Stránka 1 z 5
Update 2.3
Napsal: pát 03. bře 2017 15:46:40
od rudlaninja
Královský systém - válka říší
oprava ukončení královské obrany (mohlo dojít k tomu, že byla nekonečná)
vliv královské obrany a útoku je nyní správně omezen pouze na válečnou mapu (dříve bonus platil na všech mapách na CHX)
Po tomhle je entarian v horším stavu než byl před tím.Jen jsem chtěla dodat,že Entarian byl dříve než královský systém vždy brali mobové stejně časem to začalo skákat jednou brali jak měly pak braly více,ale vždy se to pak srovnalo do správných hodnot jako před spuštěním královského systému,ale nyní po úpravě bonusu který měl platit z války se to nevrátilo na správné hodnoty,ale skočilo to na vyšší hodnoty.Za ty dva roky se náročnst mapy stížila několikrát vždy to byla výzva snažit se něco vylepšit,aby to šlo lépe a dalo se to slušně hrát,ale teď když je buff na max hodnotách,obrany taky už není co vylepšovat a kde přidat aby se to dalo ustát alespoň trochu rozumě zajímalo by mě jestli někdo z týmu alespoň občas zajde do Entarianu si zadropovat jako běžný hráč aby zjistil jak hodně se ta mapa a její obtížnost mění.Začínáme se vracet na začátek bude to mapa opět a jen pro BMka z kouzlama protože ti jediní to tam jako tako trochu ustojí.Ani nevím kdy naposled bylo vidět v chatu napsáno,že byl někdo úspešným lovcem Ascera či Keskira taky proč na ně chodit,když to jsou jen požírači požehů a drop z nich se rovná nule.K čemu nám jsou 145-150 lvly z hotovou karmou,když pro ně není využití i ta jediná mapa na kterou se dali využít začíná být nehratelná.
Věřím,že tu bude opět spousta připomínek že si tu stěžuji,ale vím jak se na té mapě dropovalo od začátku a nikdo mi nevymluví že se to tam nezměnilo.
Re: Update 2.3
Napsal: pát 03. bře 2017 22:48:24
od ondra852
Celou dobu od roku 2010 co jsem skoncil na offiku jsem cekal, ze se ekura bude ubirat smerem, ktery by umoznil rozsirovani komunity o nove hrace a novou zabavu pro hrace stavajici. Bohuzel ekura se vyvojem dostava stale dal do stavu, kdy bez draciho samana se clovek nikde ani nehne. Zacit postavicku od nuly s cilem si uzit nejake PvP je nerealne. Kvuli nesmyslu se 100% pozehnanim se ze hry odstranily desitky moznosti v PvM i PvP. A diky takovymhle zmenam jako je neustale zvysovani obtiznosti v entarianu se jen zvetsuje rozdil mezi novym hracem a hracem co hraje 6 let.
Absolutne nechapu kdo vymysli mapy, ktere se na server pridaji. Za poslednich 5-6 let byla jedina poradna pridana mapa/lokace HG. Swamp je o tom, ze clovek musi mit draciho samana a 2 hodiny drzi mezernik a prehrabuje se v totalne nesmyslnem dropu (zbran od lvl 65 v mape od lvl 100+...) a to jeste pokud ma stesti, ze na procesor se solidnim vykonem na jadro, jinak se tam ani nehne. Entarian mapa, kam se bezi pul hodiny, po mape se pote beha v zabugovanych totalne nesmyslne udelanych texturach hodiny a bez draciho samana lezi clovek na 2 rany. Cidonie PvP mapa, kde se lita na konich jako je unicorn, na kterych je nerealne kohokoliv dohnat a co se tyce monster opet bez draciho samana se clovek nechyta a kombinovat pvp/pvm na boj o bosse a drop z nich nemozne. Mala svata je nejlepsi mapa, kam si muze jit bojovat treba postavicka s levelem 65, kdyz potrebuje CB a do valky se dostane na lvl 75 a to tam muze jit mozna tak rozdat nejake CB zdarma pro jinou risi.
Celkove PvP pro hrace co nemaji top veci + bio/karmu nebo mrenky/prapory a lvl 95+ neexistuje od predelani systemu CB. Mrenky jsou kapitola sama pro sebe. Jak muze ve hre vubec byt neco proti cemu se nelze nijak brani ani podniknout jakykoliv protiutok? Hraji napriklad za ninju s lukem a pujde proti me clovek v mrence... co mohu delat... no vubec nic. At si to obhajuje kdo chce jak chce.
Ekura ma dle meho nazoru jedine stesti, ze neexistuje jiny cesky server, kde by byl alespon trochu smysluplne balancovany drop/exp a ze ma unikatni moznosti jako je herbareni/biolog/karma/zrucnost, ktere na druhou stranu jen kazi dost nerdum zivot. Ja osobne bych se tu uz od nejakeho roku 2012 neukazal nebyt lidi se kteryma rad pokecam a hlavne nebyt hlupaku co tou hrou zijou a nejvic to hroti, kterych je tu nespocet (jako ostatne na vsech online hrach v dnesni dobe) a je super zabava si z nich delat srandu.
Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 0:01:08
od Pajik
Ono logicky, pvm i pvp bez dračího by moc jít ani nemělo, k čemu by pak ty buffy byly.

Co si tak pamatuji z offiku, buff se vždy hodil, neřekl bych, že teď tam někdo půjde bez buffa někam
Ohledně swampu, dost lidí tam nechce chodit a raději to rovnou vzdá a kolikrát i po jejich první návštěvě, kde zjistí, že jim mizí pruty, jelikož si musí postavy kopnout, neboť se to neuvěřitelně laguje (sám musím a to si dovolím říci, že zrovna stolní PC nemám nějaký levný šunt..).
Myslím, že kdyby se tyto mapy konečně "doladily" (lagy, textury), bylo by to fajne. Hodně lidí se těší, kdy se konečně dostanou alespoň do swampu na lepší výdělek, tam vejdou a čeká je zklamání, neboť zjistí, že jim to nezvládá PC, který v klidu zvládne "moderní" hry (vím o 13 lidech, jejichž je to případ).
Ekura je stále unikátní a vzhledem k tomu, kolik SD se točí na BM bych řekl, že pořád jsou hráči, jenž do ní vráží prachy, tak by byla škoda jim nedopřát toho klidného hraní.

Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 6:58:34
od Itako
Chyba sem, chyba tam...
Boli ste niekedy aj za niečo vďačný? Ocenili ste niekedy namáhavú, niekoľko hodín (dní) dlhú robotu?
Viem, že ste nespokojní s viacerými vecami ale pozrime sa na to z iného uhla
ondra852 píše: Swamp je o tom, ze clovek musi mit draciho samana a 2 hodiny drzi mezernik a prehrabuje se v totalne nesmyslnem dropu (zbran od lvl 65 v mape od lvl 100+...) a to jeste pokud ma stesti, ze na procesor se solidnim vykonem na jadro, jinak se tam ani nehne. Entarian mapa, kam se bezi pul hodiny, po mape se pote beha v zabugovanych totalne nesmyslne udelanych texturach hodiny a bez draciho samana lezi clovek na 2 rany.
Áno swamp. Mapa s jedinečným spôsobom volania príšer. Myslíš si že je to len o tom množiť príšery, kým ti neskolabuje PC? Ja napríklad vo swampe nikdy nemnožím príšery, ale behám po swampe a ničím meteory. Tento štýl mi príde rovnako efektívny v drope ako keby som si zalagoval PC.
Entarián. Nová mapa s novými možnosťami. Bežať polhodiny nemusíš ak očistuješ svatyni (ja bežím len 29 min lebo sa portujem ku skřetom). Zabugovaná nie je, len sú inak robené cesty ku kosterním vzorkom (asi si ešte nehľadal tajné lokácie v základných mapách). V tejto mape nie len bez dračího šamana človek leží na 2 rany (ja konkrétne len na 1). Počul si už o tímovej spolupráci? To je obrovská výhoda že viacerí ničíte tú istú príšeru, že ide rýchlejšie dole a zároveň aj niečo získate ako odmenu. Na druhej strane sa človek moc nechce deliť, je pravda? Preto sa veľa ľudí sťažuje, ale keby našli 2-3 parťákov v hre, s ktorými si nadropujete (preto bol HG robený ako tímová mapa, hoci sa nájdu jedinci, ktorí to tam zvládajú bez problémov).
Napísal by som aj môj názor na ďalšie postrehy, ale čas ma tlačí, keďže cestujem a píšem z mobilu.
Prajem veľa zdarov ako v hre, tak aj v živote. S pozdravom Itako
Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 8:06:23
od Borda91
Itako píše:Chyba sem, chyba tam...
Boli ste niekedy aj za niečo vďačný? Ocenili ste niekedy namáhavú, niekoľko hodín (dní) dlhú robotu?
Viem, že ste nespokojní s viacerými vecami ale pozrime sa na to z iného uhla
ondra852 píše: Swamp je o tom, ze clovek musi mit draciho samana a 2 hodiny drzi mezernik a prehrabuje se v totalne nesmyslnem dropu (zbran od lvl 65 v mape od lvl 100+...) a to jeste pokud ma stesti, ze na procesor se solidnim vykonem na jadro, jinak se tam ani nehne. Entarian mapa, kam se bezi pul hodiny, po mape se pote beha v zabugovanych totalne nesmyslne udelanych texturach hodiny a bez draciho samana lezi clovek na 2 rany.
Áno swamp. Mapa s jedinečným spôsobom volania príšer. Myslíš si že je to len o tom množiť príšery, kým ti neskolabuje PC? Ja napríklad vo swampe nikdy nemnožím príšery, ale behám po swampe a ničím meteory. Tento štýl mi príde rovnako efektívny v drope ako keby som si zalagoval PC.
Entarián. Nová mapa s novými možnosťami. Bežať polhodiny nemusíš ak očistuješ svatyni (ja bežím len 29 min lebo sa portujem ku skřetom). Zabugovaná nie je, len sú inak robené cesty ku kosterním vzorkom (asi si ešte nehľadal tajné lokácie v základných mapách). V tejto mape nie len bez dračího šamana človek leží na 2 rany (ja konkrétne len na 1). Počul si už o tímovej spolupráci? To je obrovská výhoda že viacerí ničíte tú istú príšeru, že ide rýchlejšie dole a zároveň aj niečo získate ako odmenu. Na druhej strane sa človek moc nechce deliť, je pravda? Preto sa veľa ľudí sťažuje, ale keby našli 2-3 parťákov v hre, s ktorými si nadropujete (preto bol HG robený ako tímová mapa, hoci sa nájdu jedinci, ktorí to tam zvládajú bez problémov).
Napísal by som aj môj názor na ďalšie postrehy, ale čas ma tlačí, keďže cestujem a píšem z mobilu.
Prajem veľa zdarov ako v hre, tak aj v živote. S pozdravom Itako
Byli jsme vděčni za HG když se přidalo například? Je spousta věcí za které team zaslouží pochvalu,ale pokud se má server zlepšovat kupředu a nemají být propastné rozdíly mezi hráči co začnou teď a ty co začali hned na začátku je potřeba s tím něco udělat.
Upřímně zkoukl jsi téma,kde se tohle také řeší? V entarianu už je to prý i tak že za hodinu vyděláš maximálně na eliky a kosti,co v tom případě chceš dělit? Dáš 130kkk+ za výbavu a půjdeš se skupinou lidí do Entu kde díky tomu vyděláš na pár eliku a spotrebuješ spousty požehu takže půjdeš záměrně prodělávat? Do swampu se taky chodí kvůli výdělku a není se čemu divit že ve swampu v tento čas už není místo,radši si každý založí dropera a půjde tam kde mu to něco vydělá.
Pokud se něco změní tak aby skupina vydělala v Entu více než teď a alespoň něco to vydělalo více jak na eliky a kostí pro jednotlivce pro skupinu budeš rád že koupíš vůbec alespoň eliky. A co se týká teamove spolupráce každý není nakloněn tomuto způsobu hraní,vim že už se to rešilo,ale já si osobně také radši vše udělám sám bez pomoci dalších lidí.
Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 9:15:43
od Xirosa
Jak píše Itako chyba sem, chyba tam. Ano, všichni bychom chtěli dokonalost.
Ale teď můj názor.
Nováčci - Jistěže se hráčům, kteří zde působí už léta nevyrovnají, ale co kdo pro ně udělá, aby se jim alespoň priblížili? Když někdo napíše nedáš yang? Raději jim dám radu jak vydělat do začátku a vylepším alespoň základní výbavu. I když si někteří z toho "Cs, dáš pls yang?" dělají obživu. Ale co se dá dělat. Bohužel si neuvědomí, že tu je tolik způsobů jak snadno vydělat. Stačí jen projet forum.
PVP/PVM systém - pamatuji doby kdy se hráči mydlili na začátku přitažlivky a u teleportéra v údolí orků.
Mřenky - jistě to drásá nervy, ale je to prostě součást hry. I když bych souhlasila například s omezením levlu, pokud by to bylo možné. 150tka v mřence mi přijde už dosti ubohé.
Swamp - pro mě kapitola sama o sobě. Na jednu stranu mapa slušného výdělku. Na tu druhou postrach kvůli neuvěřitelným lagům. Jen si každý musí určit, co mu počítač zvládne a co ne. Proto chodím na meteory.
Hg - mapa, která se dá i solovat. Ale není nad to, jít s cechem či přáteli. Jedna z nejlepších map.
Zaniklá - bosové. Jediná nevýhoda - pořád obsazeno.
Entarian nemohu posoudit, protože jsem do něj ještě nevkročila. To nechám na těch, kteří už s ním mají zkušenosti.
Šaman drak - buff - nestěžuju si. Je to postava jako jiná. Pokud se některým nelíbí, že musejí kopat/tahat dvě postavy, ať si udělají do swampu - drop+buff - nebo buff + bouchací výbavu. Osobně preferuji výbavu 2v1. Nebaví me přehazovat. Šamani mají výhodu, a to takovou že nejsou na žádné jiné postavě závislí. Stačí jen vědět jak na něj. Beztak si buffa musíte udělat, pokud nechcete být odkázáni na druhé. Pvp bez něj taky nejde. Tak co řešit?
Shrnuto, podtrženo - každý by chtěl dokonalou Ekuru bez lagů, bugů, chyb a podobně. Lidi, užívejte si tu hru i s tímhle, protože to prostě dělá hru hrou. Nikde není psáno ani dáno, že se pvp systém nezlepší, třeba nás gm tým překvapí.
Přeji hezký den a příjemnou hru.
Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 12:47:21
od rudlaninja
Entarián. Nová mapa s novými možnosťami. Bežať polhodiny nemusíš ak očistuješ svatyni (ja bežím len 29 min lebo sa portujem ku skřetom). Zabugovaná nie je, len sú inak robené cesty ku kosterním vzorkom (asi si ešte nehľadal tajné lokácie v základných mapách). V tejto mape nie len bez dračího šamana človek leží na 2 rany (ja konkrétne len na 1). Počul si už o tímovej spolupráci? To je obrovská výhoda že viacerí ničíte tú istú príšeru, že ide rýchlejšie dole a zároveň aj niečo získate ako odmenu. Na druhej strane sa človek moc nechce deliť, je pravda? Preto sa veľa ľudí sťažuje, ale keby našli 2-3 parťákov v hre, s ktorými si nadropujete (preto bol HG robený ako tímová mapa, hoci sa nájdu jedinci, ktorí to tam zvládajú bez problémov).
Patrně Entarian moc nechodíš,jinak by si sám/sama zjistil, že se tam v týmu chodí.Jenže ne vždy se podaří mít čas ve stejnou dobu tak se tam chodí i solo.Dřív nebyl problém se skupinou 4 hráčů si na podiu stáhnout 3-4 skupiny včera jsme to byli otestovat 3 hráči v proměně +buff a braly jsme to po jedné skupce protože víc nešlo i když sekají 3 vždy se mobové otočí proti tomu kdo bere nejvíc a logicky,když se všichni otočí na jednoho hráče tak lehne protože to neudrží nepomůžou ani požehy. Tady jde o to,že pár dní zpět to bylo v pořádku fungovalo to jak má a najednou to nejde?Tak kde je chyba.Tu nejde o to jak si psal chyba sem chyba tam,tu jde o to že ta chyba tam někde je.Ono samo sebou se to nepokazilo a nezměnil útok ani rychlost monster leda snad že by někde vykradli někomu arzenál z novou výbavou a přezbrojily se na nás

Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 13:22:09
od ondra852
Dle meho nazoru to bylo na Ekure nejzabavnejsi a nejhratelnejsi pred pridanim swampu a za dob, kdy se bezne bojovalo v male a velke svate risi. Zadna nesmyslna omezeni vstupu do map, clovek prisel chtel si uzit hru, nalogoval se a sel mlatit prisery. V te dobe mel kazdy sanci si uzit za par dnu/tydnu hrani nejake PvP a najit si "herni kamarady" co jsou na tom stejne jako oni. Dnes pokud nekdo zacne s cilem, ze si chce uzit PvP, tak pokud neni nerd, ktereho zivi rodice za to, ze sedi 20 hodin denne u PC, tak muze na nejake PvP zapomenout a nebo jit nakupovat na facebook.
Vsechny updaty jako je pridani swampu, hg, entarianu jsou udelane tak, ze clovek nemuze zapnout hru a jit delat ve hre neco zabavneho. Vzdy je stup do mapy omezen necim co hracum jako jsem ja znechucuje hru jako jsou ruzne casove omezeni, behani velke dalky apod. Nechapu proc do lvl 100 je vsude normalne pristup bez jakehokoliv omezeni a od lvl 100 nemuze clovek nikam bez toho aniz by ho neco omezovalo. Kombinace veci jako jsou karma, biolog, zrucnost, herbareni a techto omezeni vstupu do map pro levely 100+ dle meho nazoru hrozne snizuje pocet hracu, kteri by jinak na serveru hrali. Tenhle system je delan presne pro ty nejvetsi zavislaky co u toho budou sedet 16 - 20 hodin denne a ne, ze si zajdou zahrat na chvili po praci/skole a podle toho ta komunita tak mnohdy vypada. Vetsina hracu by tu pro par yangu prodala svoji rodinu na organy.
Uprime mi reknete kdo rad beha bez kone nekde jak sasek 15 minut. Proc nejde unikatni jezdecka zvirata pouzit tam, kam clovek bezi nejdele a nejvice by je tam vyuzil? Koho bavi ve swampu prebirat nesmyslny drop? Komu prijde super system, ze v nejoblibenejsi mape jde o sekani stovek mobu najednou a kdo nema procesor s dobrym vykonem na jedno jadro, tak nema sanci? Kdo je radeji, ze vstup do vsech map pro vyssi levely je nejak omezen a misto uzivani si nejakeho boje se pulku herniho casu resi kraviny kvuli vstupu do mapy? Kdo je rad, ze se podelal system CB a mala svata tak, aby nemohli hraci s mensim levelem chodit bojovat? Komu prijde, ze mrenka je vhodna pro spestreni PvP? Komu prijde super, ze vsechny mapy od lvl 100 jsou stavene na tom mit draciho samana se 100% buffem?
Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 14:43:07
od strangerino
Nemůžu jinak než souhlasit tady s Ondrou...
Posledních pár let ta komunita lidí zde na Ekuře celkem upadá... Je opravdu velký problém oslovit nějaké hráče, aniž by to nebyl někdo, koho jste oslovili pár minut zpět... Na serveru je sice spousta postav, ale opravdu jenom postav... Většina hráčů v dnešní době vlastní 3-5 postav - průměrně, což se dá považovat i za nevýhodu pro menší, či nově začínající hráče, vzhledem k tomu, že právě tito hráči začínají na polobossích a posléze se přesouvají do metinlandu či bosslandu, kde se snaží vydělat, jenže spousta velkých levelů má malé dropery, kterými obsadí všechna výdělečná místa a tím pádem jsou začínající hráči bez jakékoliv šance na výdělek... Útočit na takové lidi nemá smysl, protože pak si na každý channel postaví jednu postavu a budou vám ze života dělat peklo a nenechají vás jakkoliv si zahrát... Je to sice věc proti, které se asi zakročit nedá, ale jak jsem již řekl, je to celkem velkým omezením pro začínající hráče.
Další věcí jsou mapy a updaty.
Ano, server potřebuje čas od času nějakou novinku, aby udržel hráče a přivedl nové, ale 99,9% updatů jsou zaměřeny pouze na vysoké levely... Začalo to swampem a pokračovalo HGčkem... Proč se všechny mapy dělají pro vysoké levely (100+, 120+)? Proč se prostě neudělá nějaká mapa, která by sloužila i pro menší hráče? Takhle se akorát každý musí hnát za levelem, aby mohl kamkoliv vkročit a vystoupit tak ze stereotypu, který spočívá převážně pouze v mlácení meteorů... Dřív zde byla "Malá Svatá" a kde té je konec?
To samé kasíno, které jsem zmiňoval v jednom z mých příspěvků... Je sice hezké, že tým se snaží přidávat nové věci, ale zároveň nám bere věci, které jsme jako komunita měli rádi, byly to jedny z nejlepších map... Člověk, když přišel z práce, tak si chvilku sedl k PC a šel si zabít pár lidí do malé svaté, protočit pár žetonů do kasína a měl radost, že i třeba něco vyhrál... I kdyby to měl být jeden prut 2kk, tak prostě byla tam ta radost z toho, že člověk něco vytočil a nemusel tak jenom mlátit příšery a nebo postávat na náměstí...
Osobně zde hraji od samého počátku serveru a mohu s klidem na duší říct, že první updaty byly velmi povedené a tým za ně chválím, ale jakmile se dostal do hry swamp a 100% buff, tak už to šlo prudce dolu...
Swamp nehorážně zničil ekonomiku serveru a z původních cen jsou nyní přemrštěná čísla...
Pamatuji si doby, kdy kámen +6 vyšel člověka na 20kk a kameny duše se lovily z vody, protože nikdo nechtěl zbytečně utrácet, tak Pčkoval tímhle způsobem... A jak je to nyní? Kámen +6 100kk +/- a lovení kamenů duše? Kdepak! V dnešní době hráč vezme mamince kreditku a jde kupovat yangy za realnou měnu, což je další bod, který tu ekonomiku serveru neskutečně níčí...
Prostě jsem toho názoru, že tým by se měl více zaměřit na vyrovnanost mezi hráči než na přidávání novinek pro velké levely...
Dokonce mě i napadlo, že by se mohl trošku zredukovat stávající systém... Hráčům ubrat buff na maximální hodnotu 80%, snížit dmg příšerám ve swampu, snížit jejich počet a tím pádem i hardwarovou náročnost a umožnit i menším postavám zažít něco nového a né jen bezhlavě levelovat, aby mohly vkročit do swampu, kde stejnak zjistí, že jim to jejich počítač nezvládá... Nevím, jak by to nesla komunita, kdyby se tohle všechno zredukovalo, ale dle mého názoru, by to byl dobrý krok vpřed a částečný zásah do ekonomiky serveru... Výdělky ve swampu by nebyly, tak velké a ceny by nebyly, tak přmrštěné, protože by si to většina hráčů dovolit ani nemohla... A to je přesně bod, který by pomohl i nově začínajícím hráčům... Ceny by byly nižší a tím pádem dostupnější pro začátečníky.
Re: Update 2.3
Napsal: sob 04. bře 2017 15:15:07
od Pajik
strangerino píše:Nemůžu jinak než souhlasit tady s Ondrou...
Posledních pár let ta komunita lidí zde na Ekuře celkem upadá... Je opravdu velký problém oslovit nějaké hráče, aniž by to nebyl někdo, koho jste oslovili pár minut zpět... Na serveru je sice spousta postav, ale opravdu jenom postav... Většina hráčů v dnešní době vlastní 3-5 postav - průměrně, což se dá považovat i za nevýhodu pro menší, či nově začínající hráče, vzhledem k tomu, že právě tito hráči začínají na polobossích a posléze se přesouvají do metinlandu či bosslandu, kde se snaží vydělat, jenže spousta velkých levelů má malé dropery, kterými obsadí všechna výdělečná místa a tím pádem jsou začínající hráči bez jakékoliv šance na výdělek... Útočit na takové lidi nemá smysl, protože pak si na každý channel postaví jednu postavu a budou vám ze života dělat peklo a nenechají vás jakkoliv si zahrát... Je to sice věc proti, které se asi zakročit nedá, ale jak jsem již řekl, je to celkem velkým omezením pro začínající hráče.
Další věcí jsou mapy a updaty.
Ano, server potřebuje čas od času nějakou novinku, aby udržel hráče a přivedl nové, ale 99,9% updatů jsou zaměřeny pouze na vysoké levely... Začalo to swampem a pokračovalo HGčkem... Proč se všechny mapy dělají pro vysoké levely (100+, 120+)? Proč se prostě neudělá nějaká mapa, která by sloužila i pro menší hráče? Takhle se akorát každý musí hnát za levelem, aby mohl kamkoliv vkročit a vystoupit tak ze stereotypu, který spočívá převážně pouze v mlácení meteorů... Dřív zde byla "Malá Svatá" a kde té je konec?
To samé kasíno, které jsem zmiňoval v jednom z mých příspěvků... Je sice hezké, že tým se snaží přidávat nové věci, ale zároveň nám bere věci, které jsme jako komunita měli rádi, byly to jedny z nejlepších map... Člověk, když přišel z práce, tak si chvilku sedl k PC a šel si zabít pár lidí do malé svaté, protočit pár žetonů do kasína a měl radost, že i třeba něco vyhrál... I kdyby to měl být jeden prut 2kk, tak prostě byla tam ta radost z toho, že člověk něco vytočil a nemusel tak jenom mlátit příšery a nebo postávat na náměstí...
Osobně zde hraji od samého počátku serveru a mohu s klidem na duší říct, že první updaty byly velmi povedené a tým za ně chválím, ale jakmile se dostal do hry swamp a 100% buff, tak už to šlo prudce dolu...
Swamp nehorážně zničil ekonomiku serveru a z původních cen jsou nyní přemrštěná čísla...
Pamatuji si doby, kdy kámen +6 vyšel člověka na 20kk a kameny duše se lovily z vody, protože nikdo nechtěl zbytečně utrácet, tak Pčkoval tímhle způsobem... A jak je to nyní? Kámen +6 100kk +/- a lovení kamenů duše? Kdepak! V dnešní době hráč vezme mamince kreditku a jde kupovat yangy za realnou měnu, což je další bod, který tu ekonomiku serveru neskutečně níčí...
Prostě jsem toho názoru, že tým by se měl více zaměřit na vyrovnanost mezi hráči než na přidávání novinek pro velké levely...
Dokonce mě i napadlo, že by se mohl trošku zredukovat stávající systém... Hráčům ubrat buff na maximální hodnotu 80%, snížit dmg příšerám ve swampu, snížit jejich počet a tím pádem i hardwarovou náročnost a umožnit i menším postavám zažít něco nového a né jen bezhlavě levelovat, aby mohly vkročit do swampu, kde stejnak zjistí, že jim to jejich počítač nezvládá... Nevím, jak by to nesla komunita, kdyby se tohle všechno zredukovalo, ale dle mého názoru, by to byl dobrý krok vpřed a částečný zásah do ekonomiky serveru... Výdělky ve swampu by nebyly, tak velké a ceny by nebyly, tak přmrštěné, protože by si to většina hráčů dovolit ani nemohla... A to je přesně bod, který by pomohl i nově začínajícím hráčům... Ceny by byly nižší a tím pádem dostupnější pro začátečníky.
Osobně bych nějaké redukce nedělal, komunita by to nesla věřím špatně (vč. mě). Spíše bych doladil chyby v mapách (lagy) a poté se konečně zaměřil na menší hráče (taktéž jsem několikrát zmiňoval na foru), nějakou mapku pro ně, kde si zadropují, vydělají. Možná dokonce nahnat hráče do původních map by nebylo na škodu, hráči by si tam pak tolik zřejmě nepřekáželi (kdyby se zvýšil spawn meteorů).
V této situaci si ani nedokáži představit pořádný nárust hráčů na Ekuře, neboť už takhle se podívám právě do swampu, ezoterici -> totálně plno na všech chčkách (4 místa, kde se dá sekat lepší množství), ano dá se jít třeba na orky nicméně ne, když se plní expertka..
Zkrátka, asi je zde i málo místa, v cido jak si jde někdo dropnout, nějaký ňouma (slyšel jsem, že převážně ondra rád..) ho sundá, ano je to pvp mapa, ale opět, neustále někdo je, takže pokud se někdo nedomluví s králem, nebo jím není, tak si příliš mapek nedropne. Nedokáži si představit, situaci v entarianu ve hradu, když se tam začne cpát větší množství hráčů, se začnou kosti ještě tam, rušit si proměny apod. PvM hráč zde moc klidu ani v podstatě nemá, leda v HG. V tom swampu jsou ty lagy opravdu k vzteku, pustím si film, swampím a v půlce swamp odcházím, jelikož mi mizí pruty ze země, kvůli lagům.
Opravdu jsem vděčný za to, co pro nás team udělal, nicméně než vyloženě nové věci, by to chtělo doladit stávající + když už něco nového, tak pro nováčky.
(nevím, jestli to je smůlou, nicméně kdysi dávno jsem dropil na úlomkách, vysvobození, měl jsem jich třeba 200 a kosti tam bývali, ještě před půl rokem, než jsem prodal pvmko do keri, jsem měl okolo 2k úlomků a padl mi náhrdelník 1 a hromada střepů, zkrátka se to ani nevyplatilo, nevím, jestli se to upravovalo či mám jenom smůlu, ale jestli se s tím taky nějak lehce hlo, určitě to pocítili i další.)
P.S. Neřekl bych, že je akutní někde kupovat yangy na černém trhu, hraji zde dlouho a za dobu, co hraji jsem poznal pár "nováčků", kteří to zvládli i bez tohoto nakupování, upřímně těm ostatním, kteří musí běžet na černý trh a nakupovat, aby byli "nej" ve hře, přeji jen blokaci, sice z toho jiní hráči něco mají, přesto si myslím, že i kdyby tyto prachy byly kolovány přes ekuru, mohli jsme být "vývojem" úplně jinde.