Stránka 1 z 2

Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: čtv 20. čer 2013 21:42:52
od paja12
Nechtěli byste změnit tu proměnu? Většina lidí říká, že při proměně G10 berete nejvíc. To je ale docela na nic, protože P je přece nejvíc, tak by to mělo nejvíc brát, ne? A ti, co už mají P mají úplně zbytečnej dmg a nemůžou si to změnit.

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: pát 21. čer 2013 6:58:01
od PospyForko
Určitě jsem pro :) :up: Tato věc se týká 90% lidí.. :) tudíž každý bude pro.. :) a kdo nebude.... chce prostě za každou cenu být proti.. ;)
Jinak nevím jestli tento návrh bude přijat... obávám se, že to opět nebude lehké změnit to.. :/

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: pát 21. čer 2013 19:53:26
od HonzaM
Nechat jak to je ... máš dvě možnosti .. DMG / čas ... je to na tobě co si vybereš :) ...

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: pát 21. čer 2013 21:43:25
od chlebna
Naštěstí jsem měl ty zkušenosti z jiných privátů a vyzkoušel jak je to zde :)) Proto proměna G10 a Bojové zuření též G10 pro snížení poškození ...

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: pát 21. čer 2013 23:10:26
od PospyForko
HonzaM píše:Nechat jak to je ... máš dvě možnosti .. DMG / čas ... je to na tobě co si vybereš :) ...
Hm zajímavý názor.. :))
Omlouvám se organizátorovi, ale měním názor.. Honza má pravdu

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: sob 22. čer 2013 1:51:35
od souky255
Mno, myslím, že dmg na P by se měl zvětšit a to o hodně :) :up:

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: pát 28. čer 2013 21:26:41
od Duffiik
Je to při proměně G9 pokud vím :) a taky bych to udělal aby na P bylo největší dmg :)

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: sob 29. čer 2013 21:19:46
od PospyForko
Pánové také jsem to tak ze začátku chtěl.. ale honza měl pravdu s tím ... "vyber si buď útok nebo výdrž" ... Také jsem byl pro.. Ale nakonec jsem proti.. :) Je to pravda!

Re: Proměna - nejvyšší DMG na P

Napsal: čtv 04. črc 2013 10:42:06
od Electrix
Není to úplně tak, že by proměna na P byla z principu slabší, ale kvůli jednomu bugu se při P nezapočítává síla kuličky (tj. útok a SIL moba). Na všech ostatních úrovních se započítává, samozřejmě nejvíce se to projeví na G10. Bonus do útoku jako takový je na P největší, ale fakt, že mobové ze Swampu mají obrovské základní statusy, dělá z těchto kuliček na G10 opravdu zabijáky i přes nižší bonus.

Řešení bohužel není až tak snadné, protože prosté navýšení útoku proměny P by podle mého mělo za následek příliš velké ulehčení hry. Proto bych byl spíš pro nějaký balanc tak, aby proměna P brala zhruba stejně (při kuličce +/- 100 lv) než dřív, přičemž na G10 a méně by došlo k podstatnému snížení. K tomu by bylo ale potřeba rozsáhlé testování. Kdyby se hlasovalo jen o obyčejné opravení hodnoty u P, jsem proti.

Edit@Bellator: I obrana je na P nejnižší.

Proměna P

Napsal: pát 19. črc 2013 11:07:34
od Bellator
Ahojte,

kousek níž je návrh zvíšit promenně DMG na P což dle mého je hloupost jelikož na P je větší obrana. Ale naopak ve hře je spousta lidí co by raději DMG a mají už proměnu P. Myslím si že by nebylo špatné zavést něco jako PÁS ZAPOMĚNÍ PROMĚNY.

Je to pouze můj názor. Byla by pak svobodnější možnost volby a ti kteří o tom nevěděli by měli možnost si to napravit.

Děkuji

Edit: Sloučeno, pokud možno vyřešme tento "problém" v jednom tématu.
/Script