Další vylepšení talismanů

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Líbí se vám návrh?

Ano, je perfektní.
16
27%
Ano, ale něco bych změnil/a.
5
8%
Ne
39
65%
 
Celkem hlasů: 60

smajda
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 14
Registrován: pon 19. črc 2010 12:38:09
Dostal poděkování: 5 poděkování

Další vylepšení talismanů

Příspěvek od smajda » pát 09. pro 2016 20:15:48

Zdravím, hráči ekury
Měl bych návrh/nápad na další vylepšení talismanu...

Jednalo by se o další vylepšení jako je u kamenů.
Kamen+6 - leštěný kámen +6
Talisman +4 - Dračí talisman +4
S tím rozdílem že vylepšit dračí talismany by šly pouze talismany+4

Co by bylo k tomu potřeba:
Zručka

Co by bylo potřeba na vylepšení:
Itemy (který by se dropili) Kousek dračího plátu, Odřený dračí znak, Utržená dračí ozdoba ( štít helma boty)
Určity počet run na danou věc (štít,boty,helma)
Pruty: stříbrný, zlatý, titanové a ryzího zlata.

Co by vzniklo:
Upka na vylepšování talíků: ( Dračí plát, Dračí znak, Dračí ozdoba)
Jako jsou upky: klubko nití prubojnik a lepidlo...

Pomocí těchto upkek by se vylepšovali talismany na další stupeň tkz. Dr.talismany+4.


Toto je krátký popis návrhu, pokud tě návrh zaujal čti dál a dozvíš se více věcí.

Tady si rozebereme detailně můj návrh:
Jak už název odpovídá jedná se o dračí talismany, tudíž věci na vylepšovaní by se dropili u draka - Dračí slůj.
Tato část mapy na ekuře je podle mého názoru nevyužitá do plného měřítka jejího potenciálu. Tento "update" talismanů by této mapě pomohl dodat důvod proč tam chodit a dračí slůj by nabyla nového směru. Dál si zodpovíme pár otázek.

Musela by se změnit mapa Dračí slůj?
Odpověd: Ne, dračí slůj by zůstala stejná pouze by se změnil drop u draka (padali by věci na vylepšovaní talismanů).

Co by se dropilo ?
Odpověd: Upky na vylepšovaní talismanů+4 na Dračí talisman+4.

Kolik talismanů by se dalo vylepšit za 1 dračí slůj?
Odpověd: Upek by padalo tak, aby za 1 dračí slůj šlo vylepšit 9 talismanů při maximálním štěstí.

Jaká by byla pravděpodobnost vylepšení talismanů?
Odpověd: Pravděpodobnosti by se lišila podle zručky, avšak nikdy by neměla být 100%.

Padali by rovnou věci na vylepšovaní nebo by se ještě museli někde vyměnit?
Odpověd: Z draka by padali předměty, který by se dál museli vyměnit.

Jaký by byli potřeba věci na získaní upky na vylepšení talismanů ?
Odpověd: 5x Kousek dračího plátu/Odřený dračí znak/Utržená dračí ozdoba + prut stříbra + prut zlata + prut titanu + prut ryzího zlata + určitý počet run na danou věc. (helma,štít,boty)

Jaký by se vytvořili věci ?
Odpověd: Dračí plát / Dračí znak / Dračí ozdoba

Kde by se vyrobily ?
Odpověd: Jsou 2 možnosti ...
První možnost je jednoduší a to kovadlina, která funguje na stejným principu.
Druhá možnost je složitější ale o hodně zajímavější a propracovanější. Nové NPC s novým příběhem (ted se GM chytá za hlavu či jsem se nezbláznil), ale opak je pravdou, výměna předmětů za 1 předmět je stejný princip jako kovář, takže z toho vyvozuji, že po technické stránce by neměl být problém. Příběh by byl větší problém, ale i sním by se dalo poradit a vymyslet ho.

Dalo by se obchodovat s upkama ?
Odpověd: Ano dalo, tudíž by se slůj změnila v mapu, kde se dá dropit a vydělávat.

O jakou hodnotu by se talismany změnili ?
Odpověd: Talismany by se změnili na závislosti rovnováhy postav (bylo by nutno odzkoušet).

Proč by se talismany měli měnit (vylepšit), když ted funguji perfektně ?
Odpověd: Důvodů je hned několik...
1.Důvod Od přidání talismanů se na nich skoro nic nezměnilo jsou pořád stejný, i kameny v minulých dobách byli jen +6 a dodatečně se vydal update na leštený+6.
2.důvod Dračí sluj by znova byla využitá jako PVM mapa.
3.důvod PVP hráči který už mají skoro "vše" by znova museli oprášit svoje PVM výbavy.


Je toho hodně co rozmyslet a vypočítat, ale beru to tak, že by to byla krásná změna a troufám si říct, že k lepšímu.

Pokud máš jakýkoliv dotaz ptej se!
Pokud máš nápad jak návrh vylepšit neboj se a ozvy se!
Pokud zanecháš svůj názor určitě budu rád.
Naposledy upravil(a) smajda dne ned 11. pro 2016 8:09:36, celkem upraveno 1 x.

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od sizmik » sob 10. pro 2016 11:33:30

Navrh pekny. Nicmene podle me by se to nemelo dropovat jen v jedne mape, ale ve vice. Pak si jeste myslim, ze by to melo byt velmi tezke s malou sanci na vylepseni, aby to jen tak nekdo nemel..

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 482 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od Sabousek » pon 12. pro 2016 10:45:29

Za mě jsem dala ne. Jelikož to tady nikdo nezdůvodnil, pokusím se já.

Přidání samotných talismanů do hry byl sám o sobě obrovský zásah. Komplexně celá zručnost byl jeden velký update hry. Myslím, že i tak se o tom dost dlouho v teamu polemizovalo a dohadovalo, než se to vůbec dostalo do oběhu. A tím to nekončilo. Objevilo se pak spoustů bugů a problémů, které se pak řešili měsíce. Možná jsou následky znát i dodnes. Spoustu lidí to odradilo, spoustu hráčů tím trpí dodnes, spoustu hráčů to jen tak tak zkousávájí dodnes.

Za prvé nepřeji teamu tolik práce kvůli renovaci staré novinky.

Za druhé se děsím, jak by to přijala větší část herní komunity.

Za třetí je na hře snad málo možností na zvednutí útoku? Nezdá se mi. Vše je umlatitelné s nynějšími možnostmi.

Děkuji za pochopení
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1047 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od Mithra » pon 12. pro 2016 15:11:20

Pěkně zpracovaný návrh. :up: Je vidět, že autor si s tím dal skutečně práci. S takovým návrhem už se dá podniknout leccos.
ALE...
Základní problém tohoto konkrétního návrhu spočívá v tom, že talismany vylepšují hodnoty, které již moc navyšovat nelze, pokud chceme zachovat alespoň jakous takous" hratelnost hry. Týká se především statusů samotných postav (SIL, POH, INT apod.). Tam jsme již v současnosti vysoko nad průměrem a téměř se blížíme hraničním hodnotám. Se vzrůstající silou postav by tak bylo nutno přepracovat kompletně všechna monstra ve hře a upravit jejich hodnoty tak, aby odpovídaly. Jednodušší možnost bych viděl v tom, snížit někde jinde dosažitelné hodnoty (například právě v základních talismanech) a nazpět je vrátit právě pomocí takto vylepšených talismanů. Tím bychom hru obohatili o nový prvek, ale upřímně. Nejsem si jistý, jestli to je ta správná cesta. Příliš mnoho práce a konečný výsledek téměř stejný.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

DejvkoB
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 83
Registrován: úte 11. říj 2016 19:04:15
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 8 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od DejvkoB » pon 12. pro 2016 19:05:32

Já bych to taky neměnil. Hra by měla byt skupinová hra, kde si hráči pomáhají už teď se dá říct, že každý dá co chce a sám. A dávat monstrum vic výdrže, tak to vyjde na stejno. A nemá cenu hru ještě více ulehcovat. :-)

kovardominik
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 197
Registrován: ned 28. srp 2011 10:27:21
Dal poděkování: 393 poděkování
Dostal poděkování: 99 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od kovardominik » pon 12. pro 2016 20:30:18

S návrhem bych neměl problém pokud:
1) by bylo získání těžké a dlouhé (přiměřeně ne zase týden jeden talisman)
2) pokud by přidané bonusy byly přiměřené. Tabulka navrhnutých hodnot:
Spoiler:
Talisman útoku, obrany 50 ----> 60
talisman schopností 5 ----> 6
talismany proti monstrům 6 ----> 8 (možná 7)
talismany statusů 8 ----> 9
talisman many, výdrže, života 700 ----> 800
talisman zkušeností, bohatsví, štěstí 9 ----> 10
Snad jsem žádný nezapomněl
Na výdrže monster bych vůbec nesahal. Silnějším a bohatým hráčům to vadit nebude, si seženou novou top výbavu, ale ty slabší to zničí. Někteří jsou rádi, že si to ve swampu vůbec dávají a najednou by mohli jít leda tak na psy ale tam z toho nic mít nebudou....(dost přehnané, ale myšlenku to vystihuje).Dle mého názoru by to byl velmi špatný krok, který by mohl docela zredukovat počet hráčů.
Od začátku věrný shinsoo :shinsoo: Jsemsura9 (156)

Můžete mě zničit, ale nikdy mě nezlomíte !!! já půjdu pořád dál..... :fight:
Spoiler:
Jediný bojovník za Shinsoo v olympíjském víceboji (dělené 1. místo) :fight:
1. místo - 9x
2. místo - 7x
3. místo - 5x

Uživatelský avatar
Diabolkaa
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 185
Registrován: ned 31. říj 2010 8:40:32
Dal poděkování: 31 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od Diabolkaa » pon 12. pro 2016 21:02:31

Já třeba nesouhlasím s argumentem, že se nechodí do dračí sluje. Vzhledem k tomu, že z draka padají truhly, ze kterých je možné získat kritický útok, a cca 240 kusů run za jednoho draka + 4-5 náčelníků, bych řekl, že mapa využitelná je.

S návrhem jako takovým nesouhlasím, nepřijde mi moudré nějakým způsobem zasahovat do talismanů.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Další vylepšení talismanů

Příspěvek od PospyForko » čtv 12. led 2017 11:07:36

Spoiler:
smajda píše:Zdravím, hráči ekury
Měl bych návrh/nápad na další vylepšení talismanu...

Jednalo by se o další vylepšení jako je u kamenů.
Kamen+6 - leštěný kámen +6
Talisman +4 - Dračí talisman +4
S tím rozdílem že vylepšit dračí talismany by šly pouze talismany+4

Co by bylo k tomu potřeba:
Zručka

Co by bylo potřeba na vylepšení:
Itemy (který by se dropili) Kousek dračího plátu, Odřený dračí znak, Utržená dračí ozdoba ( štít helma boty)
Určity počet run na danou věc (štít,boty,helma)
Pruty: stříbrný, zlatý, titanové a ryzího zlata.

Co by vzniklo:
Upka na vylepšování talíků: ( Dračí plát, Dračí znak, Dračí ozdoba)
Jako jsou upky: klubko nití prubojnik a lepidlo...

Pomocí těchto upkek by se vylepšovali talismany na další stupeň tkz. Dr.talismany+4.


Toto je krátký popis návrhu, pokud tě návrh zaujal čti dál a dozvíš se více věcí.

Tady si rozebereme detailně můj návrh:
Jak už název odpovídá jedná se o dračí talismany, tudíž věci na vylepšovaní by se dropili u draka - Dračí slůj.
Tato část mapy na ekuře je podle mého názoru nevyužitá do plného měřítka jejího potenciálu. Tento "update" talismanů by této mapě pomohl dodat důvod proč tam chodit a dračí slůj by nabyla nového směru. Dál si zodpovíme pár otázek.

Musela by se změnit mapa Dračí slůj?
Odpověd: Ne, dračí slůj by zůstala stejná pouze by se změnil drop u draka (padali by věci na vylepšovaní talismanů).

Co by se dropilo ?
Odpověd: Upky na vylepšovaní talismanů+4 na Dračí talisman+4.

Kolik talismanů by se dalo vylepšit za 1 dračí slůj?
Odpověd: Upek by padalo tak, aby za 1 dračí slůj šlo vylepšit 9 talismanů při maximálním štěstí.

Jaká by byla pravděpodobnost vylepšení talismanů?
Odpověd: Pravděpodobnosti by se lišila podle zručky, avšak nikdy by neměla být 100%.

Padali by rovnou věci na vylepšovaní nebo by se ještě museli někde vyměnit?
Odpověd: Z draka by padali předměty, který by se dál museli vyměnit.

Jaký by byli potřeba věci na získaní upky na vylepšení talismanů ?
Odpověd: 5x Kousek dračího plátu/Odřený dračí znak/Utržená dračí ozdoba + prut stříbra + prut zlata + prut titanu + prut ryzího zlata + určitý počet run na danou věc. (helma,štít,boty)

Jaký by se vytvořili věci ?
Odpověd: Dračí plát / Dračí znak / Dračí ozdoba

Kde by se vyrobily ?
Odpověd: Jsou 2 možnosti ...
První možnost je jednoduší a to kovadlina, která funguje na stejným principu.
Druhá možnost je složitější ale o hodně zajímavější a propracovanější. Nové NPC s novým příběhem (ted se GM chytá za hlavu či jsem se nezbláznil), ale opak je pravdou, výměna předmětů za 1 předmět je stejný princip jako kovář, takže z toho vyvozuji, že po technické stránce by neměl být problém. Příběh by byl větší problém, ale i sním by se dalo poradit a vymyslet ho.

Dalo by se obchodovat s upkama ?
Odpověd: Ano dalo, tudíž by se slůj změnila v mapu, kde se dá dropit a vydělávat.

O jakou hodnotu by se talismany změnili ?
Odpověd: Talismany by se změnili na závislosti rovnováhy postav (bylo by nutno odzkoušet).

Proč by se talismany měli měnit (vylepšit), když ted funguji perfektně ?
Odpověd: Důvodů je hned několik...
1.Důvod Od přidání talismanů se na nich skoro nic nezměnilo jsou pořád stejný, i kameny v minulých dobách byli jen +6 a dodatečně se vydal update na leštený+6.
2.důvod Dračí sluj by znova byla využitá jako PVM mapa.
3.důvod PVP hráči který už mají skoro "vše" by znova museli oprášit svoje PVM výbavy.


Je toho hodně co rozmyslet a vypočítat, ale beru to tak, že by to byla krásná změna a troufám si říct, že k lepšímu.

Pokud máš jakýkoliv dotaz ptej se!
Pokud máš nápad jak návrh vylepšit neboj se a ozvy se!
Pokud zanecháš svůj názor určitě budu rád.
Jak již napsal Mithra, návrh opravdu velmi kvalitně a hezky zpracovaný, ale má to jeden háček, v současné době nelze zvyšovat útoky, protože jsou naprosto dostatečné ve všech mapách, proč si myslíš, že nepřišly po 3 letech nové zbraně? Nové brnění? Nové šperky? Protože nelze přidat do hry nové itemy, aniž by nebyla narušena hratelnost a jakási obtížnost hry. Je to strašně složitá věc a přidat nové věci jsou skutečně těžké v podstatě i Entarian zasáhl více než měl. Ale ještě jednou skutečně pěkně zpracovaný návrh, jen není zrealizovatelný :)
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal

Who is chatting

offline Borda91 
offline Grout 
offline Mionix 
offline RoxBorn