Určitě se shodneme, že Biolog je oproti Karmě lehčí, jelikož je co do celkové doby k dokončení kratší, dál je pestřejší (díky různým lokacím, kde se dropuje a díky tomu, že je vícestupňový = 12 bio questů proti 3 dílům Karmy) a že bio předměty k odevzdávání jsou více dosažitelné (dají se prodávat) a dá se s nimi lépe manipulovat (skladují se a neběží na nich čas).
Na druhou stranu Karma a její obtížnost má svůj význam - mimo jiné proto, že je svým způsobem unikátní a není tudíž na rozdíl od Biologa jen tak pro každého.

Nápad s esencemi za Císařské body (CB) se mi zamlouvá, ale...
1.) Chce to zachovat co nejvíc jedinečných vlastností, co má esence = takže esence za CB (válečná esence) se bude chovat úplně stejně jako esence ze Swampu.
2.) Maximální množství válečných esencí, které si může koupit hráč po Válce říší, by mělo být rovno počtu esencí, co jde odevzdat za den = hráč si bude moct koupit jednorázově nanejvýš 2-4 válečné esence.
3.) Cena za válečnou esenci nemusí být závratná - 10-40 CB za kus - a čím nižší cena, tím větší lákadlo a tím i třeba víc hráčů ve Válkách říší.
4.) Koupit si válečnou esenci za CB může
pouze hráč s PvP hodností = to je
pojistka, aby nám válečné esence nezačali "dropovat" jako odměnu veteráni z dávných Válek říší, co už sice nechodí bojovat, ale mají našetřeno hodně CB k nakupování. Zároveň to poslouží jako
motivátor k pravidelnějšímu chození do Válek říší.
5.) Nejtěžší bude naučit Strážce města (NPC s odměnami za CB), aby si uměl pohlídat intervaly mezi Válkami říší a v těchto časech dal hráči jen jednu možnost k nákupu válečných esencí.
Účelem nápadu není si zlehčovat hru, ale dát na výběr Karmistům (hráči odevzdávající esence) každé úterý, čtvrtek a sobotu = buď půjdu mezi 19-20 hodinou do Swampu, kde budu dropovat esence a ještě si něco vydělám - nebo - vyrazím do Válek říší, kde musím bojovat, abych měl CB na pár esencí. Já bych bral jako mnohem větší zábavu ty Války a dost hráčů s +140 lvl, co pracně dropují esence, myslím že určitě taky.
