Stránka 9 z 15

Re: Mřenky

Napsal: úte 11. dub 2017 21:07:37
od macok0072
Cepino píše:Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také?

Na druhou stranu se zeptám, co sloupy přinesly positivního většině komunity na serveru? Já vidím jen obrovský přísun yangů a okouzlení do ekonomiky a to ne pro většinu komunity. Takové částky, že několik set miliard za něco není již problémem. A to jsou částky mimo jakoukoliv možnou realitu pro většinu hráčů. Ptal jsem se týmu mnohokrát, ale nikdy jsem nedostal odpověď toho positivního pro celý server.

A to ještě berme v potaz ten bordel, který po sobě 90% lidí, co sloupy klikají, neuklidí.
Příšery v mapách pro malé lvly, kteří kvůli tomu mohou mít problémy.
Berme příklad třeba z mého příspěvku v sekci "Vaše fotky ze hry", kde lze vidět, že jsem kvůli neuklizenému sloupu takřka nemohl dokončit úkol na koně, protože na všech 4 ch byl u orků bordel v podobě cido / swamp příšer blokujících průjezd.

Re: Mřenky

Napsal: úte 11. dub 2017 21:42:39
od L3XOUN
macok0072 píše:
Cepino píše:Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také?

Na druhou stranu se zeptám, co sloupy přinesly positivního většině komunity na serveru? Já vidím jen obrovský přísun yangů a okouzlení do ekonomiky a to ne pro většinu komunity. Takové částky, že několik set miliard za něco není již problémem. A to jsou částky mimo jakoukoliv možnou realitu pro většinu hráčů. Ptal jsem se týmu mnohokrát, ale nikdy jsem nedostal odpověď toho positivního pro celý server.

A to ještě berme v potaz ten bordel, který po sobě 90% lidí, co sloupy klikají, neuklidí.
Příšery v mapách pro malé lvly, kteří kvůli tomu mohou mít problémy.
Berme příklad třeba z mého příspěvku v sekci "Vaše fotky ze hry", kde lze vidět, že jsem kvůli neuklizenému sloupu takřka nemohl dokončit úkol na koně, protože na všech 4 ch byl u orků bordel v podobě cido / swamp příšer blokujících průjezd.

Za takovéto "neuklizení" bych si dokázal představit, že by mohli padat i tresty ... nemyslím hned TB ale třeba nějaká doba bez možnosti získat pvp hodnost a tak.

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 12:01:59
od Ade
macok0072 píše:
Cepino píše:Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také?

Na druhou stranu se zeptám, co sloupy přinesly positivního většině komunity na serveru? Já vidím jen obrovský přísun yangů a okouzlení do ekonomiky a to ne pro většinu komunity. Takové částky, že několik set miliard za něco není již problémem. A to jsou částky mimo jakoukoliv možnou realitu pro většinu hráčů. Ptal jsem se týmu mnohokrát, ale nikdy jsem nedostal odpověď toho positivního pro celý server.

A to ještě berme v potaz ten bordel, který po sobě 90% lidí, co sloupy klikají, neuklidí.
Příšery v mapách pro malé lvly, kteří kvůli tomu mohou mít problémy.
Berme příklad třeba z mého příspěvku v sekci "Vaše fotky ze hry", kde lze vidět, že jsem kvůli neuklizenému sloupu takřka nemohl dokončit úkol na koně, protože na všech 4 ch byl u orků bordel v podobě cido / swamp příšer blokujících průjezd.
Myslím si, že pletete jablka a hrušky dohromady. Toto je vlákno o mřenkách né o sloupech. Když chcete řešit jak se "zneužívají" sloupy tak vytvořte nové vlákno a řešte ho tam. Toho je vlákno pouze o mřenkách a jejich případné odstranění, nebo upravení. Ano sice máte pravdu, zažil jsem to na vlastní kůži kdy jsem plnil jezdecký úkol na své malé droperce a dosti mě to naštvalo, když jsem ten úkol musel i třeba 3x opakovat, protože mě zabily příšery z Cido. Možná by nebylo špatné, když dotyčný/á dodropuje, tak za menší poplatek by se dalo u sloupů místo "vyčistit". Ale to jsem také odbočil od tématu mřenek.
Můj nápad byl, aby se mřenkám buď snížila šance na vylovení, nebo by se vliv mřenky dal upravit, že fungoval jako prapor ale jen s tím že by stále měla účinek 5minut, ale hned po seslání kouzla, nebo seknutí by se postava objevila.

Děkuji za přečtení. ;)

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 12:32:05
od yatchman
Tak ono by bylo úplně nejlepší ty mřenky zakázat, dobře bylo bez nich, špatně je s nimi (pro naprostou většinu). Jasně to dokazují výsledky z války říší. Chápu argument, že mřenky tu byly vždy, ale fyzicky se s nimi nikdo v podstatě nesetkal, dokud nepřišlo rybaření a vše s tím spojené. Zakázat je, je příliš radikální řešení, které nikdo neudělá, protože by poškodilo mnoho hráčů - přestože je to řešení nejefektivnější, pvp je tahoun serveru, a pochybuju, že by kvůli tomu přestali hrát hráči, kteří rybaří. Podle MÉHO názoru existují pouze tři adekvátní řešení, tj. extrémní snížení šance na chycení mřenky (rybaření má stále více lidí, mřenek přibývá a ceny půjdou ještě dolů - průšvih je v tom, že někteří jich mají nasysleny desítky, ne-li stovky), přidání itemu, který mřenkaře zviditelní (náklady na jednu válku pro hráče by velmi vzrostly) nebo zakázání mřenek ve válce, čímž by mřenka jako taková ztratila smysl. Nic jiného mě nenapadá a přeji týmu hodně zdaru s hledáním řešení.

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 13:03:36
od Pajik
Cepino píše:Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také?

Na druhou stranu se zeptám, co sloupy přinesly positivního většině komunity na serveru? Já vidím jen obrovský přísun yangů a okouzlení do ekonomiky a to ne pro většinu komunity. Takové částky, že několik set miliard za něco není již problémem. A to jsou částky mimo jakoukoliv možnou realitu pro většinu hráčů. Ptal jsem se týmu mnohokrát, ale nikdy jsem nedostal odpověď toho positivního pro celý server.

Ono je v podstatě paradoxem to, že když jako král vyprázdníte kasu spawnem Cido vln, ty vybijete, prodáte pruty, tak se vám vyplatí fígly tu kasu naplnit a pustit další vlnu a tak dokola pořád, neb na tom vyděláváte více a více. V podstatě množíte peníze z ničeho a nemůže prodělat. Tady se vymyslel sen každého finančního bankéře. :)

Evilku, kolik je map v oběhu netuším, ale osobně mám dnes větší radost i když mám +6 kamenů asi 4 postavy a magičů přes 300, z dropu těchto věcí, než z mapy. Mám přes 20.000 toček a nemám to nač použít a to si myslím, že mám oproti jiným pakatel. Dnes má 3x stejný talík menší hodnotu, než 3-4-5 hezkých natočených bonusů ve věci. V podstatě netuším, proč se cena drží stále 4kk za točku, kdo ještě může něco točit, asi to drží uměle za každou cenu, ale je toho plná tržnice?
Pozitivního přinesly právě snížení cen určitých věcí (i chudší se dostane k lepším věcem) - aneb jak píšeš, nemá to takovou cenu jako bonusy (snad by to tak i mělo být).

Co se týče, že se divíš, že se prodává za 4kk, upřímně sám ty točky taktéž držím na určité hranici, aby to alespoň nějakou cenu mělo, nemám jich sice tolik, co hunter či jiní "velcí" dropeři okouzlení, avšak si myslím, že umělé držení ceny je momentálně pro ekonomiku v oblasti map to nejlepší, co se dá udělat, byť i pro ty malé dropery, kteří dropnou pár map za týden (alespoň ještě něco z toho mají). Snažili jsme se udržet s cenou na 4,3-4,5 za kus, to že přijde někdo se slovy "mně je to úplně jedno", to zapříčinilo, že to má cenu 4kk za kus, až v tom budou pokračovat, dopadne to jak pruty na BM, cena za chvilku bude menší jak začarka, jen u kopání budeme trávit stejně času za menší výdělek a překupníkům map se to pak taktéž tolik nevyplatí.

"Sloupy? Přiměli některé hráče udělat výbavu do Cidonie, ale do té mapy nikdy nevlézt, nač také? "
- moc si nejsem vědom toho, že bych tě tam někdy viděl (možné to je, příliš jsem tam nebyl), avšak když takový storm si nahání bodíky v cidonce na koníčkovi/slepici, držím palce u dropení, to ti nepomůže snad ani "osobní" ochranka, pokud nemá fullku (ten jeden spell na tmavý kámen/průraz vydrží a stihne sundat dropujícího hráče v pvm).
Samotnému se mi do cidonie moc chodit nechce, neboť mám rád svůj klid, a pokud si za celý den nejsem schopen "zadropovat" ani třeba hodinu, je to obtížné. V té cidonii i momentálně je 90% času narváno, až se divím, že se to tam neřeže více, jako dříve (když ještě si hráči stěžovali, že se zabíjejí pvmka v cidonii).

Občas mi připadá, že hráčům vadí jak hratelnost, tak ekonomika, toto mi připadá jako lepší vyřešení problému těchto stížností, navíc stažení sloupů by již znevýhodnilo další krále, neboť ti, jenž ho měli již několikrát by byli ještě více zvýhodněni.
Dejme si příklad, nejmenovaný hráč má momentálně u sebe cca 1700 map (to je zhruba 56k+ okouzlení (s krumpčem +6/+7)), momentální cenu máš jak říkáš 4kk (i když to prodáš dráže..), ve výsledku i s daní odhadem 222kkk. Pokud stáhneš sloupy, tento hráč si zkrátka počká, třeba půl roku (osobně bych počkal), kdy se cena vyšplhá na těch 8kk za kus (cena, co si tak pamatuji) a ejhle, má nějakých 445kkk (ovšem by na trh neuvedl všechny shopy ihned). Prodávat to pak následně měsíc asi není problém, x hráčů je schopno mít shopy nonstop puštěné, kor když víme, že se to prodá.
- jsou to sice jisté úseky, během, kterých by neměl sice takový příjem, avšak než by se to opět srovnalo do jisté hratelnosti, by to chvíli trvalo. Ani tím entarianem si nedokážu představit, že bych potřeboval ještě víc na dr. botky s lepšími talíky. Jsou zde hráči, co jsou "unlucky" a ti trpí velkou cenou těchto předmětů, prioritně netočí, neboť z hromady pokusů nenatočili více (ten, se kterým hraji například).
Ceny věcí by se měly přiblížit k ceně, kterou je schopen hráč vydělat v entu popř. i jinde jako je swamp, keri (zde ovšem o něco déle by to mělo trvat). Jinak nový hráč po návštěvě tržnice vezme nohy na ramena a uteče z cen věcí, které uvidí (přece po něm nechceš, aby na výbavu do HG dal 2-3x tolik kvůli talíkům ještě).

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 14:37:18
od macok0072
Ade píše: Můj nápad byl, aby se mřenkám buď snížila šance na vylovení, nebo by se vliv mřenky dal upravit, že fungoval jako prapor ale jen s tím že by stále měla účinek 5minut, ale hned po seslání kouzla, nebo seknutí by se postava objevila.

Děkuji za přečtení. ;)
To si myslím, že by úplně ztratilo smysl. Protože takto by mřenky nikdo nepoužíval (ale to by mi vůbec nevadilo :clap: ).

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 15:07:24
od MostEVILEK
Jak zvednout ekonomiku serveru? Odpověd je prostá,smazat všechny mapy pokladů + okouzlení v oběhu,zrušit drop map ze sloupů a je to vyřízené. Nikdo nebude vy výhodě a bude to tak jako kdysi což všem vyhovovalo. Akorát je problém to že ti hrači co chodí každej tyden za jinou postavu aby měli nonstop krále si vybrečí něco jiného.... co se týče entarianu jak zminuje Pajik tak mě průměrná vybava stála 300kkk .... s tím že jsem dost věcí dělal sám protože to nebylo k sehnání... vybava za 300kkk a výdělek? 1,5kkk za hodinu bez kostí,elíků,občas ten požeh cca 30ks za hodinu...tak si to spočítáme ... vybava za 300kkk, x HODIN času víte kde ... a drop? Pouze o polovinu větší než s vybavou za 15kkk a swampem. Takže to je trochu nekolidující se že? Proto do entarianu chodí tak málo lidí. Nicméně jsem odbočil...jak psal někdo náhoře, hlavním tahounem serveru je PvP tzn války říší které jen tak na nějakém serveru nejsou...ale tady ty valky říší poslední dobou připominájí spíš maraton ve stylu ,,uteč před mřenkou". Nikdy jsem nebyl PvP hráč ve stylu že bych chtěl nejvíc ustat nebo nejvíc ubrat. Měl jsem průměrné pvp což je cca 160-200kkk ... těch 160- 200kkk máš za ,,pár" hodin ve swampu ale proč dělat pvp za 200kkk když můžeš jít koupit pvp za 10 mřenky za dalších 10 a budeš na tom 10x lepe jak hráč s pvp za 200kkk .. ( jsou tu i hráči co mají pvp za 500kkk + a krále nemají kvůli mřenkařům) Osobně jsem tedy spíš pvm hráč ... HG vybava 150kkk u mě ... enta 300,cido 50-60 a furt jsem nad průměrný co se týče pvm. Abych to celé uzavřel tak : Zakazat mapy ze sloupů,mřenky ( nebo návrh kdo tady někdo psal , jakmile použiješ mřenku / prapor nemůžeš mít krále) , smazat mapy v oběhu + okouzlení a ekonomika a celý server zase bude vzrůstat ..


Dodatek ... cena map a okouzlení se mění furt,jde to dolů měsíc zpět mapy v pohodě za 80 dnes? lidi je nemůžou za 70 skoro prodat..

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 19:55:49
od Lorianne
Spoiler:
MostEVILEK píše:Jak zvednout ekonomiku serveru? Odpověd je prostá,smazat všechny mapy pokladů + okouzlení v oběhu,zrušit drop map ze sloupů a je to vyřízené. Nikdo nebude vy výhodě a bude to tak jako kdysi což všem vyhovovalo. Akorát je problém to že ti hrači co chodí každej tyden za jinou postavu aby měli nonstop krále si vybrečí něco jiného.... co se týče entarianu jak zminuje Pajik tak mě průměrná vybava stála 300kkk .... s tím že jsem dost věcí dělal sám protože to nebylo k sehnání... vybava za 300kkk a výdělek? 1,5kkk za hodinu bez kostí,elíků,občas ten požeh cca 30ks za hodinu...tak si to spočítáme ... vybava za 300kkk, x HODIN času víte kde ... a drop? Pouze o polovinu větší než s vybavou za 15kkk a swampem. Takže to je trochu nekolidující se že? Proto do entarianu chodí tak málo lidí. Nicméně jsem odbočil...jak psal někdo náhoře, hlavním tahounem serveru je PvP tzn války říší které jen tak na nějakém serveru nejsou...ale tady ty valky říší poslední dobou připominájí spíš maraton ve stylu ,,uteč před mřenkou". Nikdy jsem nebyl PvP hráč ve stylu že bych chtěl nejvíc ustat nebo nejvíc ubrat. Měl jsem průměrné pvp což je cca 160-200kkk ... těch 160- 200kkk máš za ,,pár" hodin ve swampu ale proč dělat pvp za 200kkk když můžeš jít koupit pvp za 10 mřenky za dalších 10 a budeš na tom 10x lepe jak hráč s pvp za 200kkk .. ( jsou tu i hráči co mají pvp za 500kkk + a krále nemají kvůli mřenkařům) Osobně jsem tedy spíš pvm hráč ... HG vybava 150kkk u mě ... enta 300,cido 50-60 a furt jsem nad průměrný co se týče pvm. Abych to celé uzavřel tak : Zakazat mapy ze sloupů,mřenky ( nebo návrh kdo tady někdo psal , jakmile použiješ mřenku / prapor nemůžeš mít krále) , smazat mapy v oběhu + okouzlení a ekonomika a celý server zase bude vzrůstat ..


Dodatek ... cena map a okouzlení se mění furt,jde to dolů měsíc zpět mapy v pohodě za 80 dnes? lidi je nemůžou za 70 skoro prodat..
Podle mne hrozne kecáš s tim investem do entarianu, že te to stálo 300kkk (dobrá výbava do entarianu - hrad + 2 bossové výjde +- na 100kkk, mimo to píšeš 1,5kkk za 1h a ve swampu je průměr 1kkk za 2h) a taky o cene toho pvp ale to už je mimo tema a vlastně se tu teď ani neřeší mřenky. Všichni dobře víme kdo to s tím dropovanim na sloupe prehání a koho je tech xxx stánků s mapama na tržnici. Asi neni uplne normální když si tam nekdo vloží 50kkk. Spíš by to chtělo nějak omezit tu hodnost aby to nemohl získat nekolik týdnu po sobe jeden hráč, který jen střídá postavy.
Spoiler:
A ješte jedna věc k tomu kolik se na tom sloupe dá vydělat: když někdo žije jako normální člověk tak to vůbec není tolik co tu pár lidí psalo - ani zdaleka, mapy už nepadají jak někdy, padne třeba z každého 3 bosse takže na těch 50kkk za den nebo 200kkk týdně, byste museli dropovat každý den aspoň 7h.. To sem psal asi člověk co krále nikdy neměl. Průměrný výdělek na sloupu je kolem 5-6kkk/2h. Nemyslim si, že lidi co byli králove a začali dropovat na sloupech predtim vybavy do cidonie nemeli. Já treba chodila do cidonie skoro rok ale tam se dropovat proste nedá. Vubec se nedivim hračum, kterí získali krále nejakým zpusobem a pak dropovali cely tyden a bonusy nebyly. Pro nekoho kdo má pvm do lokací s vyjimkou entarianu je na tom serveru porád vše drahé i když to stojí 3x mín jak kdysi. Klidne jsem za to at se omezí drop ze sloupu ale mohlo by se to zvednout ve swampe v zanikle riši (tak by mne zajimalo naco vubec tady ta oblast existuje když se tam nedá vydelat skoro nic) a v zemi pritažlivosti.

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 21:46:33
od Pajik
Lorianne píše:
Spoiler:
MostEVILEK píše:Jak zvednout ekonomiku serveru? Odpověd je prostá,smazat všechny mapy pokladů + okouzlení v oběhu,zrušit drop map ze sloupů a je to vyřízené. Nikdo nebude vy výhodě a bude to tak jako kdysi což všem vyhovovalo. Akorát je problém to že ti hrači co chodí každej tyden za jinou postavu aby měli nonstop krále si vybrečí něco jiného.... co se týče entarianu jak zminuje Pajik tak mě průměrná vybava stála 300kkk .... s tím že jsem dost věcí dělal sám protože to nebylo k sehnání... vybava za 300kkk a výdělek? 1,5kkk za hodinu bez kostí,elíků,občas ten požeh cca 30ks za hodinu...tak si to spočítáme ... vybava za 300kkk, x HODIN času víte kde ... a drop? Pouze o polovinu větší než s vybavou za 15kkk a swampem. Takže to je trochu nekolidující se že? Proto do entarianu chodí tak málo lidí. Nicméně jsem odbočil...jak psal někdo náhoře, hlavním tahounem serveru je PvP tzn války říší které jen tak na nějakém serveru nejsou...ale tady ty valky říší poslední dobou připominájí spíš maraton ve stylu ,,uteč před mřenkou". Nikdy jsem nebyl PvP hráč ve stylu že bych chtěl nejvíc ustat nebo nejvíc ubrat. Měl jsem průměrné pvp což je cca 160-200kkk ... těch 160- 200kkk máš za ,,pár" hodin ve swampu ale proč dělat pvp za 200kkk když můžeš jít koupit pvp za 10 mřenky za dalších 10 a budeš na tom 10x lepe jak hráč s pvp za 200kkk .. ( jsou tu i hráči co mají pvp za 500kkk + a krále nemají kvůli mřenkařům) Osobně jsem tedy spíš pvm hráč ... HG vybava 150kkk u mě ... enta 300,cido 50-60 a furt jsem nad průměrný co se týče pvm. Abych to celé uzavřel tak : Zakazat mapy ze sloupů,mřenky ( nebo návrh kdo tady někdo psal , jakmile použiješ mřenku / prapor nemůžeš mít krále) , smazat mapy v oběhu + okouzlení a ekonomika a celý server zase bude vzrůstat ..


Dodatek ... cena map a okouzlení se mění furt,jde to dolů měsíc zpět mapy v pohodě za 80 dnes? lidi je nemůžou za 70 skoro prodat..
Podle mne hrozne kecáš s tim investem do entarianu, že te to stálo 300kkk (dobrá výbava do entarianu - hrad + 2 bossové výjde +- na 100kkk, mimo to píšeš 1,5kkk za 1h a ve swampu je průměr 1kkk za 2h) a taky o cene toho pvp ale to už je mimo tema a vlastně se tu teď ani neřeší mřenky. Všichni dobře víme kdo to s tím dropovanim na sloupe prehání a koho je tech xxx stánků s mapama na tržnici. Asi neni uplne normální když si tam nekdo vloží 50kkk. Spíš by to chtělo nějak omezit tu hodnost aby to nemohl získat nekolik týdnu po sobe jeden hráč, který jen střídá postavy.
Spoiler:
A ješte jedna věc k tomu kolik se na tom sloupe dá vydělat: když někdo žije jako normální člověk tak to vůbec není tolik co tu pár lidí psalo - ani zdaleka, mapy už nepadají jak někdy, padne třeba z každého 3 bosse takže na těch 50kkk za den nebo 200kkk týdně, byste museli dropovat každý den aspoň 7h.. To sem psal asi člověk co krále nikdy neměl. Průměrný výdělek na sloupu je kolem 5-6kkk/2h. Nemyslim si, že lidi co byli králove a začali dropovat na sloupech predtim vybavy do cidonie nemeli. Já treba chodila do cidonie skoro rok ale tam se dropovat proste nedá. Vubec se nedivim hračum, kterí získali krále nejakým zpusobem a pak dropovali cely tyden a bonusy nebyly. Pro nekoho kdo má pvm do lokací s vyjimkou entarianu je na tom serveru porád vše drahé i když to stojí 3x mín jak kdysi. Klidne jsem za to at se omezí drop ze sloupu ale mohlo by se to zvednout ve swampe v zanikle riši (tak by mne zajimalo naco vubec tady ta oblast existuje když se tam nedá vydelat skoro nic) a v zemi pritažlivosti.
Vesměs plně souhlasím, mřenky se zde neřeší, spíše už další věci, stejně tak souhlasím s tím kecáním evila (myslím, že ten jeho shop na tržce každý viděl a krom nahrdla hezkého to nějaké dělo není).
Stejně tak všichni vidíme toho jednoho "krále" jak často dropí (pondělí, čtvrtek, pátek + víkend to vidím snad vždy, když se podívám). U ostatních králů to takto vidno není, co vím, tak jiný nejmenovaný "král" zmínil výdělek 30-60kkk za týden s tím, že u toho posedí o něco déle.

Re: Mřenky

Napsal: stř 12. dub 2017 22:34:45
od MostEVILEK
Pajik píše:


Vesměs plně souhlasím, mřenky se zde neřeší, spíše už další věci, stejně tak souhlasím s tím kecáním evila (myslím, že ten jeho shop na tržce každý viděl a krom nahrdla hezkého to nějaké dělo není).
Stejně tak všichni vidíme toho jednoho "krále" jak často dropí (pondělí, čtvrtek, pátek + víkend to vidím snad vždy, když se podívám). U ostatních králů to takto vidno není, co vím, tak jiný nejmenovaný "král" zmínil výdělek 30-60kkk za týden s tím, že u toho posedí o něco déle.


Tak k mé výbavě... tam to není otom jak ty věci finalníě vypadají,ale než jsem je udělal to zaprvé. Když jsem nahoře napsal že mě výbava do entu stála 300kkk tak do toho počítam 127,9% buff,vybavu do entarianu + postavu na sekaní a to těch 300kkk dá.
Co se týče dropovaní králů tak nejvíc z králů dropuje headhunter po něm Lorianne a co jsem tak koukal tak když byl král Akem tak ten tam byl taky dost ... musím uznat že jediný Akem si to nenechaval pro sebe ... dokonce nechal i mě zabít pár bossů ! :O :)