Stránka 8 z 37

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 15:07:22
od Wolfikk
Hronaro píše:Pořád nvm co mate s tím koněm za problem mě to jde normalně jak ve starem ..
ve swampu ti to je jedno zkus si cidonii a uvidis tam musis slezat a nalezat aby byli trochu u tebe

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 16:59:25
od tyranka
Nevím zda je to úmysl,ale při vkládání nebo výběru peněz ze šeku při otevřeném skladu nejde provést. Ve staré verzi to fungovalo.

Edit: Tady si nejsem úplně jistý, ale zřejmě se jedná o nějaké bezpečnostní opatření. Prověříme.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 17:09:04
od Itako
POZOR!!!

Veľká chyba vylepšovania s pomocou pergamenu draka Obrázek a príručky o kování Obrázek

Tam, kde píše, že je 100% šanca na vylepšenie, tak to nevylepší, tam kde nie je, to ide normálne :) poprosím o nápravu :)

Oprava --> s nimi nejde vylepšovať vôbec, ani keď je pod 100% šanca :?

Edit: Ďalšia chyba pri portnutí sa ku záhradke --> keď sa tam portnem, tak ma to hodí na spawn po smrti, t.j. ku strážcovi mesta, problém je v :jinno:

Edit: Obě chyby již nahlášeny.
/Script

Re: Chybné v novej verzií

Napsal: pát 10. říj 2014 17:22:35
od MegaSuraS
MegaSuraS píše:
Pelya píše:Opravdu pomalé nasedání a sesedání z koně ve swampu (nejspíš tedy zatíženější mapy, kde je víc příšer na jednu postavu)
Já jsem na to již reagoval zhruba tehdy, kdy se to po prvé objevilo na VTS, kdy jsem psal, zda je nutné aby se mapa již opětovně neobnovala (pomáhá to dosti v HG, když je u Vás více monster, apod..) ale nikdo se k tomu nějak nevyjádřil..
E: Nevím, zda to zaviňuje zrovna to, co jsem zde popsal, ale rozhodně bych to uvítal zpět..


Edit: Mapa se "obnovovala" i ve staré verzi. Uvidíme po opravě lagů.
/Script
Zdravím, takhle, nevím zda jste mě / já vás pochopil, ale jde o to, že při zesednutí a nasednutí na koně v NOVÉM JÁDŘE se již mapa neobnovuje, tudíž ani mobové a podobně, ve starém se mapa takto obnovovala. V novém jádře to tak není ..


Edit: Co mám rozumět pod pojmem "obnovování mapy"? Děkuji za odpověď (příspěvek nechávám odemčený pro edit).
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 18:29:03
od tyranka
V kouzelném dole nejde udělat port. Vypíše to, že se odtud jen tak nedostaneš. Na rozcestí port jde udělat.
Nejde se portnout přes manželský prsten na manžela v kouzelném dole.

Edit: Již nahlášeno.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 18:38:45
od Dell
Mě by spíš zajímalo kdy se opraví port k zahrádce v Pyungmoo.
A nebo jestli se bude prodlužovat prémiová služba Vip kvuli zahradníkum o celou dobu nefunkčnosti. Kdyby to byl problém, který je tu poprvé neřeknu nic a nějak to prekousnu... Ale tahle konkrétni chyba u zahrádky tu už jednou byla.

Edit: Chyba bude opravena při údržbě, to jest nejpozději v úterý dopoledne.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 19:16:01
od tyranka
Další chybička. Na výhni když děláte dračí tavbu dám udělat vše a vypíše to hlášku tohle se nezdařilo se vypne automatické udělání všeho.

Edit: Není to přímo chyba vůči staré verzi, ale pokusíme se opravit.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 20:12:16
od Sabousek
Medviidek píše:Nevím, jestli to tak má být, ale nejdou v proměně sundat kosti, a vlastně nejde sundat nic v proměně. Napíše to - Nelze provést v proměně!

Edit: Ano, jedná se o úmysl.
/Script
Nechápu smysl této změny. Můžou mi být řečeny důvody, prosím, které k této změně vedly? Je to spíše na přítěž než naopak. Můj názor.

Edit: Důvod - Sundávání předmětů v proměně bylo možné díky bugu hry. Tento bug byl opraven.
/Script

Re: Chyby v nové verzi

Napsal: pát 10. říj 2014 20:14:55
od Medviidek
Sabousek píše:
Medviidek píše:Nevím, jestli to tak má být, ale nejdou v proměně sundat kosti, a vlastně nejde sundat nic v proměně. Napíše to - Nelze provést v proměně!

Edit: Ano, jedná se o úmysl.
/Script
Nechápu smysl této změny. Můžou mi být řečeny důvody, prosím, které k této změně vedly? Je to spíše na přítěž než naopak. Můj názor.
S tímto musím naprosto souhlasit. Už jen tím, že když se chci z proměny vysekat druhou postavou, musím se s tím otravně prosekávat, místo toho abych sundat věci, dal skill a vše bylo OK.

Re: Chybné v novej verzií

Napsal: pát 10. říj 2014 21:40:00
od ori
MegaSuraS píše:
MegaSuraS píše:
Pelya píše:Opravdu pomalé nasedání a sesedání z koně ve swampu (nejspíš tedy zatíženější mapy, kde je víc příšer na jednu postavu)
Já jsem na to již reagoval zhruba tehdy, kdy se to po prvé objevilo na VTS, kdy jsem psal, zda je nutné aby se mapa již opětovně neobnovala (pomáhá to dosti v HG, když je u Vás více monster, apod..) ale nikdo se k tomu nějak nevyjádřil..
E: Nevím, zda to zaviňuje zrovna to, co jsem zde popsal, ale rozhodně bych to uvítal zpět..


Edit: Mapa se "obnovovala" i ve staré verzi. Uvidíme po opravě lagů.
/Script
Zdravím, takhle, nevím zda jste mě / já vás pochopil, ale jde o to, že při zesednutí a nasednutí na koně v NOVÉM JÁDŘE se již mapa neobnovuje, tudíž ani mobové a podobně, ve starém se mapa takto obnovovala. V novém jádře to tak není ..


Edit: Co mám rozumět pod pojmem "obnovování mapy"? Děkuji za odpověď (příspěvek nechávám odemčený pro edit).
/Script
Tím se určitě myslí že při seskočení a naskočení se znova načetly padlé předměty i mapa se zřetelným zvukem padnutí předmětů.Pomáhalo to hlavně při seknutí obrazu ve swampu a taky v haegeronu při nahánění mobů stačilo párkrát seskočit a mobi byly u koně bez ztráty ZB sura byl prakticky nesmrtelný.