Stránka 9 z 10

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: sob 01. bře 2014 18:02:29
od Ghibli
Je to poprvé, co vylepšování předmětu výbavy (Dračí věc) je podle mě dražší než samotné bonusování TOP bonusy.

Systém vylepšování Dračích věcí není vůbec špatný, ale bohužel naráží na cenovou politiku zdejších hráčů. Neboli hra neříká, že Dračí brnění se schopkou +0 musí stát 1kkk a tedy čisté Dračí brnění se schopkou +9 musí stát cca 65kkk (cena všech předmětů, co byli použity při vylepšování plus maximální štěstí).

Překovávání věcí kvůli přenášení natočených bonusů do dalších fází hry by podle mě mohlo ovlivňovat samotné hraní hráčů (když nebudu potřebovat vydělávat na točení bonusů do nového brnění, na co mám tady hrát) a dál obchodování s výbavami (například: na co budu prodávat pod cenou Shellko s TOP bonusy, které nepotřebuji - když ho můžu překovat na Dračí).

Ještě přidám vlastní bajku o pohádkových Dračí věcech (mimo soutěž)
Spoiler:
To vám byl jednou takhle Haegeron, kam chodili hráči stejně jako my dropovat Truhličky. Jenže narozdíl od nás, kdy z Truhly získáme jako drop konkrétní dračí věc (například Dračí Luk), tak oni dropovali z Truhel - Dračí rudu zbraní nebo Dračů rudu šperků a nebo Dračí rudu výzbroje. Takže takový hráč dropnul třeba Dračí rudu zbraní a jelikož plusoval Znesvěcený meč, tak si šel do výhně tuto Dračí rudu zbraní společně s ostatními ingrediencemi přetavit na Znesvěcený meč+0. Kdyby potřeboval Dračí Luk, tak by Dračí rudu zbraní přetavil na Dračí luk. Dračí věci se tady i tam vylepšovaly stejným způsobem (tj. že k plusování potřebujete Dračí předmět), jen tam to bylo o něco míň nákladnější. A to je celé.
OnOff - příběh by to chtělo - a pořádnou zápletku k tomu. Jenže kdo to vymyslí... taky se blíží "výměna vedení" v každé ze tří říší, kdy místo součastných vládců (v Chunjo nám bude končit ve vládě Yoon-Young, bratranec bývalého císaře, dál v Jinno končí co by hlavní představitel říše Ee-Ryoong, syn posledního císaře a v Shinsoo bude svržen Yoon-Yoing) přijdou králové v podobě nejlepších hráčů. A ten vstup králů na scénu (tj. do hry) by taky potřeboval pořádně "opříběhovat". ;)

Pro rozšíření Dračích předmětů ve hře jsem taky. Osobně to vidím na tři různé Dračí sety, lišící se velikostí bonusů a náročností na výrobu.

1.) Dračí set temného Dráčka
- obsahuje předměty, které se vyplusují bez nutnosti použití Dračích věcí
- obsahuje PvM i PvP bonusy nižší kvality (příklad - ZB v Brnění+9 - 2000)

2.) Dračí set temné Dračice
- obsahuje předměty, které se plusují za použití Dračích věcí až od stupně +6
- obsahuje PvM bonusy střední kvality (příklad - ZB v Brnění+9 - 4000)

3.) Dračí set temného Draka

- veškeré plusování probíhá za použití Dračích věcí
- obsahuje PvP bonusy nejvyšší kvality (příklad - ZB v Brnění+9 - 6000)

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: sob 01. bře 2014 18:05:27
od SvetaPan
proc delat veci lehce kdyz to jde slozite copak chces porad nosit ty hnusny brnka?

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: pon 03. bře 2014 0:03:33
od Attila
No po roce jsem se přišel podívat,co je tu nového,ale koukám,že je to pořád stejné,nic nového žádné změny,jen dohady na foru,tak se tu mějte já zas na rok mizím jinam.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: pon 03. bře 2014 7:59:00
od Sailer
Porovnám prvý rok sindy a teraz. Urobil som si jednu postavu a popri expení som si zarábal vylepšoval atď.
Teraz si človek musí spraviť dropa aby si mohol urobiť ďalšieho dropa a tak dokola až si nakoniec spraví dropa ktorý bude zarábať tolko aby si mohol spraviť hlavnú postavu s ktorou si možno užije trocha zábavy.
Proste človek musí robiť veci, ktoré ho nebavia aby sa potom mohol zabaviť.
Hlavne keď ste tu tak na max 2-3 hod denne aby ste sa odreagovali od realu a musíte ísť dropovať niečo.
Možno by pomohlo keby sa pridali nejaké questy alebo niečo podobné.

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 05. bře 2014 9:19:20
od geroj
k tym dračim vecam .. by som zvyšil šancu na drop brnka, zbrani, naramku alebo nech sa robia piratky len s 10 elementov a ne 20 s každeho druhu

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 05. bře 2014 9:58:43
od HonzaEm
geroj píše:k tym dračim vecam .. by som zvyšil šancu na drop brnka, zbrani, naramku alebo nech sa robia piratky len s 10 elementov a ne 20 s každeho druhu
a čemu by to pomohlo? Akorát by si nasral ty, jejichž jediným zdrojem peněz je HG, protože si nedovedu představit jak by to pohnulo s cenami pirátek a potažmo i dračích věcí. :ignor:

Možná je to právě v tomto, než přidat bezhlavě na první pohled skvělou novinku, tak se musí opravdu pečlivě promyslet co všechno by se teoreticky mohlo stát, musí se to vybalancovat tak, aby to nijak výrazně neovlivnilo ekonomiku atp.

Sami víte, že když se přidá něco nedodělaného, tak prskáme ještě půl roku. Nedivím se, že Saggi otálí s přidáváním nových věcí. I kdybych neměl pravdu, tak to stojí za uvážení toho, jestli tímhle vytváření nátlaku něčemu pomáháme, nebo právě naopak :come:

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 05. bře 2014 11:24:15
od cleo
HonzaEm píše:
geroj píše:k tym dračim vecam .. by som zvyšil šancu na drop brnka, zbrani, naramku alebo nech sa robia piratky len s 10 elementov a ne 20 s každeho druhu
a čemu by to pomohlo? Akorát by si nasral ty, jejichž jediným zdrojem peněz je HG, protože si nedovedu představit jak by to pohnulo s cenami pirátek a potažmo i dračích věcí. :ignor:

Možná je to právě v tomto, než přidat bezhlavě na první pohled skvělou novinku, tak se musí opravdu pečlivě promyslet co všechno by se teoreticky mohlo stát, musí se to vybalancovat tak, aby to nijak výrazně neovlivnilo ekonomiku atp.

Sami víte, že když se přidá něco nedodělaného, tak prskáme ještě půl roku. Nedivím se, že Saggi otálí s přidáváním nových věcí. I kdybych neměl pravdu, tak to stojí za uvážení toho, jestli tímhle vytváření nátlaku něčemu pomáháme, nebo právě naopak :come:
Tak s tímto příspěvkem nelze jinak než souhlasit. Čím větší nátlak na tým, tím spíš nic nepřidají. Rozhodně nátlakem nic nedosáhneme. Když tu byly uváděny novinky, které se připravují, hned se tu část forka rozkřičela proti tomu, tak saggi přestal přidávat, co chystá a opět zde část forka křičí, že neinformuje.
Pamatujte - není na světě člověk ten, který by se zavděčil všem :)
A tak je to i s vývojem hry a přidáváním novinek, některým se nezavděčí ničím jiným než když např. zvýší drop map (ať mám víc vyděláno za co nejkratší dobu). A když už jsme u toho, jak tu někdo psal - že mají čas tu trávit x hodin na vývoji hry, tak pokud vím, převážná část z nich chodí do práce, mají svoje rodiny, mají také svůj soukromý život a určitě je nikdo neplatí 24 hodin denně (každý z vás přece ať již pracujete, studujete a nebo jste jen doma nesedíte na hře 24 hodin týdně (ano vím, že najdou se i tací).
Tak i jim dopřejte jejich real život :)

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 05. bře 2014 19:03:13
od lordsword
cleo píše:
HonzaEm píše:
geroj píše:k tym dračim vecam .. by som zvyšil šancu na drop brnka, zbrani, naramku alebo nech sa robia piratky len s 10 elementov a ne 20 s každeho druhu
a čemu by to pomohlo? Akorát by si nasral ty, jejichž jediným zdrojem peněz je HG, protože si nedovedu představit jak by to pohnulo s cenami pirátek a potažmo i dračích věcí. :ignor:

Možná je to právě v tomto, než přidat bezhlavě na první pohled skvělou novinku, tak se musí opravdu pečlivě promyslet co všechno by se teoreticky mohlo stát, musí se to vybalancovat tak, aby to nijak výrazně neovlivnilo ekonomiku atp.

Sami víte, že když se přidá něco nedodělaného, tak prskáme ještě půl roku. Nedivím se, že Saggi otálí s přidáváním nových věcí. I kdybych neměl pravdu, tak to stojí za uvážení toho, jestli tímhle vytváření nátlaku něčemu pomáháme, nebo právě naopak :come:
Tak s tímto příspěvkem nelze jinak než souhlasit. Čím větší nátlak na tým, tím spíš nic nepřidají. Rozhodně nátlakem nic nedosáhneme. Když tu byly uváděny novinky, které se připravují, hned se tu část forka rozkřičela proti tomu, tak saggi přestal přidávat, co chystá a opět zde část forka křičí, že neinformuje.
Pamatujte - není na světě člověk ten, který by se zavděčil všem :)
A tak je to i s vývojem hry a přidáváním novinek, některým se nezavděčí ničím jiným než když např. zvýší drop map (ať mám víc vyděláno za co nejkratší dobu). A když už jsme u toho, jak tu někdo psal - že mají čas tu trávit x hodin na vývoji hry, tak pokud vím, převážná část z nich chodí do práce, mají svoje rodiny, mají také svůj soukromý život a určitě je nikdo neplatí 24 hodin denně (každý z vás přece ať již pracujete, studujete a nebo jste jen doma nesedíte na hře 24 hodin týdně (ano vím, že najdou se i tací).
Tak i jim dopřejte jejich real život :)
A co by se jako stalo,že by se změnily ceny z HG? To samý,jako se změnily ceny u všeho. Sorry,ale tohle byl hodně stupidní důvod.(nic ve zlém)

No a u teamu? Však,až to bude,tak to bude.Ono to doladit není nic jednoduchého a jak vidno poslední bugy,ne vše se dá vychytat.
Až ty novinky budou v provozu, ve hře,tak stejně budou dva tábory lidí.Nikdy se nic nebude líbit všem. To je prostě nemožné.
A team,pokud má tohle i jen jako vedlejší práci,tak jí má naplánovanou a ne určitě tak,že se vše udělá za den.
A třeba i taková drobná věc jako odstranění dropu run z truhel z HG,by dost výrazně pomohlo hře po bugu :)

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 05. bře 2014 19:32:58
od SvetaPan
no ono by stacilo kdyby se hracu ptali co chcem a stacilo by to ...a byl by spokojen kazdej

Re: Proc uz Sindy neni jako driv?

Napsal: stř 05. bře 2014 19:39:40
od valkyria99
SvetaPan píše:no ono by stacilo kdyby se hracu ptali co chcem a stacilo by to ...a byl by spokojen kazdej
Ono by stačilo kdyby nechrápali a něco dělali.