Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 18:20:28

Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Theopizit
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Theopizit » pon 05. bře 2018 12:17:23

TronikDark píše: sob 03. bře 2018 18:20:28 Dobre by bolo aby se nedalo útočiť zo spawnu aby ste museli z neho vybehnúť ak chcete útočiť ak chce niekto prispieť do valky nesmie bojovať zo spawnu
Jsem jednoznačně proti. Lidé by tam schválně čekali s útoky (jiná říše) a zabíjeli lidi co vybíhají ze spawnu a nemají plné životy. Lehko se to dá zneužít.

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 13:29:13

Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 05. bře 2018 16:30:18

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
To už bych viděl potenciál v tom, že by po válce byl odměněn nějakým počtem člověk, co měl největší DPS (poškození za sekundu). :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » pon 05. bře 2018 16:58:21

ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
Hraju, protože jsem debil...

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » pon 05. bře 2018 20:38:09

yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » pon 05. bře 2018 21:57:53

Spoiler:
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 20:38:09
yatchman píše: pon 05. bře 2018 16:58:21
ShiBaall píše: pon 05. bře 2018 13:29:13 Podle mě by se mělo zapracovat spíš na zatraktivnění současných válek. Jeden z největších problémů vidím v tom, že poslední rána bere vše.
Nebylo by tedy špatné, kdyby fungovala asistence, aby nějaký ten bod dostali všichni, kdo se na zabití konkrétního hráče podíleli.
Stejně tak, pokud někdo vezme ranec, ale posledí ránu dá slabší hráč, měl by brát větší odměnu ten, kdo dává větší dmg.

Tak by mohli získat odměnu i hráči, kteří nehrají tak dlouho. Větší motivace by mohla zvednout účast.
No nevím, pokud ve válce jde o zabíjení hráčů nepřátelské říše, samozřejmě je třeba odměnit pouze toho, kdo daného hráče zabil, proto se dávají body za zabití. Nelze automaticky předpokládat, že hráč, který jinému hráči ubral 90% životů, bude v této aktivitě pokračovat a hráče dorazí.
Bylo by i divný, kdybych jako bušil do hráče, který intenzivně houbuje, sebral mu dohromady klidně 100k hp, on potom zalezl na resp na 10 minut a po dalších pěti minutách, co se vrátil do hry, by jej někdo zabil a mně najednou naskocily body. Dalo by se to pochopit, kdyby to fungovalo tak, že hráč má na jeden život daný počet bodů, které nelze doplnit a po jejichž vyčerpání daná postava zemře. V tu chvíli by se to mohlo brát tak, že jsem ho poranil a mám zásluhu na jeho smrti. Pokud ale do hráče našiju obrovskou dmg, on přežije, uteče, obnoví se a jede od znova, po nějaké době zemře, tak bych měl dostat body? To mi přijde jako nesmysl.

Navíc by to ve válce vypadalo tak, že by každý bušil do každého, přestože by věděl, že jej prostě v dané situaci nezabije. Spoléhal by na to, že do něj dá dostatečnou dmg a jakmile protivník zemře klidně na opačném konci mapy, dostane body za "spoluzabiti". Byl by v tom ukrutny bordel.
To s 90% jsem nepochopil. Nedává mi ta úvaha smysl.
Proč to ale zbytečně komplikuješ, když je to snadné. Vyběhne s respu, umře. Kdo se na tom podílel, dostane nějaký ten bod, kdo ho zabil, dostane trochu víc. Vběhne na resp, nuluje se to.
Vem si, že do někoho bušíš, vezmeš mu 3/4 života nebo i víc a pak přiběhne další hráč a vezme mu tu zbylou trošku. Pro tebe z toho nic nekouká, přestože jsi se na zabití podílel větší měrou. Bylo by spravedlivé, pokud by jsi byl též odměněn.
Vidim v tom motivaci, jak se i slabší hráč, který je na začátku může dotat k pár bodíkům a být tak více motivován.
Otázka je, jestli je něco takového ve hře proveditelného. Jsou hry, kde tenhle systém normálně funguje a lidi se tam rubou jak vzteklý.
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

ShiBaall
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 66
Registrován: pát 29. říj 2010 17:44:02
Bydliště: Králikárna
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 20 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ShiBaall » úte 06. bře 2018 9:08:17

Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
[/quote]
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » úte 06. bře 2018 12:14:23

ShiBaall píše: úte 06. bře 2018 9:08:17
Spoiler:
Mě osobně se zrovna tohle moc nezdá. Vzhledem k tomu, že postava je až do smrti plně efektivní, pak ten kdo udělí poslední ránu ji teprve vyřadí z boje. Krom toho všechny útoky mečem či obouruční zbraní mají v okolí postavy plošný dosah. Tedy postava neuděluje dmg jen vybranému soupeři, ale i všem okolostojícím. Pokud by byl zaveden systém "mám bod ze všeho co jsem i jen trefil" pak se tu zvedne vlna kritiky ze strany ninjů, že je to unfair, neboť šíp trefí vždy jen jednu postavu. Stejně tak dýky nemají takový dosah jako meče. A meče zaostávají dalece za obouručními zbraněmi i co do rozsahu stranového.
Zažil jsem kdysi situaci, kdy po nějakou dobu byla Svatá nastavená tak, že se v ní při smrti neztrácely CB. Šly pouze získat. Vypadalo to tam tak, že tam pobíhaly postavičky i bez pvp výstroje a víceméně se pouze pletly pod nohy těm co bojovali. Zvedla se proti tomu tehdy hodně velká vlna kritiky ze strany komunity. Předpokládám, že zavedení navrhovaného systému by bylo podobné. CB "zadarmo" a ještě by se tam motaly postavy, co ve válce nemají z pohledu výstroje vlastně co dělat. Na to jsou CB příliš lákavou odměnou.
Většina prvnotních myšlenek má samozřejmě své mouchy. Myslim, že by se to dalo víc vypilovat. Těch řešení je určitě dost. Např. časové omezení. Byl by nesmysl, aby se přičetl bod i ve chvíli, kdy se někdo dotkl jiného hráče před 5 minutama. Nebo minimální způsobené poškození, aby nebyla odměna za jediné švihnutí.
Je to určitě složitěší a nevím, jak je to proveditelné.

Další, co by se mohlo udělat a bylo by to asi jednodušší, je dát té válce nějaký cíl. Jiný, než nasbírání co největšího počtu zabití. Například každá říše může mít něco k obraně, co by muselo být zničeno. Dal by se použít třeba boss. Hráči by tak používali nejen pvp, ale i pvm. Nabídlo by to nové možnosti, jak si udělat výbavy a využívat i další bonusy. A i větší spolupráci a komunikaci.
Nebo naopak mohou být na mapě body k obsazení a bránění. Něco podobného už tu bylo v podobě vajec, jestli se nepletu a lidem se to líbilo.
Znamenalo by to komplet překopat combat systém. A to už vlastně tvoříš jinou hru.
A pleteš se. Války o vejce, tedy jak psávala Rusila "vaječina", byl nejvíc haněný koncept v historii Válek říší na Ekuře. Proto byl také nahrazen.
Ono když se na to podíváš s nadhledem, tak vzhledem k možnostem koordinace je koncept, kdy vezmeš dav a necháš ho seřezat se na jednom plácku bez nějakých složitých taktik, to nejlepší co se dá vymyslet. Něco jiného by samozřejmě byly války cechovní, kde už máš přece jen ucelenou a mnohdy sehranou menší skupinku. Tam už by se dalo vymýšlet i něco složitějšího. Pro války říší bych viděl snad ještě nějaký boj o území ve stylu "zaber oblast a udrž ji". Ale i tak si myslím, že většině jde spíš o to, dostat co nejvíc CB a být na nejlepších místech tabulky. A k tomu je open aréna asi nejlepší. Všechno ostatní už jen rozptyluje.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

XBuffvsechX
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od XBuffvsechX » úte 06. bře 2018 12:18:34

Ten nápad s územím "Capture the flag" (např.) by se mohl využít. Dostat 10CB za přenesení vlajky na dané území. Určitě by se to dalo nějak promyslet, aby to byla stále bitka o nejvíc CB, ale aby si i ti, co nemají zrovna nejlepší eq a neumírali, tak zapojili do války přenosem vlajky na dané území a tam ho strážit nějakou dobu.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018 :fight:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Betty « sob 9:13 am »
Tabule se asi neopravila? Po relogu se znovu ukáže čas, který se odečítá ale před relogem či třeba portem už to psalo že se muže jít hledat :D Případně stačí odjet a už je tam zase najednou čas :D
@ schvarz « pát 9:46 pm »
8mi, 2ěma, 1ednou a já nevim co ještě
@ schvarz « pát 9:46 pm »
čekám na den, kdy se lidi naučí psát číslovky
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?

Who is chatting

offline Mionix 
offline eMco