Stránka 1 z 2
Kerindor
Napsal: pon 05. srp 2013 21:06:20
od paja12
Tenhle návrh se týká přeplněného stavu v Kerindoru. Jak si asi jistě každý mohl všimnou, tak je kerindor úplně přecpaný... V skoro každé "místonsti" jsou minimálně 3-4 hráči a občas je to až moc, když si to všichni dobře dávají. Takový BM, který to může tahat klidně po 8 mobech, a když je tu už 4x, tak je to opravdu moc. Tak by nebylo špatný přidat Ch v Kerindoru a udělat z toho stejně výdělečnou místnost, jako je swamp. S tím, že by stačilo zničení pouze jednoho sentinela, aby se otevřeli na všech Ch.
Re: Kerindor
Napsal: úte 06. srp 2013 8:34:10
od souky255
Hooj, určo 100% PRO, ale myslím, že bude dost lidí proti, hlavně ti s PvP výbavou a BMka

Re: Kerindor
Napsal: úte 06. srp 2013 14:37:36
od paja12
Proti budou snad asi jen ti, co tam chodí zabíjet ostatní hráče, protože jich nebudou mít tolik v jedný místnosti.. Jinak ti, co tam chodí jen dropovat, tak by měli být pro, protože víc ch = mín lidí = víc mobů = větší drop
Re: Kerindor
Napsal: úte 06. srp 2013 14:58:35
od 666Satan666
paja12 píše:Proti budou snad asi jen ti, co tam chodí zabíjet ostatní hráče, protože jich nebudou mít tolik v jedný místnosti.. Jinak ti, co tam chodí jen dropovat, tak by měli být pro, protože víc ch = mín lidí = víc mobů = větší drop
Na jednu stranu by to bylo fajn, ale lidi, kteří prodávají úlomky by pak neměli takové výdělky. Víc ch = víc mobů = víc úlomků na prodej = slabší prodej.
Souhlasím s tím, ale ti, kteří prodávají úlomky by byli trošičku znevýhodněni.
Re: Kerindor
Napsal: úte 13. srp 2013 7:19:22
od Lukasenkoo
Já jsem pro, protože tam nechodím, ale musíte počítat s tím že klesne vzácnost věcí z kerindoru od ulomků až po kosti, takže tím ti co tam chodí si podříznou pod sebou větev.

Re: Kerindor
Napsal: stř 14. srp 2013 13:26:50
od necromander
Jsem pro ...
Každý si zaslouží možnost poradnýcho videlku ....
Som sice swamper a Keri nepatrý medzi moje destinácie

ale pamňtám si ako to bolo precpané v swampe pred HG bol to des ...
Takže som rozhodne PRO,
Re: Kerindor
Napsal: úte 17. zář 2013 12:59:57
od StePa12332
Sem pro ceni ulomkov by podle mne neklesli.Lebo napr ninja v promene s pekni Dmg a dobrim stunerem vzdy vytahne rovnako ulomkovpokial su ale napr 2-3 ludi na jednom mieste... Pokial ich tam je 5-8 tak to tam ani nema cenu byt radsej treba ist inde...Jednoznacne PRO
Re: Kerindor
Napsal: pát 20. zář 2013 8:33:45
od HonzaM
A ja chci aby mi stejně jako drop do swampu vydělával dropik ve druhem meste
co se tyce tech CH tak to myslim psal saggi ze to nejde kvuli systemu na kterem keri jede ..,. A už zlogiky veci ceny střepu šly dolo bezmala o 50% a to jenomkvuli vetsi aktivitě lidi vis kolik by se jich dostalo do obehu kdyby se do kerindoru vypravilo dalsich x desitek postav ? Takze

budte radi ze vam aspon ty kosti vydělávaj

Re: Kerindor
Napsal: úte 01. říj 2013 18:17:00
od PospyForko
Jsem proti tomuto návrhu... Protože ceny šli neskutečně dolů.. a jak se již vyjádřil honza.. cena dropu z kerindoru by rapidně klesla na minimum... Ale napadlo mě, aby každá říše měla "svůj kerindor" šlo by zde o to, že by místnosti byli menší... a počet mobů by se snížil na polovinu stávajícího počtu.. vyřešilo by to zabíjení droperů pvp hráčema

Re: Kerindor
Napsal: sob 26. říj 2013 17:58:41
od crazy8
tiež som pre je to komplet precpané a dalšia vec kvoli plnemu stavu na orkoch soém azčal chodit ezo lenže kym sa k ezo dostanem s 3mi postavami prejde 15 minut... malo by byt v kerindore daky port system a to tak že bude kerindorský teleportér na ktorého ked kliknete tak vas za určitu cenu napriklad 1kk prenesie k danemu mobovi ktoreho si zvolite.. tento port system uvitam len v tedy ako sa tu v niektorych temach spominalo aby kerindor nebol spustany každé 2 hodiny ale jak swamp že hocikolko otvorený... ked by mal yt dlho otvoreny nonstop teda nemam problem tam zajst no ked mi z 2 hodin zobere len bežanie k mobovi jednu osminu času a ešte predtym musim kvoli lenivcom velkym lvlom už pol hodinu bežat ničit sentinel tak sa nedá tak efektívne zadropovat ako mám efektívnu vybavu

)