Saggitarius - Díky za reakci. Jsem rád, že se aktivity hráčů toužících po změnách, sledují a je vůle něco změnit. Určitě se neujme všechno - ale i ta malá část změn by mohla rozhýbat aktivitu ve Válkách a v PvP vůbec.
Data a zátěž systému. Je fakt, že když by si hra třeba měla pamatovat u každého hráče počet bitev a průměry CB za minulý rok-y a to celé přenášet sebou dál, tak nevím, jak by to fungovalo. A nejsou to jen CB a průměry, co by ostatní chtěli vidět. Možná by stačilo, když by se u Válek udělala za nějaký čas jakási bilance, výsledky by se zaznamenali, počítání statistik u Válek by se resetovalo a rozjelo se další kolo Válčení a počítání. Jen Pozor: nemyslím resetovat to hlavní počítání CB (sčítání CB z Válek a ze Svatých), to by běželo nezávisle na čemkoliv.
Příklad: počítání Statistik Válek říší od září do června (klasický školní rok). To počítání by se rozjelo první bitvou v září, vyhodnocovaly by se týdenní přehledy (hodnosti) a možná i měsíční (Morfikův nápad dát nejčastějšímu Vojevůdci na měsíc Panovníka) a celé by to skončilo poslední bitvou v červnu. Výsledky po deseti měsících by se uložili někde v Historickém přehledu aktivit PvP hráčů na webu Sindicate za rok 2012/2013, proběhly by prázdniny s odpočinkem - ale Války by samozřejmě běžely dál a pořád by se získané CB počítali do Hlavního přehledu - a ostré počítání by bylo zase od září. Nebo ten Megacyklus udělat od ledna od prosince.
Nevím, jestli by to ušetřilo systému práci, ale zase by třeba nebylo nutné tahat sebou tolik dat.
Přerozdělení hodností. 100% souhlas s tím, že by to vedlo i k rovnoměrnějšímu rozdělení sil (a tím i k zajímavějším bitvám) díky případné migraci PvP hráčů. A třeba by to donutilo v každé říši některé zapřisáhlé swampery si dojít do Války pro "vstupenku" na prodloužení pobytu ve Swampu. Plus pro ně a Plus pro Válku říší. No, a kdyby se nenavyšoval celkový počet Pěšáků ve hře, tak vyjde na říši 25 Pěšáků, což by mohlo v říších, kde je víc dobrých PvP hráčů, vést k ještě většímu zkvalitnění bojů o to být i Pěšákem. Jen pro ilustraci: kdyby se hodnosti v každé říši dávaly až do 35 místa podle zisku CB za všechny války v minulém týdnu (jeden vojevůdce, dva generálové, sedm rytířů, 25 pěšáků), tak v Jinnu by na 25. pěšáka v pořadí bylo potřeba 163 CB, v Shinsu 157 CB a v Chunju 64 CB. Kvalita snažení by šla nahoru a v případě Chunja je to otázka času.
A ještě k hodnostem I. Většina velkých levelů si už nepamatuje své začátky ve Válkách, ale většina začínajících tam dostává pěknou nakládačku a jsou rádi, když urvou pár CB bodů a o šanci, promluvit do hodností ani nemluvě. Ale stejně by se hra o ně měla zajímat a měli bychom si je nějak udržet a motivovat. Co dávat Panoše. Buď za určitý minimální zisk CB bodů (20-30 CB, ať odlišíme občasný zásah buffera) anebo určitý počet Panošů na každou říši. Obecně to proto, aby bylo vidět ve hře, kdo chodí Války a kdo ne a když chodí, tak podle hodnosti poznat, jak je v dané říši dobrý.
A ještě k hodnostem II. Chtělo by to "označkovat" i toho nejlepšího z nejlepších podle týdenního hodnocení. Kdyby byla nějaká hodnost jen pro jednoho hráče s největším ziskem CB za celý týden z Válek - třeba
Berserk nebo
Titán - aby se měli i TOPky, kromě vojenských hodností, o co rvát. Tahle hodnost by byla bonusově rovnocenná s Vojevůdcem, a buď by nahrazovala hodnost Vojevůdce v dané říši anebo ještě lépe, by druhý hráč v pořadí byl Vojevůdcem.
Hodnosti ve Svatých. Tady by to chtělo určitě jiné hodnosti a jiné ohodnocení (každá Svatá zvlášť). A možná i barevně odlišit od Vojenských. Každý týden by měl mít svého Šampiona s absolutním počtem získaných CB a pak:
I.) buď podle stylu Vojenských hodností to udělat = 1
Šampion, 2
Hrdinové, 7
Gladiátorů a 25
Myrmidonů. Hodnocení bez rozdílu říše (opačně, než je ve Válkách, kde se rozdělují hodnosti do všech říší).
II.) druhá možnost je trošku napodobit hodnocení z Válek a v každé říši najít 4 hrdiny = nejlepšího suru, wara, šamana a ninju (ideální by bylo rozlišit až na druh = nejlepšího WP suru, BM suru atd.) a druhému v pořadí dát Gladiátora a třetímu Myrmidona. Hodnost Šampiona by byla stejná pro všechny varianty. Bonusy a odměny nechávám otevřené - kompromis mezi hráči a GM. Mě osobně by se líbilo zlato (yangy). kdyby nějaké NPC rozdávalo během týdne jednorázově Platinové cihly: Šampion = 100kk, Hrdinové = 50kk, Gladiátoři = 25 kk a Myrmidoni = 10kk.
Vypadá to podle mých návrhů, že by tady mohl mít hodnost i pes v prvním městě, co přežije útok nového hráče

- ale tak to není. Ty hodnosti jsou jen součást motivace o co hrát.
Kolize hodností z Války a ze Svaté. Může se stát, že tu budeme mít Šampiona Velké Svaté, co bude zároveň Titánem ve Válkách říší. Určitě jedna hodnost pro jednoho (i s bonusy) a přednost by měly mít ty Vojenské (kolektivní boje) před těmi ze Svatých (víc individuální). Nebo že by se daly hodnosti sčítat a běhal by tu TitanŠampion?
Další počítání Statistik - počítat budu, ale jak už jsem psal, tak s omezenými možnostmi (čas). Součastné počítání je takové víc "ilustrativní". Tím nechci snižovat ničí kvality ve Válkách - ale přeci jen je tam ta mezera v počítání (začátek Války) a navíc mám obavy, že to nikdo moc po mě nekontroluje a já jsem jen člověk (a umím dělat chyby). Určitě se těším, když se posunou Války na čas, který je totožný s aktualizacemi přehledu Statistik, pak až se dohodneme s ostatními, co chceme počítat a ve finále pak velká pomoc s dobrou "hračkou" od ElectriXe - tam bych pak věřil všemu, co se píše.
Morfik – ten panovník je dobrá věc a hlavně ať chodí do Válek a je vidět. A nemusí to být nutně vždy jen závislák, ale hráč, který si umí všechny činnosti na Sindi správně naplánovat, ví co a jak, má přehled a zároveň se nebojí ze svého volna něco víc obětovat. Já taky bych nebyl panovníkem – musím do zaměstnání, nemám špičkovou výkonnost a pak nedokážu obětovat tolik volna, co mi zbývá. Ale i tak jsem spokojený, protože budu vědět, že to dělá někdo lepší, než jsem já.
