Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.
Napsal: pon 11. led 2016 21:51:14
Dobrý večer, rád bych zde nastolil menší, možná větší diskusi o současném Královském systému a věcí týkajících se jeho samotného. Byl bych rád, kdyby se možná do diskuse zapojil i tým, jelikož některé otázky jsou adresovány i na něj. Vím, že si tímto tématem moc přátel neudělám, ale chytří snad pochopí, začnou diskutovat a hloupí mě budou nenávidět, ale já se s tím nějak vyrovnám, hlavně se oni musejí vyrovnat sami se sebou. 
1) Jak byla zamýšlena hodnost krále, když někteří, netvdím všichni, berou tuto poctu jako hlavně ke vlastnímu obohacení a to buď vlastním dropem vyvolaných příšer u tréninkových sloupů nebo dokonce za úplatu vyvolávaním nestvůr pro jiné hráče?
2) Nestačí, že hráči pobírají za týdení válku jako odměnu žold, to si musí i několikanásobek vydělat bokem?
3) Docela by mě, možná i další hráče zajímal systém udělování hodnosti krále, jaká jsou všechna kritéria, co o tom rozhoduje, kdo o tom rozhoduje?
4) Může být opakovaně králem i člověk, který pro říši za dobu své vlády neudělá vůbec nic, myšleno z pozice krále jako bonusy a tak?
5) Neměli by být tréninkové sloupy na trénink boje a né na obohacování se?
6) Spawn stojí 100kk, tak jsem byl informován. Je správné, že vydělávající hráči, platící daně, platí výdělek ostatním hráčům u pilířů? Někteří se lopotí pro 2kk pruty ze kterých odvádějí peníze, které postavy, co třeba nic nedělají, za tyto daně profitují?
7) Neměla by být hodnost krále čest a symbolika pomoci hlavně říši?
8) Nemělo by se platit za vyvolání monster z pilířů z vlastní kapsy vyvolávajícího hráče a né z peněz říše?
PS: Nechci být králem, dokáži si na svou herní potřebu vydělat i jinak, jen mi není jedno, kam se tahle hra řítí a jak byl možná dobře zamýšlený systém některými zneužit, česky řečeno přečůrán. Záměrně nikoho nejmenuji. Poukazuji na nynější nastavený systém.
Hezký večer
Cepino

1) Jak byla zamýšlena hodnost krále, když někteří, netvdím všichni, berou tuto poctu jako hlavně ke vlastnímu obohacení a to buď vlastním dropem vyvolaných příšer u tréninkových sloupů nebo dokonce za úplatu vyvolávaním nestvůr pro jiné hráče?
2) Nestačí, že hráči pobírají za týdení válku jako odměnu žold, to si musí i několikanásobek vydělat bokem?
3) Docela by mě, možná i další hráče zajímal systém udělování hodnosti krále, jaká jsou všechna kritéria, co o tom rozhoduje, kdo o tom rozhoduje?
4) Může být opakovaně králem i člověk, který pro říši za dobu své vlády neudělá vůbec nic, myšleno z pozice krále jako bonusy a tak?
5) Neměli by být tréninkové sloupy na trénink boje a né na obohacování se?
6) Spawn stojí 100kk, tak jsem byl informován. Je správné, že vydělávající hráči, platící daně, platí výdělek ostatním hráčům u pilířů? Někteří se lopotí pro 2kk pruty ze kterých odvádějí peníze, které postavy, co třeba nic nedělají, za tyto daně profitují?
7) Neměla by být hodnost krále čest a symbolika pomoci hlavně říši?
8) Nemělo by se platit za vyvolání monster z pilířů z vlastní kapsy vyvolávajícího hráče a né z peněz říše?
PS: Nechci být králem, dokáži si na svou herní potřebu vydělat i jinak, jen mi není jedno, kam se tahle hra řítí a jak byl možná dobře zamýšlený systém některými zneužit, česky řečeno přečůrán. Záměrně nikoho nejmenuji. Poukazuji na nynější nastavený systém.
Hezký večer
Cepino