Stránka 1 z 1

Hrady - Rozšíření královského systému

Napsal: pát 04. bře 2016 22:39:24
od Mytologie
Táák a dali jste mi podnět napsat návrh, jenž jsem vymýšlela již delší dobu a úzce souvisí s královským systémem.
Pohodlně se usaďte a věnujte chvíli k přečtení mého návrhu - zakládat nové téma nebudu, jelikož princip je podobný..

Hrad říše

Každá říše tj. Modrá, Červená, Žlutá by měla svůj vlastní hrad, panství, které by mělo několik funkcí..

1a)
  • Rozšiřování, zvelebování hradu, tak aby byl hráčům prospěšný, zde jsem si vzala příklad od zakladatele tématu =zahrádka, rybníček, pokladna říše (větší rozbor níže) a také novinka - Hradní komorník, zde by si hráči mohli uschovat své věci podobně jako u skladníka,
    za žold komorníkovi by se otevřel jeden volný inventář, kde by si mohl uschovat své věci, opětovné otevření inventáře by stál další
    žold/úplatek komorníkovi navrhuji například 25KK. Alchymisté a kovář jistě do hradu patří také, u kováře bych dala první rozšíření (mimo samotný hrad) a to volba následujících možností : 1) Kovář normální jako ve věži tj. tuším 40% na úspěšnost (?) 2) Kovář s 20% úspěšností, avšak předmět nerupne = poplatek z královské poklady (částka prozatím neurčena) 3) Kovář s úspěšností 60% - předmět může rupnou = poplatek z královské poklady (částka prozatím neurčena)
1b)
  • Obranná funkce hradu a to ve 4 fázích tj. 1) Brána hradu - Obrovské množství ZB (Zvyšování ZB by bylo financováno z královské pokladny) - vhodné pro útok celé nepřátelské říše = Dobývání hradu z vnějšku 2) Královská komnata - Malý počet ZB (Ke královské komnatě by nebyl snadný přístup, proto by nebylo možné navyšovat ZB!) 3) Místnost s pokladnou opatřená bránou - Počet ZB by závisel na financování z královské pokladny 4) Samotná pokladna - zde by množství ZB záviselo na stavu pokladny v poměru 1KK/10ZB (pro příklad)
1c)
  • Hierarchie hradu by závisela na PvP hodnosti (Podpoření PvP)
  • Král - Nejvýše postavený ze všech = Nejrozsáhlejší možnosti tj. navyšování ZB, volení bonusů říše, volba kováře + speciální noční bonus ochrany atd.. (pro představu)
  • Vojevůdce - Podobné možnosti jako král - při souhlasu 2/3 generálů může navýšit ZB a další funkce + král může vojevůdci dát možnost spuštění noční ochrany - možnost hlídat krále.
  • Generál - menší možnosti než vojevůdce - sám jako jedinec, avšak rozhodnutím 3/3 generálů může navýšit ZB - Může hlídat pokladnu.
  • Rytíř - Možnost nosit hradní brnění (+1% obrana/útok v hradu) + levnější komorníkův inventář.
  • Pěšák - Možnost nosit hradní brnění (+1% obrana/útok v hradu) - tato brnění má i vojevůdce/generál!
  • "Poddaný" - hráč bez PvP hodnosti - bez výhod možnosti ovlivnit dění v panství - možnost využití všech dostupných dispozic hradu = kovář..
Noční bonus = ochrana před útokem po 22:00 do XY:00 (možnosti volby pro krále/vojevůdce) - menší finanční poplatek z pokladny.
Útočný bonus = při dobývání nepřátelského hradu, nemůže být vlastní hrad napaden - větší finanční poplatek z pokladny.

Hradní brnění + Obrana hradu

Hradní brnění by sloužilo především jako odlišnost pro hráče s PvP hodností v hradu, kteří budou míti za úkol :
Vojevůdce může stát po boku krále v jeho komnatě (jako jediný bude mít povolen vstup ke králi) - padne-li král = brána strážící pokladnu ztratí 5% svého množství ZB tudíž, kdyby (teoreticky) král zemřel 20x - bude volný vstup k pokladně.

Generálové by měli míti za úkol hlídat královskou pokladnu zevnitř za bránou!

Rytíři by měli míti za úkol hlídat samotnou pokladní bránu.

Pěšáci by měli míti za úkol hlídat samotnou hradní bránu spolu s poddanými.

! PADNE-LI JAKÁKOLIV Z POSTAV (ÚTOČNÍK ČI OBRÁNCE HRADU) BUDE TELEPORTOVÁNA ZPĚT DO HLAVNÍHO MĚSTA !
Útoky na samotný hrad a financování hradu

A) Říše, jenž vyhraje válku říši dostane do pokladny 500KK
B) Klasické daně
C) Kořist z cizí pokladny

- Král s vojevůdcem může zaútočit na královskou komnatu pomocí NPC, bez dodatečné podmínky (vysvětleno níže)
- Generálové spolu s rytíři mohou zaútočit na bránu strážící pokladnu (Přes NPC - minimální počet členů =8, není-li zničena brána hradu)
- Pěšáci mohou útočit na bránu hradu spolu s "poddanými".

To jsou základy nyní jak to vlastně myslím : Král se domluví se svou říši na útoku proti hradu nepřátelské říše, hráči bez PvP hodností či hráči s hodností Pěšák zaútočí na bránu hradu (samozřejmě může i král s vojevůdcem a generály - zde je mnoho taktik - případně zaútočí jen malý skupina (max. 10 lidí přímo na pokladní bránu - říše připraví rozruch u hradní brány, k pokladní bráně nikdo nepůjde hned, ale až za nějaký čas - zde je mnoho kombinací jak se pokusit uloupit část z nepřátelské pokladny) - v říši protistrany se podobně jako vyhlášení OX, otevřeného kerindoru ukáže rámeček s oznámením útoku a prosbou o přispěchání na pomoc. = výsledek bitvy je vždy čistě na schopnosti koordinovat útok, domluvy a spolupráce, ať už útočících či bránících.


K hradu by bylo možné se dostat 3 způsoby a to
1) Pěšky na koni - záleželo by samozřejmě na umístění hradů - do oblasti by nebyly možné dělat porty
2) Zrádce Balso - "Ách vyhledali jste mě, abych vás provedl tajnými chodbami hradu? Jste zde správně, je-li i Váš počet správný, provedu Vás za žold tj. XY KK či nějaký item (?) (min. 8 lidí jak již bylo psáno výše - maximálně 10 - způsob portnutí na způsob HG)
3) Z královské komnaty pomocí zrcadlové stěny (resp. obyčejné stěny, která by se po přetažení klíče změnila na port jako například z prvního města do bakry - klíč šel vyrobit u kováře se 100% za například stříbrný, zlatý a ďáblův + 50KK (?) a tak by měl král i vojevůdce průchod před nepřátelskou, královskou komnatu.


Tak by začala "nová éra, nový způsob hry" PvP by dostalo konečně větší smysl, byly by využity rozdíly říše, začali by i v metinu vznikat nové strategie, je-li to technicky možné udělat dá se stále něco nového vymýšlet - napadne-li mne či Vás něco, čím by jste můj návrh rozšířili, nebojte se připsat pár řádků, snažila jsem se jen svůj tok myšlenek, aspoň částečně sepsat, v hlavě se mi toho honí na toto téma spoustu, avšak bylo by to na delší čtení.

Ceny, hodnoty ZB či jé procenta jsou pouze ilustrační, neberte je doslova.
Za případné chyby či nesouvislost v návrhu se omlouvám, ale snažila jsem se to sepsat co nejrychleji tak jak mě hlava nabádala.

Doufám, že se zakladatel tématu nebude zlobit, když jsem přidala svůj návrh a vlastně i reakci na ten jeho - cechů je zde spousta, a kdyby měl vlastnit každý tak ve hře nic jiného nevidíme. :)

Doufám, že se Vám návrh líbí, budu ráda za jeho podporu a možné jeho inovace, nápady pro vylepšení. :heart:


S pokorou Vaše "spisovatelka" ( :lol: )
Mytologie

Téma rozděleno, přidána anketa.
/Aiwendil

Re: Hrady - Rozšíření královského systému

Napsal: stř 19. dub 2017 14:14:43
od INParadise
Vtom připadě pro pěšáky by toto vše končilo během pár sekund? Pro mě nesmysl..

Re: Hrady - Rozšíření královského systému

Napsal: stř 19. dub 2017 16:14:51
od Cepino
Obdivuji obrovskou snahu, práci a myšlení nad věcí.

Ale v dnešní době, kdy ve hře spolupracují jen jedinci nebo spíše každý hraje sám na sebe, že by šel někdo něco bránit, kde by měl zvýšené náklady na hraní a zadarmo, proč? Již takhle máte týdně 3x válku říší. Elixíry, kosti, nemluvě o výbavě, náklady veliké, odměna za ten týden od pěšáka po vojevůdce mrzká, která ani ty elixíry nezaplatí. PvP výbavou si hráč nic nevydělá, na to musí mít PvM. PvM dělá v době, kdy nejsou války. Plýtvat finance a čas ještě na něco dalšího?

A jen tak na okraj. Vůbec si nedokážu přestavit, jak v dnešním stavu PvP hráčů třeba modrá něco brání před červenou? By je snědli i s hradem a kostlivci v hladomorně. :-)

Re: Hrady - Rozšíření královského systému

Napsal: čtv 20. dub 2017 9:04:45
od CrashyD
Skvělý návrh !

Předpokládám, že je to přejatá verze siege dobývání z dalších MMORPG v projekci na metin, nebo?

Bohužel ,jak avizuje Cepino, není to kam nacpat při nejmenším časově...

Nicméně nejedna osoba si zde stěžovala na starý cechovní systém, a jejich války se dlouho nechodí..

->> Co spíše tento systém vykreslit na cechovní boje ? ;)

Jsem letitým hráčem L2 -> boje o hrady a území mezi klany/aliancemi byly vždy prio1 a rozhodně obrovská zábava..
Hm ? :-)

Za zpracování však klobouček :up:

Re: Hrady - Rozšíření královského systému

Napsal: úte 02. kvě 2017 13:00:34
od Pajik
INParadise píše:Vtom připadě pro pěšáky by toto vše končilo během pár sekund? Pro mě nesmysl..
Souhlas, hlasuji pro ne, byť, že pak by byla dle prvního příspěvku věž k ničemu vesměs (akorát těch 60% ve věži je výhodnější jak zmíněných 40%).

Každopádně, další náklady na elixíry apod. Války jsou opravdu vesměs drahé při nákupu eliků + kostí to je odhadem nějakých 700kk týdně ne-li více. Odměna za pěšáka 50kk, generála 200kk. Kor když většina lidí bojuje s tím, že stejně k využití bonusu čas mít ani nebude..
Další náklady se mi zdají zbytečné, možná jak psal crashy leda.