Giant píše:SvetaPan píše:on funguje elik na silu v promene?
myslím, že to bugguje
nebo mě to buggovalo v HG v zimě, že pak dmg bylo o hodně menší...
Ahoj, on ve skutečnosti nebuguje, ale spíš odbugovává, ale v praxi to vyjde hůř. Vysvětlím proč.
Jde o to, že proměna je už od výrobce stavěná tak, aby v ní nefungovala žádná přidaná hodnota útoku, jako je třeba útok +75 v bonusech. Pokud ale některý z podpůrných lektvarů použiješ po proměnění, chybí tam tahle eventualita ošetřená - a díky tomu třeba funguje zelenkavý elixír v proměně, i když by neměl. Stejnou chybu způsobují i kouzla jako je útok+, aura, nebo začarovaná čepel - útok se opět zvedne.
Problém je, že když potom použiješ elixír na sílu (vitalitu, pohyblivost, inteligenci), hra si přepočítá hodnotu útoku v proměně a správně z ní vyřadí ty do té doby funkční zelenkavé elíky apod. V praxi se tak může zdát, že ten elík buguje proměnu, ale ve skutečnosti jen zmizí účinek těch buglých elíků a tím se samozřejmě i sníží dmg (přeci jen 6-15 síly se 200 útoku nemůže rovnat).
Co z toho vyplývá? Třeba to, že postup, který poradil KahnWeder, se normálně dá použít. Tedy za předpokladu, že se před proměněním nepoužije žádný jiný podpůrný elík ani kouzlo. Pak budou výsledky v pořádku.
Pro zakladatele: Na tuhle otázku se přesně odpovědět nedá, protože záleží na spoustě faktorů, z nichž nejdůležitější je síla zbraně - čím vyšší bude její hodnota útoku, tím méně bude síla znát. Když mi tu vypíšeš všechny své statusy (sil, poh, level, příšery, průmka, zbraň, biolog, hodnota út., ..) můžu ti zjistit o kolik přesně se DMG změní. Jinak odhadem by to mohlo být tak +300 dmg v kritiku (beru ninju 75 do Keri).