Nove ukoly
Napsal: sob 27. srp 2016 13:14:48
V navaznosti na toto tema jsem se rozhodl sepsat jak bych si ja osobne zhruba predstavoval ukoly, ktere by provedly predevsim novacky po serveru.
Seznameni s trznici
Na levelu 5 se hraci zobrazi novy ukol a na mape oznacil Yonah, kdyz by k nemu hrac dosel, dozvedel by se o existeci obchodni oblasti, do ktere mu muze kdykoliv "ukazat cestu" (presunout) a hraci by dal questovy predmet, ktery musi dorucit "bratrovi" Yonaha na trznici, ktery mu nasledne rekne, ze je nejvyhodnejsi prodavat veci na trznici a jak funguje ranecek, ktery si od neho muze vzit.
Jako odmenu by hrac mohl obdrzet vetrne boty a treba 250 000 yangu.
Zahradka
K zahradce by bylo pridano NPC zahradnik (strazce zahradky nebo klidne jine jmeno). Na levelu 15 by se hraci zobrazil ukol navstiv zahradnika. Kdyz by dosel za zahradnikem, dostal by ukol ziskat 5 seminek. Dostal by radu, ze seminka lze dropnout z priser nebo zakoupit od ostatnich hracu. Kdyz by prinesl 5 seminek, tak by dostal za ukol je zasadit a vypestovat alespon jednu bylinku (pokud by to bylo mozne, tak by se mohla zvysit sance na prvni vypestovani pri tomto aktivnim ukolu na 100%, aby hned hrac videl, jak to vypada, kdyz neco vypestuje a splnil tak ukol). Po vypestovani by se od zahradnika dozvedel podrobnosti o zahradce, ze se s vyssim levelem herbareni zvysis sance na vypestovani, pocet, odemknou policka, ze lze vyuzit hnojiv apod. Za odmenu by hrac dostal 5 neobchodovatelnych hnojiv.
Kdyz uz by bylo pridano toto NPC, mohl by se po splneni prvniho ukolu odemknout u zahradnika dalsi opakovatelny ukol. V tomto ukolu by slo o to, ze zahradku pro risi je potreba stale rozsirovat a opravovat, takze je potreba nejakeho materialu. Hrac by mohl tento ukol plnit jednou za 24 hodin a spocival by v tom, ze by donesl material v podobe 25 kusu zakladoveho kamene, preklizky a kmene (tyto itemy by alespon mely nejake vyuziti). Za odmenu by hrac obdrzel nahodne jednu z variant 1 - 5 kusu neobchodovatelnych seminek nebo 1 - 5 kusu neobchodovatelnych hnojiv a k tomu treba 2.5 milionu yangu.
Zrucnost
Na levelu 20 (ted je zrucnost od levelu 5), by se hraci odemkla moznost odevzdavat veci makamitovi na zrucnost. Na zvyseni prvniho stupne (to je nyno odevzdani jednoho itemu) by se pridal novy ukol, kdy by se prave na tom levelu 20 zobrazil hraci ukol navstiv makamita, ktery by hraci vysvetlil proc je vyhodne tenovat zrucnost, jak se trenuje a poslal by ho nejdriv pro jeden nahodny predmet, ktery by slo ziskat hodne jednoduse (napriklad nejaky elixir od obchodnice, sip, ci najaka zbran co prodavaji NPC na namesti). Kdyz by tento predmet donesl, zvysila by se mu zrucnost na 1 a dal uz by trenovani probihalo klasicky.
Rybareni
Na levelu 20 - 25 by se hraci zobrazil ukol navstiv rybare. Rybar by hraci rekl vsechny informace o rybareni a ze u neho zakoupi prut a navnady a hrace by poslal sehnat knihu/prirucku o rybareni. Prvni prirucka/kniha by vysla vzdy na 100%, hrac dostal za ukol ulovit jednoduchou rybku (mala ryba, candat, mandarinova ryba) a po splneni tohoto ukolu by mel rybareni na 1 a rybar by mu vysvetlil, ze dale to jiz tak snadno nepujde, pokud se chce stat mistrem v rybareni a jake jsou vyhody zvysovani teto schopnosti.
Tezba, kouzelny dul
Nejsem si uplne jist od ktereho levelu lze jit na kralovskou stezku, takze na lvl 30 by to pravdepodobne neslo.
Na levelu 30 by se hraci zobrazil ukol, at navstivi Deokbae. Kdyz by k nemu hrac prisel dostal by od neho krumpac +0 a za ukol vykopat alespon 25x uspesne nejakou rudu, aby mu ukazal, ze neco dokaze. Po splneni ukolu by hraci vysvetlil, jak lze tezbu trenovat a co lze s natezenou rudou udelat. Jako odmenu by dostal 500 000 yangu a knihu tezby.
Po splneni prvniho ukolu by se hraci zobrazil dalsi ukol, at navstivi hornika (nove NPC v kouzelnem dole), ktery se nachazi v kouzelnem dole a v popisu ukolu byla napoveda, ze do kouzelneho dolu se jde slozitou cestou pres ledove krajiny, temne lesy a nakonec po kralovske stezce. V kouzelnem dole by hrac dostal za ukol pomoci hornikovi, ktery zde tezi zlato a natezit alespon 500 kousku zlata. Za odmenu by ziskal 5 milionu yangu a odemkl by se mu obchudek s lepsimi krumpaci u hornika (nyni jsou +1 +2 a +3 u deokbae).
Zeme pritazlivosti
Na levelu 40 by hrac dostal za ukol navstivit lovce v druhem meste. Ten by hraci dal za ukol znicit 10 jakychkoliv meteoru. Kdyz by to hrac splnil, obdrzel by 5 milionu yangu a 5x neobchodovatelny elixir sily.
Po splneni ukolu by hrace poslal do zeme pritazlivosti (opet jako v ukolu s kouzelnym dolem by bylo napsano zhruba kudy se tam jde) za svym pritelem, ktery je lovcem meteoru (jednalo by se o nove NPC v zemi pritazlivosti). Ten by mu vysvetlil, ze v teto oblasti pada z oblasti nejvice meteoru a ze mnohe z nich ukryvaji neruznejsi cenne veci. Hrac by mel za ukol znicit 50 meteoru v teto oblasti a od lovce meteoru za odmenu dostal 10 milionu yangu a 5x neobchodovatelny zelenkavy elixir S.
Po splneni techto ukolu by se hraci mohl u lovce meteoru odemknout novy opakovatelny ukol. Jednou za 24 hodin by hrac dostal za ukol znicit urcite mnozstvi nejakych konkretnich meteoru z teto oblasti (treba 50 meteoru) a za odmenu by dostal podle obtiznosti 5 - 20 milionu yangu a nahodne 1 - 5 kusu jednoho z predmetu, pomoci kterych se pridavaji/meni bonusy ve vybave.
Zanikla rise
Na levelu 50 by hrac dostal za ukol navstivit lovce, ktery by mu dal za ukol zabit 5 libovolnych bossu. Za splneni tohoto ukolu by dostal 5 milionu yangu.
Dale by hrac dostal za ukol navstivit lovce bossu (nove NPC) v zanikle risi. Dostal by za ukol zabit podobne jako v ukolu s meteory nejake mnozstvi bossu a nasledne takhle mohl plnit opakovatelne ukoly, kde jednou za 24 hodin zabije konkretniho bosse pripadne treba nekolik ruznych bossu.
Kerindor
Na levelu 70 (myslim si, ze je to lvl pro vstup do kerindoru nebo minimalne byval) by se hraci zobrazil ukol, ze ma navstivit strazce kerindoru (nove NPC v teto lolkaci) a v ukolu by bylo popsano jak se do kerindoru lze dostat, ze na sentinel je dobre jit spolecne s dalsimi bojovniky apod. Strazce kerindoru by hraci zadal ukol ziskat nejaky ulomek, ktery by hrac dropnul z nektereho z monster (pripadne by ho slo i zakoupit od hracu, aby to mohl splnit vyssi level). S ulomkem by hrace poslal do druheho mesta za koe-pungem, ktery by hraci pri tomto ukolu za tento jeden ulomek dal nekterou z lepsich veci (kosti, strep, zbran od 57 nebo 100, mudrcovku, kovarovku neco z toho, aby to hrace trochu motivovalo, kdyz dostane cerveny elixir, tak tam uz znovu nepujde pro ulomky) a rekl mu, ze za tyto ulomky muze obdrzet mnoho dalsich zajimavych veci.
Urcite jsem zapomel na mnoho veci a neco z toho treba uplne nedomyslel a mohlo by dojit k nejakym problemum, ale od toho to chci prvne dat do diskuze, aby se kazdy mohl hned rychle vyjadrit a nemuselo se cekat na schvalovani. Pokud mate nejake dalsi napady na jine ukoly nebo upravy toho co jsem zde sepsal, tak napiste do tohoto topicu a ja to postupne dam nejak dohromady a casem poslu nekomu, aby to dal do navrhu, protoze me by byl ten navrh nejspis rovnou zamitnut.
Seznameni s trznici
Na levelu 5 se hraci zobrazi novy ukol a na mape oznacil Yonah, kdyz by k nemu hrac dosel, dozvedel by se o existeci obchodni oblasti, do ktere mu muze kdykoliv "ukazat cestu" (presunout) a hraci by dal questovy predmet, ktery musi dorucit "bratrovi" Yonaha na trznici, ktery mu nasledne rekne, ze je nejvyhodnejsi prodavat veci na trznici a jak funguje ranecek, ktery si od neho muze vzit.
Jako odmenu by hrac mohl obdrzet vetrne boty a treba 250 000 yangu.
Zahradka
K zahradce by bylo pridano NPC zahradnik (strazce zahradky nebo klidne jine jmeno). Na levelu 15 by se hraci zobrazil ukol navstiv zahradnika. Kdyz by dosel za zahradnikem, dostal by ukol ziskat 5 seminek. Dostal by radu, ze seminka lze dropnout z priser nebo zakoupit od ostatnich hracu. Kdyz by prinesl 5 seminek, tak by dostal za ukol je zasadit a vypestovat alespon jednu bylinku (pokud by to bylo mozne, tak by se mohla zvysit sance na prvni vypestovani pri tomto aktivnim ukolu na 100%, aby hned hrac videl, jak to vypada, kdyz neco vypestuje a splnil tak ukol). Po vypestovani by se od zahradnika dozvedel podrobnosti o zahradce, ze se s vyssim levelem herbareni zvysis sance na vypestovani, pocet, odemknou policka, ze lze vyuzit hnojiv apod. Za odmenu by hrac dostal 5 neobchodovatelnych hnojiv.
Kdyz uz by bylo pridano toto NPC, mohl by se po splneni prvniho ukolu odemknout u zahradnika dalsi opakovatelny ukol. V tomto ukolu by slo o to, ze zahradku pro risi je potreba stale rozsirovat a opravovat, takze je potreba nejakeho materialu. Hrac by mohl tento ukol plnit jednou za 24 hodin a spocival by v tom, ze by donesl material v podobe 25 kusu zakladoveho kamene, preklizky a kmene (tyto itemy by alespon mely nejake vyuziti). Za odmenu by hrac obdrzel nahodne jednu z variant 1 - 5 kusu neobchodovatelnych seminek nebo 1 - 5 kusu neobchodovatelnych hnojiv a k tomu treba 2.5 milionu yangu.
Zrucnost
Na levelu 20 (ted je zrucnost od levelu 5), by se hraci odemkla moznost odevzdavat veci makamitovi na zrucnost. Na zvyseni prvniho stupne (to je nyno odevzdani jednoho itemu) by se pridal novy ukol, kdy by se prave na tom levelu 20 zobrazil hraci ukol navstiv makamita, ktery by hraci vysvetlil proc je vyhodne tenovat zrucnost, jak se trenuje a poslal by ho nejdriv pro jeden nahodny predmet, ktery by slo ziskat hodne jednoduse (napriklad nejaky elixir od obchodnice, sip, ci najaka zbran co prodavaji NPC na namesti). Kdyz by tento predmet donesl, zvysila by se mu zrucnost na 1 a dal uz by trenovani probihalo klasicky.
Rybareni
Na levelu 20 - 25 by se hraci zobrazil ukol navstiv rybare. Rybar by hraci rekl vsechny informace o rybareni a ze u neho zakoupi prut a navnady a hrace by poslal sehnat knihu/prirucku o rybareni. Prvni prirucka/kniha by vysla vzdy na 100%, hrac dostal za ukol ulovit jednoduchou rybku (mala ryba, candat, mandarinova ryba) a po splneni tohoto ukolu by mel rybareni na 1 a rybar by mu vysvetlil, ze dale to jiz tak snadno nepujde, pokud se chce stat mistrem v rybareni a jake jsou vyhody zvysovani teto schopnosti.
Tezba, kouzelny dul
Nejsem si uplne jist od ktereho levelu lze jit na kralovskou stezku, takze na lvl 30 by to pravdepodobne neslo.
Na levelu 30 by se hraci zobrazil ukol, at navstivi Deokbae. Kdyz by k nemu hrac prisel dostal by od neho krumpac +0 a za ukol vykopat alespon 25x uspesne nejakou rudu, aby mu ukazal, ze neco dokaze. Po splneni ukolu by hraci vysvetlil, jak lze tezbu trenovat a co lze s natezenou rudou udelat. Jako odmenu by dostal 500 000 yangu a knihu tezby.
Po splneni prvniho ukolu by se hraci zobrazil dalsi ukol, at navstivi hornika (nove NPC v kouzelnem dole), ktery se nachazi v kouzelnem dole a v popisu ukolu byla napoveda, ze do kouzelneho dolu se jde slozitou cestou pres ledove krajiny, temne lesy a nakonec po kralovske stezce. V kouzelnem dole by hrac dostal za ukol pomoci hornikovi, ktery zde tezi zlato a natezit alespon 500 kousku zlata. Za odmenu by ziskal 5 milionu yangu a odemkl by se mu obchudek s lepsimi krumpaci u hornika (nyni jsou +1 +2 a +3 u deokbae).
Zeme pritazlivosti
Na levelu 40 by hrac dostal za ukol navstivit lovce v druhem meste. Ten by hraci dal za ukol znicit 10 jakychkoliv meteoru. Kdyz by to hrac splnil, obdrzel by 5 milionu yangu a 5x neobchodovatelny elixir sily.
Po splneni ukolu by hrace poslal do zeme pritazlivosti (opet jako v ukolu s kouzelnym dolem by bylo napsano zhruba kudy se tam jde) za svym pritelem, ktery je lovcem meteoru (jednalo by se o nove NPC v zemi pritazlivosti). Ten by mu vysvetlil, ze v teto oblasti pada z oblasti nejvice meteoru a ze mnohe z nich ukryvaji neruznejsi cenne veci. Hrac by mel za ukol znicit 50 meteoru v teto oblasti a od lovce meteoru za odmenu dostal 10 milionu yangu a 5x neobchodovatelny zelenkavy elixir S.
Po splneni techto ukolu by se hraci mohl u lovce meteoru odemknout novy opakovatelny ukol. Jednou za 24 hodin by hrac dostal za ukol znicit urcite mnozstvi nejakych konkretnich meteoru z teto oblasti (treba 50 meteoru) a za odmenu by dostal podle obtiznosti 5 - 20 milionu yangu a nahodne 1 - 5 kusu jednoho z predmetu, pomoci kterych se pridavaji/meni bonusy ve vybave.
Zanikla rise
Na levelu 50 by hrac dostal za ukol navstivit lovce, ktery by mu dal za ukol zabit 5 libovolnych bossu. Za splneni tohoto ukolu by dostal 5 milionu yangu.
Dale by hrac dostal za ukol navstivit lovce bossu (nove NPC) v zanikle risi. Dostal by za ukol zabit podobne jako v ukolu s meteory nejake mnozstvi bossu a nasledne takhle mohl plnit opakovatelne ukoly, kde jednou za 24 hodin zabije konkretniho bosse pripadne treba nekolik ruznych bossu.
Kerindor
Na levelu 70 (myslim si, ze je to lvl pro vstup do kerindoru nebo minimalne byval) by se hraci zobrazil ukol, ze ma navstivit strazce kerindoru (nove NPC v teto lolkaci) a v ukolu by bylo popsano jak se do kerindoru lze dostat, ze na sentinel je dobre jit spolecne s dalsimi bojovniky apod. Strazce kerindoru by hraci zadal ukol ziskat nejaky ulomek, ktery by hrac dropnul z nektereho z monster (pripadne by ho slo i zakoupit od hracu, aby to mohl splnit vyssi level). S ulomkem by hrace poslal do druheho mesta za koe-pungem, ktery by hraci pri tomto ukolu za tento jeden ulomek dal nekterou z lepsich veci (kosti, strep, zbran od 57 nebo 100, mudrcovku, kovarovku neco z toho, aby to hrace trochu motivovalo, kdyz dostane cerveny elixir, tak tam uz znovu nepujde pro ulomky) a rekl mu, ze za tyto ulomky muze obdrzet mnoho dalsich zajimavych veci.
Urcite jsem zapomel na mnoho veci a neco z toho treba uplne nedomyslel a mohlo by dojit k nejakym problemum, ale od toho to chci prvne dat do diskuze, aby se kazdy mohl hned rychle vyjadrit a nemuselo se cekat na schvalovani. Pokud mate nejake dalsi napady na jine ukoly nebo upravy toho co jsem zde sepsal, tak napiste do tohoto topicu a ja to postupne dam nejak dohromady a casem poslu nekomu, aby to dal do navrhu, protoze me by byl ten navrh nejspis rovnou zamitnut.