War říší a PVP návrhy na oživení
Napsal: sob 14. čer 2014 20:53:27
Spoiler:
16.6.2012
34 39 42 1089 1461 1235
14.6.2012
53 49 48 1417 1850 1549
15.6.2013
27 25 29 559 466 937
13.6.2013
25 21 33 678 543 1161
14.6.2014
11 21 28 400 647 560
12.6.2014
11 20 23 232 547 455
Tak jsem se chvilku koukal na statistiky a je to celkem zajímavé. Dokáže se ještě PVP na Sindy dostat na stejné počty hráčů ve war?
34 39 42 1089 1461 1235
14.6.2012
53 49 48 1417 1850 1549
15.6.2013
27 25 29 559 466 937
13.6.2013
25 21 33 678 543 1161
14.6.2014
11 21 28 400 647 560
12.6.2014
11 20 23 232 547 455
Tak jsem se chvilku koukal na statistiky a je to celkem zajímavé. Dokáže se ještě PVP na Sindy dostat na stejné počty hráčů ve war?
Pokusím se tedy pro přehlednost shrnout dosavadní nápady. Zkusím to vzít pěkně od počátku tématu:
1. Návrat KORTEZY (přidáno pro odlehčení tématu, tak si ji nedobírejte - ona to myslí dobře a kdyby měl každý takový přístup, tak tu nemusíme nic řešit)
2. nová mapa se vstupem za CB
3. možnost získávání výbavy pomocí pvp
4. větší využití CB ve hře
5. nepřidávání nové výstroje a výzbroje do hry (dokud se současné dračí věci nestanou běžnými a dostupnými)
6. Všeobecně zvýšit odměny pro hráče, kteří jsou v PvP aktivní
7. Konečně přidat do hry nové jádro a spustit královský systém
8. Nové funkce PvP hodnostem
9. Odstranit zabugované skilly ve válkách (vracení přes půl mapy)
10. Diferencovat mapy pro PvP podle levelů
11. Zrušit možnost použití "kostí" ve válkách
12. Možnost rychlejšího rozvoje schopností postavy pro ty, jež se věnují aktivně PvP
13. PvP arény pro menší počet bojujících kde systém přidělí každému soupeře s podobnou výbavou.
14. dlouhodobé PvP turnaje, kde bude hrát roli množství výher či proher (pokud jsem tedy dobře pochopil Filipův nápad)
15. Speciální nedělní válka jen pro postavy s PvP hodností
16. Rozvinout více rivalitu mezi říšemi
17. Přidat nové hodnosti pro hráče s menším počtem CB (do 10.000)
18. Změnit dostupnost dračích věcí resp. snížit náročnost jejich získávání a vylepšování
19. Vytvořit NPC, které budou suplovat nedostatek pvp hráčů (o tom bezpečně vím, že udělat nejde)
20. Vytvořit systém, který bude hráče nutit si PvP udělat (PvP se stane potřebou stejně jako PvM)
21. Hráče do PvP vůbec nenutit (PvP by mělo být jen pro zábavu)
22. Oživit cechovní války lepším systémem jejich vyhlašování a přijímání
Tak snad jsem obsáhnul zhruba vše co bylo dosud na 13ti stránkách navrhováno.
V dalším pokračování tohoto téma očekávám především nápady, které dosud nejsou na seznamu. Prosím držme se stále v rovině obecného PvP a válek říší. Pokud chcete podobnou diskuzi o změnách v cechovním systému, založte si nové vlákno. Třeba se ho ujme někdo z kolegů stejně, jako jsem se ujal já tohoto vlákna o obecném PvP.
Seznam jsem vytvořil především proto, abychom se v té hromadě nápadů neztratili a také proto, aby jste měli i vy přehled o tom, co již bylo navrženo a mohli se soustředit více na to, co v seznamu zatím chybí, ale mohlo by to nějak prospět vyřešení otázky PVP.
Diskuze o jednotlivých bodech by, připouštím, mohla být prospěšná, ale zatím je spíše kontraproduktivní. Proto si prosím své názory zatím poznamenejte někde bokem. Možná se k diskuzi o jednotlivých bodech ještě společně dostaneme. Ovšem ne dříve, dokud se neshodneme na tom, že ten seznam je již téměř kompletní a není na něj co přidávat.
Děkuji vám