Stránka 1 z 3

Atraktivita PvP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 11:03:13
od necromander
Atraktivita PVP


Dlhšiu dobu sa stretávam „určite nie len ja“ s vyjadrením :
< do války ríši chodí málo hráčov > a pod...
Chcelo by to zvýšiť záujem hráčov o PVP ... Ale ako ?

Nad tým uvažujem už dlhšie. Pretože od kedy som túto hru začal hrať pred cca 2 možno to už bude aj 2,5 rokmi. Vždy som obdivoval PVP jak hráčov tak všeobecne. No na PVP výbavu som potreboval jangi a kde ich zohnať a ako ? Jedine PVM ! Ako čas plynul, prišli talizmany, zručnosť, herbarenie, dračia výbava a všetko sa zmenilo. ( čo by v podstate nebolo zlé )

Pretože určite mi dáte za pravdu, zmeny to boli pozitívne ale len do istej miery.
Nová výbava a všetko, prinieslo nove možnosti a viac zábavy jak do PVM tak do PVP.
Problém je ale ten že zatiaľ čo cena PVM vecí ostala nemenná alebo klesala „ Swamp, Keri“ tak aj HG čím dalej cena aj vecí do HG klesá pretože ich je stále viac a ich výrobe sa venuje kvantum hráčov čo je super .... Nie každý rád robí veci ale rad si ich kúpi každý sme iný...

No problém a PARADOX ktorý nastal je cena PVP vecí! Ich cena neustále rastie, ako aj potreba stále lepšej a lepšej výbavy to čo kedysi bolo považované za luxus dnes by nebolo konkurencie schopné. Neustále narastá cena výbavy do PVP a tý ktorý sa rozhodnú že si ju račej spravia sami než by míňali 10tky miliard na jednú kvalitnú vec pretože s obyčajnou vo válke dlho nevydržíte ...Narazia na mantinel cez ktorý neprejdu! Je ním pravdepodobnosť rsp náhoda na natočenie bonusov.

Vysvetlím: Skusenejší hráč PVM dokáže v swampe za hodinu a pol zarobiť približne 850-1kkk, zárobok v keri sa tomu rovnať nemôže ani z inaj takejto mapy. HG ak chcete poriadne rabiť potrebujete tiež dosť slušnú postavu, kopu času, a ťahať viac postáv alebo skupinu hráčov stým že sa musíte deliť a náhoda ziskania dračích vecí a toho či padne niečo čo ma hodnotu 800kk alebo 30kk je rôzna ak sa darí tak sa darí ak nie nestojí to za zmienku.

Ak to spriemerujeme cca PVM hráč s poriadnými skusenosťami ktorý chodi HG alebo swam za 3h zarobí cca 2kkk stým že veci z HG mu musí niekto aj kupiť !!! takže nemá okamžitý zisk. Vzhľadom na čas tak bežný hráč ktorý hraje pre zábavu a nežije pre hru tak na nej za den strávy cca tie 3h +-

Takže pri stavajúcich podmienkach za 10dní by sa dalo zarobiť ak každý deň pôjdete Swamp alebo HG približne 15-25kkk . Pri momentálnych cenách vecí by vám na poriadnu vec trvalo našetriť cca 15-20dní x 8 120-160dní zhruba 5-6 mesiacov. Stým že kto znás hrá uplne každý deň bez prestávky ? A stým ako stále niečo nové prichádza sa mení kým niečo kúpite a date dokopy môžete to rovno zahodiť ...

Takže čo myslíte čo zatraktívni PVP ? Odpovecte si všetci sami GM, hráči...
Toto je podstata a dôvod prečo sa PVP hraniu venuje stále menej hráčov alebo počet hráčov nerastie... Určite viete čo stým treba spraviť ...

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 11:43:09
od Domisall
Metin je krajinka neobmedzenych moznosti. Mam "majetok" za 300kkk+- a z toho som nadrpil maxinalne 20-30... Nic som neukradol ani nekupil za €. Bud hrac pohne rozumom alebo dropuje ako blazon a stazuje sa.

Cena pvp veci klesa tak ako cena vsetkeho coho je vela.

E: neviem ako chceš pvp urobit atraktivnejšie. Pišeš stale o cene veci... chceš aby každy dostal veci 4x15 zadarmo? tak by to asi moc atraktivne nebolo. Navrhol by som nejake odmeny či už v yangoch alebo runach, bylinkach atd... Uvidime co prinesie kralovsky system.

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 13:57:35
od pato111
Veď pocet pvp hráčov stale rastie, akurát sa zmenšuju rozdiely medzi nimi a vkuse sa niečo zaatraktivnuje, opravili sa mapy, získavanie cb , teraz ta odolnost na oheň,prunik tak co este chces zaatraktivnovat, za cb máš už predsa aj odmeny...a S tým ze chodí do war malo ľudí tiež nesuhlasim, veď už teraz sa tam stretne cca 90 ľudí a kvôli lagom je už aj to dosť.

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 14:00:10
od UzenaSlanina
Podle mě je to akorát.. Hráčů je tam dost a kdyby jich bylo víc. byly by lagy..je tam moc BMek.. stím se nic neudělá.. :inlove:

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 15:18:48
od HonzaM
necromander píše:
Atraktivita PVP


Dlhšiu dobu sa stretávam „určite nie len ja“ s vyjadrením :
< do války ríši chodí málo hráčov > a pod...
Chcelo by to zvýšiť záujem hráčov o PVP ... Ale ako ?

Nad tým uvažujem už dlhšie. Pretože od kedy som túto hru začal hrať pred cca 2 možno to už bude aj 2,5 rokmi. Vždy som obdivoval PVP jak hráčov tak všeobecne. No na PVP výbavu som potreboval jangi a kde ich zohnať a ako ? Jedine PVM ! Ako čas plynul, prišli talizmany, zručnosť, herbarenie, dračia výbava a všetko sa zmenilo. ( čo by v podstate nebolo zlé )

Pretože určite mi dáte za pravdu, zmeny to boli pozitívne ale len do istej miery.
Nová výbava a všetko, prinieslo nove možnosti a viac zábavy jak do PVM tak do PVP.
Problém je ale ten že zatiaľ čo cena PVM vecí ostala nemenná alebo klesala „ Swamp, Keri“ tak aj HG čím dalej cena aj vecí do HG klesá pretože ich je stále viac a ich výrobe sa venuje kvantum hráčov čo je super .... Nie každý rád robí veci ale rad si ich kúpi každý sme iný...

No problém a PARADOX ktorý nastal je cena PVP vecí! Ich cena neustále rastie, ako aj potreba stále lepšej a lepšej výbavy to čo kedysi bolo považované za luxus dnes by nebolo konkurencie schopné. Neustále narastá cena výbavy do PVP a tý ktorý sa rozhodnú že si ju račej spravia sami než by míňali 10tky miliard na jednú kvalitnú vec pretože s obyčajnou vo válke dlho nevydržíte ...Narazia na mantinel cez ktorý neprejdu! Je ním pravdepodobnosť rsp náhoda na natočenie bonusov.

Vysvetlím: Skusenejší hráč PVM dokáže v swampe za hodinu a pol zarobiť približne 850-1kkk, zárobok v keri sa tomu rovnať nemôže ani z inaj takejto mapy. HG ak chcete poriadne rabiť potrebujete tiež dosť slušnú postavu, kopu času, a ťahať viac postáv alebo skupinu hráčov stým že sa musíte deliť a náhoda ziskania dračích vecí a toho či padne niečo čo ma hodnotu 800kk alebo 30kk je rôzna ak sa darí tak sa darí ak nie nestojí to za zmienku.

Ak to spriemerujeme cca PVM hráč s poriadnými skusenosťami ktorý chodi HG alebo swam za 3h zarobí cca 2kkk stým že veci z HG mu musí niekto aj kupiť !!! takže nemá okamžitý zisk. Vzhľadom na čas tak bežný hráč ktorý hraje pre zábavu a nežije pre hru tak na nej za den strávy cca tie 3h +-

Takže pri stavajúcich podmienkach za 10dní by sa dalo zarobiť ak každý deň pôjdete Swamp alebo HG približne 15-25kkk . Pri momentálnych cenách vecí by vám na poriadnu vec trvalo našetriť cca 15-20dní x 8 120-160dní zhruba 5-6 mesiacov. Stým že kto znás hrá uplne každý deň bez prestávky ? A stým ako stále niečo nové prichádza sa mení kým niečo kúpite a date dokopy môžete to rovno zahodiť ...

Takže čo myslíte čo zatraktívni PVP ? Odpovecte si všetci sami GM, hráči...
Toto je podstata a dôvod prečo sa PVP hraniu venuje stále menej hráčov alebo počet hráčov nerastie... Určite viete čo stým treba spraviť ...
Pak bude možná pozdě na to chtít se ptát: Co děti, mají si kde hrát?

Spoiler:
e. aby to nebylo tak suché ta odpověď tak tohle je téma č. 13284 na toto téma :ouch:

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 16:39:11
od Malchus
Nevím jestli je chyba ve mě, ale já vůbec nepochopil co autor úvodního postu vlastně píše, jaký je smysl příspěvku. Pokud se jedná o nějaký návrh, tak mi unikl.

Já se pvp účastním, přitom nemám žádnou postavu, se kterou bych nadropoval víc než 100kk za hodinu. Nikdy jsem neměl víc než 25 kkk a nikdy jsem nekoupil věc dražší než 2kkk a přeci s tím dokážu existovat. Když mohu, chodím války říší a nějaké CB tak uhraju, občas mě i do cechovní války vezmou. Jistě, za málo peněz nemohu čekat hodně muziky. Pokud bych chtěl víc, musel bych hře obětovat víc času, víc usilí. A to nechci. Mám to, co si zaloužím.

Edit: vypadlá písmenka

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 20:54:14
od Wolfikk
za pvp valky dostavat penize a je tam narvano

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 20:55:41
od necromander
Tak lagy su vecou počítača techniky ani nie tak množstva hráčov...
Ale samozrejme slabý PC = riadne lagy ... to poznáme asi každý ...
Tak ako stále sa stretávam z niekým kto píše že malo ľudí chodí do PVP ... nie je to moja vlastná myšlienka aby som to uviedol na pravu mieru ...

Inak toto je diskusia ako časť fora čiže priestor na diskutovanie o čomkoľvek čo sa nejak dotýka hry...
A 90 hráčov vo válke to nie je veľa :D to je málo porovnaj si %tuálne koľko to je% z celkového počtu hráčov na sindicate zo všetkch ríši a možno sa dostaneme na 5% (tipujem) ....

Takže veľa toho nie je ... a ako PVP jasné da sa zlátať aj za apr jag ale ako si písal cená=kvalita vo válke neviem no možno len tak normálne na CHX sa trochu potlcť ok ale do války tak možno na začiatok a rozohriatie inak určite nie ...

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 20:59:57
od V4nH3ls1ng
necromander píše:Tak lagy su vecou počítača techniky ani nie tak množstva hráčov...
Ale samozrejme slabý PC = riadne lagy ... to poznáme asi každý ...
Tak ako stále sa stretávam z niekým kto píše že malo ľudí chodí do PVP ... nie je to moja vlastná myšlienka aby som to uviedol na pravu mieru ...

Inak toto je diskusia ako časť fora čiže priestor na diskutovanie o čomkoľvek čo sa nejak dotýka hry...
A 90 hráčov vo válke to nie je veľa :D to je málo porovnaj si %tuálne koľko to je% z celkového počtu hráčov na sindicate zo všetkch ríši a možno sa dostaneme na 5% (tipujem) ....

Takže veľa toho nie je ... a ako PVP jasné da sa zlátať aj za apr jag ale ako si písal cená=kvalita vo válke neviem no možno len tak normálne na CHX sa trochu potlcť ok ale do války tak možno na začiatok a rozohriatie inak určite nie ...
Nerozumim reci tvyho kmene... -_-

Re: Atraktivita PVP (Valka ríši)

Napsal: stř 04. pro 2013 22:35:51
od lordsword
necromander píše:Tak lagy su vecou počítača techniky ani nie tak množstva hráčov...
Ale samozrejme slabý PC = riadne lagy ... to poznáme asi každý ...
Tak ako stále sa stretávam z niekým kto píše že malo ľudí chodí do PVP ... nie je to moja vlastná myšlienka aby som to uviedol na pravu mieru ...

Inak toto je diskusia ako časť fora čiže priestor na diskutovanie o čomkoľvek čo sa nejak dotýka hry...
A 90 hráčov vo válke to nie je veľa :D to je málo porovnaj si %tuálne koľko to je% z celkového počtu hráčov na sindicate zo všetkch ríši a možno sa dostaneme na 5% (tipujem) ....

Takže veľa toho nie je ... a ako PVP jasné da sa zlátať aj za apr jag ale ako si písal cená=kvalita vo válke neviem no možno len tak normálne na CHX sa trochu potlcť ok ale do války tak možno na začiatok a rozohriatie inak určite nie ...
Počítač mám nový a našláplý a stejně mám ve war lagy.Je to odezvou serveru se kterou zatím nic nedokážou udělat a počet lidí s tím nesouvisí.

Za to jak to vypadá ve war si můžou jen hráči samy se svým chováním. Bohužel takto vyrostla zdejší komunita a buď se s tím smíříš,nebo tam nebudeš chodit.A bude to stále horší :)
No a taky má na tom podíl,těch pár extempore s bugy,kterých využilo dost lidí a tím dost poničilo celou hru,pro slušné hráče...