v PVM viem že bol zrušený a berie plnohodnotné čísla.
Ďakujem s pozdravom Vraker

Na vzdálenost účinného mířeného dostřelu nějaký snos větrem a pokles rychlosti nemá téměř vliv na průraznost střely. Pokud je luk dostatečně silný na to, aby střela probila brnění, pak je jedno jestli to brnění je ve vzdálenosti 30 nebo 50 metrů.pikasek píše:zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické
Odstranění postihu DMG za vzdálenost při střelbě z luku v boji proti monstrům (PvM) je věc, kterou jsem si prosadil.Vr4ker píše:No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ?![]()
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.
A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil![]()
PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny.