Stránka 3 z 5

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 11:34:00
od Creatiwe
MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 12:03:00
od MostEVILEK
Creatiwe píše: sob 03. bře 2018 11:34:00
MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.

ale chápeš to že tím by se zrušila možnost mít buff postavy ve válce říší že?

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 12:46:31
od ovechkin
Pálit z bezpečí respu vesele a bez nebezpečí vlastní smrti je vůči soupeřům ne právě v duchu fair-play, jak píše CaptainFt ve svém návrhu. Ostatně toto podobné je vidět u dálkařů i na volném prostoru, kde stojí nejlépe za svými spolubojovníky a střílejí. Pokud zaútočíš extra na něj, tak to vyřeší praporem a bere do zaječích. . poté, když vidí, že jsi jej nechal . .vrací se na své původní místo za záda svých spolubojovníků a s radostí s povedeného únikového manévru střílí dál a hlavně pozdaleka :help: Setkal jsem se i s tím, že se povedlo jednoho takového sundat a ve vteřině mi blikalo pm :D pry jsem zbabělec že mám set na jeho charakter. Ve skutečnosti jsem měl univerzální sadu na všechny. .to jen on měl místo obran útoky. . No alespoň stojí na bitevním poli a dělá na co má odvahu . .no budiž :D To s tím střílením z respu už je vyšší level umění války :roll: K dokonalosti tvého návrhu Capitane by bylo střílení, kouzlení z respu úplně bloknout. .jednoduše se napíše upozornění při pokusu vystřelit : Z tohoto místa nemůžeš zaútočit. Tak jak to je tuším na náměstí. Lidově řečeno je potřeba vystrčit zadek z domečku, pokud chceš jako s někým vůbec bojovat. Mithra zde podotknul : nechodit k respum blízko. .no také řešení , ale když pozorujeme průběh válek , tak se bojuje hlavně u nich. Úterní mapa je sice často nazývána jako běhací, ale stejně se boje konají zase jen u respů. Neni vidět, že by se čekalo a uprostřed arény, až nepřítel přijde
na souboj. Možná ty oběžné uličky vedoucí k nepřátelům kdyby vubec nebyly a byly by jen delší skalní soutěsky vedoucí pouze do středové skalní arény mohlo by to vytahnout ony střelce dálkového typu z respu, pokud chtějí nějaké ty CB získat. Ale to je jen takový malý nápad, který jsem si dovolil k tvému návrhu připojit děkuji za pochopení a přeji hezký den.

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 13:04:19
od CaptainFt
Rozhodně taky jedna z možností kompletní bloknutí kouzel jak pro ně z respu do lidí co stojí před a pro nás kteří s tím více méně nic neuděláme (momentálně). Ale stále stoupnou si před ten spawn kousek a jakmile uvidí že po nich někdo útočí zalezou z5 na spawn a až toho dotyčný nechá a budou se moci vrátit tak to udělají znova pořád a pořád dokola, ale i přesto je to taky jedna z možností, která by aspoň částečně vyřešila. Proto finální verze by byla zaútočíš buď z respu kde se ti PvP ochrana zruší na 10s a nebo z před respu s tím, že když se vrátíš na resp. a zaútočil si na někoho tak stále pvp ochrana se objeví dejme tomu až po 5s do té doby bude těch 5s budeš být stále moci napaden.

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 13:31:58
od CaptainFt
Napadla mě ještě jedna možnost jak by mapy mohly být udělány. Příkládám screen - je v něm něco málo nakresleno sice musely by se udělat nové mapy, ale tak to by snad nebyl takový problém. Je tam napsáno barvy červená, modrá a žluta by byly spawny. Hnědé ohraničení by bylo místo pro buffy tak aby si je každé mohl nastavit tak jak by chtěl ovšem nesměl by stoupit do bitevního pole, nebylo by cesty z5. S postavy, které válčí by vstoupily na bitevní pole ovšem bylo by možné, když by hráči s postavami zašli ke hranici kde mají buffa a mohly by se nabuffovat s tím, že by nemohly hranicí projít z5 do bezpečí, ale museli by se nabuffovat při možném napadením nepřátelským bojovníkem. Mapa by nebyla obrovská byla by tak akorát aby se hráči viděli jakmile se spawnou, každý hráč by si nějakým portem určoval místo kde se chce spawnovat u buffa nebo tak... Zámek na port by bylo možné měnit pozice ovšem bylo by ohraničení kde max. se může spawnout tedy nemohl by se spawnout např. na místě spawnu pro jiné říše. Snad jsem to napsal tak aby to bylo k pochopení.
Ekura mapa válek..jpg

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 16:12:35
od Mithra
Tak predevsim,
Valka risi je kolektivni event a jde v nem v prvni rade o vitezstvi rise. K tomu prispivaji jak bojovnici v poli, tak strelci z respawnu a dokonce i ti co jen stoji, ale poctive buffuji. Kazdy svym vlastnim dilem. Pokud bojujes u vlastniho respu (predpokladam, ze jsi v tu chvili v mensine), pak ti strelec kryjici ti zada, velmi usnadni boj. Mas tedy daleko vetsi sanci nekoho zabit. Rovnez to mas bliz do boje. Je li tva rise v presile, pak pravda asi pobezis dal a u nepratelskeho reapawnu jsi zasypavan sipy, ale je jen tva volba jak blizko se k respawnu pustis. Vzdyt te nikdo nenuti behat na dostrel. A pokud se nebudou bojovnici na blizko poustet na dostrel, pak strelci bud budou bezmocne koukat nebo budou muset take do otevreneho pole. A tam jsou razem v nevyhode, pokud nejsou kryti svou pechotou. Takhle to je od pocatku valecnictvi. A system tezka pechota vpredu, strelci za ni, se s jistymi obmenami pouziva prakticky dodnes. Co tedy na systemu menit? Leda taktiku.
Pokud bych mel ja osobne napsat svuj navrh na potrebnou zmenu ve valkach risi, pak by se jednalo o odmenu pro buffery. Nikoliv ty co trpce stoji a cekaji nez jejich uzivatel umre, ale pro ty postavy, na nichz hraci opravdu celou valku poctive podporuji svymi buffy ostatni postavy. Ovsem tohle nejak smysluplne a nezneuzitelne navrhnout je orisek, ktery jsme zatim nerozlouskli.

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 16:20:49
od TronikDark
@ TronikDark « sob 4:17 pm »
Ten Evilov a) návrh je super to by bola paráda valky bez bufu len z obranama za pokus by to stalo zákaz bufovania vo valke za mna👍🏻

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 17:04:58
od yatchman
Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 17:13:51
od MostEVILEK
yatchman píše: sob 03. bře 2018 17:04:58 Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Ale hrad můžeš furt nějakým stylem dobít,spawn ne :D

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 18:04:58
od CaptainFt
To já si myslel že ve válce říší jde hlavně o zábavu a až potom o výhru říše. Taktika je taková jaká je. S tím že v momentálním systému se nahrává dálkovým postavám v každém směru, taky proto je tu hodně hráčů hraje. A nikdo s tím nic nechce dělat, protože je podle vás válka takto v pořádku. Napíšu to narovinu nagivujte si postavy kompletně načtené s max. obranami atkp. a jděte si tu válku zkusit a až potom tu má cenu něco psát, protože si to vyzkoušíte na vlastní kůži, jak ty války vypadají a na co se tam hraje a hlavně jakým stylem. Doporučuji právě to čekání opodál od spawnu - pochopíte pak proč. Dále odměna pro buffy nevadí mi to, ale když už jste přidali tu blokaci těch buff kouzel mimo skupinu tak nevím proč to chcete řešit až teď upřímně pochybuji, že se tu najde ještě pár lidí co jdou ztrácet čas do války buffováním, když si můžou zajít kerindor a něco vydělat a tvořit prostě si hrát, aby se pak do těch válek mohli dostat sami a bojovat. A tahat sem bojové taktiky, které se vedou v realitě. Todle je prostě jenom hra, která vás má bavit. Vzhledem k tomu že ekura není P2W ovšem i být klidně může. Tak by to především mělo být fair play aspoň v těch válkách řiší, které mají sloužit k tomu aby jste si zabojovali a rozhodně ne k čekání na někoho jestli se rozhodne vylézt to můžeme stát ve městě a čekat tam než se tam někdo ukáže a bude chtít bojovat s tím že si tam sice nezískáme CB, které tu každý hráč řeší. Trošku vám přiblížím to čekání, když bych se držel dál od spawnu jak to vypadá - stojím čekám přiběhne dálková postava útočí na vás z dálky jakmile jí to chcete vrátit obrátí se a utíká na spawn za dalšíma tragédama, kde pak na vás začne útočit celá ta nesmrtelná skupinka, takže se musíte zase vrátit opodál a znova udělá ta dálková postava a vy budete mít ten samí reflex jí to vrátit a pořád dokola. Ovšem, když už je jich dostatečný počet tak se i rozhodnou něco zkusit a vy jdete po té dálkové postavě tak ta začne zase utíkat na spawn a útočit do vás z bezpečné zóny. Takže mi vysvětlete, kde v tomto momentálním chodu válek říší je ta zábava. Nabídl jsem návrh = útoč ze spawnu 10s bez pvp ochrany, útoč z předspawnu s tím že utečeš na spawn pvp ochrana nebude fungovat ještě 5-10s. Spawn je něco jako hrad? Tak v tom případě mi vysvětli proč hrady byli nějakým stylem dobytelné a spawn nelze nijak narušit? :) A nové mapy pro války říší by taky nevadily, přece jen už tu pár slušných roků jsou ty samé jedna je běhací a nudná a právě dosti využívaná na to útočení ze spawnu, druhá ta zimní je v pohodě a je to na ní zabavnější, a třetí písková ta je zase moc obrovská, rozhodně by neuškodilo tu mapu zmenšit aby bylo více akce a zábavy.