Stránka 1 z 1

Řešení Supportu

Napsal: čtv 06. úno 2014 8:27:30
od yukiyuki
Zdravím, asi nejsem jediný komu se nedostalo odpovědi už přes 3 tydny na ticket! :down:

Jen mě zaráží že tickety co byli psany kvůli chybě hry byli vyřešeny ihned!
A napřiklad moje tickety( není to žadna hloupost, ale dost važna věc ohledně krádeží atd...) na ty nebyla učiněna odpověd už tak 3 týdny :ts: :x

Jen bych tím chtěl říct, aby GM, GA zapomínaly na ostatní hráče co netrpělivě čekají na odpověď, obvzlášť když jde o takto závážné téma. :x

Re: Řešení Supportu

Napsal: čtv 06. úno 2014 9:36:09
od HonzaM
Pokud ta kradez byla typu: Dal jsem heslo vzal mi věci tak ti mozna ani neodpovi.

Re: Řešení Supportu

Napsal: čtv 06. úno 2014 9:50:29
od 11amo11

Re: Řešení Supportu

Napsal: čtv 06. úno 2014 10:22:55
od Domisall
Ja presne viem čo ti odpíšu:) nemaš davať heslo papa

no bratovi sa stalo že mu ukradli postavu naburanim na mail... a odpisali mi... že to je slovo proti slovu

Proste sa s tym zmier odpoved bude (ked bude) zaporna

Re: Řešení Supportu

Napsal: pát 07. úno 2014 13:42:27
od Kokinuss
Nechápu proč neustále brečíte na fóru kvůli ticketům, team vždy byl takovej a nikdy k lepšímu se prostě neposune, přesně tak jako tenhle server, každou novinkou jen klesne.

Edit: Warn za flame.
/Script

Re: Řešení Supportu

Napsal: ned 09. úno 2014 15:01:45
od cleo
Pokud někomu dáš své ID a heslo - není to krádež, ale sdílení účtů, tak se zkus podívat na ticket, zda náhodou již nebyl uzavřen. V těchto případech tickety uzavírají bez odpovědi, protože v případě sdílení účtů, si neseš zodpovědnost sám. Pokud to byl jiný případ krádeže (např. mail apod.) s tím (dle mého názoru) ti také moc nepomohou. A pokud jde o nějaký program třetí strany, který ti nasadil např. keylogger... zde asi jen ten ticket a hodně trpělivosti.