, ale o tu "komunikaci", kterou určitě hráči rádi uvidí. Přijde mi, že členové teamu tu ve většině případů reagují stylem: "Lidi už se poprali, napíšeme jim vyjádření.", ale myslím si, že prosté "zapojení do diskuse" by mohla být lepší cesta k řešení.
K závěru - Snad většina pochopí, co jsem tím chtěl říct, a proč jsem to napsal zrovna jako komentář k tomuto příspěvku.
A hlavně nechci, aby se tu rozeběhla diskuse na téma "Však nováčkové nic jinak nepotřebují / Bylo by to nefér vůči starším hráčům, kdyby nováčkové měli snadnější start než měli oni / atd.".. To se kdyžtak může udělat diskuse jinde. Stejně tak se může jinde udělat diskuse, kde se může probírat co by bylo vhodné udělat pro to zaujmutí.
Z mé strany tedy vše.
To, že server jde dolů (nebudu psát do kytek, to je přehnaný.. ale dolů jde..) se ví už dávno.
Hlavním aspektem je změna doby. Když ekura začínala, a pár let běžela, tak to byl server konkurující offíku (ze kterýho už se taky stal privát, btw.). Ekura měla kouzlo.. Kouzlo "Jsme rychlejší než offík, jednodušší než offík, ale i tak to není přehnané a nemáš všechno hned".
Rozdíl ale je, že Ekura v průběhu času udělala minimum úprav pro začátečníky (jelikož doba jde dopředu, konkurence je hodně, lidi už nejsou tak pečlivý k pomalému hraní atd.), ale milion úprav pro starší hráče. Co to zapříčiní?
Pamatuji si doby někdy 2010 ... V té době jsem ekuru zapnul poprvé. V té době každého začátečníka hra bavila - Proč? ... Protože nebylo tak těžké se vyrovnat déle hrajícím hráčům... Není to právě to, co má nováčky bavit? To, o co se nováčci vždy usilují? -> Vyrovnání se ostatním, a nejlépe těm, co hrají dlouho?
Lidé jsou od přírody soutěživí. Takže každého bavilo jít kupředu a vyrovnávat se nejlepším.
Postupem času se (jak jsem již psal) přidaly věci, které byly mířeny pro déle hrající hráče. Některé z nich byly výrazně dobrým krokem, některé už né tak moc dobrým (Nebudu psát který byl dobrý a který byl špatný). Přidalo se HG - s tím související dračí set. Přidal se Entarian. Rozběhlo se rybaření (jehož vedlejším efektem bylo výrazné zvýšení používání mřenek). Poté Entarian - a s tím související enta-věci.
To máme vše věci, které jsou pro déle hrající hráče. (Déle hrající hráče myslím ty, kteří již nějakým způsobem získali výbavu třeba na dropa lv 57, díky čemuž vydělali na keri/swamp, díky čemuž vydělali na HG atd. atd. atd.)
Nyní ale přichází na řadu otázka: Co se udělalo pro úplné nováčky? Přidání plášťů, zlodějky na začátek? - Opravdu to tolik pomůže?
Není to tak dlouho co jsem udělal malý experiment viz. spoiler.
Spoiler:
Udělal jsem si na Ekuře ninju lv1 (proč ninja? .. protože ninjové a šamani mají exp na začátků "nejnáročnější"). Bez jakékoli pomoci mých dalších postav jsem začal postupovat v expení.
Dosáhl jsem levelu tuším 18. V inventáři mizerný drop, minimum yang, a navíc.. - Nebyl jsem schopný zabít skupinku vojaček bílé přísahy.
Zkoušel jsem psát vyšším levelům, jestli poradí kde si vydělat, když jsem v takovéto situaci. Všichni mi řekli jedno: Polobossové.
Okey, fajn... Polobosové... Ale jak má postava zabít polobosse, když nebyla schopna zabít ani skupinu vojaček bílé přísahy?
(Vím, že my, co už hrajem dlouho, tak známe XXX způsobů jak se dá postupovat atd. Ale počítejte se situací, že se jedná o skutečného nováčka co ekuru zapne poprvé ve svém životě.) Neodradí ta hra toho nováčka, když bude v takové situaci?
Dosáhl jsem levelu tuším 18. V inventáři mizerný drop, minimum yang, a navíc.. - Nebyl jsem schopný zabít skupinku vojaček bílé přísahy.
Zkoušel jsem psát vyšším levelům, jestli poradí kde si vydělat, když jsem v takovéto situaci. Všichni mi řekli jedno: Polobossové.
Okey, fajn... Polobosové... Ale jak má postava zabít polobosse, když nebyla schopna zabít ani skupinu vojaček bílé přísahy?
(Vím, že my, co už hrajem dlouho, tak známe XXX způsobů jak se dá postupovat atd. Ale počítejte se situací, že se jedná o skutečného nováčka co ekuru zapne poprvé ve svém životě.) Neodradí ta hra toho nováčka, když bude v takové situaci?
Vídáme v dnešní době na ekuře vůbec nová jména? Vidíme ve městech pobíhat malé lvly, které expí? ... (Nepočítaje postavy starších hráčů, kteří expí své "prcky" jako dropery.)
Skutečně by mě zajímaly tyto věci:
Spoiler:
- Kolik úplných nováčků přibylo za posledního půl roku?
- Kolik z těch nováčků vydrželo na ekuře déle než 14 dnů?
- Kolik dlouhodobých hráčů odešlo během posledního půl roku?
- Kolik hráčů uvažuje o ukončení "ekura kariéry"?
Spoiler:
- Neměl by přísun a počet hráčů (tedy spokojenost hráčů) team zajímat?
- Neměl by team hledat cesty, jak hráče udržet a jak hráče zaujmout? (Ano, je mi jasné, že na ekuře je stále relativně "hodně" hráčů, a proto to team (nejspíše) tolik neřeší... Ale vzhledem k nynější situaci bych se vůbec nedivil, kdyby to za pár měsíců museli začít řešit.)
Nicméně. Je i v dobrém zájmu stálých dlouhodobých hráčů, aby na serveru hráči přibývali. Proč?
Pokud v poslední době více hráčů skončí/lo, než začne/začlo, tak s kým budou stálí hráči obchodovat? S kým se budou utkávat v aréně a ve válce říší? (Už dlouho se ve válkách říší objevují pouze a jen jedni a ti samí hráči, a málokdy tam je někdo nový... (nepočítaje ty, kteří tam jdou jen "vyžrat" pro vstup do cido))
Jak tu Saggi vysvětlil, tak ti Lukostřelci nebyly "náhle zjištěnou chybou", ale chybou, která byla dlouhodobá, a teprve nyní ji šlo vyřešit.
Saggi i přiznal, že původní "vyřešení" té chyby nebylo dobře promyšlené.
Můj názor je ovšem ten, že pokud Entarian již velmi dlouhou dobu fungoval, tak dělat takovou náhlou "změnu herního stylu entarianu" je opravdu krokem špatným. Ať již dmg 9k, nebo 5,5k.. Stále je to na lukostřelce dost, bereme-li v potaz průměrný počet ZB postav, co do entarianu chodí (30-35k, samozřejmě tu jsou i tací co mají více/méně).
Spoiler:
Sice Mithra psal, že správnou taktikou se dá kouzlům lukostřelce vyhnout, s čímž souhlasím, ale jedná se právě o tu "změnu herního stylu entarianu". Když už byli všichni za tu dobu zvyklí "hrát" entarian nějakým svým stylem, není zbytečně "odrazující" hráče nutit učit se styl nový?
Btw. taky jsem býval dlouho členem teamu jednoho serveru. Vím, jak většinou probíhá testování nových map / monster / úpravy monster.. A po delším provozu mapy, pokud je třeba nějakých úprav, tak jak tu někdo psal... Nejlepší je si vypíchnout na testovací server účty/postavy (s věcmi, ofc.) těch, co do dané mapy skutečně pravidelně chodí, a testovat to s jejich výbavami, jejich postavami.. A poté to porovnat. Nevylučuje se ani možnost daným hráčům přímo navrhnout, aby se testů zúčastnili, nejen využít jejich postav.
Btw. taky jsem býval dlouho členem teamu jednoho serveru. Vím, jak většinou probíhá testování nových map / monster / úpravy monster.. A po delším provozu mapy, pokud je třeba nějakých úprav, tak jak tu někdo psal... Nejlepší je si vypíchnout na testovací server účty/postavy (s věcmi, ofc.) těch, co do dané mapy skutečně pravidelně chodí, a testovat to s jejich výbavami, jejich postavami.. A poté to porovnat. Nevylučuje se ani možnost daným hráčům přímo navrhnout, aby se testů zúčastnili, nejen využít jejich postav.
Noví hráči:
100 lidí = 100 vkusů a 100 představ, je jasné, že nejde udělat tah, se kterým budou spokojeni naprosto všichni.
Ani já sám nevím, co by bylo nejlepší (např. pro ty začátečníky), aby je to udrželo na serveru.
Nechci, aby se udělalo něco, díky čemu to budou mít nováčci výrazně jednodušší, ale zároveň se dle mého něco udělat musí.
Jinak půjde ekura dolů ještě víc. A třeba né kvůli "chybám / úpravám", ale kvůli nedostatku hráčů.
Staří hráči:
Po určité době dospěje každý se svojí postavou do bodu, kdy "nemá co zlepšovat".
Biolog hotový, zručka hotova, karma hotova. Rovněž hotové herbaření, rybaření, rozšířený sklad... Hotové úkoly z entarianu.. Výbava, se kterou je hráč nadmíru spokojen.
-> Co ekura nabízí pro takové hráče, aby se nemuseli celé dny jen nudit, chodit "pouze" války říší, atd?
Zároveň bych zde na fóru uvítal, kdyby se členové teamu zapojovali do diskuzí (a hlavně do návrhů) né z pohledu "nejde to udělat / nejde to udělat / je to příliš pracné na udělání", ale z pohledu "Mě by se to jako hráči líbilo / já bych tam třeba změnil to a to". Nezáleží na tom, jestli návrh projde nebo ne, ale o tu "komunikaci", kterou určitě hráči rádi uvidí. Přijde mi, že členové teamu tu ve většině případů reagují stylem: "Lidi už se poprali, napíšeme jim vyjádření.", ale myslím si, že prosté "zapojení do diskuse" by mohla být lepší cesta k řešení.
K závěru - Snad většina pochopí, co jsem tím chtěl říct, a proč jsem to napsal zrovna jako komentář k tomuto příspěvku.
A hlavně nechci, aby se tu rozeběhla diskuse na téma "Však nováčkové nic jinak nepotřebují / Bylo by to nefér vůči starším hráčům, kdyby nováčkové měli snadnější start než měli oni / atd.".. To se kdyžtak může udělat diskuse jinde. Stejně tak se může jinde udělat diskuse, kde se může probírat co by bylo vhodné udělat pro to zaujmutí.
Z mé strany tedy vše.
![]() | xElGorgy | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
archer | BornToFight | 110 | 4 | x | x | x | průběh |
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka
- GiVeMeLoVe
- Lv.16
- Příspěvky: 146
- Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 43 poděkování
Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor
Tak proč zde stále hraješ , proč si založil příspěvek ve kterém kupuješ další postavy když to jde do kytek ? Všichni si zde jen stěžujete ale stejně zde hrajete. Abudete hrát i nadále .Lorianne píše:Ano, propracovaný server tak, že po třech letech zjistili, že v entarianu chybí lukostřelcům kouzlo, gratuluji
Taky dik za vyjádření od někoho, kdo už nehraje, to je velmi přínosný názor a cením si toho
Jinak zapomněl jsem se pod to podepsat, opravdu mě nenapadlo čekat nějaké osobni narážky typu off topic, ale tady se není čemu divit, takže ji určitě vyřídím, že může za všechny špatné změny, možná bychom mohli rovnou kandidovat na post GM, nemyslíš?
/Mev
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.


@
Hakan « úte 6:14 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:58 pm »


@
TomasFoxx « úte 5:20 pm »


@
Azaril « úte 5:17 pm »


@
Hakan « úte 4:47 pm »


@
TomasFoxx « úte 4:23 pm »


@
Suko201 « úte 12:42 pm »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Nonepovideeej « úte 10:00 am »


@
Vydesenej « ned 3:24 pm »


@
Makarov « ned 2:57 pm »


@
Bisky « ned 2:06 pm »


@
TomasFoxx « ned 8:41 am »


@
Hakan « sob 10:23 am »


@
TomasFoxx « sob 10:21 am »


@
Mionix « pát 7:34 am »


@
Borda91 « čtv 3:09 pm »


@
Borda91 « čtv 2:21 pm »


@
Suko201 « čtv 5:10 pm »


@
TomasFoxx « čtv 4:05 pm »


@
diver « čtv 3:34 pm »


@
Suko201 « čtv 3:07 pm »


@
diver « čtv 2:01 pm »


@
Suko201 « čtv 11:21 am »


@
neasy « čtv 9:59 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »


@
neasy « čtv 9:41 am »


@
p4tresss « čtv 9:39 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »


@
neasy « čtv 9:32 am »


@
p4tresss « čtv 9:31 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »


@
neasy « čtv 9:31 am »


@
p4tresss « čtv 9:30 am »


@
neasy « čtv 9:30 am »


@
p4tresss « čtv 9:29 am »


@
VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »


@
TomasFoxx « čtv 9:23 am »


@
neasy « čtv 9:17 am »


@
Vydesenej « čtv 9:06 am »


@
Hakan « stř 11:44 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:44 pm »


@
Narsi « stř 7:43 pm »


@
MastnyRozek « stř 7:41 pm »


@
Mionix « stř 5:46 pm »


@
Suko201 « stř 5:04 pm »


@
Narsi « stř 4:09 pm »


@
TomasFoxx « stř 4:05 pm »


@
TomasFoxx « stř 1:50 pm »


@
Suko201 « stř 1:03 pm »


@
Narsi « stř 1:02 pm »


@
Suko201 « stř 12:58 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:44 pm »


@
Mionix « stř 12:41 pm »


@
Vydesenej « stř 12:40 pm »


@
Relly « stř 12:30 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:25 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »


@
TomasFoxx « stř 12:24 pm »