Napřed si dovolím reagovat na
Evilka, zmiňuješ - "protože na to nemají jak vydělat,to je důvod proč války řiší pro malé lv nejsou,nebyli a nebudou" - dle mého názoru mluvíš naprosto zcestně, není právě nedostatek financí, ať už z toho důvodu, že hráč začíná, či hraje již nějakou dobu, ale čistě rekreačně a proto nemá ku příkladu 150KKK na výbavu do war, aby se tak vyrovnal stávajícím hráčům, kteří disponují překrásnou výbavou, biologem, karmou, aby si tak měl možnost zabojovat a nějak se aspoň vyřádit?
Hlavním "problémem" Metinu obecně je evoluce, tento server již běží pěknou řádku let, za tu dobu lidé udělali špičkovou postavu, mají již PvM či jiný způsob, který jim zajistí výdělek a tak mohou financovat PvP - není to jen výbava, ale i kosti, elixíry atp. Kdežto hráč co nyní začne se již nemůže rovnat ostatním - samozřejmě každý může namítat, že si vše časem může udělat, avšak ten čas taky poskytne vývoj hráčům, co již mají pomyslný cíl nového hráče a tak za ten čas zase dokážou udělat něco navíc - je to již nedosažitelná meta. Další často zmiňovanou námitkou je HM, je pravdou, že postavu si každý může koupit, ale postava daných kvalit lepších hráčů stojí dosti znatelnou částku - holá postava! Kde je PvP? Vše chce hromadu času, který si nemůže dovolit odevzdat hře každý. Proto chceme-li zachovat tento server zdravý, mělo by se poohlížet i zpět (byť většinou se má inovativně vzhlížet vpřed), jinak nám zde zůstane server malé skupiny hráčů, kteří již hrají řádku let.
K samotnému návrhu - Jsem samozřejmě
PRO, byť je zřejmé, že si nějaký hráč udělá prvotřídní výbavičku na "prcka" a bude je tam mlátit hlava nehlava, avšak s tím se musí počítat a nikdo s tím nic neudělá, bohužel - projevilo se to již v Projektu40, projeví se to i zde. Dalo by se to částečně vyřešit, krytím se současnou válkou říší, případně opět odkazuji na můj návrh
"Hrady - Rozšíření královského systému" kde by se mohlo vymyslet způsob jak by si mohli malé úrovně zabojovat, napadá mě například : Bitevní pole, kde by se střetly malé úrovně (nepíšu konkrétně, to není na mě) s tím, že úkolem by bylo zabít xy protivníkům a tak ukořistit vlajku a tím by říše vyhrála nejen "vlajku", ale díky ní také bonus pro celou říši, například tím, že by mohli volit jaká říše je nebude moc napadnout (viz. samotný návrh)
Dále k Evilkovi - nechápu jak můžeš tvrdit, že
"nejsou,nebyli a nebudou" - copak jsem špatně informována a ty jsi někdo z vedení?