Stránka 1 z 1
Proměna
Napsal: ned 14. srp 2016 19:26:17
od RoxBorn
A) Navrhuji přidat při proměně do levého horního rohu ikonku,která při najetí myší zobrazí zbývající čas proměny (stejně tak jako tomu je u
bufů,aury,čepele...)
B) Přidat možnost se sám z proměny opět proměnit na člověka aniž by jsme se museli nechat zabít nebo vyčkat do jejího skončení.
(Např. zrušení proměny dvojím kliknutím myši na ikonu proměny ve schopnostech)
Re: Proměna
Napsal: stř 17. srp 2016 18:48:05
od Chyu
Jsem všema dvaceti pro! V hlavě už dlouho nosím něco podobného.
Mně by se líbilo, kdyby to bylo zpracováno nějakou takovou formou:

Re: Proměna
Napsal: stř 17. srp 2016 19:06:59
od Junkie
Libí se mě tabulka kterou tady hází Chyu co se týče návrhu nejsem proti ačkoliv stím proměnováním zpět záleží zda by po proměnění zpět na člověka kulička,která nebyla spotřebována plným časem zůstavala v inventáři s časomírou či by úplně zmizela

Re: Proměna
Napsal: stř 17. srp 2016 19:54:19
od MostEVILEK
Souhlasím s Chyumgem a jak píše Zeus...já bych to viděl,takže když se proměníš do proměny tak proměna zmizí a je na tobě či jí využiješ po celou dobu působnosti nebo ne. Je blbost abys něco co použil aby ti to hodilo zpět.
Re: Proměna
Napsal: stř 17. srp 2016 20:07:51
od kovardominik
Jsem pro návrh i pro tabulku. Tabulka by se mohla otevřít po kliknutí na ikonu proměny ve schopnostech. Souhlasím s rušením proměny přes tabulku i s ukazatelem zbývajícího času v tabulce, ale přidal bych i již zmíněnou ikonu do levého rohu s ukazatelem casu. Možnost používat kuličku proměny stejně jako třeba zlodějky se mi moc nelíbí. Každý má možnost se rozhodnout jestli využijte celý čas proměny nebo ne. Proměnu zkrátka jednou použijete a jak dlouho vám vydrží je jen na vás. Takže po použití zmizet z inventáře a nevracet se.
Re: Proměna
Napsal: čtv 25. srp 2016 12:46:02
od Script
Implementováno do hry v podobě tlačítka na ukončení (podobně jako je sesednutí z koně) a také ikonky značící aktivní proměnu a její délku.
