Re: Môj pohľad na válku
Napsal: čtv 24. bře 2016 15:36:35
Já bych to viděl takto :
Každý hráč ve war má nějaké HP, plné HP je 100%, proměnná x nám bude zaznamenávat přijaté dmg a proměnná y rozdané dmg. Jelikož se musí hodnoty HP měnit v přijatém dmg udělal bych to takto. Jakmile kterémukoliv hráči klesne HP pod 80% (tím by se mělo zamezit hráčům, kteří nevědomky dají na probíhající postavy nějaké vedlejš dmg) spustí se časovač, který poběží do doby než zdraví hráče stoupne na 100%. V tomto časovém intervalu se zaznamenávají hodnoty x v závislosti na hodnotě y ostatních hráčů. Pokud by se hodnota x zavedla jako dynamické pole, kde by se do jednotlivých indexů zaznamenávaly hodnoty y ostatních hráčů, kteří té postavě uštědří nějaké dmg, a potom se vzaly obsahy všech prvků pole, sečetly se (tak bychom získali 100% hodnotu a bylo by tam vlastně automaticky zaznamenáno i HP, které se hráči doplnilo ať už vlivem eliků nebo healu) . Dejme tomu, že TEĎ je ten okamžik, kdy postava umřela. Máme zaznamenáno v dynamickém poli x hodnoty, které všichni hráči dali v době, kdy byl spuštěn časovač, až do doby smrti. Máme i zaznamenáno součet těchto hodnot. Z toho celkového součtu se už dají rozdělit % jednotlivým hráčům, kteří se podíleli na zabití. Každý hráč dostane nějaké procento. Dejme tomu, že byli čtyří, jeden vzal 25%, druhý 25%, třetí 30% a čtvrtý 20%. Hodnota postavy která byla zabita je 20 CB( musely by se zvýšit hodnoty CB za postavu, aby se nemusely překopávat odměny z války), první hráč dostane 5 CB, druhý hráč dostane 5 CB, třetí hráč dostane 6 CB, čtvrtý hráč dostane 4 CB. Samozřejmě pokud by nevycházela celá čísla, zaokrouhovalo by se dle pravidel matematiky.
Takže vlastně jsme odstranili problém uzdravování v průběhu, odstranili jsme problém postavy, která odběhne, uzdraví se, ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou. Odměna pro buffery co bufují je kravina. Za prvé by dostávali CB i ti hráči, kteří se bufují sami a za druhé pokud někdo chodí buffovat, nedělá to pro zisk.
Pokud by jste potřebovali ještě něco dovysvětlit, nebo přišli na nějakou chybu, určitě napište.
EDIT: Samozřejmě, že se zaznamenanými hodnotami by se dalo dále pracovat, tudíž udělat systém asistencí, nebo průměrné dmg atd. V příspěvku jsem nezaznamenal bonus za smrt. Pokud si myslíte, že by ten kdo dal poslední ránu měl dostat o CB navíc, je to už jen úprava % nebo snížená hranice ze 100 na 80, kde by se 20% přenechalo hráči, který dal lasthit.
Jestli ti tohle Mithro nepřijde jako posunutí hry o level výš, tak už potom opravdu nevím.
Každý hráč ve war má nějaké HP, plné HP je 100%, proměnná x nám bude zaznamenávat přijaté dmg a proměnná y rozdané dmg. Jelikož se musí hodnoty HP měnit v přijatém dmg udělal bych to takto. Jakmile kterémukoliv hráči klesne HP pod 80% (tím by se mělo zamezit hráčům, kteří nevědomky dají na probíhající postavy nějaké vedlejš dmg) spustí se časovač, který poběží do doby než zdraví hráče stoupne na 100%. V tomto časovém intervalu se zaznamenávají hodnoty x v závislosti na hodnotě y ostatních hráčů. Pokud by se hodnota x zavedla jako dynamické pole, kde by se do jednotlivých indexů zaznamenávaly hodnoty y ostatních hráčů, kteří té postavě uštědří nějaké dmg, a potom se vzaly obsahy všech prvků pole, sečetly se (tak bychom získali 100% hodnotu a bylo by tam vlastně automaticky zaznamenáno i HP, které se hráči doplnilo ať už vlivem eliků nebo healu) . Dejme tomu, že TEĎ je ten okamžik, kdy postava umřela. Máme zaznamenáno v dynamickém poli x hodnoty, které všichni hráči dali v době, kdy byl spuštěn časovač, až do doby smrti. Máme i zaznamenáno součet těchto hodnot. Z toho celkového součtu se už dají rozdělit % jednotlivým hráčům, kteří se podíleli na zabití. Každý hráč dostane nějaké procento. Dejme tomu, že byli čtyří, jeden vzal 25%, druhý 25%, třetí 30% a čtvrtý 20%. Hodnota postavy která byla zabita je 20 CB( musely by se zvýšit hodnoty CB za postavu, aby se nemusely překopávat odměny z války), první hráč dostane 5 CB, druhý hráč dostane 5 CB, třetí hráč dostane 6 CB, čtvrtý hráč dostane 4 CB. Samozřejmě pokud by nevycházela celá čísla, zaokrouhovalo by se dle pravidel matematiky.
Takže vlastně jsme odstranili problém uzdravování v průběhu, odstranili jsme problém postavy, která odběhne, uzdraví se, ale CB dostane i postava která jí udeřila před minutou. Odměna pro buffery co bufují je kravina. Za prvé by dostávali CB i ti hráči, kteří se bufují sami a za druhé pokud někdo chodí buffovat, nedělá to pro zisk.
Pokud by jste potřebovali ještě něco dovysvětlit, nebo přišli na nějakou chybu, určitě napište.
EDIT: Samozřejmě, že se zaznamenanými hodnotami by se dalo dále pracovat, tudíž udělat systém asistencí, nebo průměrné dmg atd. V příspěvku jsem nezaznamenal bonus za smrt. Pokud si myslíte, že by ten kdo dal poslední ránu měl dostat o CB navíc, je to už jen úprava % nebo snížená hranice ze 100 na 80, kde by se 20% přenechalo hráči, který dal lasthit.
Jestli ti tohle Mithro nepřijde jako posunutí hry o level výš, tak už potom opravdu nevím.