Mazlíčci
Napsal: pon 04. črc 2016 10:26:27

Jak již z obrázku vyplývá, návrh se týká mazlíčků. Tedy zavedení projektu s mazlíčky do hry.
Tento projekt by ležel na základech více faktorů a byl by propracovanější, než jenom spuštění mazlíčků jako takového.
• Jednalo by se o vytvoření nových map / dungeonů.
• Vytvořilo by se např. pět map / dungeonů – ve kterých by se muselo něco splnit (vyzabíjet monstra, metiny, atd..) a následně zabít bosse, ze kterého by padla jedna potřebná část na vytvoření mazlíčka. Po dokončení jednoho dungeonu by to hráče portlo do dalšího dungeonu, ve kterém by měl zase nějaký úkol + následné zabití bosse a z bosse další část potřebná na zhotovení mazlíčka.
• Po dokončení všech dungeonů bychom měli všechny části potřebné na vytvoření mazlíčka.
• Vytvořil by se nový NPC (možno využít již stávající NPC - nevyužitý) za kterým by hráč přišel se všemi potřebnými částmi (v našem případě tedy 5 částí) a do tabulky by se vložily předměty + 5kk yangů.
• Vstup stejně jako při krocení – oddělené CH - samostatně.
• Pro vstup by byla potřeba např. propustka mazlíčka, která by padala z metinů – buďto ze všech metinů (určitá šance na drop – ne z každého) nebo by se vytvořily nové metiny, které by se nacházely pouze v určitých nevyužitých mapách (velká poušť, ohnivá země,…), tímto by se zase mapy trochu využily. Drop těchto propustek by nebyl nikterak obtížný.
• Vstup by byl např. od 65lvl (tento lvl není fixní).
• Poplatek za vstup 5kk + propustka mazlíčka.
A teď přichází ta část, kdy se dá spekulovat o procentuální úspěšnosti zhotovení.
• Osobně bych zvolil šanci na zhotovení někde kolem 20 - 30% (popř. vyšší/ menší šance).
Tímto by mazlíčka neměl každý a bylo by pro jeho získání potřeba určitá činnost, než jenom projít 5 dungeonů a mít mazlíčka.
Než by se mazlíčci dostali do oběhu a než by je měl každý, tak by to nějakou dobu trvalo a bylo by to zase něco nového, co by hráče zabavilo.
• Mazlíček by měl určité bonusy (příšery, BZK,…)
• Základní mazlíček by měl 1lvl a maximum by byl 10lvl.
• Při 10lvl mazlíčka by to bylo 10% na daný bonus.
Např. měli bychom mazlíčka na příšery – 1lvl mazlíčka = 1% na příšery, 10lvl mazlíčka = 10% na příšery.
Tedy každým lvl mazlíčka by se procento zvedlo.
Můj návrh nespočívá v obtížnosti, nýbrž k oživení hry a zabavení hráčů.
Samozřejmě mohou navrhovat hráči, že např. 100lvl+ by to měly hotové hned (splnění úkolů na získání všech částí pro mazlíčka), proto ta menší šance na zhotovení – muselo by se to jít několikrát a vstup by nebyl finančně náročný.
Myslím si, že toto by uvítalo hodně hráčů a byla by to novinka, která by hru oživila v podobně mazlíčků, kteří ve hře chybí.
Návrh vychází z mé hlavy (nehraji jiné priváty) a jakákoli podobnost s jiným návrhem / již zavedeným systémem je čistě náhodná.
Galiraveth