Stránka 1 z 1
Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: sob 09. led 2016 21:05:57
od Eldik
Ahoj,
po dnešní válce mě napadl takový nápad...
asi každý z nás, kdo byl někdy ve válce zažil situaci, kdy by potřeboval dát kouzlo, ale nemohl kvůli tomu, že neměl nakliklou nějakou postavu a když už měl, tak to byla z 80% postava ze stejné říše, nebo se už se podaří někoho nakliknout tak vzápětí umře a " označení " se ztratí . Ulehčené to mají dost dračí šamani svojim Dračím řevem, Bmka tím ohnivým dupnutím, pokud jsou tedy někde v davu, což jim způsobí automatické označení postavy které se kouzlo dotkne a mohou krásně spamovat kouzla dál,ale jakmile stojí někde mimo dav i oni to určitě už zažili.
Princip by měl být takový, po nakliknutí kouzla, ať už na liště myší nebo klávesovou zkratkou se objeví místo " metin šipky " ikonka obecně označující kouzlo. Po druhém kliku na místo dopadu by se kouzlo provedlo, ignorovalo by kliknutí na hráče ze stejné říše, po kliknutí na soupeře by zůstal klasicky označený jako je tomu do teď, po kliknutí na zem by se pouze provedlo kouzlo, ale nic víc.
Buffovací kouzla, jako požehnání draka, čepel, aura, léčení atd nebo kouzla na jedno mačknutí (řev atd ) by zůstala nastavena jako do teď.
Snad jsem to vše vysvětlil dost srozumitelně, myslím si, že tento návrh nebude nikoho zvýhodňovat či znevýhodňovat.
Prosím o Váš názor, zda souhlasíte, co by jste upravili a tak dále.

Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: sob 09. led 2016 23:48:41
od Script
Navržený způsob mi připadá trošku nešikovný na ovládání. Osobně bych spíše uvítal systém, kdy by se směrovaná kouzla automaticky vrhala tím směrem, kterým je natočená kamera (ihned po kliknutí na ikonku kouzla, nebo zkratkovou klávesu). Za směrovaná kouzla považuji: Trojcestný střih, Smršť meče, Průraz, Prudkou ránu, Víření kordů a Střílení na draky (takže by šlo o úpravu, která by se dotkla hlavně válečníků).
Při tak zásadní úpravě se dá očekávat vlna negativní kritiky, proto by možná stálo za zvážení, jestli neumožnit v menu přepnutí do původního režimu a mít tuto novinku tedy jen jako volitelnou součást hry.
Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 0:10:42
od Mithra
Za směrovaná kouzla považuji rovněž všechna útočná kouzla lukostřelce. I lučištník má problém nalézt v davu svůj cíl.
Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 0:20:20
od Eldik
Mně zas přijde určení směru nešikovné, problém s nakliknutím mají i healeři a ostatně všechny postavy co jsem psal, u takového archera by se těžko dělal směr, když velikost dmg kouzla závisí na vzdálenosti.
Jednoduše by se kliklo na místo, kam chceme kouzlo vyslat a postava by buď doběhla, pokud by to bylo daleko, nebo vyslala, pokud by byla v rozmezí souřadnic určené pro kouzlo.
Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 13:01:53
od KahnWeder
Dobře, takže Metin se stane z FPS hry (zabij pohybující se postvičku klikem) na **** (zabij postavičku skillshotem).
Tímto by nastala zlatá éra lukařů a healerů, kteří pak budou moct metat kouzla hlava nehlava okolo sebe s tím, že vždycky někoho trefí (hlavně healeři).
Ale možná už je čas, abys se metin postunul na úroveň hry, kde v boji rozhoduje i zručnost hráče, a nejenom itemy, které má na sobě...
Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 19:11:14
od Eldik
Tady nejde o to, jestli umíš zamířit šipkou do davu, ale o to, jak vyřešit špatné naklikávání postav. Pokud by někdo měl jiný nápad, určitě ho všichni uvítáme.
Docela mě zaráží, že většina lidí si jen odklikne anketu, ale nenapíše k tomu žádnou rozumnou připomínku, proč se jim to nelíbí, proč se jim to líbí, co by upravili a tak dále.

Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 19:16:17
od MostEVILEK
KahnWeder píše:Dobře, takže Metin se stane z FPS hry (zabij pohybující se postvičku klikem) na **** (zabij postavičku skillshotem).
Tímto by nastala zlatá éra lukařů a healerů, kteří pak budou moct metat kouzla hlava nehlava okolo sebe s tím, že vždycky někoho trefí (hlavně healeři).
Ale možná už je čas, abys se metin postunul na úroveň hry, kde v boji rozhoduje i zručnost hráče, a nejenom itemy, které má na sobě...
Takže tu chceš tvrdit,že metin je jenom otom jaké máš věci?
K tématu,hrál jsem za všechny chary,jistě nějaký char to má lehčí nakliknout někoho,některý těžší,ale to je pravě otom o té zručnosti taky dost,to je jako by jsi si stěžoval že BM sura má tenmnou ochranu,za mějednoznačně ne.
Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 19:35:53
od Eldik
Každopádně ať už by to bylo zručnosti nebo ne, dalo by se to určitě dát na možnost volby někde v menu, jak psal výše Script. Kdo chce starý způsob, ať si ho nechá a kdo se zkusit něco nového, nechť si přepne.

Hra by chytla i takový dynamický nádech, ne jako je tomu do teď, že si kupříkladu 3 healeři stoupnou vedle sebe(momentálně k vidění ve war, nic proti healerům) , nakliknou nějaké tank bmko a jen mačkají číslíčka.

Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: ned 10. led 2016 20:59:08
od Sabousek
Taky dávám ne, healery a lukaře by to ohromně zvýhodnilo a už tak vynikají mírně nad ostatníma. Spíš bych byla pro to, aby se pro veškerá kouzla musela naklikávat nebo seknout tak jak je to doteď u většiny postav

Re: Házení kouzel do volného prostoru
Napsal: úte 26. led 2016 0:20:20
od Mesik
No měl bych jiný nápad. Nové tlačítko, které vám zaměří nejbližší možný cíl v okolí. S omezením na určitou (vhodnou) vzdálenost. Nebyl by to větší zásah do hry(podle mne) a kdyby si takový lukař/heal chtěl vybrat jako cíl dav, musel by buď nebezpečně blízko k němu, nebo by musel cíl zaměřit postaru (nevytratilo by se kouzlo hry).
