Stránka 9 z 23
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 15:06:42
od xXFasterXx
l
Nippousek píše:faster-např 4x každá postava z říše s největším počtem dmg a dmg,co bys dostal by se taktéž mohl odečíst..

Tak som to aj myslel, len sa mi to už nechcelo písať, je tam ešte veľa možností a prípadných nezrovnalostí ako sa to dá doladiť.
S viazaním odmien na CB nesúhlasím. CB majú plniť len reprezentatívnu úlohu.
Je tu ale jedna možnosť: Čo ak by sa cb pridelovali nie podľa posledného zásahu, ale podla % ? Mám na mysli, že ten ktorý danej postave uberie najviac života (v % -> 100% celý jeho život) tak ten dostane cb

. Viete, zrazu by ľudia pochopili, že to nie je iba o obrane ale aj o útoku! A o to ide. Nie že budete nesmrteľní všetci

Zoberte si, čo spôsobilo pridanie dračieho náramku? Namiesto toho, aby ste mali 3500 hp a 9% útok schopností, máte 4200 hp a 14% obranu schopností.. To je len jedna z príčin /terminátorstva/.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 15:10:20
od Eldik
Mithra píše:Zatím se většina příspěvků točí pouze kolem války říší. Z těch několika posledních příspěvků poměrně jasně vyplývá, že kvůli 3 hodinám týdně ve válce říší se prostě PvP dělat nevyplatí (nesdílím tento názor - pouze konstatuji fakta, jak mi vyplynula z vaší diskuze). Spíše bych uvítal nápady, jakým způsobem udělat z PvP potřebnou složku běžné hry a nikoliv jen záležitost zábavy v omezeném čase.
Tímto se pokouším naznačit, že PvP obecně a Válku říší považuji za dvě rozdílná, byť úzce související témata. Daleko palčivější je pro mě ale problém toho obecného PvP ve hře.
Pokud by se nám podařilo zakomponovat PvP systém více do obecné hry, tedy z něj pro postavu udělat podobnou "nutnost" k postupu vpřed jako z PvM (a to už od nízkých levelů), pak by se to jistě odrazilo i na účasti ve válkách říší. Otázka je jak to udělat citlivě.
Zatím bohužel platí to co tvrdí mnoho hráčů. "PvP nedělám, protože ho k ničemu nepotřebuju".
V tom případě by nebylo od věci udělat NPC příšeru ( postavu ) , na kterou by bylo potřeba pvp. Nevím teda jak tohle fugnuje, ale mohlo by to být něco ve smyslu " příšera s pvp ", obrana na ni by fungovala jedině war/ninja/sura/šaman a dále meče/dýky/obou/ atd. A tak následně i útoky " Silný proti šaman/war/ninja/sura ".
Vím, že tohle se mi píše hezky, problém bude asi něco takového vytvořit.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 15:13:40
od Clon3D
Také nevidím problém moc v těch válkách, tady jde spíše o to, že mnoho lidí pvp nedělá vůbec. Pvm každý udělat musí, ale pvp už udělá jen pár lidí jelikož za to nic není a nic je do toho ani nenutí. Ta hra byla tvořena o boji mezi třemi říšemi jenže, když se tu někdo mezi sebou začne napadat na "pvm?" mapách slyší akorát urážky, různé kecy na fóru atd.. Prostě mnoho hráčů se letí jenom někam "vybrečet", ale že by začali něco dělat s pvp výbavou to né - ono je totiž mnohem rychlejší a levnější pomluvit toho útočníka všude kde se dá než, aby si udělali pvp výbavu a vrátili jím to se vším všudy.

Také mi přijde, že je tu velký problém u cechů. Ono kdyby byli nějaké pěkné odměny vznikne tu mnohem více lepších cechů a dost hráčů to možná i navnadí udělat si pvp výbavu, aby svému cechu pomohli. Prostě by to tu podle mě chtělo udělat nějaký lepší systém válek cechů a nějaké ty odměny (teď za vyhranou válku cechů člověk dostane 5x červenej elík M). Když lidé uvidí, že za to jsou pěkný věci a hlavně si zaválčí i mnohem lépe než ve válkách. Jenže hlavní problém tu je ten systém. Chtělo by to ze začátku asi nějaký turnaj udělaný normálně přes fórko - udělat to v nějakým čase, který by vyhovoval nejvíce hráčům a propagovat to ve hře.
I teď je docela dost velká sledovanost válek cechů (když tedy někdy nějaká je) a myslím, že přes ty války by se dalo dostat dost lidí k pvpéčku.

Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 15:56:06
od Malchus
Já mám cechovní války možná nejradši z celého pvp. Možná by trochu pomohla úplně jednoduchá věc. Na webu seznam cechů, které jsou připraveny válčit.
Vůdce by vyplnil název cechu (jméno vůdce) a ostatní by věděli, komu napsat, kdo má chuť si zaválčit, koho zkusit vyzvat a že tam je nějaká naděje, že výzvu přijme.
EDIT: Jsem hlava zapomětlivá. Jediný problém vidím v tom jak ověřit, že vyplňovatel je skutečně vůdcem cechu. Aby se nedalo podvádět a psát úmyslně jiné cechy.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 16:35:12
od skladnikovi
Spíš nějaké turnaje cechů s tučnou odměnou, za to bych se taky vůbec nezlobil. ať už celotýdení, s nedělím vyvrcholením, či jen jedna krátká záležitost..
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 16:37:19
od Nippousek
mám pocit,že něco takového dělal cech reoff..
já bych byl pro každé zpestření pvp..
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 16:45:50
od Aeglaea
Omlouvám se ale vubec sem nečetl co se tu psalo...nechce se mi... :/
5.Pokud se nepletu, tak spouste lidí vadí, žepri jsi nemužou tedka zabojovat ve war (maj low veci podle nich). Co tak pro nás udelat neco jako souboje 4vs4, nebo 8vs8 nebo tak nejak ?? System bych si predstavoval uplne jednoduše človek by odkliknul ukol, že se takového souboje chce zoučastnit a pak čeká, až mu systém vyhledá adekvátni spolubojovníky a soupeře (bud podle výbavy pokud by to šlo, nebo podle dosahovaných výsledku). Tudíž by bojovali zruba stejne silný hráči proti sobe.
Nebo by si už predem založili skupinu a vudce skupiny by odkliknul že chce jít bojovat do arény a opet by systém vyhledal adekvátní soupere.
Nebo by šlo udelat to samé ale pro cechy, proste by systém vyhledal adekvatni soupeře pro presne stanovený počet lidí nebo sílu cechu.
Takže by lidi mohli klidne bojovat i bez vecí a systém by vždy vyhledal jako soupeře nekoho kdo taky bojuje bez veci (nebo dosahuje stejné výsledky). Tudiž by si každdy dozajista užil spoustu prče, pokud by tedy chtel. (Nekdo možno netouží po stejne silném soupeři...)
Doufám, že jsem se moc nerozepsal, spíš jsem chtel napsat jen takové myšlenky, nežli úplne promylené návrhy(to mužu pozdej pokud by byl zájem...
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 17:05:40
od Cepino
xXFasterXx - ty právě v tom ocenovani zabiti vymyslis veci, ktere jdou proti vsemu. Pokud budu davad bod jen tomu, kdo sebere nejvíce života, tak si hráči s prumernou a podprumernou vybavou ani neskrtnou. Tím naopak zvýhodníš ty co už jsou dneska TOP a ostatní z boje vyřadíš. To je padlé na hlavu. V tuto chvíli, jak je to nastaveno, tak alespoň i ten malý šmoula s lv 95 má šanci na to získat nějaké to CB a být pro tu říši užitečný, v tvém systému by to půlka dnešních PvP hráčů mohla zabalit.
Druhá věc, PvP turnaje Cechů - musíte si také uvědomit, že je tu spousta hráčů, kteří prostě třeba nechtějí být v nějakém cechu, ale PvP mají rádi, proto věc i odměny se musí dělat i pro jednotlivce stojícího o PvP.
Něco jsem postřehl z toho co psal Malchus, už kdysi jsem tu navrhoval, aby ve statistikách byl u hráče i název cechu a speciálně označen by byl i vůdce, kvůli vyhlašování válek, dost by to hru usnadnilo. Dále netuším jak je to složité, ale mohla by ve statistikách být i ikonka zelená Online, červená Ofline, stejně jako vidíte kdo je na foru. Tot pro ty, kteří stojí o války cechů.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 17:10:09
od Malchus
To by bylo hezké, ale těžko půjde udělat, aby ti systém vyhledal rovnocenné soupeře. Podle čeho ? Systém ti bude načítat a porovnávat bonusy, které máš zrovna na sobě ? Co když si prohodím věci ?
Jinak souhlas s Cepino, bylo by lepší vymýšlet jednoduché a realizovatelné věci.
Re: War říší a PVP bude oživení
Napsal: úte 17. čer 2014 17:26:53
od Aeglaea
Malchus píše:To by bylo hezké, ale těžko půjde udělat, aby ti systém vyhledal rovnocenné soupeře. Podle čeho ? Systém ti bude načítat a porovnávat bonusy, které máš zrovna na sobě ? Co když si prohodím věci ?
Jinak souhlas s Cepino, bylo by lepší vymýšlet jednoduché a realizovatelné věci.
Nuž je škoda že netušíme co zde GM maj za schopnosti a dovednosti.
Pokud je možné načíst výbavu tak treaba by se ti zamkla spusobem jako tomu je ted když sleduješ war nebo jsi v OX.
Podle čeho vyhledávat soupeře ?
V první řade podle lvl, a pak zisk bodu za vyhru(ktere nemusí nikdy hráči v živote videt-systémová promená pro porovnávání statistik). Ono by se dalo predpoklada tže by do toho šel človek na maximum aby vyhrál. A pak za výhru udelit body za udeleny dmg, utrženy dmg, počet zabiti, počet smrti(jestli by se dao oživovat)/trvani soubje, všehno hezky sčist v pomeru a pak maš neake body. Za vyhru plus za prohru minus. A pak máš proti sobe nekoho kdo dosahuje zhruba stejné výsledky. Vše závisí jen od toho jake udaje se daji vytahnout ze systemu bez toho aniž by to moc lagovalo... ale to naštesti neni moje práca já jen vím, že jinde to de
P.S.: pokud by nekoho napadlo napriklad x prohrat a pak jednou vyhrát proti slabším hračum, tak se ten systém dá nastavit tak že ten pomer je 1:10 a podobne
