Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Uvítali byste tento systém?

Ano
10
37%
Ano, ale pouze za podmínky, kterou jsem právě napsal do diskuze
1
4%
Ne
13
48%
Jen si chci kliknout
3
11%
 
Celkem hlasů: 27

Lois
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 136
Registrován: ned 04. pro 2011 19:42:33
Dal poděkování: 383 poděkování
Dostal poděkování: 396 poděkování

Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Lois » stř 23. říj 2013 2:48:04

NPC Strážce návsi nabízející možnost „Vyhlásit cechovní válku“ + „Přijmout cechovní válku“ + „Válečný seznam“

Vyzývající cech (A):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Vyhlásit cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, do které vyplní:
1x datum
1x čas
Až 10x název cechu, se kterými si případnou válku přeje
3) Potvrdí „OK“ a má hotovo

Cech přijímající výzvu (B):
1) Vůdce cechu zvolí u NPC Strážce návsi možnost „Přijmout cechovní válku“
2) Otevře se tabulka, ve které uvidí termíny a cechy všech vyzyvatelů (nebo pouze vyzyvatelů, kteří vyplnili název právě jeho cechu – nevím, co by bylo jednodušeji realizovatelné)
3) Vybere si termín, který mu vyhovuje a zároveň je tento cech ochotný válčit s ním
4) Klikne na „OK“ za příslušným políčkem (zobrazuje se pouze vůdcům cechů) a tím výzvu přijme

Dostupné možnosti pro vyzvání / přijetí výzvy / odvolání
Platnost výzvy: 7 dní od data vložení – poté se výzva automaticky smaže (ani vůdce, který vyzval už tedy výzvu sám neodstraní)
Možnost přijmout výzvu: nejpozději 72 hod. před termínem války
Možnost cechu A odvolat výzvu, kterou již cech B přijal: nejpozději 24 hod. před termínem války
Možnost cechu B odvolat přijetí výzvy cechu A: nejpozději 24 hod. před termínem války
Počet termínů výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Počet přijatých výzev jednoho cechu: max. 5 naráz
Jakmile je výzva cechu A přijata cechem B, tak v tom termínu už tuto konkrétní výzvu nemůže přijmout jiný cech (B1) souběžně.

Průběh cechovní války (př. Termín pátek 19,00)
1) V pátek v 19,00 hod. se bez jakéhokoli dalšího potvrzování automaticky spouští válka cechů A a B
2) Do války lze hráčům cechů vstoupit pouze do 8 minut po spuštění války, poté to tam další již nepustí (neplatí pro diváky... tedy pokud to není už moc složité. 8 minut může platit i pro diváky.)
3) Cech A i B se dostaví do arény a nejpozději v 19,15 padne první kill = běžně probíhající cechovní válka
4) Cech A nedorazil vůbec = automatická výhra cechu B
5) Cech B nedorazil vůbec = automatická výhra cechu A
6) Cech A i B dorazil, ale v 19,16 stále nepadl první kill = automatická výhra cechu, kterému do války vstoupilo a setrvalo více hráčů
7) Cech B již dvakrát po sobě přijal výzvu stejného cechu A, ale ve lhůtě do 24 hod. před termínem války přijetí odvolal = automatická výhra cechu A
8) Cech A již dvakrát po sobě do soupisu cechů, se kterými je ochoten válčit napsal cech B, který mu výzvu přijal, ale cech A ve lhůtě do 24 hod. výzvu odvolal = automatická výhra cechu B
9) Situace 7) nebo 8) se opakuje po sobě potřetí, počtvrté = automatická výhra „poškozeného“ s dvojnásobným počtem bodů za výhru
10) Situace 7) nebo 8) se opakuje po páté = diskvalifikace cechu z možnosti vyzývat i přijímat války na 1 měsíc + trvalý zápis o tomto počinu s datem diskvalifikace

Výhody systému:
1) Transparentnost válek cechů (lehce dohledatelné, zda cech nedává válku s vlastním droperským cechem)
2) Přehlednost (vůdci cechů se lehce zorientují ve svých možnostech válek)
3) Informovanost hráčů v cechu (každý cechovní hráč si může kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost "Válečný seznam", ve kterém okamžitě zjistí plánované války svého cechu a žádnou tak nepropásne z důvodu např. míjení se s ostatními členy cechu)
4) Informovanost okolních hráčů (kdokoli z hráčů, i ti bez cechů si mohou kdykoli kliknout na NPC Strážce návsi, zvolit možnost „Válečný seznam“ a podívat se na rozpis chystaných válek, vybrat si ty války, které chtějí vidět nebo jen informativně zjistit, kdo je s kým ochotný válčit)
5) Ulehčení hledání protivníka (už žádné hlídání vůdce vůdcem, kdy je kdo on-line a nahánění se kvůli domluvě + už žádné střílení naslepo a vyzývání cechů, jejichž členy vidíte právě online)
6) Stejné podmínky pro všechny cechy (kdo to sabotuje ostatním, sám na tom bude tratit)
7) Ve válce není nutná fyzická přítomnost vůdce(díky automatickému spuštění války, nezávisí realizace akce celých dvou cechů na jediném člověku a jeho časových možnostech či náhlé indispozici)

Nevýhody systému:
1) Nepoužitelné pro dlouhodobé plánování dopředu (cechu A nepůjde vložit termín výzvy pozdější, než do 7 dní. Protože 7 dní od vložení výzvy by se výzva stejně automaticky smazala. Ale zato to bude přehledné a nepřehlcené. Při potřebě dlouhodobějšího plánování tedy pěkně po staru.. nahánět se s vůdcem druhého cechu a teprve až 7 dní před domluvenou war možnost zápisu do systému)
2) Úplné zrušení současného systému, na kterém budou jistě někteří hráči mít zájem z různých důvodů lpět

Další možnost ve spoileru – uvedená pouze takto bokem, nechci to překombinovat až přespříliš
Spoiler:
Výzvu války může vůdce cechu A beztrestně zrušit do 48 hod. od vložení (pokud již nebyla cechem B přijata. Anebo ať už cechem B přijata byla či nebyla. Jak se vám to líbí víc?)

= výhoda pro vůdce cechu A: člen cechu A se u NPC dozví, že jeho cech plánuje válku na termín, který se mu nehodí. Informuje o tom svého vůdce a ten může ještě přehodnotit, zda výzvu tedy raději nestáhnout (vůdce už nebude muset shánět členy cechu a jednotlivě se jich dotazovat na jejich časové možnosti)
= výhoda pro členy cechu A: vždy budou mít možnost se o chystané válce včas dozvědět a informovat svého vůdce o tom, že když to bude v tomto konkrétním termínu, tak bohužel bez nich

… Tedy by to fungovalo i jako „informační nástěnka“.
Napadá vás, jak to zjednodušit, vylepšit? Veškeré připomínky vítány. Diskutujte prosím.

Uživatelský avatar
Malchus
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 307
Registrován: pon 26. črc 2010 10:00:56
Dal poděkování: 94 poděkování
Dostal poděkování: 381 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Malchus » stř 23. říj 2013 13:14:11

Bylo by to hezké, ale nemyslím si, že by to zvedlo počet cechovních válek. Také je otázkou, jestli by to šlo vůbec vytvořit a i kdyby ano, předem bych litoval toho, kdo by si s tím dal tu práci. Podle mě by to byla spousta práce s nulovým efektem. Kdyby cechy chtěly válčit, válčily by i bez tohoto systému. Také mám obavu, že by poněkud narostlo "žoldáctví". Proč nenabrat do cechu pár hodin před válkou posily, když válka nejde zrušit ? Ano, výsledkem by bylo, že s takovým cechem by nikdo nechtěl válčit, ale to by vedlo jen dalšímu úbytku válek. Sice by se to dalo ošetřit tím, že by do cechu 24 hodin před začátkem války nešlo přijímat nové členy, ale to by byla jen další komplikace a podle mě se nevyplatí dělat tak komplikovaný systém kvůli těm pár válkám, které by proběhly.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od Chyu » stř 23. říj 2013 15:01:10

No a co když zapomenu se koukat ke strážci návsi a válka mi uteče?
Chtělo by to udělat tak že když někdo vyhlásí válku, tak se ti tto zobrazí tam kde se zobrazují "Císařské body", ten quest, co myslíte?

V4nH3ls1ng
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 224
Registrován: úte 03. dub 2012 6:55:20
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 33 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od V4nH3ls1ng » stř 23. říj 2013 16:13:24

mne by uplne stacilo keby ze pravo prijat valku ma nielen vodca ale aj ten z cechu ktoreho by si neako vodca v cechu oznacil aby aj on mohol prijat valku....

LuoGot
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 30. zář 2010 17:29:31
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Návrh nového systému válek cechů + Anketa

Příspěvek od LuoGot » stř 23. říj 2013 21:20:59

Souhlasím s Malchusem,války by to zdřejmě nezvedlo a realizace by byla náročná,jinak nápad to neni špatný,ale při počtu cechovních válek na serveru by to byla zbytečná práce. :chunjo: :chunjo:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ cleo « sob 10:43 pm »
@Mionix,  kdy půjdou házet meteory prosím, nejdou vůbec nikde
@ KynutaBuchta « sob 5:46 pm »
Dobrý den, dáme opět soutěž MS v ledním hokeji 2024-Maraton? Poslední tato soutěž byla v roce 2019. Navrhuji, každý co zápas z CZ/SK to otázka. 🏒🙋🏼‍♀️ MS trvá od 10.-26.5.2024 ❤️
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙

Who is chatting

offline Castik 
offline Clusive 
offline Mionix 
offline eMco