Stránka 1 z 1

Healer na schopnosti

Napsal: sob 30. lis 2013 9:23:02
od Teensaver
Zdravím !

Dostal sem - pravděpodobně - šílenou myšlenku. Chci si udělat healera do HG, kterej nebude sekat ale kouzlit. Tzn. žádná proměna, žádná průmka. Výbava s talismanama schopek X příšer. Všude 10/8 int, zdob. zlaté +9, zdob. perlovej +9, rejnok/záhrobák/hůlka se schopkou 18+ a nějakou int popř nejaké to zvíře tam (mohli by jste mi poradit která zbraň je lepší pro schopnosti, protože to fakt nevim), náramek zdob. b. zlato +9. Předpoklad ukončeného biologa. INT co nejvíc (bez talismanů) -> Prostě naboostit útok jak to půjde (kosti na útok schopky, černé elixiry a možná i elixiry na rychlost kouzel budou samozrejmostí), rychlost kouzel bude nekde kolem 250 (nevím, fakt netuším.)

ALE! Je tohle vůbec možný? Budu tam vůbec něco brát? A pokud jo, tak kolik odhadem? Zkusil to už někdo?


Chodil bych třeba jako support se začátečníkama, kde bych je mohl healovat, stunovat a útočit na moby a "buffovat je".

Re: Healer na schopnosti

Napsal: sob 30. lis 2013 12:09:55
od Electrix
Ahoj, jako podpůrná postava by se healer určitě dal použít, s vysokou inteligencí poměrně pěkně stoupne útok+ (cca +90) a při vysoké rychlosti kouzel se vyplatí i léčení (ale pozor na průvodní lag, hráči se slabší výbavou ho nemusejí přežít). Se stunováním bych ale moc nepočítal, všechny potvory v Haegeronu jsou proti stunu imunní, což znamená, že jim ho dáš jen v 10% případů. To je konkrétně u P zaříkat pouze 2,5% šance (tj. jednou z 40 pokusů).

Ohledně samotného dmg bych ale byl skeptický, ani omylem se nepřiblížíš nabušenému aurákovi nebo WP surovi a jen hodně stěží i těm nejslabším charům (třeba sekající BM). Jako support na bosse bys mohl být dobrý, ale protože většina skupin zasekává bosse v 1. i 2. patře do zdi (pokud nejsou všichni v proměně), mohl bys zase jenom sekat.

Výbava jak jsi řekl, plus černý, oranžový a hnědý elixír, elixír inteligence a náramek z tygří kosti (útok schop). Jako nadstandartní výbavu bych zvolil zdobený slzový náramek, do bot a náhrdelníku určitě 10% kritik. V téhle konfiguraci by jsi mohl dosáhnout cca 110 poškození schopností, 155% na příšery, inteligence 265. Zbraň určitě Smrtihlav+9 s kameny kritik/nestvůra/návrat a vysokým poškozením plus alespoň 10% na rasu. Jsou jich plné tržnice za pár šupů, ale počítej, že budeš nejspíš potřebovat na každé patro jednu. Případně, pokud jsi náročnější, tak zhruba od +2 až +3 by mohla být lepší Dračí hůlka (20/12 nebo 20/20). Level zbytečně nezvedej, nejvyššího dmg dosáhneš hned na levelu 120, pak bude pozvolna klesat. Kolik bys bral?
  • Obrázek Bleskový vrh: 55k
  • Obrázek Zaříkat blesk: 63k
  • Obrázek Bleskový dráp: 33k
  • Obrázek Ošetřit: +8k
Přičemž můžeš počítat s tím, že skoro každé druhé kouzlo by bylo kritikem, šance na kritik by se při vysokém % buffu mohla pohybovat mezi 45-48% (takže hodnoty je možné vynásobit 1,48). Na druhou stranu je ovšem nutné podotknout, že rychlost kouzlení se ani zdaleka nevyrovná sekání a budeš muset dost odbíhat, protože bez absorpce tě ani heal nezachrání. Jestli to ve výsledku bude použitelné ti nedokážu s jistotou říct, ale při troše cviku by snad mělo. Výbava na magii a šípy je samozřejmostí, to myslím nemusím rozebírat. Ale zapotíš se u toho víc, než stuner v Kerindoru. Hodně štěstí ;).