Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Odpovědět

Libi se vam, ze konecne byl tento bug opraven?

Ano
17
35%
Ne
32
65%
 
Celkem hlasů: 49

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od rudlaninja » ned 08. říj 2017 19:14:34

Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami

Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.
Přesně včera během války dnes po vyjití z tržnice a to mi to skoro rok nedělalo vůbec.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od ondra852 » ned 08. říj 2017 19:21:33

S tim vyskakovanim nahodnych oken a hlavne zasekavanim na miste (jako v tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=zU-TGgdFMBw) jsem na tom uplne stejne poslednich par dnu se to deje skoro kazdou hodinu. Navic treba ve valce jsem se nemohl ani na 4 - 5 pokusu nalogovat zpet a neustale me to vyhazovalo po vyberu postavy. V cidonii nekdo zabije hrace pri jizde na koni, trefi hrace i kdyz je tak daleko, ze neni ani videt na mape, hrac odjede az mimo mapu a najednou ho to portne zpet k vam. V entarianu se vse lagne, monstra nic neberou, ja jim nic neberu...

Samozrejme me napadlo, ze je to pripojenim, ale opakovane jsem zkousel test pingu na ruzne ceske servery a zadnou vyssi odezvu jsem nepozoroval.

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 42 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od Pajik » ned 08. říj 2017 19:43:53

Úplně stejný problém. Žluče jsem měl jednou za rok, jen dnes to je po 3. Co vím, kolega to měl obdobně a během poslední války je dostal snad 2x a začal si stěžovat. Ještě bych podotkl, že dnes se mi obzvláště stává, že se přihlásím na postavu, která se "nenačte", zůstane lehce průhledná a nelze nic dělat, ani se odhlásit, málem jsem přišel kvůli tomu o 130 karem (na dvou postavách se mi to stalo), loguji prvně vedlejší postavy, abych měl rychlejší lognutí na té, kde odevzdávám, no na té vedlejší žluč a na odevzdávajících průhledné postavy, myslím, že co se týče tématu to sem ne příliš pasuje, ale co se týče "oprav" to sem pasuje náramně.
Obrázek

Uživatelský avatar
Giant
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 754
Registrován: stř 29. čer 2011 0:47:09
Bydliště: Holice
Dal poděkování: 133 poděkování
Dostal poděkování: 114 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od Giant » ned 08. říj 2017 19:45:02

A já se včera divil, co je špatně. A to jsem dodělal nové věci do entů a ono tohle... No vrátil jsem se po roce a teď jsem zase zklamaný, že to nezapnu hoodně dlouho. Místo vývoje nové mapy měnit staré věci. Zas takový BUG to nebyl, aby ta mapa nebyla hratelná.

Větší problém mě příjde přihlašování na server/ padání hry mezi teleporty...

Díky, aspoň mám čas na jiné věci :))
ObrázekGiantObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Lv.148.Aura__P__P__P__37k+

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od GiVeMeLoVe » ned 08. říj 2017 22:07:06

Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami

Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.
Do kytek server určitě nejde. Ale pokud tě přestal bavit tak zkus jiný server, ale nikdy a nikde sem nenašel lépe propracovaný privátní server, který neni dotovaný nějakou gigantickou společnosti.

Uživatelský avatar
Spartaa16
Lv.25
Lv.25
Příspěvky: 522
Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
Bydliště: Kroměříž
Dal poděkování: 215 poděkování
Dostal poděkování: 197 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od Spartaa16 » ned 08. říj 2017 22:50:35

Spoiler:
Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami

Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.
Konkrétně kvůli takovým jako ty jde max. tak server do kytek, protože ty si věčně lítala v mřenkách a praporech ve válce a ještě si kolikrát psala vtipné narážky/urážky. Proto značná část lidí utekla/prodala pvp. Takže poděkovat můžeš sobě. ;)
Kdybys hrála fair play, mohli být války plné doteď. ;)
Tak se zkus zamyslet než něco příště napíšeš. :hello:
P1P097 ©

Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí. :heart: 8-)
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816

Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od ondra852 » ned 08. říj 2017 23:00:53

Spartaa16 píše:
Spoiler:
Lorianne píše:To, že server jde do kytek by viděl i slepý, ale možná by bylo lepší říct na rovinu, že už vás nezajímá a radši byste ho vypli. Bude to lepší, než dělat vše pro to, aby hráči odešli sami

Jen mimo téma - 2 dny zpět psal nějaký gm, že problém se žlučemi byl opraven, tak bych jen upozornil, že se spíš zhoršil, od včera vyskočení žlučí asi 10x, předtím tak 1x za měsíc.
Konkrétně kvůli takovým jako ty jde max. tak server do kytek, protože ty si věčně lítala v mřenkách a praporech ve válce a ještě si kolikrát psala vtipné narážky/urážky. Proto značná část lidí utekla/prodala pvp. Takže poděkovat můžeš sobě. ;)
Kdybys hrála fair play, mohli být války plné doteď. ;)
Tak se zkus zamyslet než něco příště napíšeš. :hello:
To co pises je absolutni nesmysl. V kazde PvP hre, kde jde o nejake soutezeni (zde at uz o vyhru rise nebo individualni zisk hodnosti/cb) budou hraci, kteri hledaji nejlepsi cestu k dosazeni vyhry. Balancovat silu postav, vybavy, bonusu nebo docasnych predmetu je ukol vedeni serveru a melo by se tak dit na zaklade statistik a feedbacku od hracu a rozhodne to nebude fungovat stylem, ze si hraci reknou "mrenka je OP, neexistuje proti tomu zadne obrany, tak je nebudeme pouzivat" nebo "minutovy stun je totalni nesmysl, tak si nedam vedeni ve skupine". Tohle by melo resit vedeni serveru a tyhle nesmysly bud odstranit nebo pridat moznost obrany proti nim. To je jak kdyby jsi chtel po hracich league of legends at nehraji za ty nejsilnejsi postavy v aktualnim patchi.

Stejne tak jako balancovani valek se klidne mohlo vyresit i zabijeni na namesti u skladu, obchodnice, predelat cidonie, udelat nejaka opatreni proti zabijeni pvm hracu vyssimi levely, nic nedelani v arene a mnoho dalsiho, ale rozhodne nikdo nemuze cekat, ze hrac nevyuzije nekterych moznosti hry, protoze se jinym zdaji nefer.

Lorianne
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 01. říj 2012 16:00:52
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 95 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od Lorianne » pon 09. říj 2017 0:14:05

Ano, propracovaný server tak, že po třech letech zjistili, že v entarianu chybí lukostřelcům kouzlo, gratuluji
Taky dik za vyjádření od někoho, kdo už nehraje, to je velmi přínosný názor a cením si toho
Jinak zapomněl jsem se pod to podepsat, opravdu mě nenapadlo čekat nějaké osobni narážky typu off topic, ale tady se není čemu divit, takže ji určitě vyřídím, že může za všechny špatné změny, možná bychom mohli rovnou kandidovat na post GM, nemyslíš?
/Mev

Uživatelský avatar
macok0072
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
Dal poděkování: 62 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od macok0072 » pon 09. říj 2017 13:19:22

Předem se omlouvám, že to bude hodně dlouhé... Není však Vaší povinností si to číst, pokud nechcete.

To, že server jde dolů (nebudu psát do kytek, to je přehnaný.. ale dolů jde..) se ví už dávno.
Hlavním aspektem je změna doby. Když ekura začínala, a pár let běžela, tak to byl server konkurující offíku (ze kterýho už se taky stal privát, btw.). Ekura měla kouzlo.. Kouzlo "Jsme rychlejší než offík, jednodušší než offík, ale i tak to není přehnané a nemáš všechno hned".

Rozdíl ale je, že Ekura v průběhu času udělala minimum úprav pro začátečníky (jelikož doba jde dopředu, konkurence je hodně, lidi už nejsou tak pečlivý k pomalému hraní atd.), ale milion úprav pro starší hráče. Co to zapříčiní?

Pamatuji si doby někdy 2010 ... V té době jsem ekuru zapnul poprvé. V té době každého začátečníka hra bavila - Proč? ... Protože nebylo tak těžké se vyrovnat déle hrajícím hráčům... Není to právě to, co má nováčky bavit? To, o co se nováčci vždy usilují? -> Vyrovnání se ostatním, a nejlépe těm, co hrají dlouho?

Lidé jsou od přírody soutěživí. Takže každého bavilo jít kupředu a vyrovnávat se nejlepším.

Postupem času se (jak jsem již psal) přidaly věci, které byly mířeny pro déle hrající hráče. Některé z nich byly výrazně dobrým krokem, některé už né tak moc dobrým (Nebudu psát který byl dobrý a který byl špatný). Přidalo se HG - s tím související dračí set. Přidal se Entarian. Rozběhlo se rybaření (jehož vedlejším efektem bylo výrazné zvýšení používání mřenek). Poté Entarian - a s tím související enta-věci.

To máme vše věci, které jsou pro déle hrající hráče. (Déle hrající hráče myslím ty, kteří již nějakým způsobem získali výbavu třeba na dropa lv 57, díky čemuž vydělali na keri/swamp, díky čemuž vydělali na HG atd. atd. atd.)
Nyní ale přichází na řadu otázka: Co se udělalo pro úplné nováčky? Přidání plášťů, zlodějky na začátek? - Opravdu to tolik pomůže?
Není to tak dlouho co jsem udělal malý experiment viz. spoiler.
Spoiler:
Udělal jsem si na Ekuře ninju lv1 (proč ninja? .. protože ninjové a šamani mají exp na začátků "nejnáročnější"). Bez jakékoli pomoci mých dalších postav jsem začal postupovat v expení.
Dosáhl jsem levelu tuším 18. V inventáři mizerný drop, minimum yang, a navíc.. - Nebyl jsem schopný zabít skupinku vojaček bílé přísahy.
Zkoušel jsem psát vyšším levelům, jestli poradí kde si vydělat, když jsem v takovéto situaci. Všichni mi řekli jedno: Polobossové.
Okey, fajn... Polobosové... Ale jak má postava zabít polobosse, když nebyla schopna zabít ani skupinu vojaček bílé přísahy?
(Vím, že my, co už hrajem dlouho, tak známe XXX způsobů jak se dá postupovat atd. Ale počítejte se situací, že se jedná o skutečného nováčka co ekuru zapne poprvé ve svém životě.) Neodradí ta hra toho nováčka, když bude v takové situaci?
Co tím chtěl básník říct...
Vídáme v dnešní době na ekuře vůbec nová jména? Vidíme ve městech pobíhat malé lvly, které expí? ... (Nepočítaje postavy starších hráčů, kteří expí své "prcky" jako dropery.)

Skutečně by mě zajímaly tyto věci:
Spoiler:
  • Kolik úplných nováčků přibylo za posledního půl roku?
  • Kolik z těch nováčků vydrželo na ekuře déle než 14 dnů?
  • Kolik dlouhodobých hráčů odešlo během posledního půl roku?
  • Kolik hráčů uvažuje o ukončení "ekura kariéry"?
Z toho možná někomu vyplyne otázka:
Spoiler:
  • Neměl by přísun a počet hráčů (tedy spokojenost hráčů) team zajímat?
  • Neměl by team hledat cesty, jak hráče udržet a jak hráče zaujmout? (Ano, je mi jasné, že na ekuře je stále relativně "hodně" hráčů, a proto to team (nejspíše) tolik neřeší... Ale vzhledem k nynější situaci bych se vůbec nedivil, kdyby to za pár měsíců museli začít řešit.)
Já upřímně sám nevím, co přesně by se dalo pro nováčky udělat, aby je to motivovalo zůstat déle. Protože motivace "Chci se vyrovnat nejlepším" už v dnešní době takřka není možná. (Zkuste se sami zamyslet proč.)

Nicméně. Je i v dobrém zájmu stálých dlouhodobých hráčů, aby na serveru hráči přibývali. Proč?
Pokud v poslední době více hráčů skončí/lo, než začne/začlo, tak s kým budou stálí hráči obchodovat? S kým se budou utkávat v aréně a ve válce říší? (Už dlouho se ve válkách říší objevují pouze a jen jedni a ti samí hráči, a málokdy tam je někdo nový... (nepočítaje ty, kteří tam jdou jen "vyžrat" pro vstup do cido))

Jak tu Saggi vysvětlil, tak ti Lukostřelci nebyly "náhle zjištěnou chybou", ale chybou, která byla dlouhodobá, a teprve nyní ji šlo vyřešit.
Saggi i přiznal, že původní "vyřešení" té chyby nebylo dobře promyšlené.

Můj názor je ovšem ten, že pokud Entarian již velmi dlouhou dobu fungoval, tak dělat takovou náhlou "změnu herního stylu entarianu" je opravdu krokem špatným. Ať již dmg 9k, nebo 5,5k.. Stále je to na lukostřelce dost, bereme-li v potaz průměrný počet ZB postav, co do entarianu chodí (30-35k, samozřejmě tu jsou i tací co mají více/méně).
Spoiler:
Sice Mithra psal, že správnou taktikou se dá kouzlům lukostřelce vyhnout, s čímž souhlasím, ale jedná se právě o tu "změnu herního stylu entarianu". Když už byli všichni za tu dobu zvyklí "hrát" entarian nějakým svým stylem, není zbytečně "odrazující" hráče nutit učit se styl nový?
Btw. taky jsem býval dlouho členem teamu jednoho serveru. Vím, jak většinou probíhá testování nových map / monster / úpravy monster.. A po delším provozu mapy, pokud je třeba nějakých úprav, tak jak tu někdo psal... Nejlepší je si vypíchnout na testovací server účty/postavy (s věcmi, ofc.) těch, co do dané mapy skutečně pravidelně chodí, a testovat to s jejich výbavami, jejich postavami.. A poté to porovnat. Nevylučuje se ani možnost daným hráčům přímo navrhnout, aby se testů zúčastnili, nejen využít jejich postav.
Zpět k mé myšlence ohledně "zaujmutí" hráčů (Ať už nových, či starých.).
Noví hráči:
100 lidí = 100 vkusů a 100 představ, je jasné, že nejde udělat tah, se kterým budou spokojeni naprosto všichni.
Ani já sám nevím, co by bylo nejlepší (např. pro ty začátečníky), aby je to udrželo na serveru.
Nechci, aby se udělalo něco, díky čemu to budou mít nováčci výrazně jednodušší, ale zároveň se dle mého něco udělat musí.
Jinak půjde ekura dolů ještě víc. A třeba né kvůli "chybám / úpravám", ale kvůli nedostatku hráčů.

Staří hráči:
Po určité době dospěje každý se svojí postavou do bodu, kdy "nemá co zlepšovat".
Biolog hotový, zručka hotova, karma hotova. Rovněž hotové herbaření, rybaření, rozšířený sklad... Hotové úkoly z entarianu.. Výbava, se kterou je hráč nadmíru spokojen.
-> Co ekura nabízí pro takové hráče, aby se nemuseli celé dny jen nudit, chodit "pouze" války říší, atd?

Zároveň bych zde na fóru uvítal, kdyby se členové teamu zapojovali do diskuzí (a hlavně do návrhů) né z pohledu "nejde to udělat / nejde to udělat / je to příliš pracné na udělání", ale z pohledu "Mě by se to jako hráči líbilo / já bych tam třeba změnil to a to". Nezáleží na tom, jestli návrh projde nebo ne, ale o tu "komunikaci", kterou určitě hráči rádi uvidí. Přijde mi, že členové teamu tu ve většině případů reagují stylem: "Lidi už se poprali, napíšeme jim vyjádření.", ale myslím si, že prosté "zapojení do diskuse" by mohla být lepší cesta k řešení.

K závěru - Snad většina pochopí, co jsem tím chtěl říct, a proč jsem to napsal zrovna jako komentář k tomuto příspěvku.
A hlavně nechci, aby se tu rozeběhla diskuse na téma "Však nováčkové nic jinak nepotřebují / Bylo by to nefér vůči starším hráčům, kdyby nováčkové měli snadnější start než měli oni / atd.".. To se kdyžtak může udělat diskuse jinde. Stejně tak se může jinde udělat diskuse, kde se může probírat co by bylo vhodné udělat pro to zaujmutí.

Z mé strany tedy vše.
ObrázekxElGorgyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
archerBornToFight1104xxxprůběh
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka

Uživatelský avatar
GiVeMeLoVe
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 146
Registrován: stř 06. kvě 2015 11:37:55
Dal poděkování: 13 poděkování
Dostal poděkování: 43 poděkování

Re: Lučištnice Askerů a Keskirů - oprava použití kouzel - Vas nazor

Příspěvek od GiVeMeLoVe » pon 09. říj 2017 15:56:32

Lorianne píše:Ano, propracovaný server tak, že po třech letech zjistili, že v entarianu chybí lukostřelcům kouzlo, gratuluji
Taky dik za vyjádření od někoho, kdo už nehraje, to je velmi přínosný názor a cením si toho
Jinak zapomněl jsem se pod to podepsat, opravdu mě nenapadlo čekat nějaké osobni narážky typu off topic, ale tady se není čemu divit, takže ji určitě vyřídím, že může za všechny špatné změny, možná bychom mohli rovnou kandidovat na post GM, nemyslíš?
/Mev
Tak proč zde stále hraješ , proč si založil příspěvek ve kterém kupuješ další postavy když to jde do kytek ? Všichni si zde jen stěžujete ale stejně zde hrajete. Abudete hrát i nadále .

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
@ Suko201 « stř 12:58 pm »
Mě by zajímalo, kdo jako vymyslel ty časy těch válek. Však to normální pracující člověk, co má aspoň trochu i život tam venku, nemůže stihnout. Max tak jeden ten čas a to je dobrá bída. Bylo by dobré to doupravit.
@ TomasFoxx « stř 12:44 pm »
u tech kosti musi byt jmeno dyl, realne jsem ted v zamasku jen behal kolem zlute a cervene a kradl jim to ze zeme
@ Mionix « stř 12:41 pm »
@Valkaryan,  budou. Vyčkejte prosím do zítra.
@ Vydesenej « stř 12:40 pm »
Já teda čekal že to bude 15min jedna 15min druha 15min 3 a dál :D a ne že dropnu všechny naráz ale ok no
@ Relly « stř 12:30 pm »
@TomasFoxx,  To je záměr. Vracíme se do starých časů.
@ TomasFoxx « stř 12:25 pm »
a ent je prej nejakej buglej, ze ukazuje chx
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
1v1 poust ch3
@ TomasFoxx « stř 12:24 pm »
@Vydesenej,  tak pod

Who is chatting

offline Mionix