Stránka 1 z 1

Mazlíčci

Napsal: pon 04. črc 2016 10:26:27
od Galiraveth
Obrázek

Jak již z obrázku vyplývá, návrh se týká mazlíčků. Tedy zavedení projektu s mazlíčky do hry.
Tento projekt by ležel na základech více faktorů a byl by propracovanější, než jenom spuštění mazlíčků jako takového.

• Jednalo by se o vytvoření nových map / dungeonů.
• Vytvořilo by se např. pět map / dungeonů – ve kterých by se muselo něco splnit (vyzabíjet monstra, metiny, atd..) a následně zabít bosse, ze kterého by padla jedna potřebná část na vytvoření mazlíčka. Po dokončení jednoho dungeonu by to hráče portlo do dalšího dungeonu, ve kterém by měl zase nějaký úkol + následné zabití bosse a z bosse další část potřebná na zhotovení mazlíčka.
• Po dokončení všech dungeonů bychom měli všechny části potřebné na vytvoření mazlíčka.
• Vytvořil by se nový NPC (možno využít již stávající NPC - nevyužitý) za kterým by hráč přišel se všemi potřebnými částmi (v našem případě tedy 5 částí) a do tabulky by se vložily předměty + 5kk yangů.

• Vstup stejně jako při krocení – oddělené CH - samostatně.
• Pro vstup by byla potřeba např. propustka mazlíčka, která by padala z metinů – buďto ze všech metinů (určitá šance na drop – ne z každého) nebo by se vytvořily nové metiny, které by se nacházely pouze v určitých nevyužitých mapách (velká poušť, ohnivá země,…), tímto by se zase mapy trochu využily. Drop těchto propustek by nebyl nikterak obtížný.
• Vstup by byl např. od 65lvl (tento lvl není fixní).
• Poplatek za vstup 5kk + propustka mazlíčka.

A teď přichází ta část, kdy se dá spekulovat o procentuální úspěšnosti zhotovení.
• Osobně bych zvolil šanci na zhotovení někde kolem 20 - 30% (popř. vyšší/ menší šance).
Tímto by mazlíčka neměl každý a bylo by pro jeho získání potřeba určitá činnost, než jenom projít 5 dungeonů a mít mazlíčka.
Než by se mazlíčci dostali do oběhu a než by je měl každý, tak by to nějakou dobu trvalo a bylo by to zase něco nového, co by hráče zabavilo.

• Mazlíček by měl určité bonusy (příšery, BZK,…)
• Základní mazlíček by měl 1lvl a maximum by byl 10lvl.
• Při 10lvl mazlíčka by to bylo 10% na daný bonus.
Např. měli bychom mazlíčka na příšery – 1lvl mazlíčka = 1% na příšery, 10lvl mazlíčka = 10% na příšery.
Tedy každým lvl mazlíčka by se procento zvedlo.

Můj návrh nespočívá v obtížnosti, nýbrž k oživení hry a zabavení hráčů.
Samozřejmě mohou navrhovat hráči, že např. 100lvl+ by to měly hotové hned (splnění úkolů na získání všech částí pro mazlíčka), proto ta menší šance na zhotovení – muselo by se to jít několikrát a vstup by nebyl finančně náročný.

Myslím si, že toto by uvítalo hodně hráčů a byla by to novinka, která by hru oživila v podobně mazlíčků, kteří ve hře chybí.
Návrh vychází z mé hlavy (nehraji jiné priváty) a jakákoli podobnost s jiným návrhem / již zavedeným systémem je čistě náhodná.

Galiraveth

Mazlíčci

Napsal: pát 20. dub 2018 22:25:32
od Celius
Tak pokusím se to co nejvíce z úžit a udělat krátký a přehledný návrh, tak jdeme na to :).
NPC - Pacholek - Nový úkol - název nechám na vás.
Vypadalo by to následovně, úkol by měl 5 částí -

části úkolu
1. bod Po odkliknutí úkolu by vyběhla obálka ta samá jako, když se dělají lvl koně, která by přemístila herní postavu do nové mapy, která by byla vytvořená právě pro "Pet systém" - tedy k úkolu - musely by jste se vydat za Pacholkovým "bratrancem", kterého v návrhu budu oslovovat "Ben-Hur" to by bylo k 1. bodu, tato NPC by vás provázela celým úkolem pro získaní "peta".

Bod č. 2. - Na mapě by bylo 7 truhel, ale pouze 3 z truhel by obsahovali část hádanky, kterou by bylo potřeba rozluštit (pokaždé by se jednalo o hádanku jinou, aby to nebylo stereotypní ať z důvodu špatného zodpovězení a nebo získání jiného "Peta" hádanek by bylo pár...) v truhlách by se nacházeli "svitek pradávného umění poznání zvířat", které by právě obsahovali části té jedné hádanky, bylo by si nutné dělat poznámky, kvůli tomu aby jste hádanku měly celou a mohly na ni správně odpovědět - po nalezení všech 3 svitků, by jste šli k npc Ben-Hurovi, které by vám dalo na výběr 4 možnosti a vy by jste musely uhodnout tu správnou, aby jste se dostaly k bodu č.3

3. Bod - Forma 5x souřadnice na mapě, na které by pouze jedna správná souřadnice obsahovala indícii (indície by sloužila jako vodítko k nalezení klíče pro otevření "truhly s pokladem" - kterou by jste dostali za úkol najít po oznámení úspěchu nalezení indície Ben-Hurovi.

Tak a k bodu č.4 Ben-Hur - by vás poslal na cestu špatně k nalezení pouze s přibližnými souřadnicemi, kde se skrytá cesta nachází, v úkolu by šlo o nalezení "truhly s pokladem", která by se nacházela na samém vrcholku hory, na kterou by cesta nebyla nijak vyznačena ovšem, bylo by to stylem jako třeba Atlantida v červené, nebo výškový výšlap v modré myslím, že se chápeme :). Po nalezení a otevření truhly s pokladem - návrat k Ben-Hurovi (s propustkou, kterou by truhla obsahovala) a ta by právě spustila 5. bod

bod. č.5 v kterém by se jednalo o zabití příšer na mapě ( výbavy by tam nehráli vůbec žádnou roly dmg do příšer by byl takový jaký je momentálně v aréně - takže by platil bonus na příšery (ďábel, zvíře...), snižení dmg od těchto příšer by se dalo docílit Odolností proti schopnostem a magii.
Nebylo by to nijak časově omezené, sekaly by jste tak dlouho dokavaď by vám nepadl "certifikát mazlíčka".

Bonusy za mazlíky, jací mazlíci by byli, použití "certifikátu mazlíčka"
Tak a k závěru jaký mazlíčci by byli? Tak s certifikátem by jste došly za Ben-Hurem a u něj by vám vyjela tabulka všech příšer, které se na ekuře nachází pro objasnění (v tabulce by byly názvy map - vybraly by jste si mapu např. Haegeron, takže by vám to nabídnulo Osseuse, Grebeho lizardy, masožravky...) Stačilo by zvolit, jednu příšerku a ta by se stala vaším mazlíkem bonusy, které by tito mazlíci obsahovali tak 3 druhy směsky bonusů co by mohli mazlíci mít. Fungovalo by to tak, že na 1. možnost 60% šance na zisk právě nejslabších bonusů, 2. možnost 25% a 3. možnost 15%
1. 15síla, pohyblivost, inteligence + 1500ZB, silný proti příšerám 5%
2. 25 síla, pohyblivost, inteligence +2500ZB, silný proti příšerám 10%
3. 30 síla, pohyblivost, inteligence +4000ZB, silný proti příšerám 15%


Návrh je psaný z patra není nijak promyšlený pouze taková myšlenka, toho co mě napadlo, proto budu rád, když se pod téma, kromě hlasování v anketě také vyjádříte co si o tom myslíte atkp. :)

Edit: Sloučeno s podobným tématem.
/Script