Stránka 9 z 11

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: ned 13. kvě 2012 11:28:12
od stripes66
to spíš to nechat dalšímu kdo bude první bez hodnosti, aby to šlo podle zásluh a ne to nechat kamarádovi.

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 12:34:46
od Pippi
Stejně si myslím,že i ve snaze udělat hru a samotné pvp boje lepší a lepší ze strany Saggiho a týmu,budou mnozí hráči stále kritizovat.Samotná hra jde do předu a i změna ve statistikách je velký posun.Pořád je to ale záporně bráno a nejhorší je neshoda mnohých hráčů,ať už ze strany Shinsoo,Jinno nebo Chunjo.Místo toho,aby jsme byli rádí za každou maličkost,tak si furt dyktujem podmínky a samotnou rozežraností nejsme rádi i za to málo.Měli by jsme se nad sebou zamyslet,vždyť samotný tým sindicate ví nejlíp jak co udělat a my můžem jen diskutovat nebo navrhovat,to už je velké plus,že nám naslouchají.Hádkami nic nevyřešíte,nechme se překvapit,jak ty statistiky a samotné hodnosti nakonec budou vypadat.Zatím jedíným pozitivem beru hodnosti pro každou říši zvlášť.O tom kdo má kolik času na hru a jestli má na topku je už diskuze mimo toto téma.Osobně jsem rád když mi výjdou aspoň dvě války v týdnu,ale to jenom někdy,když nemám nic jinýho nebo šichtu.Pak už záleží svobodně a samotně na každém,co do této hry vynaloží.I ti nejlepší nejsou nesmrtelní. ;) S pozdravem Pippi.

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 13:02:02
od forumman
Vzhledem k tomu, že drtivá většina příspěvků je tu mimo téma, tak snad jeden navíc nic neudělá. Ke statistikám a podobným iniciativám, je to super, že na to někdo má čas, já bych to nedělal ani za reálný peníze, ale když to někoho baví, hurá na to, dělá služnbu všem ;)

Ale co se to tady rozpoutalo zase za diskuzi... :roll: Osobně si myslím, že základní věc co se v nich objevuje je to, že se stále točí okolo max 20 lidí, kteří se překřikují, co by víc vyhovovalo jednomu či druhému, jak by to mělo být, spíše jak to musí být... Každý tu mluví ze své pozice toho co mu vyhovuje, padají tu různé návrhy, z nich bych vypíchnul Locův nápad s válkou jen pro top hráče. V zásadě problém s duchem toho návrhu nemám, ale v praxi je to přesně jak napsal Dell( ikdyž svojí neurvalou formou 8-) ), jelikož top hráče tu dělá především nonstop čas. Takže za odměnu těmhle lidem dáme další výhody, aby se nám tu nenudili, speciální války, nákup posílení za CB a nevím co ještě...

Pecka, když už tedy jim budem dělat všechny tyhle ústupky, co k tomu ještě přidat speciální ch, kam by nikdo jiný nemohl a automaticky by je to tam házelo, že tam by si mohli mezi sebou měřit svá ega a nechali ostatním lidem, co chtějí hrát, ale ne ve hře žít, tu možnost, si taky v klidu zahrát??? 8-)

Vždyť stejně nikoho z rekreačních hráčů nepotřebují, jen je zdržují a otravují dle jejich slov, tak proč vůbec musejí se s nima ve hře potkávat, vždyť oni si vystačí sami se sebou... 8-)

Osobně jsem pro návrh 5. ch (kanálu) pro tyto lidi, aby nemuseli trpět ostatními, co nechodí bojovat za říši, tupě postávají ve městě nebo za skladem, co místo pomoci ve svaté chodí raději mlátit příšerky a co nemají hotové biologické úkoly, karmy, herbaření a vše podobné, jelikož se flákají a málo hře věnují času... ;)

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 20:31:06
od epileptic
Císařské body z téhle hry udělaly pro začátečníky mučidla a pro pokročilé se z toho stala povinnost.Člověk který jede v pvp je jak na drogách ,nehledě co to způsobuje za hádky.

Hodnosti ve hře ano.Od samého začátku jsem proti cb.

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 21:46:03
od Ghibli
epileptic - Císařské Body NEJSOU zodpovědné za chování hráčů mezi sebou a za jejich přístup ke hře - stejně jako ruční palné zbraně nejsou zodpovědné za smrt zastřelením (a není důvod je rušit). Všechno to je o lidech, jejich vnitřní vyzrálosti a celkové vyspělosti - ale to bych tady radši neřešil. A Císařské Body MAJÍ SMYSL pro ty, co si rádi mezi sebou zasoutěží. Pokud jim někdo dává nějaký "hlubší smysl", tak to opět není chyba Císařských Bodů.

A teď do práce. ;)

Zdravím fanoušky PvP. Vytvořil jsem návrh, jak by mohla vypadat tabulka pro říši Chunjo ve Statistikách „Hrdinové Týdne – Války říší“.

Je to jen návrh, doplněný podle některých návrhů ostatních hráčů a slouží k diskuzi, jak by to mohlo vypadat, co bychom chtěli, aby bylo vidět = takže se dál bude případně upravovat. Navíc grafika tohoto návrhu je vytvořená pro fórum a na webu to zase bude určitě vypadat jinak.

K návrhu jsem použil říši Chunjo. Ne proto, že jsem z Chunja, ale proto, že ve žluté je nejmíň hráčů a aby samotná realizace návrhu nebyla tak pracná. Ale i tak jsem musel sledovat 9 hodnot u 90-ti hráčů (to je celkový počet hráčů, co se aspoň jednou během mého třítýdenního měření ukázali ve Válce říší a bodovali).

Ještě poznámka: celý tento návrh platí jen v případě, když se Saggimu povede oddělit počítání CB a rozdělování hodností mezi Válkou říší a Svatými (nejlépe oddělit každou zvlášť – Malou i Velkou).

VYSVĚTLIVKY k tabulce.

POŘADÍ – v tabulce je pořadí hráčů vytvořeno podle celkového zisku CB z Válek říší za minulý týden (19.). Tady mám jeden podnávrh: Ideální by bylo, kdyby se v budoucí tabulce dalo seřazovat hráče podle libovolného sloupce = chci vědět pořadí hráčů třeba podle zisku CB ze čtvrteční Války – kliknu na jméno sloupce „úterý“ a hráči se mi seřadí. Atd. atd.

NICK – jméno hráče - v případě téhle tabulky se tu vyskytují všichni hráči, co aspoň jednou bodovali v některé ze tří Válek říší za minulý týden. A jen pro ukázku jsou zde barevně odlišeny i hodnosti (když by se rozdávaly) - 1x Vojevůdce, 2x Generálové, 7x Rytíř (sedm jako "sedm statečných") a 25x Pěšák.

ÚTERÝ, ČTVRTEK, SOBOTA a CELKEM – to jsou jednotlivé výsledky zisků CB a jejich součet za minulý týden z Válek říší.

T MAX = Týdenní maximum - to je největší počet CB, který se dotyčnému podařilo získat za jeden celý týden. Počítal jsem jen z výsledků z posledních tří týdnů, kdy jsem dělal statistiky z Válek říší. Tohle slouží k tomu, aby hráč věděl, jakého nejlepšího týdenního výsledku dosáhl a mohl se případně snažit o v dalším týdnu o jeho překonání.

B MAX = Bitevní maximum – to je největší počet CB, který se dotyčnému podařilo získat za jednu válku. Počítal jsem jen z výsledků z posledních devíti měřených válek. Tohle slouží k tomu, aby hráč věděl, jakého nejlepšího jednorázového výsledku z Válek říší dosáhl a mohl se případně snažit v následující Válce o jeho překonání.

POČET BITEV
= to je celkový počet bitev, kterých se hráč zúčastnil. V případě mého omezeného měření (jen tři týdny) je maximum devět.

PRŮMĚR
= to je průměrný zisk CB na jednu bitvu, kterých se hráč během tří týdnů zúčastnil.
Přehled hráčů říše Chunjo Obrázek
OBECNÉVÁLKY ŘÍŠÍ - 19. týden (CB)DLOUHODOBÉ STATISTIKY (CB)
POŘADÍNICKÚterýČtvrtekSobotaCELKEMT MAXB MAXPOČET BITEVPRŮMĚR
1.Sanely2042582677297292678215
2.DaggerT1771592435795792436160
3.Clon3D1681891805375371894167
4.Mansari26425205165162645233
5.JohnSaw1441351744534531746144
6.Fireball1411651234294291746137
7.Meginecka1591111504204201628128
8.XxKleAxX1381291414084082016160
9.Neos02191834024022195196
10.BoneBuff19201833753751922188
11.VVuTang1261171233663661264110
12.Shinami17430123327327174796
13.YMIR10211184297297111898
14.Nagashek99786924624699674
15.DannyPVP1714502162161715105
16.LordLewis75934821621693465
17.Micah51429018318390845
18.PichOciO0968418018096479
19.Malchus016501651651652161
20.BlackTornado0599915815899464
21.Santera001561565222406176
22.77beniamino001531531531531153
23.Giant001411413842074183
24.Vikernes010801081561563138
25.Leeeooo9300939393193
26.xwaricekx03354878754244
27.Robocop0084848484273
28.Daerron303321848433425
29.Jimikaa21546818154327
30.Millii0078787878254
31.stejpinka0045454545145
32.Licker4200426942337
33.Julas21210424233325
34.-35.DiaTe39003910872455
34.-35.TullamoreDew0390396212375186
36.MarkStone3600363636136
37.-39.Altarmis1800181818118
37.-39.altik0010018181818118
37.-39.Klepeto0018181818118
40.rapsody1530184242320
41.Arthemide9901818929
42.Raesan6091512648629
43.Mastickar011200121212112
44.-45.BBarunka90099919
44.-45.magihynkova09099919
46.-48.LuKiIsEeKxP60066616
46.-48.Xanthe06066616
46.-48.xMagisterx60061414210
49.-50.DarkSystem0033151529
49.-50.whitecatt03033313
Tabulka by se po každém úterním restartu a rozdání hodností resetovala a jelo by se zase načisto (jako součastný přehled Hrdinů týdne) s tím, že by si hra pamatovala všechny minulé výsledky z Válek říší u všech hráčů (aby se dal počítat průměr, počet bitev, maxima apod.).

Ještě připomínka: v přehledu „Hrdinové týdne“ by tak mohly být tři tabulky = jedna pro Chunjo, jedna pro Jinno a jedna pro Shinsoo. Myslím si, že by bylo lepší, když by to bylo pro každou říši zvlášť (pokud se budou rozdávat hodnosti v každé říši). Pokud by to bylo dohromady, jako je teď, tak by bylo fajn, kdyby se dalo vyfiltrovat tabulku na jednotlivé říše (chci vidět jen Jinno apod.)

Tak a co teď? Popřemýšlejte, přidejte návrh, doplňujte a držte palce Saggimu, ať vyřeší rozdělení hodností. ;)

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 22:48:58
od Rusila
No hele když na to tak koukam je to moc pěkné, ale těch tabulek by muselo být 6 teda pač počítej ještě svatou , teda jestli by byly 2 hodnosti a počítalo by to zvlášt.To by pak mohl být "Rytíř Gladiator" (jen příklad) + 7 tabulku a to celkový součet všch cb (legendy) .Takže vlastně máš tabulky "vše" potom tu sou 3 podle říší, další tu máme 4 chary, legendy(celkovy součet),ted by přibylo 3 další za války říší (1 hodnost) a pak svatá (2 hodnost).
To máme 15 tabulek no good luck, bylo by to pěkné a snad by to i saggi zvládnul, ale bude to pěkná fuška ;)

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 22:53:57
od stripes66
Tabulek bude hodně, ale třeba na svatou by stačila jednoduchá ne tolik položek, a ještě týdení max. mě přijde zbytečné, tu bych vynechal.

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 23:37:51
od Tommo
Ahoj,
no hezké, hezké. Ale není už toho trošku moc? Myslím těch statistik a hodností. Vím, že účelem je motivovat hráče k chození do válek a svaté. Ale těch hodností bude opravdu hodně. Tudíž co z toho bude? Delší pobyt většího počtu hráčů ve swamp. Ne, že bych to nikomu nepřál, ale už teď je tam k nehnutí. V časech, kdy tu hraje nejvíc hráčů není prakticky možné ve swamp najít místo. Tímto se to ještě zhorší. Nemám nic proti, ale tohle by bylo dobré také promyslet. Mnoho lidí nadává, že je swamp na čas, jenže já jsem tomu rád. Lidé co tu sedí 12 a více hodin denně by tam kempovali a nebylo by možné pro člověka, který hraje v časech, kdy hraje většina lidí absolutně možné najít místo. Zvětšením počtu hodností se časy pobytu u spousty lidí protáhnou. Prodloužení času pobytu ve swamp by mělo být opravdu pro pár hráčů, takhle se ten čas pro několikanásobně větší počet lidí protáhne.
Jinak pro Ymira - super práce. Jen jsem dodal další úhel pohledu.

Díky

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: pon 14. kvě 2012 23:38:24
od Giant
Dobrá práce, škoda říše CHUNJO, že jde do větších - nazvem to "bažin" - Když přeběhlící považují za hrdinský čín přejít k silnějším, ale sláva a touha po moci vždy vyhrávala a je tomu u mnoho lídí i dnes.


Nashledanou

Re: Válka říší - statistiky - poslední - 12.5. 2012 (sobota)

Napsal: úte 15. kvě 2012 0:24:35
od lordsword
Tommo píše:Ahoj,
no hezké, hezké. Ale není už toho trošku moc? Myslím těch statistik a hodností. Vím, že účelem je motivovat hráče k chození do válek a svaté. Ale těch hodností bude opravdu hodně. Tudíž co z toho bude? Delší pobyt většího počtu hráčů ve swamp. Ne, že bych to nikomu nepřál, ale už teď je tam k nehnutí. V časech, kdy tu hraje nejvíc hráčů není prakticky možné ve swamp najít místo. Tímto se to ještě zhorší. Nemám nic proti, ale tohle by bylo dobré také promyslet. Mnoho lidí nadává, že je swamp na čas, jenže já jsem tomu rád. Lidé co tu sedí 12 a více hodin denně by tam kempovali a nebylo by možné pro člověka, který hraje v časech, kdy hraje většina lidí absolutně možné najít místo. Zvětšením počtu hodností se časy pobytu u spousty lidí protáhnou. Prodloužení času pobytu ve swamp by mělo být opravdu pro pár hráčů, takhle se ten čas pro několikanásobně větší počet lidí protáhne.
Jinak pro Ymira - super práce. Jen jsem dodal další úhel pohledu.

Díky
No pokud sem pochopil tak zase o tolik hodnosti navic nebude.Zatim sou planovany jen pro kazdou risi zvlast.A to ze se bojite o mista ve Swampu je docela k smichu.Ty mista nejvic zabiraji dropove,co chodi na eza a ktere,asi jen tak ve war nepotkas.Ta topka co ma vzdy nejvic Cb za war a i svatou,uz tam tolik zase nechodi a kdyz tak jen kvuli karme,coz je i ted.Proste to ber jako posun ve hre,stejne jako je to i s jinymi mapami.
Vzdyt se prave jedna o to dostat PvM hrace do war a svate ne? A to ze budou moct byt dele ve Swampu,pro ne bude prave ta motivace a to ze je to pro kazdou risi zvlast je ta moznost ze se to mezi risemi,aspon trochu prerozdeli.Je sice pekne,ze tu kazdy tvrdi ze mu o Cb nejde a ze rece kvuli tomu neopusti cech,jak tu nekdo psal,ale opak je pravdou,viz odchod vetsiny z BilePerly do modre.takze sou i lidi ochotni,pro bonusy a kvuli Cb i opustit cech a risi:)
Ghihli jen zkousi vymyslet,ruzne kombinace navic,z nichz prece nemusi zadna projit.Nechceme v tom zase mit zmatek:)
Vsak ono se to protridi,ale to jde jen zkoumanim,diskuzi a i kritikou na to:)
Tak si tohle nikdo neberte ve zlem:)