Stránka 1 z 3

Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: ned 30. bře 2014 21:42:26
od Nyuoa
Dobrý večer,

Psal jsem na Tiket s jistým problémem a po dvou týdnech odpoví Saggi otázkou na kterou odpovím, avšak od té doby jsem se odpovědi nedočkal a to už je tiket napsán 2 měsíce. Nechci stěžovat,avšak by mě zajímalo co to má znamenat,kdyby přeci jen Saggi nemohl - což je možné jsme přeci jen lidé, měl by za něj někdo tikety vyřešit, toto jednání mě velice zklamalo, a proto bych se nejraději zeptal veřejně zda nevíte jak to teď je,jelikož po tuto 2 měsíční dobu nehraji a tudíž nemám čerstvé info ze světa Ekury.

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: ned 30. bře 2014 21:56:30
od HonzaEm
A nenapsal ti něco ve smyslu, že už není třeba dalších odpovědí? :D a třeba to zapomněl zavřít :D

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: ned 30. bře 2014 21:58:13
od Nyuoa
HonzaEm píše:A nenapsal ti něco ve smyslu, že už není třeba dalších odpovědí? :D a třeba to zapomněl zavřít :D
Ne ;)

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: pon 31. bře 2014 0:06:14
od Taznovejsi
zvykaj si .. tak to tu chodí
Ak tak založ nový ticket a doňho vlož číslo starého (dohľadajú si to) a na problém možno zareagujú poprípade ak už tam nieje viac čo dodať tak ho uzavrú

Edit: Na tuhle radu bych být vámi moc nedal, protože může v krajním případě znamenat i další postih za spam supportu.
/Script

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: pon 31. bře 2014 13:18:12
od rozbo
A co má tedy udělat ?

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: pon 31. bře 2014 14:49:10
od cleo
rozbo píše:A co má tedy udělat ?
Řekla bych, že čekat na vyřešení jeho ticketu.... zakládáním nového a spamováním supportu nic nevyřeší. Pokud je na vyřešení ticketu potřeba více času asi to má nějaký důvod. Nevíme o co v jeho ticketu šlo. Také jsem jednou při složitějším ticketu čekala na vyřešení cca 2,5 měsíce, i když jiné byly vyřešeny max do týdne, většinou však do 2 dnů, poslední dokonce do 2 hodin od podání.

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: úte 01. dub 2014 10:23:54
od qSTRoNgMANp
Heled dostal jsem TB neoprávněně, protože nějaký hráč měl skoro shodné jméno, ale místo O (očka)tam měl 0 (nulu). A ticket se řešil fakt rychle, ale saggi asi neřeší tickety každý den.

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: úte 01. dub 2014 11:36:41
od fidoras
Já jsem posílal ticket v sobotu odpo. s tím že mě z HM po obchodu nedorazily účty, žádný e-mail, druhý člověk mé účty má a já zatím čekám, a stále čekám, a stále čekám, a už mě to začíná srát, jak podpora neodpovídá, na foorko když chcu o tomhle založit téma tak to moderátor nepotvrdí. Hru jsem vždycky obdivoval, jak je perfektně zpracovaná, ale ta podpora, které se člověk prostě nedočká, při takovémto problému, je prostě brutální :) ...
Jestly support řeší jeden člověk, tak se asi ani není čemu divit, že se řešení nedočkám asi ani za týden... Už to pomalu vzdávám s touhle hrou, neboť co mám dělat, když sem měnil účty a ty které mě měly v zápětí dorazit jako normálně, stále nemám, a ve hře můžu možná tak koukt na prázdné chatové okno...

Že to tu nepatří, a mám to řešit na ticketu? To prosím nechcu, opravdu nechcu vidět. Protože to jsem dávno udělal, ještě jsem tam něco připsal a nic se neděje. Buď si toho kdo ovládá support vzbuďte, ať se začne něco dít. A jestly tam opravdu někdo na těch ticketech pracuje, a ještě se k tomu nedostal (což asi pochybuji) že by mu psala ta hrstka lidí co tu stále hraje s XX postavam, a nedostal se k ticketu ze soboty.

Nevidím důvod, proč bych měl čekat na chybu systému, že mě nedorazí účty z aukce, jako jiný hráč, na normální ticket, který je nejspíš bez smyslu, a moderátor na něj neodpoví. Mohli ste si to vyřešit ty tickety podle priority. Už mě to čekání na mé účty vážně NEBAVÍ !

Sorry, že to není nic k tomuhle tématu, ale nové o tomhle mě tu založit nenechají :)

E: :omg:

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: úte 01. dub 2014 11:39:55
od HonzaEm
A inventuru si kontroloval vole?

Re: Tiket v řešení,přesto čekám 2 měsíce !

Napsal: úte 01. dub 2014 11:47:21
od fidoras
HonzaEm píše:A inventuru si kontroloval vole?
Za to vole bych tě nějradši kopl někam, ale musím ti poděkovat že jsi mě tohle poradil. Když to neznám, jak na to mám přijít že to tam někde je ? dřív to chodilo na e-mail pokud si dobře pamatuju -_- ... ale nevadí, problém je vyřešen, no.. spíš má nevědomost, tohle by mě fakt nenepadlo.. když to tomu druhém došlo na mail, očekával jsem to samé... díky díky :up: , nevěděl jsem že se n to musí takhle..