Stránka 10 z 28

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 12:06:08
od Cepino
KapkaRosy píše:Jak to tak sleduju, vidim, ze ten system neni zas tak spatny.
Stejne jako v historii, jsou kralove dobri a kralove spatni.
Kralove co mysli predevsim na blaho svych poddanych a kralove, co jim jde predevsim o soukromy zisk.
Kraloven se to tyka stejnou merou.

Mozna by nebylo na skodu pripomenout, ze toto je pouze soucast hry. Kralovsky system v zadnem pripade nema a ani nemuze simulovat realitu.

A co se tyka dani. Ono se tomu rika dan. Ale spravny nazev by mel byt kralovska dan. Tzn. dane vybrane z obchodu poddanych patri krali. To je jeho vysada. Kral z nich samozrejme musi vyplatit zold (to je systemem osetreno). Cast dani mohou vyuzit i kralovi nejvernejsi (tedy bojovnici s hodnosti - nejsou tim mysleni jeho kamaradi, i kdyz se to nevylucuje).
Zbytek jsou dane co patri krali, nikoliv jeho poddanym. Jen kral tedy rozhoduje, jestli a jakym zpusobem tyto penize vyuzije. viz. zacatek prispevku.

O tom, ze se tento system a jeho nastaveni muze jeste mnohokrat zmenit jsme se dovedeli od teamu uz pri jeho spusteni.
Verim, ze GM tuto diskuzi sleduji a vase prispevky vyhodnocuji, aby mohli pripadne podniknout upravy.

A jeste se zminim k napovedam voleb krale. Neni vsechno tak jak to na prvni precteni vypada. A co je psano nemusi byt mysleno doslovne.
S tím samozřejmě nejde než souhlasit je to vše na vůli a ochotě daného krále, má to ovšem jedno velké ALE. Pokud nebude král vládnout ku spokojenosti alespoň větší části svých poddaných, může se stát, že mu poddaní začnou rebelovat, kazit kasu tím, že budou platit daně jinde, nebo dokonce utečou k jiným králům. Také jejich právo a volba.
Janko hra by se měla vyvíjet a plynout ku prospěchu většiny hráčů ne jednotlivců. Pokud nebudou spokojení hráči, nebude kdo tuto hru hrát.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 12:48:16
od Aliett
Ahoj Cepino. Včera jsem se naučila citovat, tak to dnes využiji znovu. :D
Cepino píše: Tu kasu plní především z 99% PvMkaři, tak že by si těch bonusů zasloužili plnými doušky. Nejdříve tučně nasytím říši a poddané ať jsou spokojeni a platí daně, pak co zbude mohu použít pro svou potřebu.
Já si myslím, že to takhle nemůžeš brát. PvMkaři by se stejně tak mohli zlobit za to, že daně, které platí, jdou na nějaké hloupé války říší, když jejich aktuální činnost se toho třeba vůbec netýká. Že by stokrát radši 3x denně bonusy na yang, místo nějakého utrácení za válku říší, která se nám už takhle dlouho nedaří vyhrát.
Cepino píše:PS2: Opravdu si někteří myslíte, že král může být každý a každá postava? Dle výčtu králů je to výsada docela úzké skupiny hráčů. Mám na to názor že někteří díky zvolené postavě, díky více času, financí, chuti a štěstí, umění a znalostem hry mají prostě větší šanci tím králem být, zatímco jiní jím, ač by třeba rádi, nikdy nebudou.
A ano, já jsem opravdu toho názoru, že královskou pozici může "vyhrát" kdokoliv. Nicméně tomu předchází spousta práce. Vyexpení postavy, biolog, karma, entarianský biolog. Možná bych do toho zahrnula i zručnost, pokud si děláš výbavu sám, a herbaření, pokud se ti nechce kupovat elixíry.
Pravdu máš v tom, že to bude zřejmě i o financích. Jenomže ti, kdo je mají, je taky nedostali jen za "postávání na náměstí". Rovněž museli vyvinout nějakou činnost, aby těch peněz nějak dosáhli. A to může prosím udělat kdokoliv, stačí když se chce. (Mně teda většinou ne. :oops: )

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 14:08:23
od Repro
Hezké odpoledne,

nebudu zde citovat žádného přispivatele jen vyjádřím svůj názor na danou věc.

Dle mého byl Královský systém zamýšlen jako oživení válek, které jsou stále to samé - Buff / Vyběhnout / pár (někdo víc) kouzel / Umřít a zase znovu :) . A možná přenesení trochu starostí na samotné hráče = Možnost pustit si nějaký bonus :) :) .

K hlavnímu tématu diskuze. Myslím si, že sloup nebyl zamýšlen jako vydělek. To přesně však ví jen samotní tvůrci tohoto systemu....
Někde v průběhu pročítání předešlé diskuze jsem narazil na poznámku, že bez sloupu nikdo nebude o kralovský post stát. Naopak myslím, že ten kdo tuto pozici pojme ve správném duchu a to jako "vůdce" své řiše, bude o tento post stát stále. Každému nejde jen o to "Když můžu, tak z toho vytřískám co to jde!!" .

Z mého pohledu jako člověka, který králem nebyl a ani nebude :o) .... avšak měl možnost postavičku se statusem král využit je treninkový sloup a jeho možnosti pro krále při dnešní povaze lidí přehnaný. Uvažte 3 hodiny dropovaní u sloupu(cido boss) vám mohou vynest cca 120 map a něco kolem 4 kkk+ :-) . Dropík (začinajicí hráč) v přitažlivce si vydělá za hodinu dejme tomu 120 kk a při troše štěstí dropne 1 mapu. Dříve mu to poskytlo příjem který byl nezanedbatelný. Dnes tu mapu prodá sotva za 55kk :-) a v případě, že bude systém steninkových sloupů pro krále stále stejný, tak cena map půjde ještě mohem níž.

To je dle mého první velké :-:

Další :-: nastává v případě pokročilých hráču (100 -120lvl dejme tomu), Kteří tráví začátky dropování ve swmapu. Hlavní část peněz, které si hráč ze swampu donese pochází z prutu. Zde nastává první příkoří z každeho prodeje je odvedena daň 4-6% . V případě, že král využivá ať už pro sebe nebo na požadání jineho hráče spawn ze sloupu, tak jsou zde spotřebovaváný yangy z daní. Kdopak nám ty penizky do kasičky primárně sype? No přece dropeři, kteří všemy zneuživané treninky Cido bossu nevyužiji. :)


V dřívějších tématech ohledně Cidonie GM team neustále opakoval, že CIDONIE JE ODMĚNA PRO PvP HRÁČE.
Tím je jedinečná...

Navrhuji tedy odebrání možnosti spawnu Cidonijských bossu ze sloupu a ponechání pouze spawnu obyčejných mobu.
Neboť jediný poprask a hádky jsou tu jen kvůli tomu. (Založím přislušné téma s anketou)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 15:18:51
od LORDxMICHAL.
Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 15:47:08
od rudlaninja
Dnes měl jeden člen v cechu k tomuhle připomínku,která se mi líbila. Královský systém je zaměřený na posílení PvP tak proč raději z bossů a mobů ze sloupu nepadají věci potřebné na PvP myslí se tím kosti,elíky,kritiky prostě jiný drop než v cidonii samozřejmě ne v nějakém přehnaném množství.

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 16:23:31
od surals
A prečo by malo vôbec niečo padať zo stlpov keď su to treningove stĺpy ?

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 16:35:03
od MostEVILEK
protože by tam pak nikdo nechodil,tudíž by stratilo smysl aby ve hře byli,a to nikdo enchce

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 17:36:08
od Repro
LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: čtv 14. led 2016 18:52:09
od LORDxMICHAL.
Repro píše:
LORDxMICHAL. píše:Ahoj zrušení sloupu a dropu by bylo veliká škoda. Já třeba díky sloupům udělal pro modrou říši 3hodinový EVENT kde jsem je i bufoval. Myslíte že kdyby tam nebyl drop že na event někdo přijde? myslím že by stačilo zrušení dropu mapek pak už by možná sloupy víc plnily svůj smysl.
Myslím, že treninkový sloup jako celek problém neni :-) spíš 3 položky = mala, střední, velká cidonie. Ty budí negativní ohlas :-)
repro já psal už na 5 straně o zrušení dropu mapek a tu to píšu znova ale asi jsi to nedočetl :D tu jsem jen dodal proč by bylo škoda rušit sloupy a drop že jdou využít i na víc než je drop mapek

Re: Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pát 15. led 2016 2:47:29
od lordwojta
no podle me jen to ze pokud by se vyrusil drop mapek ze sloupu tak se dost lidi zpet nahrne do cido,tim padem ti slabsi co tam maji ted sanci neco dropnout opet pojdou v zapomneni