Stránka 1 z 1

Ďáblova rokle

Napsal: pát 18. lis 2016 9:20:31
od L3XOUN
Zdravím, včera jsme s cechem prošli asi po 4 letech celou rokli a vzhledem k tomu, že nás tam hra podrazila kde jenom mohla měl bych možná pár návrhů na úpravu této mapy.

12. patro - 1. problém který nás potkal - Kdysi tomu bylo tak, že se ve 12 patře mohli spawnovat vlastní meteory a ničit je a taky se započítávali do kombinace, teď tomu už to nejde. Ani by nevadilo, že nejde použít vlastní meteory, spíš jsem se chtěl zeptat jestli by nebylo možné respawn meteorů urychlit. Například včera, naše kombinace začínala meteory 45 a 45, a to byl kámen úrazu. Při špatné kombinaci ( a že jich bych nakonec bylo dost Obrázek ) se nám čas v tomto patře znatelně prodlužoval tím, že jsme museli čekat opravdu dlouhou dobu na respawn těchto meteorů.
Taky mě ještě napadla možnost ponechat stávající respawn a upravit třeba to aby se meteory nemohli opakovat ( čekání na 2 meteory stejného druhu zabírá strašně moc času.

15. patro - vše je jasné, ale trvá to - Úkol je jasný splnění nepřináší nějak extra velký problém. Pokaždé když jsme to šli tak nám stačilo maximálně 3x vymlátit všechny ostrovy od správných meteorů a jelo se dál. Včera jsme měli docela slušnou sestavu, takže likvidování meteorů nebyl problém. Ovšem opět nám trošku vadilo dlouhé čekání na respawn, vzhledem k tomu že jsme během pár minutek vymlátily celé patro tak opravdu dlouhé čekání ...
Klidně bych nechal zachován čas, který jsme museli čekat v tomto patře, ale bylo by dobré kdyby se ty meteory spawnovali častěji, aby bylo co dělat a nemuseli postavy jen tak stát a smutně koukat do tmy okolo.

16. patro - aneb po včerejšku nekonečné peklo ... - Nevím jestli se něco měnilo v tomto patře nebo jsme před lety měli jenom velké štěstí, ale včerejší zkušenost byla opravdu " zlá ". Měli jsme dohromady na postavách něco přes 120 klíčů. Byl jsem nadšenej, protože ze zkušeností jsem věděl, že nám vždy stačilo něco kolem 50 klíčů ... opak byl hořkou pravdou. Patro které nám dříve zabralo tak 10 minut, protože jsme poctivě brali všechny klíče, nám včera zabralo více jak 45 minut ... klíče které jsme měli nestačili, a i když jsme vymlátily všechny ďábelské meteory co jsme měli u sebe a vymlátily všechny příšery tak včetně několika klíčů od klíčníka nám to nestačilo. Zdrželi jsme se v tomto patře neskutečně dlouho no nakonec po ( odhaduji cca 200 klíčích ) jsme toto patro naštěstí zdárně dokončily. No že bylo potřeba otevřít tolik beden ... budiž, ale myslím si, že asi není moc dobré, že je potřeba více klíčů, než bylo dropnuto ( uznejte, že každý dropnutý klíč nejde sebrat ).
Navrhoval bych buďto snížit maximální počet potřebných klíčů a nebo ( což by bylo možná lepší ) zvednout drop ďábelských klíčů v tomto patře.

Celkově shrnuto: Nemyslím si, že by bylo potřeba zjednodušovat některé úkoly v patrech. Ale myslím si, že by bylo vítané pokusit se trochu zkrátit čas nutný pro sestup dolů do rokle. Nám se to včera bohužel protáhlo až na 6 hodin. Myslím si, že je škoda aby se takto propracovaná mapa, která zabrala hromadu času při vytváření a která je v podstatě pýchou tohoto serveru, nehrála jen protože zabere tolik času.

Re: Ďáblova rokle

Napsal: čtv 24. lis 2016 17:31:26
od Saggitarius
Části návrhu jsme shledali jako opodstatněné:
12. patro není možno doplňovat "přivolávači meteoru" a proto jsme se rozhodli upravit tak, aby nedocházelo k opakujícím se typům.
16. patro bylo provedeno nastavení stropu pro maximální počet otvírání truhel, při velkém štěstí otevřít jen jednu k postupu dále jako doposud, ale nebude jich více než strop.