Stránka 1 z 1

Stohováni přetavené rudy

Napsal: pát 07. bře 2014 15:00:51
od Dell
Stohování
[center]S přibívajícimi předměty ve hře nastáva otázka kam to vše ukládat?[/center]
Je opravdu nejlepší řešení vytváření nových účtů jen kvůli skladování potřebných i nepotřebných věcí?
Uvedu příklad:

K vylepšení jedné části dračího setu na +9 je zapotřebí :
• 3 mudrcove poznámky
• 4 magické kameny
• 5 kovářových poznámek
• 34 truhel piráta
• 55 předmětů daného typu, který vylepšujeme
• 76 pergamenů válečnika (kombinace s příručkou o kování)
• 401 run
• 445 elementů
• 2005 požehnaných pergamenů
Netvrdím, že se to nedá dělat postupně po menších částkach.
Ale když si má hráč dělat zásoby na vylepšování více části dračího setu, tak to zabere hodně místa.
Moje otázka zní: Co z těch věcí stohovat? Odpověď: Zatím nic.
To ale neznamená, že jiné věci by se stohovat nemuseli.

Co takové přetavené rudy
Kolik místa vám zabírají? Navíc ten čas, dokud si ty rudy uschováte na nějaký účet. Pak si je zas dáte na jinou postavu, kde je budete potřebovat. A ani nevíte kolik jich budete potřebovat. A máte jich vůbec dostatek?
Co tak místo Obrázek todle Obrázek.
Ješte kdyby se upravilo, aby se celej stoh taveniny dal přetáhnout na předmět a ten samotný by automaticky vzal tolik kusů, kolik je potřeba na úspěšné doplnění, byla by to určitě dobrá vychytávka.
• Mysím, že tímhle krokem by se uvolnilo dost místa hráčům bez toho aby museli vytvářet další skladovací účty.
• Další výhodu vidím v tom, že tyhle rudy může mít hráč pořád u sebe nebo na pomocné postavě (buff) pro okamžité doplnění tavenin hlavně v mapách s omezeným portováním (Haegeron, Swamp, Vězení, ...)
• Kopáči, taviči a prodejci tavenin v jedné osobě by nebyli limitováni množstvým nakopaných rud a nebyli by nuceni vytvárět nové účty na skladování.
Takových věcí na stohování, které by šetřili hráčům čas, uvolnili místo a nenutili hráče vytvárět stovky, možná i tisíce účtů, by se tu dalo najít opravdu hodně. Ale něčím by bylo třeba začít a ja to vidím právě na přetavené rudy, protože se týkají ze všech předmětů, největší části hráčů.
Tenhle návrh se týka jenom přetavené rudy jako odrazový můstek pro další předmety vhodné ke stohování, kdyby byl návrh přijat a úspěšne aplikován do hry.
Komu se tahle změna líbi a má chuť se aktivně zapojit do návrhu, může mě informovat v PM o předmětech, u kterých by chtěl zavést stohováni, případně může vyjádřit svůj názor přímo zde.


Děkuji za pozornost, vyjádřění názoru k návrhu a případně váš hlas.

S pozdravem Delian

Re: Stohováni přetavené rudy

Napsal: úte 18. bře 2014 19:35:12
od Itako
Normálne som rád, že sa nájdu takí ľudia, ako si ty Dell :D
Áno, máš pravdu, že tá tavba zaberá veľa miesta na dlhú dobu (mne samému zaberajú tavby 1/3 inventáru), ale, ako si povedal, aj ďalšie itemy by to chcelo stohovať :)
Zasa pre teba obrovské :+: (v podobe poďakovania ;) ) a za mňa veľké :up:

Re: Stohováni přetavené rudy

Napsal: sob 22. bře 2014 21:01:28
od Mithra
V zásadě nejsem proti stohování přetavené rudy. Pokud na to dojde v týmu řeč, jsem ochoten to svým skromným hlasem podpořit.

Krom toho chválím velmi pěkně zpracovaný návrh. :up:

Re: Stohováni přetavené rudy

Napsal: sob 22. bře 2014 21:44:05
od SvetaPan
trosku na spatnem priklade si ukazal draci veci si muzes postupne vylepsovat a nemusis toho skladovat tolik :) ale s tou rudou to je dobrej napad ono hodne veci by slo davat na sebe a nemusel bys mit xx skladu a uctu

Re: Stohováni přetavené rudy

Napsal: pon 12. kvě 2014 12:09:19
od dhdhdhd
Výborný nápad! Zabírání místa v inventáři či ve skladě jen kvůli tomu, že to nejde "stohovat" je pro mě velké mínus pro server. Na ostatních serverech snad neznám věc, u které by byla možnost "stohování" a nešla by. Nejde jen o taveniny, ale třeba i ty Magické kameny bych velmi uvítal nebo další příklad MISE, těch je opravdu hodně a nejdou stohovat.
Díky moc za návrch a zatím kladný postoj Moderátora hry/fóra.

Re: Stohováni přetavené rudy

Napsal: stř 20. kvě 2015 2:55:49
od Script
Stohování přetavené rudy bylo nakonec zamítnuto a to především z důvodu citelného zásahu do jednoho ze způsobu výdělků začátečníků. Jako malá kompenzace byla do hry přidána možnost obnovit čas taveniny v plně osazeném šperku.

:lock: