Stránka 1 z 1

Ticket system, odpovědi

Napsal: sob 18. čer 2016 16:30:02
od Compucion
Zdravím všechny uživatele fóra
Mám na vás dotaz. Pokud píšete ticket, jak dlouho trvá než tým odpoví?

Já čekám na odpověď již od 8.5. 2016, což je nějakej měsíc a kousek.(dnes 18.6.2016) Rád bych zase hrával jako dřív. A ne můj ticket se netýká žádosti o unban a podobného nesmyslu, jde o seznam pár chyb, který nemusí být už ani aktuální, jelikož od doby napsání mého ticketu proběhlo již 6 údržb. Pokud to bude někdo číst z týmu, tak se jedná o ticket 70941.

Nepovažujte to za team insult, ale pokud ticket system nefunguje, tak jaký je jeho význam? :roll:

Re: Ticket system, odpovědi

Napsal: sob 18. čer 2016 17:45:02
od Mithra
No tak já se to pokusím vysvětlit. Vzhledem k tomu, že ten tiket obsahuje hlášené chyby (běžné je použití příslušné sekce na fóru), tak právě to je duvodem, proč na něj nebylo dosud odpovězeno. V okamžiku kdy ho někdo začne řešit (tedy na něj odepise) pak tento tiket zmizí z exponovaneho místa. A proto tam stále visí.
Pokud vám přijde, že je support zbytečný, my ho klidně zrušíme. Aspoň nám zbyde čas na jiné aktivity.

Re: Ticket system, odpovědi

Napsal: sob 18. čer 2016 18:57:14
od ondra852
Tak muzete mu alespon odepsat, ze je vocas a ma to napsat na forum nebo rict, ze se na to nekdo podiva. Podle toho jak je mrtvo na foru mi neprijde, ze by ticketem proslo nejake extra mnozstvi ticketu a do mesice se tohle nedalo odepsat. Podle toho, co vidim mi prijde, ze se team snazi odpovidat hracum jakoby co nejvic seriozne a obsahle, ale v nekterych pripadech by mozna bylo lepsi reagovat misto toho rychleji. Jelikoz hry nejak extra neresim a prijdu sem jednou za cas, tak je mi osobne uplne jedno, jestli na takovy ticket nekdo odpovi, ale jsou hraci, ve kterych takova situace muze vyvolat nejistotu v to, jak server a team funguje.