Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
Creatiwe
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18. kvě 2017 15:21:14
Dal poděkování: 180 poděkování
Dostal poděkování: 72 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Creatiwe » sob 03. bře 2018 11:34:00

MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.
GAME OVER
*DARKO*

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 12:03:00

Creatiwe píše: sob 03. bře 2018 11:34:00
MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.

ale chápeš to že tím by se zrušila možnost mít buff postavy ve válce říší že?
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ovechkin » sob 03. bře 2018 12:46:31

Pálit z bezpečí respu vesele a bez nebezpečí vlastní smrti je vůči soupeřům ne právě v duchu fair-play, jak píše CaptainFt ve svém návrhu. Ostatně toto podobné je vidět u dálkařů i na volném prostoru, kde stojí nejlépe za svými spolubojovníky a střílejí. Pokud zaútočíš extra na něj, tak to vyřeší praporem a bere do zaječích. . poté, když vidí, že jsi jej nechal . .vrací se na své původní místo za záda svých spolubojovníků a s radostí s povedeného únikového manévru střílí dál a hlavně pozdaleka :help: Setkal jsem se i s tím, že se povedlo jednoho takového sundat a ve vteřině mi blikalo pm :D pry jsem zbabělec že mám set na jeho charakter. Ve skutečnosti jsem měl univerzální sadu na všechny. .to jen on měl místo obran útoky. . No alespoň stojí na bitevním poli a dělá na co má odvahu . .no budiž :D To s tím střílením z respu už je vyšší level umění války :roll: K dokonalosti tvého návrhu Capitane by bylo střílení, kouzlení z respu úplně bloknout. .jednoduše se napíše upozornění při pokusu vystřelit : Z tohoto místa nemůžeš zaútočit. Tak jak to je tuším na náměstí. Lidově řečeno je potřeba vystrčit zadek z domečku, pokud chceš jako s někým vůbec bojovat. Mithra zde podotknul : nechodit k respum blízko. .no také řešení , ale když pozorujeme průběh válek , tak se bojuje hlavně u nich. Úterní mapa je sice často nazývána jako běhací, ale stejně se boje konají zase jen u respů. Neni vidět, že by se čekalo a uprostřed arény, až nepřítel přijde
na souboj. Možná ty oběžné uličky vedoucí k nepřátelům kdyby vubec nebyly a byly by jen delší skalní soutěsky vedoucí pouze do středové skalní arény mohlo by to vytahnout ony střelce dálkového typu z respu, pokud chtějí nějaké ty CB získat. Ale to je jen takový malý nápad, který jsem si dovolil k tvému návrhu připojit děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 13:04:19

Rozhodně taky jedna z možností kompletní bloknutí kouzel jak pro ně z respu do lidí co stojí před a pro nás kteří s tím více méně nic neuděláme (momentálně). Ale stále stoupnou si před ten spawn kousek a jakmile uvidí že po nich někdo útočí zalezou z5 na spawn a až toho dotyčný nechá a budou se moci vrátit tak to udělají znova pořád a pořád dokola, ale i přesto je to taky jedna z možností, která by aspoň částečně vyřešila. Proto finální verze by byla zaútočíš buď z respu kde se ti PvP ochrana zruší na 10s a nebo z před respu s tím, že když se vrátíš na resp. a zaútočil si na někoho tak stále pvp ochrana se objeví dejme tomu až po 5s do té doby bude těch 5s budeš být stále moci napaden.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 13:31:58

Napadla mě ještě jedna možnost jak by mapy mohly být udělány. Příkládám screen - je v něm něco málo nakresleno sice musely by se udělat nové mapy, ale tak to by snad nebyl takový problém. Je tam napsáno barvy červená, modrá a žluta by byly spawny. Hnědé ohraničení by bylo místo pro buffy tak aby si je každé mohl nastavit tak jak by chtěl ovšem nesměl by stoupit do bitevního pole, nebylo by cesty z5. S postavy, které válčí by vstoupily na bitevní pole ovšem bylo by možné, když by hráči s postavami zašli ke hranici kde mají buffa a mohly by se nabuffovat s tím, že by nemohly hranicí projít z5 do bezpečí, ale museli by se nabuffovat při možném napadením nepřátelským bojovníkem. Mapa by nebyla obrovská byla by tak akorát aby se hráči viděli jakmile se spawnou, každý hráč by si nějakým portem určoval místo kde se chce spawnovat u buffa nebo tak... Zámek na port by bylo možné měnit pozice ovšem bylo by ohraničení kde max. se může spawnout tedy nemohl by se spawnout např. na místě spawnu pro jiné říše. Snad jsem to napsal tak aby to bylo k pochopení.
Ekura mapa válek..jpg

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » sob 03. bře 2018 16:12:35

Tak predevsim,
Valka risi je kolektivni event a jde v nem v prvni rade o vitezstvi rise. K tomu prispivaji jak bojovnici v poli, tak strelci z respawnu a dokonce i ti co jen stoji, ale poctive buffuji. Kazdy svym vlastnim dilem. Pokud bojujes u vlastniho respu (predpokladam, ze jsi v tu chvili v mensine), pak ti strelec kryjici ti zada, velmi usnadni boj. Mas tedy daleko vetsi sanci nekoho zabit. Rovnez to mas bliz do boje. Je li tva rise v presile, pak pravda asi pobezis dal a u nepratelskeho reapawnu jsi zasypavan sipy, ale je jen tva volba jak blizko se k respawnu pustis. Vzdyt te nikdo nenuti behat na dostrel. A pokud se nebudou bojovnici na blizko poustet na dostrel, pak strelci bud budou bezmocne koukat nebo budou muset take do otevreneho pole. A tam jsou razem v nevyhode, pokud nejsou kryti svou pechotou. Takhle to je od pocatku valecnictvi. A system tezka pechota vpredu, strelci za ni, se s jistymi obmenami pouziva prakticky dodnes. Co tedy na systemu menit? Leda taktiku.
Pokud bych mel ja osobne napsat svuj navrh na potrebnou zmenu ve valkach risi, pak by se jednalo o odmenu pro buffery. Nikoliv ty co trpce stoji a cekaji nez jejich uzivatel umre, ale pro ty postavy, na nichz hraci opravdu celou valku poctive podporuji svymi buffy ostatni postavy. Ovsem tohle nejak smysluplne a nezneuzitelne navrhnout je orisek, ktery jsme zatim nerozlouskli.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 16:20:49

@ TronikDark « sob 4:17 pm »
Ten Evilov a) návrh je super to by bola paráda valky bez bufu len z obranama za pokus by to stalo zákaz bufovania vo valke za mna👍🏻
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » sob 03. bře 2018 17:04:58

Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 17:13:51

yatchman píše: sob 03. bře 2018 17:04:58 Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Ale hrad můžeš furt nějakým stylem dobít,spawn ne :D
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 18:04:58

To já si myslel že ve válce říší jde hlavně o zábavu a až potom o výhru říše. Taktika je taková jaká je. S tím že v momentálním systému se nahrává dálkovým postavám v každém směru, taky proto je tu hodně hráčů hraje. A nikdo s tím nic nechce dělat, protože je podle vás válka takto v pořádku. Napíšu to narovinu nagivujte si postavy kompletně načtené s max. obranami atkp. a jděte si tu válku zkusit a až potom tu má cenu něco psát, protože si to vyzkoušíte na vlastní kůži, jak ty války vypadají a na co se tam hraje a hlavně jakým stylem. Doporučuji právě to čekání opodál od spawnu - pochopíte pak proč. Dále odměna pro buffy nevadí mi to, ale když už jste přidali tu blokaci těch buff kouzel mimo skupinu tak nevím proč to chcete řešit až teď upřímně pochybuji, že se tu najde ještě pár lidí co jdou ztrácet čas do války buffováním, když si můžou zajít kerindor a něco vydělat a tvořit prostě si hrát, aby se pak do těch válek mohli dostat sami a bojovat. A tahat sem bojové taktiky, které se vedou v realitě. Todle je prostě jenom hra, která vás má bavit. Vzhledem k tomu že ekura není P2W ovšem i být klidně může. Tak by to především mělo být fair play aspoň v těch válkách řiší, které mají sloužit k tomu aby jste si zabojovali a rozhodně ne k čekání na někoho jestli se rozhodne vylézt to můžeme stát ve městě a čekat tam než se tam někdo ukáže a bude chtít bojovat s tím že si tam sice nezískáme CB, které tu každý hráč řeší. Trošku vám přiblížím to čekání, když bych se držel dál od spawnu jak to vypadá - stojím čekám přiběhne dálková postava útočí na vás z dálky jakmile jí to chcete vrátit obrátí se a utíká na spawn za dalšíma tragédama, kde pak na vás začne útočit celá ta nesmrtelná skupinka, takže se musíte zase vrátit opodál a znova udělá ta dálková postava a vy budete mít ten samí reflex jí to vrátit a pořád dokola. Ovšem, když už je jich dostatečný počet tak se i rozhodnou něco zkusit a vy jdete po té dálkové postavě tak ta začne zase utíkat na spawn a útočit do vás z bezpečné zóny. Takže mi vysvětlete, kde v tomto momentálním chodu válek říší je ta zábava. Nabídl jsem návrh = útoč ze spawnu 10s bez pvp ochrany, útoč z předspawnu s tím že utečeš na spawn pvp ochrana nebude fungovat ještě 5-10s. Spawn je něco jako hrad? Tak v tom případě mi vysvětli proč hrady byli nějakým stylem dobytelné a spawn nelze nijak narušit? :) A nové mapy pro války říší by taky nevadily, přece jen už tu pár slušných roků jsou ty samé jedna je běhací a nudná a právě dosti využívaná na to útočení ze spawnu, druhá ta zimní je v pohodě a je to na ní zabavnější, a třetí písková ta je zase moc obrovská, rozhodně by neuškodilo tu mapu zmenšit aby bylo více akce a zábavy.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline eMco