Stránka 9 z 11
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: čtv 02. srp 2012 15:39:30
od Dell
Dragon eye píše:Zdarec, prosím řekni, jak velký je tu rozdíl mezi itemákem a neitemákem? Řekl bych že žádný

. A kdyby náhodou byl, tak hodně malý.
Tady je rozdil minimalni... Ono to bylo mysleno na urcite lidi a oni vedi co je tim mysleno i kteri to jsou, kdyz si kupovali slavu na offu. Tady si ale bohuzel nema sanci koupit vic jak ostatni. Da se tu vydelat neskutecne hodne SD i bez realnich penez. Takze se dostanes vsude tam kde "itemak". A tim, ze takovy clovek ma navrh na zvetseni poplatku pro velke lvly chce samozrejme pomoci lvlum 50+- jak zde uvadi. Zbavit velke lvly od penez, zmensit jim moznost prevadeni yangu na SD. A tim je odstavit. Myslis, ze pak by ten rozdil nebyl znat?.
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: čtv 02. srp 2012 17:52:12
od Rawie
když se ti to nelíbí tak dropuj kuličky.
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: ned 05. srp 2012 14:25:20
od trasa
Ale až příjde ta nová mapa, tak bude scháňka po perlách. Dejme tomu, že by ta bílá perla bude stát např. 50KK, protože všichni budou chtít využít toho, že jich je na trhu málo, tak to zdraží. A co máme dělat jako my malí lvly, kteří si chceme něco vylepšit? Nadropujeme dejme tomu 120KK/2h a dáme 50KK na bílou perlu? a to se nám ještě nemusí povést vylepšení . Takže si myslím, že by se měl drop perel z pokladnic a veškerý drop nechat na tom stavu, kdy tu bílé perly stály 2kk modré 500K a červené se vyhazovaly na zem!
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: ned 05. srp 2012 14:41:10
od Hunter1994
trasa píše:Ale až příjde ta nová mapa, tak bude scháňka po perlách. Dejme tomu, že by ta bílá perla bude stát např. 50KK, protože všichni budou chtít využít toho, že jich je na trhu málo, tak to zdraží. A co máme dělat jako my malí lvly, kteří si chceme něco vylepšit? Nadropujeme dejme tomu 120KK/2h a dáme 50KK na bílou perlu? a to se nám ještě nemusí povést vylepšení . Takže si myslím, že by se měl drop perel z pokladnic a veškerý drop nechat na tom stavu, kdy tu bílé perly stály 2kk modré 500K a červené se vyhazovaly na zem!
Procházel sis někdy stánky?
Prej málo...
Jak v obchodce tak i ve městech všech říší je několik stánku vždy plných perel...

Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: ned 05. srp 2012 14:42:45
od Wenneis
Odpověd na otázku v nadpisu: Do...
(BA neotevírat!)
---
Drop je přímo uměrný cenám předmětu, takže? Akorát.
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: pon 06. srp 2012 12:26:37
od Dakkitch
Přesně tak! Za 20 minut jsem sejmul asi 20 metinu 75.a? Padli mi 3 expaky!! To je naprosto nanic! Zvyšte už sakra raty na drop!!!
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: pon 06. srp 2012 12:52:25
od HonzaM
Mělo by se to udělat tak, aby na vylepšování nových itemů nebyly za potřebí věci, ke kterým se dostane i malý lvl ( perly apod ) ,... prostě by se mělo udělat něco, s čím by se do styku dostaly jen velké lvly a ceny těchto předmětů už by nijak neomezovaly "prcky" v pohodlném hraní ... (jestli to tu zaznělo, omlouvám se, ale celé to číst nehodlám

)
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: pon 06. srp 2012 13:12:24
od LOCO30
HonzaM píše:Mělo by se to udělat tak, aby na vylepšování nových itemů nebyly za potřebí věci, ke kterým se dostane i malý lvl ( perly apod ) ,... prostě by se mělo udělat něco, s čím by se do styku dostaly jen velké lvly a ceny těchto předmětů už by nijak neomezovaly "prcky" v pohodlném hraní ... (jestli to tu zaznělo, omlouvám se, ale celé to číst nehodlám

)
To sice pomůže, ale nevyřeší to problé s ohromným množství peněz v oběhu. Tyhle prckové budou pohodlně hrát, ale nebudou konkurence schopný pozdějším cenám na vyším lv.
Dám příklad. Teď ten prcek vydělává např. na perlách, které od něj kupují vyšší lv za nějaký obnos. Když je vetší lv nebudou kupovat, cena perel půjde dolů. Prcek už nebude vydělávat, a bude pro něj problém ušetřit na nové věci. Zatímco on bude šetřit po pár kk, hráči kteří dropují ve Swampu a nemají za co utrácet (jelikož provoz postavy nestojí skoro nic), mezitím natáhnou nové věci na cenu několika KKKK.
Nedávno známý kupoval jednu nabonusovanou věc za 30kkk a vůbec ho to netrápí. Takže jsem zvědavej, za jak dlouho se nové věci budou prodávat za 100kkk a více.
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: pon 06. srp 2012 13:37:20
od HonzaM
LOCO30 píše:HonzaM píše:Mělo by se to udělat tak, aby na vylepšování nových itemů nebyly za potřebí věci, ke kterým se dostane i malý lvl ( perly apod ) ,... prostě by se mělo udělat něco, s čím by se do styku dostaly jen velké lvly a ceny těchto předmětů už by nijak neomezovaly "prcky" v pohodlném hraní ... (jestli to tu zaznělo, omlouvám se, ale celé to číst nehodlám

)
To sice pomůže, ale nevyřeší to problé s ohromným množství peněz v oběhu. Tyhle prckové budou pohodlně hrát, ale nebudou konkurence schopný pozdějším cenám na vyším lv.
Dám příklad. Teď ten prcek vydělává např. na perlách, které od něj kupují vyšší lv za nějaký obnos. Když je vetší lv nebudou kupovat, cena perel půjde dolů. Prcek už nebude vydělávat, a bude pro něj problém ušetřit na nové věci. Zatímco on bude šetřit po pár kk, hráči kteří dropují ve Swampu a nemají za co utrácet (jelikož provoz postavy nestojí skoro nic), mezitím natáhnou nové věci na cenu několika KKKK.
Nedávno známý kupoval jednu nabonusovanou věc za 30kkk a vůbec ho to netrápí. Takže jsem zvědavej, za jak dlouho se nové věci budou prodávat za 100kkk a více.
Ale když to tak vemeš, tak ceny předmětů, které by se teoreticky vylepšovaly pomocí "levných" perel by klesly a to o dost, takže by předměty dejme tomu 110- byly k dostání i pro "špatně" vydělávajícího člověka, a ten přechod z "prcka" na "velkou postavu" by se taky určitě dal nějak vyřešit. A jak jinak snížit obnost peněz v oběhu než velice drahým ( přes věž a rokli nefunkčním! ) vylepšováním nebo pořizováním nových věcí ...
Re: Drop - kam to smeruje?
Napsal: pon 06. srp 2012 14:11:12
od forumman
HonzaM píše:LOCO30 píše:HonzaM píše:Mělo by se to udělat tak, aby na vylepšování nových itemů nebyly za potřebí věci, ke kterým se dostane i malý lvl ( perly apod ) ,... prostě by se mělo udělat něco, s čím by se do styku dostaly jen velké lvly a ceny těchto předmětů už by nijak neomezovaly "prcky" v pohodlném hraní ... (jestli to tu zaznělo, omlouvám se, ale celé to číst nehodlám

)
To sice pomůže, ale nevyřeší to problé s ohromným množství peněz v oběhu. Tyhle prckové budou pohodlně hrát, ale nebudou konkurence schopný pozdějším cenám na vyším lv.
Dám příklad. Teď ten prcek vydělává např. na perlách, které od něj kupují vyšší lv za nějaký obnos. Když je vetší lv nebudou kupovat, cena perel půjde dolů. Prcek už nebude vydělávat, a bude pro něj problém ušetřit na nové věci. Zatímco on bude šetřit po pár kk, hráči kteří dropují ve Swampu a nemají za co utrácet (jelikož provoz postavy nestojí skoro nic), mezitím natáhnou nové věci na cenu několika KKKK.
Nedávno známý kupoval jednu nabonusovanou věc za 30kkk a vůbec ho to netrápí. Takže jsem zvědavej, za jak dlouho se nové věci budou prodávat za 100kkk a více.
Ale když to tak vemeš, tak ceny předmětů, které by se teoreticky vylepšovaly pomocí "levných" perel by klesly a to o dost, takže by předměty dejme tomu 110- byly k dostání i pro "špatně" vydělávajícího člověka, a ten přechod z "prcka" na "velkou postavu" by se taky určitě dal nějak vyřešit. A jak jinak snížit obnost peněz v oběhu než velice drahým ( přes věž a rokli nefunkčním! ) vylepšováním nebo pořizováním nových věcí ...
Jak snížit množství peněz v oběhu... Jak asi jinak než všechny peníze znárodnit, snížit je v poměru 1:1000, nad určitou hranici nedávat vůbec nic, a k tomu naprosto omezit nesmyslné příjmy z některých map, nic složitého, ale bez rezolutního zásahu a rozhodnutí to nepůjde. Ano, někdo bude řvát, ale všichni by si zvykli, museli by...
Pokud se to někomu nelíbí, ať zkusí vymyslet jiné řešení, myslím že spoustu lidí co toto řešili v reálném světě na úrovni národních ekonomik se nechá velmi rádo poučit o jiných možnostech takto ohromné inflace měny...