Stránka 8 z 23
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 13:26:38
od xXFasterXx
Malchus píše:LOCO30 píše:1. Ne každý kdo vstoupí do war, ale jen s PVP hodností. Normal war by byla na získání hodnosti, nedělní souboj jen pro hodnostáře.
2. Když by byl počet hodností omezen např. na 30 hráčů( teď je to moc, ale třeba za čas se tolik PVP hráčů zrodí) tak by stejně vyčůránci z toho nic neměly, jelikož by hodnost nezískaly. Radši by šli do říše, kde by měli na větší šanci získat hodnost. Rozložení sil by bylo rovnoměrné za čas.
3. Buffeři odvádějí skvělou práci, ale osobně bych radši vyděl přímo na bojištích, jak pomáhají spoluhráčům a ješte zabíjejí. Souboj by byl v podstatě bez bufferů, jen s aktiv šamany.
Jestli to dobře chápu, tak nedělní válka by byla pro skupinu nejsilnějších, kteří si vybojovali vstup do nedělní války v předchozích válkách a mají v neděli čas na další válku ?
Já moc nepochopil tvůj úplně první post. Měl jsem za to, že ti jde o to, přitáhnout do války nové lidi. Ale podle toho, co navrhuješ, chceš vlastně přitáhnout ty stávající pvpery, co teď na války kašlou. Pro ně bych měl pouze dvě slova - na.... jim !
EDIT: Také mám obavu, že by to neřešilo bod 2 z mého předchozího postu - totiž přestupy do říše, která bude pravidelně vítězit. Navíc přestupy těch nejsilnějších. Pokud jsem na čele žebříčku své říše, ale moje říše nevítězí a nic z toho nemám, neměl bych raději přestoupit do říše, kde z toho něco budu mít ?
EDIT2: Možná by bylo lepší nejdříve počkat co přinese
královský systém, jestli se v něm počítá s nějakou formou odměn a potom bych vymýšlel co dál. Spíš bych byl proto, aby byl spuštěný co nejdřív.
Ty si to absolútne nepochopil :normal?:
Meleš si svoje. A je to odveci. Loco to vystihol perfektne.
30 hodností - 10 z každej ríše. Chápeš? Jednoducho, by z každej ríši išlo 10 najlepších bojovníkov z celkových vojen do tej nedelnej -> A ja by som týchto 10 bojovníkov vyberal viete podla čoho? Nie podla cb! Ale podla toho, akú škodu špôsobia!!! Presne tak

to by motivovalo isť hráčov do chumlu a bojovať bok po boku. A z tej Nedelnej vojny by dostali dajme tomu dračiu vec+0 alebo lektvary okouzlení alebo mapu to je jedno tí, ktorých ríša vyhrá. V tejto nedelnej vojne by sa
nebohlo elíkovať, ani buffovať (okrem seba). Prestupy hráčov? nič by sa nedialo. Ajtak by postúpili do nedelnej iba desiati najlepší hráči

. A samozrejme, v nedelnej vojne by sa vitazstvo určovalo podla toho, kolko krát ktorá ríša zabila niekoho druhého. Táto vojna by trvala dajme tomu 20 minút

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 13:33:05
od Nippousek
faster-velmi dobrý nápad..
ale zase.. nej pvp by byli ještě bohatší..
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 13:51:35
od Malchus
Máš pravdu, vůbec jsem to nepochopil. Takže mě oprav, jestli jsem to pochopil teď.
V út, čt, so proběhnou běžné války říší. Na základě výsledků z těchto válek bude z každé říše vybrán omezený počet nejlepších bojovníků (např. 10 z každé říše), kteří se mezi sebou utkají . Loco navrhuje systém každý s každým (žlutá vs červená, červená vs modrá atd), což je vcelku vedlejší. A buď vítězná říše (locův návrh) nebo pouze ti těch pár nejsilnější (tvůj návrh) dostanou nějakou odměnu. Pochopil jsem to takhle dobře ?
Povím ti svůj pohled.
- Kvůli práci se dostanu jen do každé druhé války. Moje šance být mezi nejlepšími se tím snižuje, i kdybych byl fakt dobrej.
- Ale já moc dobrej nejsem, takovej průměr až podprůměr. Chodím prostě pomoc říši a zatím nemám pocit, že jsem tam spíš na škodu. V každém případě nebudu mezi nejlepšími.
A teď mi pověz, jakou bych měl motivaci do těch válek chodit já ? Pomáhat bohatnout těm lepším a úspěšnějším, co mají víc času chodit do každé války než já ? (Tvůj návrh odměnit nejlepší)
Nebo proč tam chodit chodit, když tu tu odměnu vybojuje někdo jiný, lepší a úspěšnější, co má víc času chodit do každé války než já (Locův návrh odměny pro vítěznou říši).
Pochopil jsem zase něco špatně ? Hlavně mi nepiš, že se mám snažit makat na sobě a probojovat se mezi ty nejsilnější z mé říše a navrh dát výpověď v práci, abych mohl chodit do války 3x (4x) týdně.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 14:06:39
od Mithra
Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí (nesdílím tento názor - pouze konstatuji fakta, jak mi vyplynula z vaší diskuze). Spíše bych uvítal nápady, jakým způsobem udělat z PvP potřebnou složku běžné hry a nikoliv jen záležitost zábavy v omezeném čase.
Tímto se pokouším naznačit, že PvP obecně a Válku říší považuji za dvě rozdílná, byť úzce související témata. Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší. Otázka je jak to udělat citlivě.
Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 14:20:57
od Nippousek
já osobně , bych dal nějakou vydělávací mapu..
systém podobně jako sem psal nahoře,ale místo cb,by se dostávali přímo yangy..
podle toho,kdo by kolik zabil.. by se udělal i systém,kdo byl nejlepší a dostal zvlášt nějakou odměnu..
např. sem lvl 95 s výbavou za 30kkk.. jdu do války(0-100) a zabiju např. 40 hráčů.. (320 cb +/-) za každého dostanu např. 5kk..
vydělám na kosti atd. + mi když budu dobrý něco zbyde..
myslím si,že by to o něco oživilo a motivovalo začínající hráče..
nebo např 0-50 s pvp za 1kkk.. - vydělávání formou pvp..

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 14:28:52
od skladnikovi
to Mithra:
Tam už je pole možnosti širší - bez nějaké podoby svaté se to ale neobejde. Možností jsou opět odměny nějakým způsobem - takových možností už tady bylo plno.
Otázka je, jaká je představa ohledně směru serveru. V krajních možnostech lze dojít až k tomu, že by se přidal nějaký přepočet na expy a v oné svaté by se dalo vydělávat i expit. Což nepovažuji za nejlepší nápad - pač by to značně rozdělilo server na pvp a pvm ale taky je to jedno z řešení. Avšak "lovecké" pvp mise (ovšem proveditelné pouze na určité mapě - tj. nějaká svatá říše) s odměnou v xp by také nebyli na školu. Či dát určitou hranici cb jako možnost postupu na určitý lvl (např. od lvl 110 každých 5 - 10 lvl by hráč musel naschromáždit nějaký počet cb aby mohl postoupit dále..) Možností je plno - jak jsem už řekl - záleží na směru.
Edit: když už si o těch oblastí pvp které potřeubjou reformaci tak krom globálního pvp, válek jsou ti i války cechů - kde to je podle mě nejsložitější
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 14:45:11
od xXFasterXx
Nippousek píše:faster-velmi dobrý nápad..
ale zase.. nej pvp by byli ještě bohatší..
Ďakujem, ale nie je to celkom tak

Nižšie aj vysvetlím prečo.
Malchus píše:Máš pravdu, vůbec jsem to nepochopil. Takže mě oprav, jestli jsem to pochopil teď.
V út, čt, so proběhnou běžné války říší. Na základě výsledků z těchto válek bude z každé říše vybrán omezený počet nejlepších bojovníků (např. 10 z každé říše), kteří se mezi sebou utkají . Loco navrhuje systém každý s každým (žlutá vs červená, červená vs modrá atd), což je vcelku vedlejší. A buď vítězná říše (locův návrh) nebo pouze ti těch pár nejsilnější (tvůj návrh) dostanou nějakou odměnu. Pochopil jsem to takhle dobře ?
Povím ti svůj pohled.
- Kvůli práci se dostanu jen do každé druhé války. Moje šance být mezi nejlepšími se tím snižuje, i kdybych byl fakt dobrej.
- Ale já moc dobrej nejsem, takovej průměr až podprůměr. Chodím prostě pomoc říši a zatím nemám pocit, že jsem tam spíš na škodu. V každém případě nebudu mezi nejlepšími.
A teď mi pověz, jakou bych měl motivaci do těch válek chodit já ? Pomáhat bohatnout těm lepším a úspěšnějším, co mají víc času chodit do každé války než já ? (Tvůj návrh odměnit nejlepší)
Nebo proč tam chodit chodit, když tu tu odměnu vybojuje někdo jiný, lepší a úspěšnější, co má víc času chodit do každé války než já (Locův návrh odměny pro vítěznou říši).
Pochopil jsem zase něco špatně ? Hlavně mi nepiš, že se mám snažit makat na sobě a probojovat se mezi ty nejsilnější z mé říše a navrh dát výpověď v práci, abych mohl chodit do války 3x (4x) týdně.
Z pondelkovej, Štvrtkovej a sobotnej vojny by sa vybralo možno 15 ľudí podľa toho, koľko dmg spôsobili

Čiže by dostali šancu aj menšie levely, nafullkovali by sa a ak by ich nikto nezabil dokým by dobehli do chumlu, tak by dali celkom pecku

Keď v priemere chodí do vojen 25 ľudí, a určite každý nejde 3x

Tak ak by si šiel war 2x je vysoká pravdepodobnosť, že sa do toho výberu top 15 dostaneš

Keď sa tam dostaneš, tak v nedeľu (alebo by bolo lepšie hneď po sobotnej vojne?) ti bude umožnený vstup do Vojny top 15. Tam by sa už neelíkovalo a bol by to vyslovene HardCore. Ale nezúfaj, môžeš taktizovať, meniť veci, či dmg či obrana, jednoducho spolupráca a nejak to premyslieť tak, aby si bol pre ríšu prínosom. No a nakoniec tá ríša (či už systémom každý proti každému, či všetci spolu ako v normálnej war) získa odmenu. Odmenou bude pre každého hráča dajme tomu mapa.

Je tu ale ešte možnosť, že by sa do tejto nedeľnej vojny top 15 vyberali hráči stále podľa dmg, ale aj podľa charu ešte. Lebo taký aurák by asi nedal to čo šaman a podobne, to by sa už doladilo. Proste tak, aby bol vo výsledku v nedeľnej vojne prítomný každý char.

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 14:54:09
od Nippousek
faster-např 4x každá postava z říše s největším počtem dmg a dmg,co bys dostal by se taktéž mohl odečíst..

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 14:56:52
od Malchus
V jiných hrách jsem těžký pvm hráč a nesnáším pvp. Z tohoto důvodu bych se přimlouval za to, aby pvp zůstalo na pvp mapách a nestalo se nutností.
Dřív fungovala svatá, války cechů i říší, protože tam chodilo hodně lidí. Slabých, silnějších, silných a potom pár terminátorů. Ale dneska kdo si chce aspoň trochu škrtnout, musí být na úrovni tehdejších terminátorů - postav s velmi dobrými bonusy ve věcech. To je prostě vývoj. A protože sílu postavy a celého pvp ovlivňují hlavně bonusy ve věcech, nelze udělat nějaké nižší ligy pro slabší hráče (s horšími bonusy) - to se týká hlavně svaté a válek říší. Můžeme mít malou a velkou svatou, ale bude to zase jen svatá pro malé a velké terminátory. Terminátorům už se nevyhneme. Spíš jde o to, aby hráči měli důvod proč se stát terminátorem, proč pvp provozovat. Dřív to člověk dělal pro vlastní zábavu, ale ona i ta zábava se z toho vytratila.
Možná by opravdu bylo nejjednodušší odměny vázat na CB a počítat s tím, že ti nejsilnější se stejně nemají kam posouvat a ostatním by to trochu ulehčilo na cestě stát se terminátorem

.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 15:05:14
od Cepino
Jen bych si dovolil podotknout k zamyšlení pár věcí. Odměny za PvP musí být pro všechny zúčastněné, včetně buferů, healerů atd (bez nich bychom to moc daleko nedotáhli a proč to někomu i upírat, když bufovat chodí rád). Ne že se vybere 10 TOP z každé říše, kteří už všichni mají pomalu dračí +9 a ještě jen tyto budeme dále podporovat v dalším bohatnutí a hru tímto poženeme do ještě větších finančních rozdílů a nároků.
Ad druhá věc, někteří se tu snaží vyrovnat hráče tím, že navrhují jim sebrat kosti, elíky, buffy a podobně. Nezlobte se na mě, nějak v poslední době hru nehrotím, ale na ty hloupé kosti, elíky našetřím a ten čas na to aby mě kamarádka párkrát bufla ve válce také máme.
Myslím si, že obrovský problém v nevyrovnanosti dnešního PvP se udělal způsobem získání dračích věcí a jejich kováním. Je to tak časově náročné a tudíž i finančně, že buď je to dostupné, je pro opravdu otrlé a neustále vydělávající, nebo to člověk vzdá a válčí ve věcech horších. Pokud by se dané věci volně dropovaly a prodávali za pár milionů, tak tu bude daleko vyrovnanější PvP než je nyní.
Jak píše Malchus, také nejsme v PvP žádná topka ani špička, ale děláme to rádi a snažíme se pro zábavu a pro říši něco udělat. Každý den to člověk bohužel nestihá a i druh map sem tam člověka odradí viz třeba pouštní pvp mapa.
A to že né za každý char se dá udělat kupa CB? Ale dá, dá se udělat uplně za každý, jen se musíte snažit, umět a vědět jak. Viz třeba Clon3D - válečník, Rusila - ninja, SexyMatys - sura, Nemmesis - šamat a tak dále a tak dále.
A na závěr jen takové zamyšlení, možná hloupost nevím. Proč třeba neudělat mapu, kde budou mobíci pololidé (s druhem, ninja, war, sura, šaman), tím by na ně platily obrany, pak by se tam dropovala nová výbava, která by volně padala? Zaplaven trh novou výbavou, volně dostupnou pro každého za pár mega a může si udělat PvP téměř každý.