Stránka 1 z 3

Válka říší 5.10.

Napsal: sob 05. říj 2013 20:04:34
od emka1905
asi sa mylim ,ale mam taky divny pocit že žlty sa spojili s červenymi a idu vyhradne proti modrym.Je jasne že sa najdu jedinci medzi nimy čo sa navzajom napadnu.Ale inakm je to spojenectvo proti modrym.

Re: valka řiši

Napsal: sob 05. říj 2013 20:05:22
od katarina
dostali nakládačku :D

Re: valka řiši

Napsal: sob 05. říj 2013 20:17:50
od FundokOfficial
A to pěknou :D

Re: valka řiši

Napsal: sob 05. říj 2013 21:08:43
od Ghibli
emka1905 - že by se odhadem těch 15 aktivně bojujcích žluťásků :chunjo: a 5-7 buffovacích postav z respu spojilo s nějakou další říší? Myslím, že i kdyby jo, tak to nebude mít žádný větší vliv. :)

Co jinak říkáte Novince ve hře - Králi říše, co vás během bitvy healuje?

:-: Nevím proč se vymýšlí další a další "vylepšení" Válek říší - když ty základní vylepšení jako jsou funkční Statistiky z Válek, tu pořád nemáme. :down:

:-: Nevím proč se do Války říší, která je "citlivá" na větší množství bojujících hráčů (...laguje se) se přidávají další grafické efekty a neustále se opakující hlášky do Zavolat. :down:

:-: A nemůžu přijít na to, co je dobrého na tom, když rubeme nějakou TOPku a už jí skoro máme, když jí najednou přijde "Královský heal"? :down:

...tohle má teda být ta připravovaná novinka http://www.ekura.cz/novinky/1150 - Král, co healuje druhé ve Válce :?:

:+: strašně rád bych něco v PvP pochválil a chci, aby nás zase ve Válkách bylo na každé straně 60-80. Jen by asi chtělo, aby všechny GM chodili do Válek s námi, aby už konečně přišli na něco zábavnějšího. :up:

Re: valka řiši

Napsal: sob 05. říj 2013 21:20:07
od Saggitarius
Ghibli píše: :-: Nevím proč se vymýšlí další a další "vylepšení" Válek říší - když ty základní vylepšení jako jsou funkční Statistiky z Válek, tu pořád nemáme. :down:
Proc opravovat neco co je jenom vypnuto ?
Ghibli píše: :-: Nevím proč se do Války říší, která je "citlivá" na větší množství bojujících hráčů (...laguje se) se přidávají další grafické efekty a neustále se opakující hlášky do Zavolat. :down:
Zvykej si, budou tam a to daleko casteji, sam sem si daval na cas s jejich spoustenim.
Ghibli píše: :-: A nemůžu přijít na to, co je dobrého na tom, když rubeme nějakou TOPku a už jí skoro máme, když jí najednou přijde "Královský heal"? :down:
Mno treba proto az ti ta "TOPka" bude nakopavat zadni cast tela a budes mit na kahanku tak ti treba zase pomuze.
Ghibli píše: ...tohle má teda být ta připravovaná novinka http://www.ekura.cz/novinky/1150 - Král, co healuje druhé ve Válce :?:
Jedna z male casti.
Ghibli píše: :+: strašně rád bych něco v PvP pochválil a chci, aby nás zase ve Válkách bylo na každé straně 60-80. Jen by asi chtělo, aby všechny GM chodili do Válek s námi, aby už konečně přišli na něco zábavnějšího. :up:
GMka tam chodi, ale samozrejme ze kdyz jsou na GM postave tak koukaji, kdyz na herni tak hraji. Co bys vice chtel ? Aby si stoupli doprostred a zapojily se do boju ? Nevsiml jsem si ze by si navrhl neco smysluplneho co by "donutilo" hrace si jit zavalcit aby vas v te valce bylo treba 100 ;) Hatit ale umi kazdej ;)
To jen tak na okraj.
Prijemny vecer ;)

Re: valka řiši

Napsal: sob 05. říj 2013 21:34:05
od katarina
Já si myslím, že ten heal je dobrý, často mě zachránil a války mi skoro vůbec nelagujou.

Re: Válka říší 5.10.

Napsal: sob 05. říj 2013 21:37:08
od katarina
A ohledně statistik už by se mohly zapnout no :)

Edit: Warn za doublepost. Statistik se určitě dočkáte.
/Script

Re: valka řiši

Napsal: sob 05. říj 2013 22:11:09
od Ghibli
Saggitarius - paráda. Opravdu bleskové. :up:

Takže...

1.)
Proč je teda nezapnete? Tohle je z válek asi ta nejzajímavější část pro všechny tři bojující strany (i pro ty, co prohráli) - jít se podívat, jak jsem si já nakonec vedl s CB (a srovnávání)... Když tam není žádná větší překážka, tak je prosím zase zapněte. :up:

2.) Myslím, že jdete tímhle zbytečně "proti proudu" těch, co jim ty Války "vaří" počítače. A nemyslím, že to jsem jen já, kdo měl lagy ve Válkách z větším množstvím protihráčů. Ano, teď to jde - ale je nás tam opravdu málo. Já si vypínám chat a stíny a dost často i zásahy, a stejně to teď občas laguje.

...nejde třeba mít "Heal Krále" bez těch hlášek, co se u toho objevují?

3.) Královský heal mě viditelně "zachránil" jednou, když sem se právě respawnoval = takže jsem měl okamžitě ZB a mohl jsem vyrazit do boje. Jestli mě stačil i zachránit v boji, toho jsem si nevšiml - nejde na něj plně spolehnout (taktika), takže když už vidím, že budu k.o., tak prostě zmizím. Heal neHeal.

4.) Těšíme se, že se brzo ukáží další Královské vychytávky. :up:

5.) Chodí vás tam z Vedení hry pořád málo, protože mě některé vaše nápady přijdou nedotažené a jiné jsou jen pro určitou část hráčské komunity. Například Války nechodí jen TOP hráči, mezi kterými se nejspíš bude rozhodovat o tom, kdo bude Králem.... a co ten zbytek válčících? Máte pro ně něco připraveného? Neberme je jako statisty.

A to Hejtování... to je těžký. Pusťte nás k nápadům dřív než v ostré hře a my, když se mezi sebou nepohádáme, tak vám můžeme svými připomínkami pomoct to doladit a společně tak zase zvětšit zájem o Války říší. :up:

A ten nápad? Když jsem zjistil, že [TGM]Mithra nabízí spolupráci, tak mě hned napadla taková soutěž - ale nemůžu nic dopředu prozrazovat - jen vás prosím, ať už zapnete ty statistiky - jinak to nepůjde spočítat. :D :up:

A něco na rozšíření "válčící komunity"? Chystám se vám "rozvrtat" už podruhé statistiky, kde půjde o podrobnější srovnávání (např. v rámci cechů napříč říšemi) a dlouhodobější vyhodnocování (měsíční apod.). Ale to je zábava pro ty stávající (možná). Chtělo by vymyslet něco pro ty menší (menší časem i možnostmi), aby si přišli zahrát a nebyli "na ránu" nebo na dvě. Nechci za nikoho točit bonusy - ale přijde mi divné, že tam vedle 90tek s právě rozjetým biologem lítají postavy s hotovou Karmou a ještě k tomu s Kostma... přitom paradoxně by na ty kosti měl nárok spíše ten, kdo nemá hotové ty trvalé bonusy. To jen tak na okraj.

Ještě jednou děkuji za bleskovou odpověď a taky přeju krásný večer. ;)

EDIT katarina - teď to ohledně lagů ještě jde a prostě občas válčím tak, že nevím, komu kolik beru (paradox - vypnuté zásahy). Ale byly Války (ještě když se netočily mapy), kde nás bylo víc, než teď bývá a - hlavně na začátku to bylo krušné, když jsem přiběhl ke skupině a celé se mi to zaseklo. K tomu ještě "Válečná mlha" a čas od času tam člověk vyběhl ze skupiny, chvíli běžel a pak ho to šílenou rychlostí zase do té skupiny vtáhlo apod. Teď jak vidím ty přidané efekty, tak si říkám, jak by to vypadalo, když by nás třeba v té dnešní Válce říší bylo dvakrát tolik. Škoda, že není test server, kde by se nás sešlo víc a tohle se otestovalo - aspoň bych neměl žádné námitky. :)

Re: Válka říší 5.10.

Napsal: ned 06. říj 2013 1:05:00
od BloodRayne
Dnešní válku jsem sice nebyla, ale hned poté co jsem se logla měla jsem několik pm od hráčů kteří dosud chodily války.
V každé pm bylo lagy, zmatek a nějaký heal, že se dobíjí zb i mana.. :shock:

V poslední době se mi jen zdá, že když se udělá něco dobrého viz.změna respu a zmizení nespolehlivých věží okamžitě se to zvrtá jinou věcí a nejlépe najednou dvě ;)

Saggi opravdu si myslíš , že tohle pomůže k hratelnosti :?:

Re: valka řiši

Napsal: ned 06. říj 2013 1:29:42
od rumplex
Saggitarius píše:
Ghibli píše: :-: Nevím proč se vymýšlí další a další "vylepšení" Válek říší - když ty základní vylepšení jako jsou funkční Statistiky z Válek, tu pořád nemáme. :down:
Proc opravovat neco co je jenom vypnuto ?
Vono je nekde napsano, že to je vypnuto ? Protože, ja si nevšiml a pak si myslim, že ...... je to rozbito :(
Saggitarius píše:
Ghibli píše: :-: Nevím proč se do Války říší, která je "citlivá" na větší množství bojujících hráčů (...laguje se) se přidávají další grafické efekty a neustále se opakující hlášky do Zavolat. :down:
Zvykej si, budou tam a to daleko casteji, sam sem si daval na cas s jejich spoustenim.
Takže, ve valce pribudou dalši graficke efekty ? Napriklad se mi rozsviti cela obrazovka na bílo, to bude bomba ... fakt úžas ... protože narozdil od jinych her mi tu postrada možnost nastaveni kvality grafiky ... ale budiž.
Saggitarius píše:
Ghibli píše: :-: A nemůžu přijít na to, co je dobrého na tom, když rubeme nějakou TOPku a už jí skoro máme, když jí najednou přijde "Královský heal"? :down:
Mno treba proto az ti ta "TOPka" bude nakopavat zadni cast tela a budes mit na kahanku tak ti treba zase pomuze.
Dalši duvod proč se ta topka navzajem vyhyba... (napr.: pokud by nejake GM bojovalo nebo sledovalo ve valce najke WP, tak by videlo, že kolikrat se mne jako WP-surovi nektery hrači zamerne vyhybaj, nebo me nekdo rube ve 4 hračich vono jim to nejde a pak utečou prič. Takže nezbyva mi nic jine než behat a behat... pač me nikdo nechce sejmout jelikož se to neoplati :/ (za tu dobu než napriklad ja zabiju nekoho silnejšiho tak obvykle udelat 2-3x vyce CB na slabšich hračich, co jest trochu divné :roll: (na jiných MMORPG to obvykle funguje naopak.
Saggitarius píše:
Ghibli píše: ...tohle má teda být ta připravovaná novinka http://www.ekura.cz/novinky/1150 - Král, co healuje druhé ve Válce :?:
Jedna z male casti.
Konečne aspon vime, že to co se spustilo je novinka a ne bug, nebo neco jiného. Príšte by bylo tohle oficialni info lepší asi tak 10minut předem a možno by se mhlo napsat i na hlavni stranku Ekury. (Aspon me by to pomohlo... moc forum nečtu :/ )
Saggitarius píše:
Ghibli píše: :+: strašně rád bych něco v PvP pochválil a chci, aby nás zase ve Válkách bylo na každé straně 60-80. Jen by asi chtělo, aby všechny GM chodili do Válek s námi, aby už konečně přišli na něco zábavnějšího. :up:
GMka tam chodi, ale samozrejme ze kdyz jsou na GM postave tak koukaji, kdyz na herni tak hraji. Co bys vice chtel ? Aby si stoupli doprostred a zapojily se do boju ? Nevsiml jsem si ze by si navrhl neco smysluplneho co by "donutilo" hrace si jit zavalcit aby vas v te valce bylo treba 100 ;) Hatit ale umi kazdej ;)
To jen tak na okraj.
Prijemny vecer ;)
Nj, být GM není lehké, protože nestačí jen koukat, ale i předpokládat... Chcete neco smysluplné co zabaví hráče ? Tak jim dejte neco delat, neco u čeho budou získavat odmonu alespon spočátku rychle, aby je to chytilo a pozdej at to je treba težší...
Chcete návrh nečeho ? (prečte navrhy tu na fórku, nebo si zahrajte jiné hry)
moje návrhy:
1. Konečne nejaké užitečné odmeny za PVP:
Napr.: -skoro best horni bonusy na vecech za primerenou hodnotu v CB (5k a vic CB) (príklad.: nahrdelník s 3x15 bonusama = meč dyka obojruč, nebo 4x15, nebo 3x15 a 1kZB nebo neco co neni úplne nejlepší ale stačí to pro kvalitnejší pvp výbavu.) O slabších vecech bych asi ani neuvažoval ...
2. Vzhledové bonusy za CB (různé efekty na postavu od lesku brnení, nečeho na hlavou, zajímavého prefixu postavy, křídel které sem videl na nekolika privátech pro GM postavy, nové brnení které mají jen vzhled (at mužeme stát na námkách v nečem extra napr. hezké bílé brnko za 20k CB )
3.Podpůrné látky pro postavy lektvary, kosti, nebo neco jako má ninja šípy tak pro ostaní chary at nemaj jednu volnou pozici. (napr. černý elík s 27% do útoku, kosti s 220 hodnotou útoku...) Za CB, použitelné jen ve válce. Pokud by to bylo možné, tak proč neudelat cechom nové okno, neco jako jsou kouzla cechu ale, byli by to kouzla cechu do war, podmínené urovni nové budovy, nebo nejáke postavy, kterej sa úroven zvyšuje za CB (složitejší za CB získat itemy a ty pak na stavbu... nebo kombinace nečeho z PVP a PVM.)
(aspon získaj užitek pro pvp aj pvm hráči.
4.Pety ? nejákeho mazlíčka za CB. At už pasivního co jen tak u nekoho stojí, nebo aktivního co neco delá (přidá MB,ZB,HU,obranu, sbíra daný typ jedné veci...)
5.Nový item jenž hráče nabufuje (pokud nebojuje) jen jedním nebo dvoma bufama ze 6 možných, úroven bfu za CB (od 10% až po nejakých 70-80-nebo 100%, záleži od toho jak moc y to melo být využité ve hře)
6.Nový pvp systém popri vákách ? Neco na styl skupinového boje nebo pŕimo skupinový boj 3vs.3 ( na rychlou smrt ), 4vs4, 8vs.8. 16vs.16 Za výhru zisk CB nebo jen pozice v rebríčku vytvořených skupin.

Pár "nápadu" jenž už tu možná zazneli, možná ne, možná že jsem sám z toho už neco nekdy psal na tiket... Podotýkám, že vše je podmíneno i tým jakým smerem by se mela hra ubírat, takže težce mužu ted psát 100% rozpracované návrhy, a taky sem jen chtel jen nastínit co by se dalo vymyslet. Ale otázkou stále zustáva co je možno naprogramovat. (Podle mých skušeností vše, pokud se programátorúm chce, a mužou zasahovat hluboko do hry...)
Záverem bych dodal, že chápu zmeny bez oznámení (viz. kosti - aby se na tom nekdo nesnažil obohatit a podobne...), ale to co by melo zasahovat do hratelnosti by opravdu mohlo být ohlašované předem (at už třeba tesne před live-testem, ale at se pak jeden nediví...)