Stránka 1 z 28

Královský systém v Chunjo, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 21:51:14
od Cepino
Dobrý večer, rád bych zde nastolil menší, možná větší diskusi o současném Královském systému a věcí týkajících se jeho samotného. Byl bych rád, kdyby se možná do diskuse zapojil i tým, jelikož některé otázky jsou adresovány i na něj. Vím, že si tímto tématem moc přátel neudělám, ale chytří snad pochopí, začnou diskutovat a hloupí mě budou nenávidět, ale já se s tím nějak vyrovnám, hlavně se oni musejí vyrovnat sami se sebou. ;-)

1) Jak byla zamýšlena hodnost krále, když někteří, netvdím všichni, berou tuto poctu jako hlavně ke vlastnímu obohacení a to buď vlastním dropem vyvolaných příšer u tréninkových sloupů nebo dokonce za úplatu vyvolávaním nestvůr pro jiné hráče?
2) Nestačí, že hráči pobírají za týdení válku jako odměnu žold, to si musí i několikanásobek vydělat bokem?
3) Docela by mě, možná i další hráče zajímal systém udělování hodnosti krále, jaká jsou všechna kritéria, co o tom rozhoduje, kdo o tom rozhoduje?
4) Může být opakovaně králem i člověk, který pro říši za dobu své vlády neudělá vůbec nic, myšleno z pozice krále jako bonusy a tak?
5) Neměli by být tréninkové sloupy na trénink boje a né na obohacování se?
6) Spawn stojí 100kk, tak jsem byl informován. Je správné, že vydělávající hráči, platící daně, platí výdělek ostatním hráčům u pilířů? Někteří se lopotí pro 2kk pruty ze kterých odvádějí peníze, které postavy, co třeba nic nedělají, za tyto daně profitují?
7) Neměla by být hodnost krále čest a symbolika pomoci hlavně říši?
8) Nemělo by se platit za vyvolání monster z pilířů z vlastní kapsy vyvolávajícího hráče a né z peněz říše?

PS: Nechci být králem, dokáži si na svou herní potřebu vydělat i jinak, jen mi není jedno, kam se tahle hra řítí a jak byl možná dobře zamýšlený systém některými zneužit, česky řečeno přečůrán. Záměrně nikoho nejmenuji. Poukazuji na nynější nastavený systém.

Hezký večer
Cepino

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:18:41
od katarina
Tohle mi příjde už vážně směšné :D

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:19:33
od cleo
mě ne, myslím si, že v hodně věcech má Cepino pravdu....

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:20:54
od Cecilka
Dobrý večer

Cepino krásně a pravdivě napsané. :D

Bohužel,někteří hráči si královský systém vyložili po svém.O tom,že by král měl být neúplatný nemůže být v některých říších ani řeč. :(
Dle mého názoru je špatný král i ten,který pomáhá jen přátelům a na ostatní hráče své říše kašle.


S pozdravem Cecilka

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:23:20
od katarina
No hodnost krále je hodnost jako každá jiná, akurát je těžší ji získat, tak si myslím, že každý král ji může využít tak, jak uzná za vhodné a když se to někomu nelíbí, tak sám má možnost získat krále.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:31:14
od Cecilka
To myslíš jako vážně?? Takže tobě připadá naprosto normální,když král bere úplatky??!!!
Dle mého názoru by král neměl mít neomezený přísun žetonů.Jako ostatní PvP hráči.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:38:09
od Meripa
Cepino píše:Dobrý večer, rád bych zde nastolil menší, možná větší diskusi o současném Královském systému a věcí týkajících se jeho samotného. Byl bych rád, kdyby se možná do diskuse zapojil i tým, jelikož některé otázky jsou adresovány i na něj. Vím, že si tímto tématem moc přátel neudělám, ale chytří snad pochopí, začnou diskutovat a hloupí mě budou nenávidět, ale já se s tím nějak vyrovnám, hlavně se oni musejí vyrovnat sami se sebou. ;-)

1) Jak byla zamýšlena hodnost krále, když někteří, netvdím všichni, berou tuto poctu jako hlavně ke vlastnímu obohacení a to buď vlastním dropem vyvolaných příšer u tréninkových sloupů nebo dokonce za úplatu vyvolávaním nestvůr pro jiné hráče?
2) Nestačí, že hráči pobírají za týdení válku jako odměnu žold, to si musí i několikanásobek vydělat bokem?
3) Docela by mě, možná i další hráče zajímal systém udělování hodnosti krále, jaká jsou všechna kritéria, co o tom rozhoduje, kdo o tom rozhoduje?
4) Může být opakovaně králem i člověk, který pro říši za dobu své vlády neudělá vůbec nic, myšleno z pozice krále jako bonusy a tak?
5) Neměli by být tréninkové sloupy na trénink boje a né na obohacování se?
6) Spawn stojí 100kk, tak jsem byl informován. Je správné, že vydělávající hráči, platící daně, platí výdělek ostatním hráčům u pilířů? Někteří se lopotí pro 2kk pruty ze kterých odvádějí peníze, které postavy, co třeba nic nedělají, za tyto daně profitují?
7) Neměla by být hodnost krále čest a symbolika pomoci hlavně říši?
8) Nemělo by se platit za vyvolání monster z pilířů z vlastní kapsy vyvolávajícího hráče a né z peněz říše?

PS: Nechci být králem, dokáži si na svou herní potřebu vydělat i jinak, jen mi není jedno, kam se tahle hra řítí a jak byl možná dobře zamýšlený systém některými zneužit, česky řečeno přečůrán.

Hezký večer
Cepino
Ahoj všem,
já souhlasím s každou větou, která je uvedená. Hodnost Krále má totiž dvě roviny. Tou druhou, která je často opomíjená, je totiž z hlediska etiky naprosto nepřípustná vůči ostatním lidem v říši, kde si Král hrabe prachy a mapy do vlastní kapsy na úkor samotných droperů, kteří odvádějí desátky do pokladny.
Jestli má někdo dojem, že hraje sám za sebe a kašle na hráče ve své říši, tím ničí původní záměr nejvyššího čestného postavení v říši a degraduje tuto postavu na vyžírku a lumpa.
Hezký večer :hello:

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:40:52
od Chyu
Osobně nechápu jak se může králem stát člověk, který vám na připomínku typu: "Dneska opět žádné sabotáže? Takhle to budem prohrávat pořád." odpoví stylem "nemam na to čas, nebreč a zkus si být králem ty"..

Zde by mě jen zajímalo jak jsou vyhodnocovány tyto podmínky, protože mi přijde že někteří jedinci tohle nesplňují ani z 5 %.
  • Král by měl svou říši podporovat ve válkách.
  • Král by měl být přátelský a obklopovat se schopnými spolubojovníky.
  • Král by neměl být prodejný.
  • Král by měl být zkušený a orientovat se dobře v okolním světě.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:46:21
od Cecilka
Hned ti na to odpovím.Protože většinou nejsou v pokladnici yangy.To víš házení tréninků některým hráčům( i z jiných říší) po celý den stojí velice mnoho yangů.Proto již nezbývá na sabotáže pro vlastní říši.

Re: Královský systém, daně, pilíře atd.

Napsal: pon 11. led 2016 22:50:17
od katarina
Chyumgo píše:Osobně nechápu jak se může králem stát člověk, který vám na připomínku typu: "Dneska opět žádné sabotáže? Takhle to budem prohrávat pořád." odpoví stylem "nemam na to čas, nebreč a zkus si být králem ty"..

Zde by mě jen zajímalo jak jsou vyhodnocovány tyto podmínky, protože mi přijde že někteří jedinci tohle nesplňují ani z 5 %.
  • Král by měl svou říši podporovat ve válkách.
  • Král by měl být přátelský a obklopovat se schopnými spolubojovníky.
  • Král by neměl být prodejný.
  • Král by měl být zkušený a orientovat se dobře v okolním světě.
Tak do válek chodím většinou na poslední chvíli, protože prostě nemám čas tam jít dříve. Svou říši ve válce podporuji skoro nejlépe ze všech. Silných kamarádů mám spoustu. Prodejný no, když pouštím bosse, tak ať je to prospěšné i pro mě a bonusy jsem pouštěl každý den minimálně 2 :) a zkušený jsem dost a v okolním světě se orientuji dobře, tak co se ti nelíbí? :) :D