Rychlost zvířat

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.
Zamčeno

Chcete zrýchliť Dina, Draka a Smildona?

ANO, súhlasím s návrhom.
38
72%
NIE, ale napíšem aj dôvod.
14
26%
Áno ale niečo chcem ináč a to napíšem do komentáru.
1
2%
 
Celkem hlasů: 53

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pon 02. led 2017 17:43:43

Dobrý deň, na začiatok chcem uviesť že so svojim návrhom nijako neovplivním hru, len mi ide o jej "zveladenie". Chcem navrhnúť aby všetky zvieratá ktoré sa krotia od unicorna vyššie boli už rýchle ako unicorn. (myslím že tam je dino, drako, smildon)

:idea: Ide mi o to že takto majú všetci len tie 2 najrýchlejšie kone a málokto obetuje rýchlost diabolosa za krásu draka.

Hra by bola omnoho živšia kebyže všetci nemáme rovnaké zvieratá ale môžme ich kombinovať a to tak že neprídeme o to najrýchlejšie zviera ale že už všetky dosiahnu danú rýchlosť. :fight:
:chunjo: :jinno: :shinsoo:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Script » pát 06. led 2017 14:59:11

Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Psicek » pát 06. led 2017 15:52:37

Script píše:Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda :roll:
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Rýchlosť zvierat

Příspěvek od Script » pát 06. led 2017 16:12:21

Psicek píše:To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda :roll:
Pokud je toto myšleno vážně, pak se ptám, jestli se pod označením "každý" skrývá ten, kdo:
  • Neví, že neexistují pouze dvě rychlosti zvířat, ale je jich celá řada.
  • Nemá žádný zájem na tom, aby ze zvířete měl zvýšené poškození (sekem).
  • Nemá zájem ani na vyšších statusech.
  • Nechce se odlišovat od davu.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pát 06. led 2017 16:43:39

Nie to by malo podla mňa rovnaký efekt ako zrychlenie, tiež by to bolo rozmanitejšie ale bolo by vela hračov sklamaných kebyže rychlosti snížite :cry:
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od JohnDoe » pát 06. led 2017 17:14:12

nekamenujte mě :)
ale pro větší rozmanitost, podporu krocení a zvýšení prodeje zlatých podkov by se mohla rychlost zvířete losovat náhodně při zkrocení
něco jako ... ten jednorožec co jsem zkrotil před rokem byl fakt rychlej, takoví se už dneska neroděj - věčná škoda, že mi umřel :)
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od Chyu » pát 06. led 2017 20:47:48

Jsem pro, aby se mountům Unicorn, Dino, Smilodon a Drako dorovnala rychlost pohybu na hodnoty, které má Diabolos.
K mountům SusScrofa, Lupus, Panther a Lion se mi tak vysoká rychlost pohybu nehodí. Určitě by vývoj hry měl brát ohled i na věci z reálného světa a jelikož všechny tyto mounty známe, tak víme, že takovou rychlost by vyvinout nedokázali. :D

Pokud se podíváme do různých oblastí ve hře, můžeme jasně vidět, že dominuje kůň a Unicorn. Jeden důvod pro to může být, že hráči nedokáží další mounty zkrotit, nebo na ně nemají úroveň. Jenže co ti, co mají zkroceno vše a osedlávání jim nedělá problém? Opravdu dlouho jsem ve hře neviděl Smilodona, natož Dina. Podle mě je to škoda, jelikož tito mounti jsou opravdu krásní. Já osobně na úkor krásy raději šáhnu po funkčnosti (alespoň zde :lol:). A nejsem jediný, za tu dobu, co je zde Temné vězení jsem se bavil s hodně lidmi ohledně toho, proč mají právě tohoto mounta. Z největší části to byla právě ona rychlost a až pak staty. Někteří dokonce ani nevědí, že mounti něco přidávají.

Uživatelský avatar
PospyForko
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
Dal poděkování: 1 poděkování
Dostal poděkování: 224 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od PospyForko » pát 06. led 2017 20:56:04

Za mě "ne", z důvodu, že máš na výběr... Krocená zvířata zvyšují dmg (vyšší lvl - vyšší dmg), máš na výběr jestli si vezmeš unicorna, který je rychlý a nebo draka, který je sice pomalejší, co se týče pohybu, ale zato zase bereš více, proto bych návrh neměnil a nechal bych na lidech, ať si vyberou, jestli chtějí to a nebo ono :)
:chunjo:
ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)

crazy8
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 614
Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
Bydliště: Bratislava
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 129 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od crazy8 » pát 06. led 2017 22:17:23

práveže unikorn dodáva INT na 100 bodov keď si war tak ti to je na nič a keď si WP INT máš aj tak viac ako 100. Teda myslím si že v niektorých prípadoch sú body nepodstatné. Ak sa mýlim a mám chybné info tak pardón, no aj tak som chcel len zvíšiť rýchlosť u tých 3och "príšeriek" aby sa začínali sedlať aj oni a aby sme nemali všetci rovnakého koňa, bolo by zaujimavejšie keď sú eventy a príde tam cca 50 hráčov a na 5tich rôznych príšerkách ako do teraz na 2och rôznych :)
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.

Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.

Talízman účesu

Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure

ddavidd
Lv. 18
Lv. 18
Příspěvky: 194
Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
Dal poděkování: 48 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Rychlost zvířat

Příspěvek od ddavidd » čtv 25. kvě 2017 16:32:37

Chcel by som aby malo každé ďalšie zviera nejaký svoj bonus, napríklad 5% proti príšerám, 5% odolnosť proti kúzlu, 10% na pronikavý zásah, čokoľvek. Nemusí byť každé rýchle. Rád by som si niekedy zajazdil na Dinovi, Drakovi, či aj na obyčajnom prasati... ale tak načo? Každé zviera doplní nejaké tie body, to áno, ale to doplní aj Diabolos s Unicornom, tak prečo by mali mať jediné takéto zvýhodnenie, v tomto prípade rýchlosť? (aj napr. lev, a možno aj iné, sú o čosi rýchlejšie, ale nie je to moc poznať a nevyrovná sa týmto dvom, teda je to skoro až nepodstatné). Žeby mali zvieratá vyšší level = vyššie dmg, to som nikdy nepostrehol, kedysi som striedal len unicorna a diabolosa a osedlával podľa toho, čo bolo vo väzení bližšie :D možno som mal len tak rozdelené body vlastnosti, ale to poškodenie mi to rozhodne nijak viditeľne nezdvihlo.
druhý pokus! (prvý vyšiel ;) )
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné! :)

WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Suko201 « ned 11:52 am »
Mionix píše: @Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
oki díky za info :-)
@ Bisky « sob 9:44 pm »
@ Mionix « sob 7:05 pm »
Dnes jsme rozsekali Kazachy na součástky. Večer budu sledovat Kanadu.
@ Mionix « sob 7:03 pm »
@Suko201,  Nebylo, upravovali se interní systémy pro nás GM. Tickety máme hlášené, trošku to nefunguje. Pracujeme na tom.
@ Suko201 « sob 4:29 pm »
A v patchlogu nejsou informace o minulé čtvrteční údržbě. Bylo něco? Díky
@ TomasFoxx « sob 3:58 pm »
@Tomori,  neni zac, mohlo by tu padnout echo až budou fungovat? diky
@ Tomori « sob 3:39 pm »
TomasFoxx píše: prej vám nefungujou tikety
Dobrý den, děkujeme za upozornění, danou situaci již prověřujeme.
@ TomasFoxx « sob 3:23 pm »
prej vám nefungujou tikety
@ Hakan « úte 6:14 pm »
@TomasFoxx,  Můžu si vybrat místo kam?
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
kdo ho najde, dostane pusinku
@ TomasFoxx « úte 5:58 pm »
to musel schovávat nějakej borec, 3x projetej ent a nic
@ TomasFoxx « úte 5:20 pm »
@Azaril,  super díky, tak my uspořádáme výpravu na hledání keskira :D
@ Azaril « úte 5:17 pm »
@TomasFoxx Dobrý den, na základě vašeho dotazu jsem požádal Saggiho o prověření situace. Potvrdil, že se Keskiro nachází na Ch4 a žádný problém nezaznamenal.
@ Hakan « úte 4:47 pm »
@TomasFoxx,  Nebreč
@ TomasFoxx « úte 4:23 pm »
mohl by někdo z týmu prosím zkontrolovat keskira na ch4? nespawnul se nám ráno ani teď, projeli jsme celý ent, jestli ho nějaký trupík neodtáhnul ale nic jsme nenašli
@ Suko201 « úte 12:42 pm »
Nonepovideeej píše: Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
supr, aspoň bude co dělat o čtvrteční údržbě :-)
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
chybu*
@ Nonepovideeej « úte 10:00 am »
Zdravím, poslušně hlásím, že máte chybí u otázky k aréně. Konkrétně u velkého talismanu - správně je 50%, ale systém vzal 60% jako správnou odpověď.
@ Vydesenej « ned 3:24 pm »
Přemýšlel tady někdo už o tom že by se zavedly šeky na XP? Které by se prodávaly třeba pouze na BM, když už jsou ty generace a někdo nemá čas/chuť něbo cokoliv furt dávat postavu/údaje neustále na expení třena 0-96 pak za 96-120 pak 120-160. Možná by to i pomohlo k dohnání těch co už jsou daleko předaleko.
@ Makarov « ned 2:57 pm »
Bisky píše: Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
yoyopinx nejsem ale odměnu bych si klidně za něj přebral :-))))
@ Bisky « ned 2:06 pm »
Prosím YoyopinX o postavu, kam si přeje SD za výhru, děkuji :)
@ TomasFoxx « ned 8:41 am »
a kazuro
@ Hakan « sob 10:23 am »
Wellcome to the deadzone
@ TomasFoxx « sob 10:21 am »
ahoj azaril a tomori
@ Mionix « pát 7:34 am »
@Borda91,  tak prý je to jen špatné info, mělo by být funkční
@ Borda91 « čtv 3:09 pm »
A ukazatel boje o ugoroh nějak nefunguje.... další boj za 20216 dní to budeme čekat ještě pár let :D
@ Borda91 « čtv 2:21 pm »
Dobrý den, jen takový detail. Hledání čtyřlístků mělo být o hodnotné ceny nebo se mýlím? Ostatní soutěže tu na webu už jsou vyhodnocené. Děkuji
@ Suko201 « čtv 5:10 pm »
diver píše:
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
yes tak na starších videích je to zorne pole mnohem menší.. Ale takto černě je to už minimálně druhým rokem. Bohužel
@ TomasFoxx « čtv 4:05 pm »
taková kontrolni otazka, nez mi zacne srotovat mozek s tajnym ukolem, urcite byly pridane 2 nove hodnosti? my totiz vidime jen jednu
@ diver « čtv 3:34 pm »
Suko201 píše:
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
Na youtube na starších videií takový tma není :-)
@ Suko201 « čtv 3:07 pm »
diver píše: Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
tma je pořád stejná, ale drop košťat je mnohem těžší.
@ diver « čtv 2:01 pm »
Ahoj, takový dotaz, to opravdu nikomu nevadí tma v Ugorohu? Před lety tam bylo normálně vidět, teď člověk vidí sotva před sebe.
@ Suko201 « čtv 11:21 am »
Mionix píše: @Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
ok, takže když to včera začalo ve 12, tak od toho času každé 4h bude boj až do konce eventu, chápu už správně? Nevím, kde sem předtím četl že 4x denně :’D
@ neasy « čtv 9:59 am »
:heart:
@ VOJTTANOOO « čtv 9:46 am »
@neasy uz to bezi :D
@ neasy « čtv 9:41 am »
tak napiste az to půjde :fight:
@ p4tresss « čtv 9:39 am »
dneska by to šlo :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:34 am »
no jasneee v poho :-) :D
@ neasy « čtv 9:32 am »
taky dobry dneska se budu poflakovat a hrat s vami ju
@ p4tresss « čtv 9:31 am »
konečne trochu oddych od prace
@ VOJTTANOOO « čtv 9:31 am »
joooo jde to :-) a co ty ? :D
@ neasy « čtv 9:31 am »
je to tak
@ p4tresss « čtv 9:30 am »
Sviatočne :D
@ neasy « čtv 9:30 am »
a jak se mate?
@ p4tresss « čtv 9:29 am »
Ako dlho bude údržba prosim ? :D
@ VOJTTANOOO « čtv 9:25 am »
ahoj, predpokladany konec udrzby ? :D
@ TomasFoxx « čtv 9:23 am »
@neasy,  čaaau kamo
@ neasy « čtv 9:17 am »
CUS CUS
@ Vydesenej « čtv 9:06 am »
hh a stánky zas dole :(
@ Hakan « stř 11:44 pm »
TomasFoxx píše: jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
To máš na další roky, aby se nemuselo vymýšlet nic dalšího
@ MastnyRozek « stř 7:44 pm »
@Narsi,  Aha dobře, děkuji :)
@ Narsi « stř 7:43 pm »
Zdravím, je prázdná jen pokud neprobíhá zrovna žádný vstup.
@ MastnyRozek « stř 7:41 pm »
@Mionix,  Ahoj na vývěsní tabuli ve městě po zvolení možnosti vstup do ugorohu se objevuje pouze prázdná tabulka https://i.imgur.com/f1lsa1D.png
@ Mionix « stř 5:46 pm »
@Suko201,  "Systém registrace k říši: Po vyhlášení bojů o vstup, které bude probíhat každé 4 hodiny, jakýkoliv vstup do hry či teleport bude znamenat zaregistrování daného PCID k určité říši. Do bojů i do následného vstupu budeme muset bojovat za danou říši. Změna možná není. Pro každý jednotlivý boj o vstup však můžete využít libovolnou říši. Do bojů se vstupuje od správce bitev."
@ Suko201 « stř 5:04 pm »
Takže ty časy jsou Teda 8:10 12:10 16:10 a 20:10?
@ Narsi « stř 4:09 pm »
V 16:10
@ TomasFoxx « stř 4:05 pm »
nema ted bejt dalsi boj o ugoroth?
@ TomasFoxx « stř 1:50 pm »
jo a 666 kosti odevzdat mi přijde jako extrémní přepal
@ Suko201 « stř 1:03 pm »
Narsi píše: Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.
aha, tak to si asi pamatuji špatně, dobře. Díky :-D
@ Narsi « stř 1:02 pm »
Ty časy byly obdobně i u zabíjení se u májek. Jen se změnilo prostředí v kterém boje probíhají a mapa byla záměrně zvolena, kvůli vzpomínkám na staré časy.

Who is chatting

offline Mionix