Stránka 8 z 11

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: pon 20. úno 2017 18:28:32
od Aphros
EnsexSaman píše:Zkusil jsem s BM 95 poslední ezo (103) a jediné co se změnilo je jejich rychlost jinak stále nehratelné kouzla davají bez animace a nebo kilometr od mne takže myslím že se takřka nic nezměnilo.

Mě se to stalo taktéž na zvířatech 113/116, rychlost příšer už je normální ale ta dálka na kterou mě zabijí je strašná a taktéž bez animace.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: úte 21. úno 2017 17:32:35
od EnsexSaman
Otázka pro adminy: Důvod proč jsou kerindorské přišery upravovány ? Nechápu to několik let s tím není měněno a najednou prostě se do toho musí vrtat.


Edit: nejednalo se o úpravu monster jako takových, ale o globální opravu funkcí, které přepočítavají pohyby monster a odesílají informace hráčům. To se následně projevilo na některých mobech právě jejich špatným nastavením. Nyní jsou již upraveny tak, aby se chovaly jako před samotnou úpravou systému, ale správně s ohledem na synchronizaci.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: úte 21. úno 2017 17:54:55
od Jadeida2
Kerindor stále s BMkem nehratelný, monstra vás zabijí a pak se teprve přiblíží a seknou. Pohybují se úplně jinak než dřív, krásné animace minotaurů jsou tytam, teď jsou to stále rovnoměrně se sunoucí automaty. Dejte to do pořádku, prosím. Díky.
PS : Evile, buď od té lásky a nereaguj, tvoje blbé názory mě nezajímají...

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: úte 21. úno 2017 18:27:14
od Chyu
Zde přikládám mou dnešní zkušenost z Kerindoru. Testováno několikrát, pokaždé jsem obdržel zásah/zemřel dříve, než se projevila jakákoliv animace.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: čtv 23. úno 2017 12:03:34
od Script
Po dnešní údržbě by již pohyb příšer v Kerindoru, ale i jiných mapách, měl být v pořádku.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: čtv 23. úno 2017 12:08:33
od OrangEE
Ešte sa vyjadrím, včera som behal na tej slepici na exp (60%), prešiel som 2metre a vrátilo ma naspäť, teoreticky som sa nepohol z miesta.

Edit: To bylo dnes také opraveno, viz patchlog.
/Script/

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: čtv 23. úno 2017 14:05:45
od rudlaninja
Po dnešní údržžbě v Entarianu opět změna k horšímu přikládám skreen ze včera a z dneška po údržbě
0222_062628.jpg
0223_135450.jpg
Jen dodám,že vše je stejné jako včera žádná změna oproti včerejšu ve výbavě,účesu ani duch prostě vše stejné

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: čtv 23. úno 2017 14:24:52
od Cecilka
Do údržby hrad hratelný.Od údržby opět velký požírač proměn a požehů.Výbava,účes stejné,přesto berou cca o 200 až 300 na sek více.Zvláštní,že po každé údržbě je to vždy jiné.Jednou je to tak jak by to mělo být,podruhé hrůza.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: čtv 23. úno 2017 16:54:31
od Saggitarius
Děkujeme za zpětnou vazbu, poslední drobnosti se nám podařilo již vychytat, tak aby se monstra ve hře chovala jak mají.
Poslední chyba výše popsána byla identifikována na základě zpětné vazby o tom, že se problém vyskytuje při spuštění serveru po údržbě.
Bylo zjištěno, že za určitých okolností nedojde k ukončení královského bonusu 10% na obranu a tak jsme připravili opravu, kterou aplikujeme při nejbližší možné příležitosti.
Děkujeme všem za zpětnou vazbu a přejeme příjemnou hru.

Re: Ladění a synchronizace útoků monster

Napsal: čtv 23. úno 2017 21:02:28
od diver
Zdravím,
Chtěl bych se ještě jen zeptat to zatáčení bossů (konkrétně v Cidonii) je úmyslné? Nebo se jedná o chybku v animaci? Krátce popíši, když si ho na sebe zavolám, tak dělá takové kolečko(oblouček), ale děje se to jen tehdy když postava taktéž zatáčí. Myslím si, že dříve takto nezatáčeli.
Děkuji za odpověď. :)