Nápady pro renovaci cechů

Všeobecná diskuze ohledně dění ve hře.
Pravidla fóra
• Pokud máte otázku, která se týká určité postavy, použijte sekci o herních postavách.
• Pokud je Váš dotaz směřován na konkrétní mapu, využijte sekci o herních lokacích.
Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Sabousek » úte 09. úno 2016 23:31:18

Zdravím všechny inovátory, tímto vláknem bych chtěla dát příležitost nápadům pro smysluplnější cechy. Proč?

Za působení ekury jsme se dočkali spoustu nových map pro PVM (swamp, haegeron, cidonie, entarian, kerindor, rokle a další), dostali příležitost k pvp bojům (války říší, královský systém, CB, statistiky, hodnosti) a spoustu jiných vymožeností. Cechy se žádné novinky za celou dobu krom hledání 3 vlajek a občasných výhod z tématických eventů nedočkali ničeho. Proto považuji za prioritní změnu v této oblasti než jakékoliv jiné současně.

Nápady by se dle mého měly týkat nebo vést ke změně cechovních pozemků, válek cechů, hodnocení ve statistice a hlavně ocenění spolupráce a aktivity. A byla bych moc vděčná, kdyby se zde objevovaly pouze příspěvky, které se drží jednoho z těchto bodů:

1 - Souhlasím nebo nesouhlasím. Z jakého důvodu?
2 - Konkrétní nápad bych vylepšil nebo pozměnil takto (rozepsat).
3 - Mám další nový nápad.
4 - Momentální nedostatky cechů.


A úplně s nadšením uvítám nápady teamu na toto téma. Věřím, že nejednou se to tam "nahoře" už řešilo. Zároveň si uvědomuji, že takové rozsáhlé změny nejdou hned, že je to velmi dlouhodobá záležitost. Tímto tématem chci pouze založit "základní kámen" a poposunout danou problematiku do přední části seznamu, na co se vrhnout. Protože se tu stále dokola opakují jen návrhy na nové mapy a věci, kterých je zde už několik vytvořených.

Kde vidím já osobně problémy momentálně?

V cechovních pozemcích. Jejich využitelnost je téměř nulová. Spoustu pozemků je zde navíc blokováno neaktivními cechy nebo jednotlivci, nové cechy tak nemají prostor pro prezentování svého cechu. I hrady se po zašlé slávě rozpadají, i když ve své době byly sebelepší...

Války cechů. Nikdo už nechce pomalu válčit, je to pouhá investice času a yangů pro pár bodů v žebříčku, který momentálně neznamená a nepřináší absolutně žádnou výhodu. Navíc zde vznikla jakási morální pravidla, která dost omezují válčení všemožnými způsoby a prakticky nás dovedla k válčení pražádnému. Typy válek cechů také nejsou zrovna ideální.

Spolupráce cechů funguje jen na dobré vůli, cechovní zábava v podobě soutěží taktéž. Jediné co přináší cech dobrého je v podobě jakéhosi soukromého skupinového chatu.

Téměř žádný přísun a využití yangů v pokladně cechu.

Nedostatek informací existujících cechů.

Na základě návrhů a připomínek hráčů diskutujících na toto téma se snažím vytvořit celkový koncept cechů. V tomto příspěvku se nejedná pouze o moje nápady. Může tak docházet k úpravě tohoto příspěvku-konceptu.
Základ všeho: cechovní PVP a PVM věhlas
Byli by 2! Nezavislé na sobě. PVM a PVP věhlas. Pohyblivý a několikaúrovňový jako u věhlasu postav s rozdílem, že k odečtu by nedocházelo denně ale například po týdnu.

Proč pohyblivý věhlas?
Pro představu současné aktivity cechu. Může to sloužit pro orientací vůdců, členů cechů i budoucím adeptům. Zároveň by se tím rozeznali cechy, kde členové se pouze přihlašují do hry a neprovozují žádnou aktivitu (za předpokladu, že stání na námku a nějaký to pmko nepovažujeme za aktivitu).
Proč dva a ne jeden?
Nechci míchat PVP dohromady s PVM, cidonie je dobrý příklad, že tohle míchání nefunguje zcela úspěšně.
Proč několikaúrovňový věhlas?
Na jednotlivých úrovních by se získávali nové možnosti pro cech (na stejném principu jako u věhlasu postav, čím vyšší věhlas, tím více možností na teleportování, prodloužení doby ve swampu a další, mluvím o principu ne o daných možnostech).
Za co by se získával PVM věhlas?
Za běžné aktivity členů cechu a nadstandartní aktivity cechu. Běžnými aktivity členů cechu mám na mysli : rybaření, zabíjení bossů, ničení meteorů, kopání, sklízení. Za nadstandartních aktivity považuji cechovní akce tzn: PVM utkání (viz níže nebo MostEvilek), plnění cechovních misí (viz budaso20) a jiné.
Jaký je rozdíl v běžných aktivitách a nadstandartních aktivitách cechu?
Rozdíl je v spolupráci. A spolupráce by se měla razantně výhodněji odměnit na rozdíl od aktivit, kde se lidi nemusí namáhat s rozumnou domluvou.
Je nás v cechu 5, to budeme pořád bez věhlasu a výhod?
Nebudete, pokud projevujete průměrnou aktivitu (průměrně 1h denně nebo 7h týdně např). Samozřejmě platí, čím více lidí a čím více aktivity, tím vše půjde snadněji a rychleji a naopak.
Věhlas se bude počítat jen když budou online všichni?
Nemusí být online několik hráčů najednou pro běžné aktivity. Věhlas za běžné aktivity se budou připočítávat podle jedinců-členů, přibývající hodnota věhlasu bude ale malá z důvodu že tyto aktivity jsou dostupné kdykoliv. Pro cechovní akce už je třeba spolupráce několika hráčů připojených ve stejný čas (jako války cechů), proto výrazně větší zisk věhlasu na rozdíl od běžných aktivit.
Proč PVP vehlas?
Tento věhlas by sloužil k rozšiřené charakterizaci cechu pro hráče, kteří mají v oblibě PVP. A nejen tomu.
Není zbytečné dělat věhlas jen pro charakterizaci?
Není. Tento věhlas by rozšiřoval možnosti do válek cechů (např. dostupnost cechovních kouzel), případně i jiné PVP aktivity. Za cechovní války a účasti v jiných PVP aktivitách by se PVP věhlas získával. Podobně jako u PVM věhlasu.

Cechovní pozemky
Úvodem by jsme se měli sami sebe zeptat, co má cechovní pozemek symbolizovat? Schopnost jednoho hráče nakoupit a vlastnit několik pozemků najednou? Nebo prezentovat skupinu lidí, kteří dokážou spolupracovat? Nebo být vzpomínkou na bývalé cechy, co kdy na ekuře pobývaly? Má být užitkem jedinci, cechu nebo celé komunitě ekury?

První návrh - Cechovní pozemky by se rozpadaly a uvolňovaly na základě věhlasu. Při nulovém věhlasu by se při dalším odečtení věhlasu zbourala jedna NPC postava, po zrušení všech NPC postav by se pozemek uvolnil k prodeji.

Druhý návrh -By vznikl pronájem pozemku (viz Malchus), který by se odevzdával zčásti (například podle nastavené daně) pokladně říše. Aby to opět sloužilo k rozeznání neaktivního cechu a dle toho následné zrušení pozemku. Otázka je zda-li to platit z cechovní pokladny nebo ručně? Přímý příjem do cechovní pokladny nenavrhuji za předpokladu, že se za cechovní peníze budou pouštět bonusy pro cech. Z placení pronájmu z cechovní pokladny je zase problém, že příjmy cechu budou hodně záležet na přísunu yangů z používání cechovních NPC postav(viz níže). Tento příjem není zrovna ovlivnitelný.

Třetí návrh (viz KapkaRosy) -By cechovní pozemek šel založit kdekoliv na jakékoliv mapě. Jako v The sims :D Samozřejmě by se to muselo ošetřit tak, aby někde neblokoval cestu a cokoliv jiného. Hezkých zákoutí je na hře dost, ale ne neomezeně. Jaké podmínky nastavit pro získání takového druhu pozemku? Nějaký úvodní quest při založení cechu? Nebo nadropovat několik speciálních předmětů? V tomto případě by věhlas ovlivňoval pouze úrovně cechovních NPC postav. . Je tu ale spoustu jedinců, kteří jsou schopni založit si několik pozemků najednou, jen tak. Je to v pořádku? Nebudou vznikat témata, že mapy jsou přestavěné, protože tam vlastní pozemky spíše jedinci, kteří si snaží něco dokazovat než skutečné cechy=skupiny lidí? Jak to ošetřit? A za delší dobu opět může dojít k problému, že nebude kde stavět, protože z nějakého důvodu pozemky neaktivních lidí bourat někdo nechce. Co s tím?

Proč nenavrhuji novou mapu na cechovní pozemky?
Protože nová mapa bude kapacitně opět omezená a dříve nebo později problém s nedostatkem volných pozemků tu bude opět. Já opravdu momentálně cechovní pozemek nepotřebuji, nesháním, netvořím návrh kvůli tomu, že mi vadí, že zrovna teď nejsou volné pozemky. Vadí mi (a nejen to!), že stejný problém se tu opakuje stále dokola.
To po týdnu neaktivity cechu ztratíme pozemek (v případě prvních dvou návrhů)?
Ne, odebrání pozemku je několikatýdenní nebo i několikaměsíční záležitost v případě nastavení podle věhlasu(za předpokladu, že pozemek je zastavěn). Po týdnu neaktivity při nulovém věhlasu se odebere pouze jedna NPC postava. Cech, který si chce udělat prázdniny a bude mít nadělaný věhlas, se tak nemusí obávat okamžité ztráty pozemku.
Proč se budou bourat NPC postavy?
Za prvé, aby nedošlo k okamžité ztrátě pozemku. Za druhé, aby tu vznikla opakovatelná potřebnost itemů potřebných pro stavbu na pozemcích. Za třetí, aby opravdu velké výhody v podobě magického kováře například(viz níže) nebyli dostupné napořád, i když cech přestane být aktivní.

NPC POSTAVY NA POZEMCÍCH

Alchymisté
Navrhuji omezení možnosti stavění alchymistů, který v danou chvíli v říši neexistujou. Po vytvoření všech druhů alchymistů by se mohli stavět duplikátně. Také navrhuji alchymistu na jantar. Nevěděla jsem, že to tu už jednou bylo.
Nebo navrhuji alchymistu univerzálního (viz lordsword), který přetaví vše se stejným úspěchem, ale dle cechu se bude odlišovat úspěšností na vytvoření. Zvyšování úspěšnosti se bude zvedat cechem (Alchymista 1.úrovně, po vylepšení alchymista 2.úrovně atd). Možnost na jakou maximální úroveň může daný cech alchymistu vylepšit a vlastnit bude určovat PVM věhlas(viz výše).
Proč úrovně podle věhlasu?
Vznikne tu opět opakovatelná potřeba itemů pro vylepšení.
Kdo bude moct používat alchymistu?
Členové cechu i ostatní nečlenové. Rozdíl bude v nákladu yangů na tavení (člen cechu dostane slevu samozřejmě). Yangy placené alchymistovi půjdou (zčásti nebo zcela) do cechovní pokladny daného cechu, který alchymistu vlastní.
Vždyť bude několik univerzálních alchymistů, nebudete to zbytečné?
Nebude, rozdíl alchymistů bude v úspěšnosti tavení a na někoho bude mít určitě vliv, že nebude chtít podporovat svými yangy daný konkurenční cech.

Cechovní skladník
Umožní cechu hromadné úložiště. Kapacitu skladu bude určovat opět úroveň skladníka (viz alchymisté). Do tohoto skladu se budou odevzdávat cechovní odměny za války, utkání, mise a jiné. Náhled do skladu budou mít všichni členové, ale pouze ti s přidělenými právy od vůdce budou moct s předměty manipulovat. To právo momentálně není k dispozici, bylo by třeba jej vytvořit.

Cechovní kovář
By sloužil k zvyšování lvlu předmětu jako současně. Také by ho bylo možno vylepšit na několik úrovní. Zde mám konkrétní představu: 1 úroveň klasický jako nyní, druhá úroveň "kovář s pergamenem" s vlastností požehnaného pergamenu (dostupný při druhé úrovni věhlasu, vylepšení za xxx počtů pož. pergamenů, překližek, kamenů,kmenů,yangů), třetí úroveň "kovář s pergamenem draka" s vlastností pergamenu draka (dostupný při druhé úrovni věhlasu, vylepšení za xxx počtů pergamenů, překližek, kamenů,kmenů,yangů), čtvrtá úroveň "kovář s příručkou o kování" s vlastnostmi příručky o kování (dostupný při třetí úrovni věhlasu, vylepšení za xxx počtů příruček o kování,překližek,kmenů,kamenů,yangů) atd. (4.pergamen válečníka, 5.kovářova poznámka, 6.mudrcova poznámka,7.magický kámen, 8.pero a 9.monokl). Dostupný opět všem s rozdílem, že pro členy cechu bude levnější, pro nečleny dražší. Yangy za vylepšování opět půjdou do pokladny cechu, který danou NPC postavu vlastní.

Vždyť se ty magické kameny a další hrozně moc zdraží!
Možná zdraží, ale vznikne nový způsob, kdy daný pergamen nebudeš potřebovat, ale za určitý poplatek využiješ cechovního kováře, který bude vylepšen. Nebo naopak může dojít i ke zlevnění. Může dojít i ke stabilizování ceny v případě nastavení pevné hodnoty příplatku za využití cechovního kováře. (Např. u magického kováře příplatek 20kk k standartní současné potřebné ceně na vylepšení), ale nemusí! Pokud je to možné, příplatek se může nastavit podle průměrné ceny prodaných magických kamenů přes stánky.
Proč záleží zase na věhlasu?
Protože nechci, aby došlo k situaci, kdy nějaký cech nebo několik cechů najednou bude mít všechno na maximální úrovni, i přesto, že už nebudou hrát nebo projevovat vysokou aktivitu. X"kovářů s monoklem" například, by této hře neprospělo.

Cechovní rybář a vodní plocha
(viz Chyumgo cech Pretorians)
Rybníček podle vložených nachytaných živých ryb by zvyšoval u dané cechovní vodní plochy větší šanci na vylovení podle vložených ryb. Úroveň rybáře a jeho vodní plochy by zvyšovala kapacitu vložených ryb. Možná i zvýšení úspěšnosti na vylepšení prutu. Příjem pro cech by zajišťovala koule na ryby, která je momentálně nijak nevyužitá (protože co za rybičku můžeme vytáhnout se nám vypisuje bez rozdílu všem pokud si to dobře pamatuji). Tato koule by sloužila jako např.hodinová povolenka pro danou cechovní plochu. A dále jak je tomu nyní za prodej návnad atd...

Správce cechu
Nyní určuje kapacitu cechu. Bylo by tomu i nadále. Navíc by získal vlastnost pouštění bonusů pro cech(viz níže). Může dojít k přehodnocení kapacity.
V případě bonusů by úroveň NPC postavy umožňovala slevu na pouštěné bonusy, které by se pouštěli z cechovní pokladny.(Čím vyšší úroveň správce, tím levnější bonus). V případě kapacity čím vyšší úroveň správce, tím vyšší dostupná kapacita cechu.
Války cechů
Editnu.
PVM utkání
Vytvoření nové možnosti porovnávání cechu v podobě PVM utkání (viz MostEvilek), kdy se bude poměřovat, jaký cech náhodně vybranou příšeru nebo skupinu příšer dokáže rychleji zabít než konkurenční cech/y.
V mé představě by se zobrazovala náhodný výběr příšer , který by měli jisté obrany a útoky, na který by cech měl během soupeření přijít pro rychlejší způsob zabití. Souboj by tvořil např 5 vln, kde by si dal v každé vlně jeden bod cechu, který dokázal daný spawn rychleji zabít než konkurenční. Vyhnula bych se spawnování příšer s bonusy, které jsou všeobecně známé. Nutilo by nás to tudíž ke komunikaci a spolupráci (kolik příšeře berete s jakými bonusy nebo stylem boje, kdo dokáže příšery ustát a s jakými bonusy nebo stylem boje).
Dále navrhuji, aby mohli mezi sebou soupeřit nejen 2 cechy, ale třeba až 4 (5, 6?). V tomto případě uvítám i nápady na to, jak co nejjednodušeji umožnit soupeření více cechům najednou než je momentální systém vyvolávání válek pro 2 cechy.

Odměna?
Věhlas do cechu (i pro poražený cech za účast) + případně nějaká odměna v podobě elíků, začarek, cokoliv vás napadne jako vhodné a ne příliš zvýhodňující nad ostatními pro vítězný cech + k tomu přidat jako odměnu i cechovní misi (viz budaso20), které bude zadávat PVM úkoly. Napadá mě i odměna třeba nějaký PVM dočasný převlek třeba s 3% zvýhodnění na nějakou příšerku? Je třeba vytvořit i dostatečnou odměnu/motivaci pro prohrávající cechy, aby silnější cechy měli protivníky.

Jak to omezit?
Bylo by dobré přijít s nápady, jak tyto utkání ochránit před soupeřením 2 cechů, který vlastní stejný člověk nebo se předem domluvili na prohře a vyhře jednoho z cechů, tak aby si jeden cech mohl neomezeně nahrabat.
Mě napadá takové omezení, že cech, který toto utkání vyhraje tak následně bude mít na týden (14dní, měsíc?) blok se takových utkání zúčastnit.

Steeplechase a velký výlov pro cechy
Pod hlavičkou těchto utkání bych umožnila cechům soupeření v již zavedených soutěží pro říše. A to jest velký výlov, steeplechase. Pozor! Nechci rušit v těchto soutěžích soupeření pro říše, pouze to rozšířit i do cechů. Odměny opět cechovní mise + PVM věhlas + již tradiční odměny v podobě eventových truhliček.

[center]Cechovní mise[/center]
viz budaso20
Získávali by se za PVM utkání a války cechů. Získávali by se z nich yangy do cechovní pokladny, věhlas a případně i cechovní předměty potřebné na vylepšení.

Za PVM utkání by se získávali cechovní mise typu (jsou to mé orientační příklady/představy):
Vydej se s 8mi členy svého cechu zdolat 3x ďábelskou rokli (člen v tomto případě neznamená jednoho člověka, ale jednu postavu). To samé s haegeronem, věží.
Zabij v dané mapě s 5ti současně přítomnými členy svého cechu xxxmetinů nebo bossů nebo příšerek. Využitelné pro entarian, země přitažlivosti,zaniklou říši,swamp atd... V tomto případě je třeba i ošetřit rozdíly cechů, kde někde jsou lvly 150 a někde lvly 90. Například mise se budou volit podle průměrného lvlu cechu?
Za války cechů by se získávali mise, které by zadávali úkoly v podobě Zabij v nepřátelské vesnici té a té xxx příslušníků nepřátelské říše sobě rovnocenných (tzn. započítávali by se protivníci s odstupem pouze 10ti lvlů od lvlu útočníka, 110ky bude přispívat do mise zabíjením protivníků lvl100+). Proč? Protože jsme jaksi zapomněli na princip nepřátelských říší a takovéto boje se tu dost omezily. Navíc konečně takový boj nebude ztrátou času, ale bude po splnění mise ziskem pro cech!
Nebo zabij se svým cechem ve válce říší xxxprotivníků nebo získej se svým cechem ve válkách říší xxx počet CB nebo 5členů ať se účastní najednou jedné války říší.
Informace cechu (statistiky i ty interní)
(viz Chyumgo cech Pretorians)
Cechovní zprávy a seznam členů
Naprosto souhlasím s jejich seznamem změn. Jen bych k tomu dodala, že nejen já uvítáme větší kapacitu zprávy. Nyní je to nastaveno jen na pár znaků.

Co se týče expení cechu. Dle mého návrhu bych ho naprosto vypustila výměnou za výše zmíněný věhlas, aby možnosti cechu byly dostupné podle aktuální aktivity cechu. To slovíčko aktuální je velice důležité. Proč? V dnešní době počet získaných BZK nebo lvl postavy nevypovídá téměř o ničem. To samé platí i pro cech. Cech se jednou vyexpí a zůstane vyexpený i potom, co většina jeho hráčů přestane hrát. A přesto, že už většina nebude aktivní bude mít výrazně větší odměny/možnosti než nově založený velmi aktivní cech.

Statistiky cechu na stránkách¨
Vše co je současně + věhlas cechu. Historii(viz Chyumgo cech Pretorians) prohraných a vyhraných válek, utkání . Případně i seznam členů. A dále velice uvítám možnost seřazení podle : abecedy, počtu vyhraných válek, poměru vyhraných a prohraných válek, získaných bodů, věhlasu atd. A to neuvítám jen v záložce cechy, ale i válek říší.
Využití milníků postav pro cech
Milníky postav by určovali dostupné bonusy pro cech spustitelné u správce cechu za yangy z cechovní pokladny. Bonusy v podobě šance na spadnutí yangů, šance na kopání, na bonus BZK bych já osobně nejraději nadále přenechala pouze válkám říším a královskému systému. Cechy v případě krále ve svých řadách mají nepřímou možnost těchto bonusů už nyní. To samé platí i o daních, proto nenavrhuji nikde pro silný cech úlevu na daních (viz Chyumgo cech Pretorians). Proto navrhuji zcela nové bonusy, které jsou vskutku nad rámec všeho. Nerealizování tohoto nápadu výše navrhovanému konceptu cechů nijak neublíží a směle se bez toho obejde.

Jaké bonusy teda? Pracuji s nejvyšším dosáhnutím milníku(př.Horník). Omluvte mojí doslovnou neznalost nejvyšších stupňů milníků.
Podle počtu...
...horníků v cechu. 1 horník v cechu zpřístupní bonus na kopání, že místo jednoho bodu přibude do krumpáče 2 body např na délku bonusu 3min. V případě přítomnosti v cechu 2 horníků, bonus bude možný na 6min atd... (uvedené minuty jsou pouze orientační). Cena bonusu bude stále stejná, na kvalitě bonusy bude mít vliv právě počet postav s dosaženým daným milníkem.
...strážných v cechu. 1 strážný v cechu zpřístupní denně spawn na tréninkovém sloupu za možnosti počtu žetonů pěšáka. 3 strážní v cechu umožní pustit 3 vlny dostupné pro pěšáka denně. Žetony se budou platit z pokladny cechu, nikoliv z pokladny říše. (podobně by tomu bylo i u milníků šlechtic, generál vojska,velitele vojska).
...císařů v cechu. 1 císař v cechu by umožňoval spustit neomezený trénink na 1h denně. V případě 2 císařů by to bylo 2x1h denně. Financování by opět šlo z pokladny cechu, nikoliv říše.
...zahradníků v cechu. By cech dostal možnost pustit bonus na větší šanci na sklizení a požehnaní na zahrádce. 1 člen by tvořil 35min tohoto bonusu (4členové=bonus na 2h a 20min). V úvahu berme, že sázení je časově omezené, sklidit se dá nejdříve po hodině.
...snaživců při výlovu. Jeden snaživec při výlovu by zvyšoval určítě % zvýšení získaných bodů za vytaženou rybu při výlovu. Zde by byla doba bonusu stálá (např.30min.) počet členů by zvyšoval % získaných bodů. 1 člen se získaným milníkem = 1%, 2 členové 2%, 3 členové 3% atd.... (Shiri je za 56 bodů při 3% bonusovým navýšení by činil bodový zisk při počtů 3členů s dosaženým milníkem 58 bodů po zaokrouhlení, v případě 10 členů by to bylo 10%bonusu tj.62bodů po zaokrouhlení).
Milníků postav je mnohem více, pokud máte nápady pro jejich využití v podobě tématického bonusu pro cech, tak sem s ním. Pokud máte naprosto jiný nápad, jak využít milníky postav pro cech, tak sem s tím také!
Několik nápadů ještě dopíši v dalších dnech ve volném čase. Děkuji za pochopení.

Budu moc ráda a snad nejen já za příspěvky od lidí, kterým vývoj ekury není lhostejný a domnívají se, že cechy jsou zde poněkud zanedbány.
Naposledy upravil(a) Sabousek dne pát 19. úno 2016 9:22:00, celkem upraveno 15 x.
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od MostEVILEK » úte 09. úno 2016 23:44:40

Četl jsem jenom uvod,zacož se omlouvám,ale myslím si že zbytek není ani potřebný číst,podle toho co vyplívá z nazvů jednotlivých kategorii. Cech,definujme si pojem cech,co jeto momentalně? Jenom nadpis nad hlavou,někteří hledají cech podle toho jací tam jsou lidé,někteří podle aktivity a další nevím podle čehosi,za svou herní ,,karieru" jsem prolezl x cechů ve všech říších,nebudu žadný cech kritizovat,ale nějaký byl lepší z nějaké stranky,nějaky horší z jiné,nicméně abych se dostal k tomu co chci napsat,upřímně si myslím že je jedno co má kdo nad hlavou,jde hlavně o lidi jestli tam má někdo Ravens,SkyElite,Křizáky nebo 13234abc,je to jedno,at si tam má co chce,když se bdue chtít bavit s někým z jiného cechu tak se porstě bavit bude,když bdue chtít spolupracovat s jiným cechem tak prostě bude,a nikdo tomu nezabraní. Já osobně si mnyslím že je blbost,aby jsi musel mít něco nad hlavou když chceš jít něco někam dělat,proč by nemohli být i lidé z jinačí říše? Například dropzeusovo video,myslím že tam má zapojené všechny 3 říše v nové mapě,aby ukazal že se nemusí jen mlatit.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Avery
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 294
Registrován: pát 06. úno 2015 18:56:50
Dal poděkování: 483 poděkování
Dostal poděkování: 729 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Avery » stř 10. úno 2016 1:31:12

Zdravím,

já si tedy příspěvek přečetla celý a dovolím si připomenout následující téma, ve kterém se před pár měsíci diskutovalo - mohlo by se hodit. Týká se sice jen jednoho z podtémat, a to cechovních pozemků, nicméně se tam dle mého sešlo hned několik rozumných názorů a připomínek, tudíž není od věci si jej projít a případně z nich čerpat :).

Příjemnou středu všem kolemjdoucím :).

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1257 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Cepino » stř 10. úno 2016 8:13:41

Dovolil bych si k tomu napsat jen jednu poznámku a to k cechovním pozemkům. Cechy získaly za nějakých stanovených podmínek pozemky a aby si je udržely, plní nějaké podmínky. Přeci nemůžete najednou přidat xy dalších podmínek jen proto, protože někdo pozemek nemá a chtěl by ho, když ten cech už jednou vše splnil, plní, vše zaplatil, sehnal suroviny, postavil. Neustále tu někdo vymýšlí něco nějaké nové podmínky, aby zbavil pozemku někoho jiného a pro sebe ho získal. Psali by jste to samé, kdyby jste byli majitelé pozemků?

Pokud by tu byla vůle vyhovět žadatelům o pozemek, nechť se přidají další pozemkové oblasti. Je mnoho míst na mapách, která zejí prázdnotou.

A jen na závěr. Ono to lze i jinou cestou, jak k pozemku přijít. Nedávno proběhl v Chunjo přeprodej pozemku, tak že pozemek může získat i úplně nový cech. Stačí se jen trochu snažit a být slušný. :-)

PS: Na jednu stranu je tu psáno, že cechovní pozemek v podstatě ničemu není, ale pak se tu opakovaně projevuje, dle opakovaně zakládaných témat, touha ho získat. A popravdě mi nikdo nikdy nenapsal žádný cech, který by měl více aktivních hráčů, než je míst v cechu.
Naposledy upravil(a) Cepino dne stř 10. úno 2016 10:03:10, celkem upraveno 1 x.
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Sabousek » stř 10. úno 2016 8:38:28

Spoiler:
Avery píše:
Zdravím,

já si tedy příspěvek přečetla celý a dovolím si připomenout následující téma, ve kterém se před pár měsíci diskutovalo - mohlo by se hodit. Týká se sice jen jednoho z podtémat, a to cechovních pozemků, nicméně se tam dle mého sešlo hned několik rozumných názorů a připomínek, tudíž není od věci si jej projít a případně z nich čerpat :).

Příjemnou středu všem kolemjdoucím :).
Dovolím si shrnout téma, které bylo zmíněno.

Problémy:

- nedostatečné "čištění" neaktivních cechů
- definice neaktivní cech
- nedostatek pozemků
- krom okrasného smyslu=reprezentace a zvyšování kapacity, nedostatek praktického využití pozemků
- minimální možnost kontaktovat vůdce cechu, který je aktivní 1x za 3 měsíce (psaní offline režimu zde není možné) + kdo je vůdcem daného cechu? Statistiky zveřejňují pouze prvních 25 cechů (a některé ani neeexistujou) :D
- 1 hráč vlastní několik pozemků najednou

Návrhy:

- podle IP adresy, emailu a spoustu dalšího vlastnit jeden pozemek
- aktivitu cechu a udržitelnost pozemku určovat podle měsíčního pronájmu pozemku
- aktivitu cechu určovat podle několika příhlášení členů cechu nebo podle zabíjení v pvm či pvp, účasti při eventech, kopání rud

Chápu, že se někomu nelíbí neustálá investice (např. v podobě nájmu) do pozemku případně i cechu, jenže pokud se vytvoří změny, kde se bude investovat jen na začátku a pak už nebude třeba pozemek/cech nějakým způsobem udržovat, do jisté doby se tu objeví znovu problém, že nějaké cechy zanikly a blokují možnosti nové vznikajícím.

A co se týče cechovních pozemků určitě by bylo vhodné určovat ceny pozemků i podle ekonomické situace na ekuře. Pokud jsou ceny stále stejné jak na offiku, tak ehm :lol:

Proto navrhuji cechovní věhlas pro zjišťování aktivity cechu. Věhlas se získá za války cechů, boje ve válce říší, zabíjení pvm monster a metinů úměrné lvlu, účasti na eventech. A další? Ideální hodnota věhlasu by byla, aby cech (věhlas cechu) byl udržitelných pro 5 běžných aktivních hráčů ( v moji představě průměrně denně hodinku věnují jakési aktivitě=účast na eventu, pvp boj, pvm boj, ne stání na námku). Ovšem maximální možnosti věhlasu by zas měli získat pouze ti echt aktivní velké cechy (větší cech= více problémů, více požadované snahy pro udržení).

A připomínám, že danou diskuzi jsem nezaložila z důvodu prosazení mých výmyslů. Chci vás vyburcuvat k sepsání vašich nápadů a sepsání nedostatků nynějšího systému cechů. A jelikož po vás chci návrhy, tak sama je napiši, protože nemůžu po vás chtít něco, co sama nejsem schopná udělat.Pointa této diskuze by měla zůstat na vymyšlení smyslu a odměn pro aktivní cechy, protože v současné době cech opravdu znamená jen pár okrasných písmenek s obrázkem nad hlavou.

I přes nesmysl cechů se zde ale našli vůdcové, které investují spoustu energie do fungování cechu a dělání zábavy pro svůj cech. Chtěla bych jim práci ulehčit, vymyslet pro ně možnosti s vaší pomocí. Prostě aby cech měl skutečně význam!
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od MostEVILEK » stř 10. úno 2016 10:01:31

Nezlob se na mě,ale pokud jsi četla téma,které zde zminuje Avery,tak jistě víš,že se tam taky psalo,aby se aktivita určovala podle například pvp aktivity,ale zase tu je druhá věc, PROČ by cech který je PVM měl začít dělat PVP jen kvůli tomu že tobě se něco nelíbí? Ano píšeš tam že i pvm by se nějakým způsobem zohlděnovalo,ale jelikož by ten cech dělal například jen půlku,tak by měl jen půlku věhlasu,což jsi trochu nedomyslela že,né každej tu dělá pvp,dále
- podle IP adresy, emailu a spoustu dalšího vlastnit jeden pozemek
- aktivitu cechu a udržitelnost pozemku určovat podle měsíčního pronájmu pozemku
- aktivitu cechu určovat podle několika příhlášení členů cechu nebo podle zabíjení v pvm či pvp, účasti při eventech, kopání rud

Proč by mohl mít 1 člověk jen 1 pozemek,když má třeba více cechů? Nikde není napsano,že nesmí mít více cechů,a pokud splnil vše co potřebuje na to aby pozemek mohl mít,tak proč mu ho chceš brát? Z důvodu že jich je málo? Kdo dřív příjde dřív mele,určitě tohle znáš,tak by jsi to měla zohlednit :)
Aktivity cechu pvm či pvp? Ato si představuješ jak zase,kdo nepůjde aspon jednou za tyden valku říší o pozemek příjde? jak jsem již psal nahoře třeba nechce nebo nestíhá války říší,a zase by měl jen půlku ,,práv" na pozemek,podle přihlašení? Opět,může se stát že je pracovně někde mimo a nelogne se tyden dva,zase jim to chceš brát jen kvůli tomu? Mě to příjde jako nesmysl. Jistě cechovních pozemků je málo,ale na offiku který zminuješ,je více aktivních hračů,a míst na pozemek je ještě méně,ano čtu forum offiku,a jak si jsem nezaznamenal žádnou stížnost na to že je pozemků málo.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od rudlaninja » stř 10. úno 2016 10:27:24

Pročetla jsem to celé dvakrát,jestli dobře chápu nejedná se tu pouze o pozemky,ale o celkovou změnu v cechu,někdo se zaměřil pouze na cechovní pozemek.Nápad je to dobrý pokud by z toho byly výhody pro cech tak jsem pro,jinak jistě tím že by se do toho počítala účast ve válkách tak by to snad platilo a započítávalo všechny členy cechu a ne jen vůdce tak by tvrzení,že ne každý má čas jít pravidelně válku by ztrácela na důležitosti.Navrhované udržování pozemků není taky špatné,když už jich někdo chce mít několik ať se tedy snaží je udržovat a pokud by to bylo například vždy po měsíci proč ne pokud je cech aktivní tak by neměl mít problém si cechovní věhlas udržovat ať již v PvP nebo PvM.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od MostEVILEK » stř 10. úno 2016 10:31:55

Jak se již psalo v minulém tématu co se zaměřovalo na pozemky,tak to napíšu i tu tedy,nemůžeš nutit hráče kteří jsou zaměření třeba jen an pvm aby chodily do pvm kvůli tomu že někomu nevyhovuje to že je pozemků málo.Samozřejmě to beru tak že se to netýká jen vůdce cechu,ale když z jistého cechu nikdo nebude chodit do války říší,tak nebude moct mít full věhlas,což se mi zdá jako blbost nutit někoho awby dělal něco kvůli tomu že jiný cech to dělá.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od rudlaninja » stř 10. úno 2016 10:35:01

Kdyby sis to pročetl celé je tam zmiňováno jak PvP tak PvM takže pokud je cech zaměřený na PvM neměl by to pro něj být problém pokud je v něm pár aktivních členů a není to jen mrtvý cech,
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Nápady pro renovaci cechů

Příspěvek od Sabousek » stř 10. úno 2016 11:17:44

Pro upřesnění: PVP věhlas by měl vliv pouze na věci, které jsou potřebné pro boje cechů a PVP, PVM věhlas byl hlavně důležitý pro získání pozemku, jeho rozvoj, kapacitu cechu a mírným odměnám v oblasti PVM. Proto věhlasy jsem navrhovala současně 2 pro obě oblasti. Nikoho nechci nutit dělat pvp, aby mohl získat pozemek, pouze chci, aby cech projevoval aktivitu v PVM (eventy, dropování).

To, že někdo nechápe smysl shrnutí přechozí tématu a názoru všech přispěvovatelů a považuje to za moje názory a návrhy je už věc jiná. To žě někdo přispívá do diskuze, kterou nehodlá číst je jen honění počtu příspěvků a zviditelnění se na úkor snahy jiných.

Prosím o dodržení prvních 4 základních bodů v zakládajícím pro úspěšnou a plodnou diskuzi. Děkuji.
Edit: Spam a OT promazán. Jelikož je přáním zakladatelky respektovat 4 výše zmíněné body, budou skutečně příspěvky od věci mazány. Téma celkově by mohlo být velmi přínosné, proto snad není zapotřebí jej ničit spamem, off topicem a opakováním názorů, které se vedly v tématu, které jsem připomínala (z toho důvodu jsem jej k tomuto tématu přidala, aby se neřešilo znova to, co bylo řečeno).
/Avery
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « sob 6:45 pm »
@Uncut69,  všechny části se dají, daly získat ze hry.
@ Uncut69 « sob 5:44 pm »
děkují, a dá se ten amulet co se dostává z OX získat i jinak neví někdo?, popřípadě poslední OX asi nebude že? :D
@ Tomori « sob 5:29 pm »
Uncut69 píše: dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
Do 6. 7. 2025 do 20:00 se může přáníčko posílat.
@ Uncut69 « sob 5:20 pm »
dostává se amulet ještě za přání k výročí ?
@ Mionix « sob 4:55 pm »
@Grout,  Tam se vypisují jen restarty kol ryb. To znamená, když chytnete takovou délku ryby, že dostanete Velkou eventovku a restartuje se kolo.
@ Grout « sob 3:53 pm »
Jak často se na web dopisují statistiky za nejdelší ryby? Včera jsem vylovil dva rekordy a pořád nejsem slavný.. :( :D
@ Mionix « sob 3:52 pm »
@Revus,  Dobrý den, se hrou nic není. Běží. Nyní jsem vypl okno a znova zapl a jsem ve hře. Pravděpodobně budete mít problémy s konektivitou někde na trase do datového centra ve FRA.
@ Revus « sob 2:16 pm »
Nedá se dostat do hry, bud ani nepustí to výběru postav nebo jak vyberu postavu, spadne. Internet mi jde
@ Revus « sob 2:12 pm »
vim o 3 Lidech kterym to nejde a ted uz ani me:D
@ Revus « sob 2:12 pm »
šílený
@ Revus « sob 2:08 pm »
tpc co stou hrou je zase.. :D
@ SELDA « sob 1:42 pm »
Tomori píše: Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
takže i když nemám kompletní amulet, ale mám duši černé pumy - tak mi jí přetvoří na trvalou? :-) díky za info.
@ libast « sob 11:34 am »
Potřebuji levej dolní nebo pravej horní dílek amuletu to už se asi nedá sehnad že ?
@ Tomori « sob 11:27 am »
asdis píše: Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
Dílek za tipovačku i přáníčko dostane "každý". S tím, že výhra správného tipu či nejlepšího přáníčka bude vyhodnoceno po eventu.
@ asdis « sob 11:03 am »
Ten dielik za tipovacku dostane kazdy za ucast alebo len za vyhru?dakujem
@ ChunjoKing « sob 10:36 am »
Ďakujeme
@ Tomori « sob 10:34 am »
Ano, půjde změnit strakatá na černou. Vše tak jak je možné teď.
@ ChunjoKing « sob 10:22 am »
Len taká kontrolná otazočka :D
@ ChunjoKing « sob 10:21 am »
@Tomori,  a dá sa po konci eventu aj zmeniť strakata Puma na čiernu, prosím Vás?
@ Tomori « sob 10:11 am »
Dobrý den, jak jsem již psala, většinou se čeká na více lidí (např. i ty kteří neuvedli jméno nebo uvedli duplicitní a mají sz) dále se předává i univerzální dílek za soutěžní týden (ten končil včera). Jak je psáno v novince, nemusíte se bát, že dílek nesložíte. Jde to i po eventu. A případně duši lze získat i když nemáte kompletní amulet. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat do sz.
@ jogurd007 « sob 9:50 am »
Ahoj. Bude o víkendu OX? Docela by se hodila :)
@ SELDA « sob 9:15 am »
ChunjoKing píše: @SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
ano.... Koukal jsem a nic tam není :-(
@ asdis « sob 9:13 am »
Niekto dostal a niekto nie a tiez nedokoncil OX.Tak neviem .
@ ChunjoKing « sob 4:53 am »
@SELDA,  pozerali ste v IS sklade?
@ SELDA « pát 11:02 pm »
Ahoj, nezapomněli jste na mě s kouskem amuletu ? :-)
@ D3rmott « pát 7:23 pm »
D3rmott
@ Mionix « pát 7:09 pm »
Na testovací válku prosím chviličku vydržte. GA pracuje na nápravě. A omlouváme se za zdržení.
@ ChunjoKing « pát 11:24 am »
@Mionix,  veľa premýšľania, ale pre istotu tak spravím. Ďakujem za odpoveď:)
@ Mionix « pát 10:58 am »
@ChunjoKing,  ozdobte je nyní a máte po starostech.
@ 07lukasek071 « pát 10:27 am »
silouette
@ ChunjoKing « pát 9:35 am »
daju sa dorty ozdobit aj po evente, prosim vas?
@ Suko201 « čtv 9:40 pm »
A mohli by to udělat třeba jako premka. Že bys mohl mít ten offline stánek na měsíc za třeba 200-300sd, vedení by vydělalo a lidi by byli spokojeni, že prodali pvm či pvp po roce :D
@ Suko201 « čtv 9:38 pm »
Pokud chcete offline stánky, tak na to jít lépe než finančně přes elektriku, například, že v offline stáncích nebude spotřebak, ale jen pvm a pvp hadry, či eliky max. To si myslím, že by šlo.
@ Suko201 « čtv 9:36 pm »
ChunjoKing píše:
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
jo moje chyba, já myslel grafiku, nečekal sem, že zbytek bere kolem 40-50w dalších. Každopádně nové grafiky 40tky ti berou jen kolem 100w a to jsou 8gb, co zvládají full HD :-) takže nemusí to brát tolik, pokud nemáš 90tky verzi, tam už je to jiná, ale reálně ruku na srdce. Na ekuře takovou grafiku má tak 10% lidi, možná ani to ne. Takže ikdyby mu to bralo mnohem víc než mě, třebas 300,tak určitě měsíčně nedá za elektriku víc jak litr a co je litr v dnešní době? Za mě furt levná částka za elektriku.
@ ChunjoKing « čtv 9:14 pm »
Suko201 píše:
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
veď si napísal, že ti herný PC pri najväčšej záťaži žere 145W, tak ja moc nerozumiem teraz
@ Suko201 « čtv 8:22 pm »
ChunjoKing píše: @Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
nevím no, moje grafika žere víc než 40tky od nvidie a to asi o 1/3, takže nesmysl co píšeš dle mě :D
@ ChunjoKing « čtv 7:47 pm »
@Suko201,  150 watov mi žere notebook, tak to nemáš moc herný PC :D na stánky je si dobre kúpiť starší ntb/low PC
@ Cassper17 « čtv 7:05 pm »
Proism date men medailon na samnaku Tingra dekuji
@ Tomori « čtv 6:43 pm »
libast píše: někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
Dobrý den, PVP zóna kolem piňat je. Včera se to kontrolovalo skrze námitku jednoho hráče :hello:
@ Suko201 « čtv 6:40 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
a docela by mě zajímalo, kolik teda platíš za elektriku, já mam herní pc, který při největší zátěži bere cca 145W a mam ho zapnutý denně klidně 7h a při plné zátěži 3-5h, víkend i klidně 10-12h s tím,že na plný výkon cca 7-8h výkon + jiné spotřebiče atd a měsíčně mám zálohy 420kč a nedoplácím nikdy nic :-)
@ libast « čtv 6:39 pm »
někde sem čet že při piňatě bude bloknuto PvP a je vydět že nic
@ Suko201 « čtv 6:37 pm »
jsemlamka33 píše: Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
vedení už několkrát řeklo, že offline stánky nechce kvůli ekonomice, takže bohužel.
@ Relly « čtv 6:03 pm »
@jsemlamka33, Problém technický to určitě není. Ale ekonomicky, to už ano. Například co se spotřebáků týče, to by šlo rapidně dolů atp. Osobně třeba offline stánky tu vůbec nechci.
@ Grout « čtv 5:43 pm »
Jako ty ceny energií, to je hnus, pak si člověk fakt rozmýšlí jestli má ten stánek dělat nebo počká až stánku bude mít 10, aby se mu to "vyplatilo" :D
@ jsemlamka33 « čtv 5:38 pm »
Dobrý den. Vím,že se vám do toho asi pouštět nechce ale nebylo by od věci se na jednu věc zaměřit?. :)) Offline stánky? Já jen,že by to ocenil uplně každý hráč už jen kvůli učtu za elektřinu a v dnešní době je to fakt znát navíc i zbytečné opotřebení počítače. :) Je to jen návrh ale každý hráč by to ocenil :)) a zase takový problém to udělat nemůže být.
@ SELDA « čtv 5:34 pm »
Malé války
@ Revus « čtv 5:21 pm »
čus, nevíte o někom kdo kupuje chitin?
@ Fogru « čtv 5:20 pm »
jogurd007 píše: Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
Uni
@ jogurd007 « čtv 5:16 pm »
Čus. Za složení slov dostanu jaký kus talismanu? Univerzální a nebo jednu jakoukoliv část. Díky
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
A budou ve statistikách na webu ukazány i záznamy, kolik těch asistů padlo?
@ Suko201 « čtv 5:05 pm »
Chtěl bych ocenit přidání možnosti získat CB za asistkill. Hodněkrát se i mě stalo, že sem dal za nechutnost a zbylo klidně 2k a neměl sem nic, takže super. To abych si zase koupil pvp :-)
@ LazyMole « čtv 1:42 pm »
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..? :D se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg... :D celkem masakr co oni snesou
@ Makarov « čtv 1:17 pm »
Jako myslím, že to "oživí" velké války ...... :-)
@ Vydesenej « čtv 12:50 pm »
To bych asi taky tvrdil kdybych byl v týmu :D až čas ukáže
@ Narsi « čtv 12:37 pm »
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
@ Vydesenej « čtv 12:29 pm »
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední :D :D aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu
@ suja97 « čtv 12:28 pm »
Až na to zrušení malé války pro mě jako rekreačního hráče po dlouhé době dobrý a smysluplný update. (y)
@ suja97 « čtv 12:27 pm »
Grout píše: tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Amen. Chudák Fogru musel dělat 12 generací aby ve střední dával aspoň 200cb a ted mu to zruší :(
@ suja97 « čtv 12:26 pm »
Makarov píše:
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
však si s tím mužou chodit do velké, Saggi stejně psal že je zajímá jen velká válka a střední a malou dělali jen jako ,,přípravku,,
@ Grout « čtv 12:15 pm »
tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil

Who is chatting

offline Debis 
offline Inferna 
offline Kamill98 
offline Mionix 
offline matesWSW