Stránka 1 z 1

Helma do HG druhé patro [LOCK]

Napsal: čtv 28. lis 2013 7:55:07
od NetoS
Ahoj, mám dračí helmu+7 a chystám sa ju doplusovať na +9 ale v prvom patre mi je +9 zbytočná tam mi stačí stará helma+5

V tej ktorú budem plusovať mám:

20% zver 15% mágia 15% šíp
75/10
talíky prúmka, neusmrcený, neusmrcený


A CHCEM JU PRETOČIŤ

ale nikdy som nenatočil 3x15 (vždy som kúpil :D ) a šanca že prvý krát v živote natočím 3 plné bonusy ktoré chcem je dosť malá = 20 neusmrcený 15 šíp 15 mágia

Tak sa chcem opýtať ak by náhodou padlo 10 šíp vadí to moc?
WP sura má obranné kúzlo na šípy, tak by to až tak nemuselo vadiť nie? ?

Strach:
Šance, že se protivníkův útok nezdaří:
Je bonus, který má vliv jen na napadení z dálky tedy na útoky od šípů, ale ne na schopnosti ninjy na dálku, apod.

metin2 wiki

Re: Helma do HG druhé patro

Napsal: čtv 28. lis 2013 8:13:24
od HonzaM
Šípy úplně zbytečné ;)

Re: Helma do HG druhé patro

Napsal: čtv 28. lis 2013 8:20:20
od NetoS
Takže do druhého patra mi stačí 15% mágia 20% neusmrcený :?:
Tam šípy neplatia? Poprípade na koho platia šípy?

Re: Helma do HG druhé patro

Napsal: čtv 28. lis 2013 8:27:49
od Domisall
šipy platia vyhnutie sipom ti je na 2 veci ked mas 100% buff

Re: Helma do HG druhé patro

Napsal: čtv 28. lis 2013 8:35:48
od NetoS
Do helmy sa dá natočiť "vyhnutie šípom 15%" a to mi je nanič keď mám 101%+ buff ?

Re: Helma do HG druhé patro

Napsal: čtv 28. lis 2013 8:39:13
od Domisall
9mm
Spoiler:
ANO

Re: Helma do HG druhé patro [LOCK]

Napsal: čtv 28. lis 2013 10:09:28
od login
Vyhnutí šípům je v 2. patře dobre akorát na kytky, ale jinak nikde.

Edit: Lock.
/Deon