Stránka 1 z 1

Změny v pravidlech fóra 20. 4. 2016 + úprava FAQ

Napsal: stř 20. dub 2016 12:16:59
od Avery
Vážení uživatelé fóra,

k dnešnímu dni došlo k drobným změnám v Pravidlech fóra. S tou první se setkáte hned v úvodu, kdy došlo k specifikaci a jasnějšímu výkladu hierarchie herního účtu a účtu na fóru.
Nové znění s vyznačenými změnami:
Fórum hry je nedílnou součástí aktivity hráče s možností diskutovat nad tématy věnujícími se hře. Registrovat se na fórum je povoleno jen a pouze 1x. Kontrola je prováděna automaticky (jeden email může být použit pouze pro jednu registraci). Herní účet je vždy nadřazen účtu na fóru. Zodpovědnost za správu a přispívání tak nese vždy majitel e-mailu herního účtu, se kterým je účet zde spojen. Nelze se tak odvolávat na tvrzení, že daný článek byl na fórum umístěn někým jiným pod vašimi údaji. Je na vás nesdělovat své přihlašovací údaje, stejně tak je doporučeno mít ve vlastním zájmu přehled o všech účtech, které byly nabyty standardním přepsáním na váš e-mail, protože tyto herní účty mohou být stále provázány s účty na fóru. Vazby herního účtu vůči účtu na fóru jsou automaticky anulovány převodem přes Hero Market.
Druhá viditelná změna se dotkla sekce Nákup a prodej postav, kdy byla pravidly upřesněna doba dočasné blokace (tedy 7 dní) za neuvedení odkazu při prodeji či výměně, což je postup, který je aplikován již dlouhou dobu.

Zároveň u příležitosti této novinky oznamuji, že v nedávné době došlo ke kompletnímu přepracování Často kladených otázek (FAQ). Otázky a odpovědi jsou nyní plně shodné s fungováním našeho fóra a měly by Vám pomoci zodpovědět většinu Vašich dotazů. V případě, že nenaleznete odpověď na Vaši otázku, pak je Vám, jako vždy, plně k dispozici board tým.

Děkuji za pozornost.