Stránka 8 z 14

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: čtv 24. bře 2016 15:36:35
od Eldik
Já bych to viděl takto :

Každý hráč ve war má nějaké HP, plné HP je 100%, proměnná x nám bude zaznamenávat přijaté dmg a proměnná y rozdané dmg. Jelikož se musí hodnoty HP měnit v přijatém dmg udělal bych to takto. Jakmile kterémukoliv hráči klesne HP pod 80% (tím by se mělo zamezit hráčům, kteří nevědomky dají na probíhající postavy nějaké vedlejš dmg) spustí se časovač, který poběží do doby než zdraví hráče stoupne na 100%. V tomto časovém intervalu se zaznamenávají hodnoty x v závislosti na hodnotě y ostatních hráčů. Pokud by se hodnota x zavedla jako dynamické pole, kde by se do jednotlivých indexů zaznamenávaly hodnoty y ostatních hráčů, kteří té postavě uštědří nějaké dmg, a potom se vzaly obsahy všech prvků pole, sečetly se (tak bychom získali 100% hodnotu a bylo by tam vlastně automaticky zaznamenáno i HP, které se hráči doplnilo ať už vlivem eliků nebo healu) . Dejme tomu, že TEĎ je ten okamžik, kdy postava umřela. Máme zaznamenáno v dynamickém poli x hodnoty, které všichni hráči dali v době, kdy byl spuštěn časovač, až do doby smrti. Máme i zaznamenáno součet těchto hodnot. Z toho celkového součtu se už dají rozdělit % jednotlivým hráčům, kteří se podíleli na zabití. Každý hráč dostane nějaké procento. Dejme tomu, že byli čtyří, jeden vzal 25%, druhý 25%, třetí 30% a čtvrtý 20%. Hodnota postavy která byla zabita je 20 CB( musely by se zvýšit hodnoty CB za postavu, aby se nemusely překopávat odměny z války), první hráč dostane 5 CB, druhý hráč dostane 5 CB, třetí hráč dostane 6 CB, čtvrtý hráč dostane 4 CB. Samozřejmě pokud by nevycházela celá čísla, zaokrouhovalo by se dle pravidel matematiky.

Takže vlastně jsme odstranili problém uzdravování v průběhu, odstranili jsme problém postavy, která odběhne, uzdraví se, ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou. Odměna pro buffery co bufují je kravina. Za prvé by dostávali CB i ti hráči, kteří se bufují sami a za druhé pokud někdo chodí buffovat, nedělá to pro zisk.


Pokud by jste potřebovali ještě něco dovysvětlit, nebo přišli na nějakou chybu, určitě napište.

EDIT: Samozřejmě, že se zaznamenanými hodnotami by se dalo dále pracovat, tudíž udělat systém asistencí, nebo průměrné dmg atd. V příspěvku jsem nezaznamenal bonus za smrt. Pokud si myslíte, že by ten kdo dal poslední ránu měl dostat o CB navíc, je to už jen úprava % nebo snížená hranice ze 100 na 80, kde by se 20% přenechalo hráči, který dal lasthit.
Jestli ti tohle Mithro nepřijde jako posunutí hry o level výš, tak už potom opravdu nevím.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: čtv 24. bře 2016 17:18:31
od Mytologie
Před nedávnem jsem sepsala návrh k rozšíření královského systému, který by hru posunul o krok vpřed (samozřejmě dle mého subjektivního názoru, se kterým můžete či nemusíte souhlasit) a proto bych na něj ráda navázala i v této diskuzi a podělit se tak o své myšlenky.

Hráči už od začátku hry Metinu obecně se řídí pravidlem : zabiji - získám v PvM je to samozřejmostí, ale v PvP mnozí nechtějí vidět víc než svůj vlastní zisk CB po válce říši, případně bonusy za vyhranou válku, ale ostatní členové říše - mimo své přátelé či cech - jsou jim ukradení.
Při rozšíření královského systému dle mého návrhu by se dala i samotná válka rozšířit do nových rozměrů, už jen název "Válka říši" by mělo evokovat více než jen vlastní zisk - sám nemůže nikdo nikdy válku vyhrát.

Proto co zkusit vymyslet jak jí rozšířit ku prospěchu všem (sama jsem nad tím ještě pořádně nepřemýšlela), válku brát kolektivní činnost - CB by se získávalo pro říše - Výše CB by ovlivňovala významnost cíle padlého v boji př. - Král 10 CB - vojevůdce 8 CB - Generál 6 CB - Rytíř 4 CB - pěšák 2 CB - hráč bez hodnosti 1 CB - říše by tak získala například 4000 CB a následně by CB byla rozdělena dle počtu několika kalkulací - udělené celkové DMG, výše obdrženého poškození do doby úmrtí (CB by získali i ti co by "tankovali")

Opravdu tento můj příspěvek je "blábol" vyprodukovaný během pár minut, ale myslím si, že až si k tomu sednu,
zkusím provést pár kalkulací jak by to mohlo fungovat, jak rapidní nárůst či úbytek CB by nastal při zavedení přepočtu
uděleného/obdrženého poškození na CB a mohlo by to fungovat.


Ráda pak připíšu jak si to vlastně představuji, berte to jen jako nastínění mého nápadu.

Nápady, jenž tu zazněly typu asistence, kdy by od 80% životů nastal odpočet jsou sice zajímavé, ale myslím si, že ve válce je hráč na 80% velice často, tudíž by to vedlo k dalším diskuzím o tom jak archer či healer běhá po mapě, háže všem kouzla a získává mraky CB - A opět bych se zde prokousávala různými definicemi "vyžírek" atp.. Dle mého každá postava je vyžírka bez ohledu na to zda kouzlí z dálky nebo vletí do chumlu.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: čtv 24. bře 2016 17:51:06
od Eldik
To že jsem uvedl 80% není určitě konečné číslo o které by jsi mohla opírat další teorie, co by bylo kdyby. Nejspíše jsi moc nepochopila princip tohoto dělení CB, doporučuji znovu přečíst, protože věta " tudíž by to vedlo k dalším diskuzím o tom jak archer či healer běhá po mapě, háže všem kouzla a získává mraky CB " není vůbec v souladu s navrhovaným systémem.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: čtv 24. bře 2016 19:02:12
od Mytologie
Eldik píše:To že jsem uvedl 80% není určitě konečné číslo o které by jsi mohla opírat další teorie, co by bylo kdyby. Nejspíše jsi moc nepochopila princip tohoto dělení CB, doporučuji znovu přečíst, protože věta " tudíž by to vedlo k dalším diskuzím o tom jak archer či healer běhá po mapě, háže všem kouzla a získává mraky CB " není vůbec v souladu s navrhovaným systémem.
Mistře Eldíku, Vaše citace mé věty není v souladu s navrhovaným systémem?
Dovolím si Vás citovat, byť některé části textů jsem vymazala.
Eldik píše:Z toho celkového součtu se už dají rozdělit % jednotlivým hráčům, kteří se podíleli na zabití. Každý hráč dostane nějaké procento. Dejme tomu, že byli čtyří, jeden vzal 25%, druhý 25%, třetí 30% a čtvrtý 20%. Hodnota postavy která byla zabita je 20 CB( musely by se zvýšit hodnoty CB za postavu, aby se nemusely překopávat odměny z války), první hráč dostane 5 CB, druhý hráč dostane 5 CB, třetí hráč dostane 6 CB, čtvrtý hráč dostane 4 CB. Samozřejmě pokud by nevycházela celá čísla, zaokrouhovalo by se dle pravidel matematiky.

Takže vlastně jsme odstranili problém uzdravování v průběhu, odstranili jsme problém postavy, která odběhne, uzdraví se, ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou. Odměna pro buffery co bufují je kravina.
Z tohoto plyne přesně má věta, nemýlím-li se. Například archer bude čtvrtý hráč, jenž uštědří 20% a to jen díky tomu, že naběhne hodí dvě - tři kouzla a utíká na další cíl udělat to samé = "ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou" (opět Vaše citace) za minutu takto postřílí archer 5 postav (náhodné číslo, pro příklad) 5 x 4CB dle Vašich výpočtů = 20 CB jen za to, že běhá po mapě a střílí po všem co vidí a doufá, že nepřítel má spuštěný časovač.

Tudíž Vaše doporučení odmítám, jelikož jsem si vědoma co čtu, na co a jak reaguji, můj názor nyní máte, jste na tahu. :)

Prosím, jelikož brouzdám forem poměrně často, všimla jsem si Vaší rivality s uživatelem Capino, prosím nechci být Váš další sok, mé věty nemyslím nijak útočně ba naopak pouze Vám chci poukázat, že jsem nenapsala nic špatně nebo nesmysluplně. Cením si, že se snažíte nějak zpracovat návrh ohledně dělení CB, ráda ho při dobrém zpracování podpořím, ale prosím nevyvracejte mé věty, když Vám je dokáži objasnit. :fight:

Edit1 : Jen si dovolím doplnit, že byť bych návrh podpořila, příliš se mi nelíbí, že díky tomuto systému zisku CB by to bylo stále ve stejných kolejích =Všichni co největší DMG pro maximální počet CB, v tomto duchu je to již nějaký ten pátek, žádná originalita jako kdysi (Tankové s talismany na ZB, průnikaři, něco mezi = seky s kouzly a ti co jsou nyní = čistě na DMG)

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: čtv 24. bře 2016 20:21:33
od Eldik
To je v pořádku, vysvětlím. Ještě maličkost, chápu, že když lidem vykáš má celý text takový "hezčí " charakter, mně prosím tykej.

Z tohoto plyne přesně má věta, nemýlím-li se. Například archer bude čtvrtý hráč, jenž uštědří 20% a to jen díky tomu, že naběhne hodí dvě - tři kouzla a utíká na další cíl udělat to samé = "ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou" (opět Vaše citace) za minutu takto postřílí archer 5 postav (náhodné číslo, pro příklad) 5 x 4CB dle Vašich výpočtů = 20 CB jen za to, že běhá po mapě a střílí po všem co vidí a doufá, že nepřítel má spuštěný časovač.

Tudíž Vaše doporučení odmítám, jelikož jsem si vědoma co čtu, na co a jak reaguji, můj názor nyní máte, jste na tahu. :)

Prosím, jelikož brouzdám forem poměrně často, všimla jsem si Vaší rivality s uživatelem Capino, prosím nechci být Váš další sok, mé věty nemyslím nijak útočně ba naopak pouze Vám chci poukázat, že jsem nenapsala nic špatně nebo nesmysluplně. Cením si, že se snažíte nějak zpracovat návrh ohledně dělení CB, ráda ho při dobrém zpracování podpořím, ale prosím nevyvracejte mé věty, když Vám je dokáži objasnit. :fight:
Dle tvého běží archer, uštědří 20% dmg, ale to ještě neznamená, že postava umře. Může utéct, uzdravit se na 100% a nikdo nedostane nic. Okej, dejme tomu, že postava umře, archer dostane určité %, dle svého podílu na zabití, ale to je přeci zcela v pořádku a zcela spravedlivé, všichni jenž se podíleli na zabití dostanou CB. Nebylo by tomu jako teď, že CB dostane nespravedlivě jen ten, kdo dá lasthit. Archer stále běhá a všude dá 2-3 kouzla, opravdu si myslíš, že by z každé postavy dostal 4-5 CB? To je zcela nepravděpodobné, protože postava si může kdykoliv odběhnout z davu (v rámci možností) a uzdravit se, jakmile dosáhne sta procent, pole x se vynuluje. Další možnost, archer dá 2-3 kouzla a postava zemře, zde se to větví na xx možností co můžou nastat, může tam přiběhnout v moment, kdy se časovač zrovna spustil, ale postava nemusí umřít další minutu (kdy stále běží časovač), tím pádem se jeho % rapidně sníží, jelikož tam dle tvé strategie dá 2-3 kouzla. Samozřejmě, může nastat absolutní náhoda, kdy 5x po sobě přiběhne k postavě, které se zrovna spustil časovač a zrovna umřela po třetím kouzle. Dostane CB, ale opět, nedostane CB jako jediný, dostanou ho všichni kteří se podíleli na zabití.

Pokud jde o větu "ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou " , to je přeci také zcela v pořádku ne? Stále běží časovač, což znamená, že postava neutekla z davu a stále bojuje, všichni jenž jí udeřili přispěli k jejímu zabití.
Edit1 : Jen si dovolím doplnit, že byť bych návrh podpořila, příliš se mi nelíbí, že díky tomuto systému zisku CB by to bylo stále ve stejných kolejích =Všichni co největší DMG pro maximální počet CB, v tomto duchu je to již nějaký ten pátek, žádná originalita jako kdysi (Tankové s talismany na ZB, průnikaři, něco mezi = seky s kouzly a ti co jsou nyní = čistě na DMG)
V tom je ten návrh právě krásný, nebylo by to jako teď, stále nechápu kde bereš to přesvědčení. I ten tank s talismanama na ZB dostane podíl, vždyt když bude držet a všichni kolem něj umírat, zcela určitě jim dá nějaké dmg, tudíž by zcela určitě dostal CB, přeci by nechtěl body za stání v davu a nic nedělání. Průnikaři, opět by mohli jít na šamany a archery, tahat je po mapě a už by nenastala ta situace, kdy se dagger tak moc snaží, vezme 90% hp a nakonec to dorazí nějaký BM co hodí automaticky naváděnou raketu. Pokud by takový dagger tahal šamana, a něco by mu bral, takže by šaman nedosáhl 100%, a tahal by ho například minutu, dostal by 90% CB i kdyby mu ho někdo "vyžral". V tom je to zcela jiné než stávající systém.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: čtv 24. bře 2016 21:15:56
od JohnDoe
Mytologie píše:Jen si dovolím doplnit, že byť bych návrh podpořila, příliš se mi nelíbí, že díky tomuto systému zisku CB by to bylo stále ve stejných kolejích =Všichni co největší DMG pro maximální počet CB, v tomto duchu je to již nějaký ten pátek, žádná originalita jako kdysi (Tankové s talismany na ZB, průnikaři, něco mezi = seky s kouzly a ti co jsou nyní = čistě na DMG)
zrovna na tohle by stačila jednoduchá věc - rozdělovat CB jen mezi ty útočníky, kteří jsou stále naživu
je v podstatě jedno jestli by se to počítalo od 90% zb oběti nebo za posledních X sekund jejího života, ti co zaútočili a zůstali stát by se rozdělili o CB a o těch co zaútočili a zesnuli před rozdělováním CB by se zpívalo v bájích...
nesdlím Eldíkův názor, že by se musely navyšovat CB za zabití, ale hádat se nebudu (jeden warn mi stačil :) ) - nicméně například 3,4 CB z jednoho zabití a 1,6 CB z druhého zabití by dalo 5 CB i jemu a netratil by na tom
co se týče postav s dálkovým útokem - je to jejich podstata stát někde mimo a ostřelovat shluky nebo jednotlivce z relativního bezpečí - na tom nic špatného není a jestli se soustředí na jeden cíl nebo v rámci přespolního běhu ostřelují co je zrovna poblíž je na nich
v obou případech by nějaké procento CB získaly (pokud by se jejich útok vešel do počítané doby) a výše by se odvíjela podle taktiky - relativně větší zisk z jednoho cíle na který se zaměří, nebo relativně menší zisk, ale za to z více postav když to budou šít do chumlu - snad jediný rozdíl mezi mým a Eldíkovým počítáním by dělal královský heal, který by předchozí útočníky z odměn vyřadil - v mém podání by to bylo cca 20 sekund
pokud by něco takového tým zaujalo, tak si to nepochybně může nanečisto otestovat ve válkách cechů a pokud to nebude moc zatěžovat tak i ve válce říší jako stínový výpočet
a co se týče bufů ve válce, tak pokud by tam byl sloup, který po nakliknutí nahodí na postavu heal, běžet, požehnání a kritik ať už zadarmo nebo za symbolickou platbu (10-100k) - tak já osobně nevidím důvod k tomu aby si tam někdo tahal další postavu

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: pát 25. bře 2016 6:54:24
od KapkaRosy
Eldik píše: Jestli ti tohle Mithro nepřijde jako posunutí hry o level výš, tak už potom opravdu nevím.
Celý můj předchozí příspěvek byl sepsán s jedinou myšlenkou. Posunout bezvýznamné tlachání do konstruktivní roviny. V té se, díky bohům, momentálně nacházíme, tedy splnil svůj účel.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: ned 27. bře 2016 8:44:42
od Janko.Tlcik
najprv si rýpnem:
Spoiler:
tým čo píšu o jednotných odmenách za vojnu - cb - bez ohľadu na level: dúfam že budete najbližšie požadovať aj aby mal level 150 rovnaký drop z metínkov 35 ako level 35 tak ako požadujete rovnaké cb za zabitie vo vojne ako level 95. logika presne taká istá, ignorujete primeranosť levelu.
a teraz sa budem snažiť byť vecný:
eldik:
Spoiler:
nie zlý návrh, slušne rozpracovaný, len pár námetov na rozmýšľanie:

- behám si po mape, schytám ranu od x čo mi uberie 80 % hp. vtedy sa zapne časovač lebo som sa prvýkrát dostal pod 80%. ostane mi 20%. vtedy pribehnú dvaja, jeden - y mi dá tri rany za 15% celkove a dorazí ma posledný - z za 5%.
podľa logiky návrhu by si mali podeliť CB y a z a to 15 cb y a 5 cb z. x čo mi zobral najviac obíde naprázdno.

- ďalší prípad, nie až tak nepravdepodobný: stuner mi dá minútový stun za 15% hp. nie je to pod 80% tak časovač ostane potichu. potom si to všimne napríklad ninja s dýkou čo mi ná sériu rýchlych rán po ktorých mi ostane 2% hp, vtedy stuner si ma znovu všimne a dorazí ma ranou za tie 2%. podľa logiky návrhu dostane dýkar ktorý len ľahol na medzerník 19 cb a stuner ktorý ma zabil a bez ktorého stunu by ma dýkar naháňal do konca svojich dní 1cb.
ak budete vytvárať systém asistov tak príklad na zváženie: v poslednej vojne som si všimol dvoch hráčov už nejaký čas na jednej pozícii, minútový stun. jedného som dorazil za asi 20 sekúnd, získal som cb, do druhého som sa tiež pustil ale dorazil ho niekto iný. podľa mojej logiky ak by bol iný systém ako poslednej rany, podľa zásluhovosti, tak minimálne 50% by malo pripadnúť tomu kto dal minútový stun.

- ďalší príklad:pozrite si štatistiky, je tam pár hráčov čo majú vysoký koeficient k/d. padnú možno "až" 3x za vojnu.dosť pochybujem že healer čo má slušnú obranu preruší boj a začne sa healovať okamžite (alebo prestane healovať hráča čo v chumli drží množstvo protihráčov a začne healovať sám seba), osobne tipujem že svoje hp začína riešiť až pod 50%.
dostane sa pod 50% , dolieči sa na 70% a pokračuje v boji. takto môže v pohode fungovať 10 minút. potom sa na neho dohodne skupina hráčov čo na neho vletí a dorazí ho za pár sekúnd.lenže za tých 10 minút na neho útočili ľudia čo mu brali síce málo, ale dlho, takže dajme tomu tí čo ho reálne dorazili si podelia 30.000 hp (a žiadne cb) a tí čo do neho bez úžitku útočili majú teoreticky vysoké poškodenie a zisk cb ale reálne healera neohrozovali a ani ho nedorazili.
nie je to až taká teoŕia, ak si všimnem healera že lieči niekoho v chumli tak do neho dám pár šípov čisto len nato aby aspoň prerušil liečenie hráča v kope a buď sa začal liečiť, alebo v lepšom prípade zdrhol a cb za to nečakám. ak by ho niekto v tom čase dorazil asi by som mal nejaké cb za poškodenie ale podľa mňa nezaslúžené.
anderson:
Spoiler:
- to že niekomu vy dávate 7-8k a on vám berie 2-3 je síce fajn, ale napríklad beriete do úvahy typ zbrane a rýchlosť útoku? niekto má dobré obrany na všetky zbrane, ale je dosť ľudí čo majú 3x15 ako svoj súkromný grál a napríklad obranu na šípy majú mizivú. boli ľudia čo som im so šamanom bral skilom pod 1 k a ninjom luk som im bral pomerne zaujímavé hodnoty. podobne niekto možno má horšiu obranu na iný typ zbrane pretože si napríklad spočítal že hráčov útočiacich mečom je tam menej tak obranu meče zanedbal.a niekomu vezmem skilom dajme tomu 5000 ale každých 10 sekúnd a šípom (medzerník) síce len 1000 ale každú sekundu. len vymyslené hodnoty ale nie nereálne .
-ešte jedna drobnosť: aj keď vám niekto berie malé hodnoty a vy mu beriete veľa a teda podľa vášho názoru je to vyžírka čo nemá nárok na body čo má podľa tabuľky tak mňa reálne útok jedného hráča necháva pomerne v kľude a zvyčajne ak dám body tak preto že sa na mňa dohodne pár hráčov a buď ma niekto zablokuje a dorazí ma zvyšok skupiny alebo sa nechám nachytať a vybehnem za slabým hráčom a obkľúči ma zvyšok jeho partie a dorazí ma. taktika skupiny víťazí nad jednotlivcom.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: ned 27. bře 2016 9:09:51
od Akemos
také si teda rýpnu:
tým čo píšu o jednotných odmenách za vojnu - cb - bez ohľadu na level: dúfam že budete najbližšie požadovať aj aby mal level 150 rovnaký drop z metínkov 35 ako level 35 tak ako požadujete rovnaké cb za zabitie vo vojne ako level 95. logika presne taká istá, ignorujete primeranosť levelu.
Doufám že na lvl 95 když má míti více cb,stála výbava také o mnoho kkk více :lol:

nechceme to měnit,chceme to vrátit bych řekl aby všichni měli stejně za zabití(jako dříve)

95/110/130 to nejsou konečné lvl 90% lidí zůstává na menším lvl právě díky vyšímu získávání CB.

Re: Môj pohľad na válku

Napsal: ned 27. bře 2016 9:23:53
od Anderson
Janko.Tlcik píše:
anderson:
to že niekomu vy dávate 7-8k a on vám berie 2-3 je síce fajn, ale napríklad beriete do úvahy typ zbrane a rýchlosť útoku? niekto má dobré obrany na všetky zbrane, ale je dosť ľudí čo majú 3x15 ako svoj súkromný grál a napríklad obranu na šípy majú mizivú. boli ľudia čo som im so šamanom bral skilom pod 1 k a ninjom luk som im bral pomerne zaujímavé hodnoty. podobne niekto možno má horšiu obranu na iný typ zbrane pretože si napríklad spočítal že hráčov útočiacich mečom je tam menej tak obranu meče zanedbal.a niekomu vezmem skilom dajme tomu 5000 ale každých 10 sekúnd a šípom (medzerník) síce len 1000 ale každú sekundu. len vymyslené hodnoty ale nie nereálne .
-ešte jedna drobnosť: aj keď vám niekto berie malé hodnoty a vy mu beriete veľa a teda podľa vášho názoru je to vyžírka čo nemá nárok na body čo má podľa tabuľky tak mňa reálne útok jedného hráča necháva pomerne v kľude a zvyčajne ak dám body tak preto že sa na mňa dohodne pár hráčov a buď ma niekto zablokuje a dorazí ma zvyšok skupiny alebo sa nechám nachytať a vybehnem za slabým hráčom a obkľúči ma zvyšok jeho partie a dorazí ma. taktika skupiny víťazí nad jednotlivcom.
Tvoje názory mi pasujú asi tak na 11ročného chalana, seriozne, lebo takto dementne škatulkovať nemôže nikto dospelý s rozumom..
Alebo proste len celú dobu čítaš moje posty ako keby boli v klingonštine, inak si to nedokážem vysvetliť..Povedz mi kde som povedal, že ten kto berie menej ako ja je automaticky vyžírka? Povedal som, že ak niekto dostáva odomňa 8k berie mi aj s božou pomocou 2-3k nemôže byť podľa reálnych zásluh generál alebo rytier, ak už ani toto nepochopíš, vzdávam to..To že niekto má slabšiu výbavu na to a na to, neni môj problém ani som sa nikde o takom niečom nezmenil, okrem toho nechápem, ktorý PvPčkar by vynechával dýky alebo meče, pretože to sú 2 základné faktory v obranách PvP (ešte samozrejme aj mágia) takže ak niekomu beriem 8k dýkami, neverím tomu že to je preto lebo "vynechal lebo si myslel že to môže zanedbať" s týmto na mňa nechoď :)..K tej tvojej drobnosti, to sa mi dosť často stáva keď útočim na obstrelovačov asi si ich chránia jak oko v hlave :DD, ako ja nemám nič proti tomu ak sa niekto snaží bojovať aj so slabšou výbavou ved dobre, každý nejako začína, ale ak je niekto taký vyšťaný, že dosahuje lepších výsledkov a dostáva sa mu väčších zásluh na úkor tých, ktorým tie zásluhy reálne patria, tak ako to mi vadí a velmi :)