Stránka 1 z 1

Sklad se dvěma okny

Napsal: úte 22. srp 2017 15:59:42
od schvarz
Sklad alias Total Commander
Ahoj všichni.
Pokud máte rádi pořádek a systém ve svých věcech, pak jste určitě na pokraji šílenství při třídění předmětů v metinu. Dneska jsem si reorganizoval sklad a stálo mě to hromadu úsilí, času, slz, potu i krve. Během té půl hodiny přesouvání předmětů jsem přemýšlel, jak by to šlo zlepšit.

Provedení
Po tom, co jsem skončil, jsem alt-tabnul na plochu a uviděl ikonu Total Commanderu. V tom momentu mě to trklo. Způsob, jakým mnohonásobně usnadnit a zlepšit fungování se skladem. Total commander vypadá takhle:
Spoiler:
Obrázek
Jde o to, že máte dvě různé složky otevřené vedle sebe, abyste mezi nimi mohli přesouvat soubory a zkrátka lépe fungovat, než neustále alternovat mezi první a druhou. Chtěl bych tenhle způsob aplikovat i na herní sklad.
Ukázka:
Spoiler:
Obrázek
Fakt moc se omlouvám, využil jsem svých omezených schopností v gimpu a pomocí nástroje klonování jsem spáchal něco, za co by se měl stydět i největší grafik amatér, ale účel to snad splní.
Zkrátka zavést možnost tlačítkem otevřít i druhé okno skladu, tím pádem by přesouvání věcí bylo o mnoho jednodušší.
Tuto funkci bych pomocí např. nějaké šipky rád zavedl i u inventáře.


Přístupnost
Co se přístupnosti týče, navrhoval bych sklad zavést jako možnost pro všechny. Přijde mi to jako velké zpříjemnění a zlepšení zážitku ze hry.
Případnou implementaci této funkce i do inventáře bych asi podmínil vlastnictvím VIP prémia, protože to už je opravdu velká pohodlnost, za kterou by asi kde kdo rád zaplatil.

Jsem rozhodně otevřen vašim připomínkám a úpravám mého návrhu. Je to opravdu jednoduchý a nenapadá mě žádná stinná stránka, neboť tuto funkci jako "přílišné usnadnění hry" nepovažuji, ač velká část hráčů takto mnoho návrhu škatulkuje :)

Váš Sien :)

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: sob 26. srp 2017 23:58:16
od BublinkaPaja
Návrh se mi opravdu líbí. A zavést to jako součást VIP je surový nápad! Já osobně bych měla o důvod víc pro ro, abych si VIP koupila. :roll:

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: ned 27. srp 2017 1:36:26
od MostEVILEK
No bezva! Dálší navrh který je prakticky k ničemu ... překliknutí okna skladu nepovažuji za problém. To je jako by jsi chtěl,aby jsi například nemusel chodit k biologoj odevzdavat item ale kliknout na nějaký ,,ukol" po levé straně a odevzdat ho tím. Za mě rozhodně né naprostá zbytečnost.

BublinkaPaja píše:Návrh se mi opravdu líbí. A zavést to jako součást VIP je surový nápad! Já osobně bych měla o důvod víc pro ro, abych si VIP koupila. :roll:

Příjde ti tohle jako málo důvodu koupit si VIP?

Biolog a jeho výzkumy - v okně s úkoly je zobrazen čas, za jak dlouho bude možno opět odevzdat předmět a počet již odevzdaných předmětů.
Trénink koně - netřeba se obávat smůly, každý trénink koně bude s VIP premiem úspěšný.
Mapy pokladu - neomezený čas pro vykopání pokladu. Již se tak nestane, že by Vás někdo předběhl. Navíc vykopete o něco více lahviček, než obvykle.
Herbaření - u zasazených bylinek se již nemusíte obávat jejich uschnutí. Můžete jít v klidu spát s tím, že druhý den bude možno je otrhat čerstvé. Také se zobrazí čas zbývající do sklizně.
Temné vězení - vlastník VIP premia je osvobozen od poplatku za vstup.
Lovecké úkoly jsou při odevzdání odměněny bonusem ve výši 10% BZK navíc.
Karma - čas, kdy je možno donést další předmět, je zobrazen v okně s úkoly včetně počtu již donesených esencí.
Zručnost - s aktivním VIP premiem Makamito informuje o tom, kolik předmětů je třeba odevzdat, než bude postup na další úroveň jistá.
Swamp - délka účinku opičí krve je prodloužena o dalších 30 minut. Navíc na vlastníky VIP premia neplatí kouzla, která zabraňují teleportování ke strážci hory.
Haegeron - vlastník VIP premia získává každý den jeden vstup zdarma.
Tavba rudy je s aktivním prémiem úspěšnější.
Knihy misí - s aktivním VIP premiem obdržíte vždy všechny 3 typy odměn (exp, drop, yang)
Manželství - rychlejší získávání bodů lásky z příšer a také vyšší maximální možný zisk z jednotlivých složek bodů lásky.
Tržnice - při odchodu z obchodní mapy je hráči ponechán Hedvábný raneček, aby jej mohl použít i ve městech.
Yangbomby - všechny takto rozkutálené Yangy se s aktivním VIP samy posbírají do inventáře.
Recepty - všechna NPC vám umožní nahlédnout do knihy receptů, které je u nich možno využít.
Entarian (mapa) - po vstupu do Entarianu získá hráč na 16 hodin možnost bezplatného odchodu a návratu do mapy.
Sběratelské úkoly Lv. 120 až 160 - doba čekání na výrobu třaskaviny je zkrácena z jedné hodiny na 15 minut.
Sbírání šípů - pokud má postava nasazený toulec, šípy sebrané ze země jsou automaticky umístěny do něj.
Výměna úlomků - výměna úlomků je rychlejší, protože hráč dostává předměty rovnou do inventáře, bez nutnosti potvrdit hlášku NPC (to musí udělat pouze 1x za 2 hodiny).
Odpočet času - u vybraných akcí je zobrazen odpočet času pro lepší informovanost hráče (z map např. Swamp, Temné vězení a Dračí sluj, z předmětů například Sféra s démonem).

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: ned 27. srp 2017 3:42:31
od Diabolkaa
Mně vždy spíš vadilo, že když jsem chtěl přesunout velké množství předmětů z/do skladu, musel jsem nejdříve kliknout na daný předmět, pak kurzor myši přesunout na políčko , kam jsem ho chtěl přesunout, a pak znovu kliknout. Když si šel člověk vyprázdnit sklady na pár postavách zasebou, tak ho pak z toho dlouhého přesouvání pěkně bolela ruka. :lol:

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: ned 27. srp 2017 10:51:08
od megac
a u hráčov ktorý hrajú v najmenšom rozlíšení (800x600) by to vyzeralo ako? myslím že do takého okna sa ani 2 skladové stránky nevojdú skôr by som prijal nejakú klávesovú skratku napr držať ctrl a klikať na intemy a tie by sa hádzali do inventára a nemusel by si pokaždé presúvať :hello:

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: ned 27. srp 2017 12:37:14
od schvarz
Spoiler:
MostEVILEK píše:No bezva! Dálší navrh který je prakticky k ničemu ... překliknutí okna skladu nepovažuji za problém. To je jako by jsi chtěl,aby jsi například nemusel chodit k biologoj odevzdavat item ale kliknout na nějaký ,,ukol" po levé straně a odevzdat ho tím. Za mě rozhodně né naprostá zbytečnost.

BublinkaPaja píše:Návrh se mi opravdu líbí. A zavést to jako součást VIP je surový nápad! Já osobně bych měla o důvod víc pro ro, abych si VIP koupila. :roll:

Příjde ti tohle jako málo důvodu koupit si VIP?

Biolog a jeho výzkumy - v okně s úkoly je zobrazen čas, za jak dlouho bude možno opět odevzdat předmět a počet již odevzdaných předmětů.
Trénink koně - netřeba se obávat smůly, každý trénink koně bude s VIP premiem úspěšný.
Mapy pokladu - neomezený čas pro vykopání pokladu. Již se tak nestane, že by Vás někdo předběhl. Navíc vykopete o něco více lahviček, než obvykle.
Herbaření - u zasazených bylinek se již nemusíte obávat jejich uschnutí. Můžete jít v klidu spát s tím, že druhý den bude možno je otrhat čerstvé. Také se zobrazí čas zbývající do sklizně.
Temné vězení - vlastník VIP premia je osvobozen od poplatku za vstup.
Lovecké úkoly jsou při odevzdání odměněny bonusem ve výši 10% BZK navíc.
Karma - čas, kdy je možno donést další předmět, je zobrazen v okně s úkoly včetně počtu již donesených esencí.
Zručnost - s aktivním VIP premiem Makamito informuje o tom, kolik předmětů je třeba odevzdat, než bude postup na další úroveň jistá.
Swamp - délka účinku opičí krve je prodloužena o dalších 30 minut. Navíc na vlastníky VIP premia neplatí kouzla, která zabraňují teleportování ke strážci hory.
Haegeron - vlastník VIP premia získává každý den jeden vstup zdarma.
Tavba rudy je s aktivním prémiem úspěšnější.
Knihy misí - s aktivním VIP premiem obdržíte vždy všechny 3 typy odměn (exp, drop, yang)
Manželství - rychlejší získávání bodů lásky z příšer a také vyšší maximální možný zisk z jednotlivých složek bodů lásky.
Tržnice - při odchodu z obchodní mapy je hráči ponechán Hedvábný raneček, aby jej mohl použít i ve městech.
Yangbomby - všechny takto rozkutálené Yangy se s aktivním VIP samy posbírají do inventáře.
Recepty - všechna NPC vám umožní nahlédnout do knihy receptů, které je u nich možno využít.
Entarian (mapa) - po vstupu do Entarianu získá hráč na 16 hodin možnost bezplatného odchodu a návratu do mapy.
Sběratelské úkoly Lv. 120 až 160 - doba čekání na výrobu třaskaviny je zkrácena z jedné hodiny na 15 minut.
Sbírání šípů - pokud má postava nasazený toulec, šípy sebrané ze země jsou automaticky umístěny do něj.
Výměna úlomků - výměna úlomků je rychlejší, protože hráč dostává předměty rovnou do inventáře, bez nutnosti potvrdit hlášku NPC (to musí udělat pouze 1x za 2 hodiny).
Odpočet času - u vybraných akcí je zobrazen odpočet času pro lepší informovanost hráče (z map např. Swamp, Temné vězení a Dračí sluj, z předmětů například Sféra s démonem).
Jo, důvodů pro dropa lvl 61 je to málo, protože ten užije v lepším případě 3 výhody. Stejně si ho ale koupím, protože sbírání yangbomb mě připravuje o hromadu času. Kdežto mým skladem na dropovi projde opravdu hodně předmětů a organizování u toho není málo.

Když chci přendat 10 předmětů ze stránky I na stránku II, musím 39x kliknout a pokaždý přetahovat kurzor dolů na listování stránkami a potom zase zpět. Přetáhnout takový předmět a nějak organizovaně ho uložit trvá 2-3 vteřiny. Při možnosti otevření oken dvou se tenhle čas zkrátí na polovinu, možná i na třetinu. Při přendavání 100 předmětů (plná stránka skladu) by tedy místo 4-5 minut byla 1,5-2 minuty. Docela rozdíl pro mě.

Používat Total Commander tě taky nikdo nenutí, přesto jej většina lidí, co s počítači a prostředím Windows denně pracuje a funguje, využívá. Nebo nějaký podobný file manager na podobné bázi.

Jo a mohl jsi to dát alespoň do spoileru a citace, když jsi to zkopíroval, ale to je jen můj názor.

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: ned 27. srp 2017 13:16:49
od MostEVILEK
Diabolkaa píše:Mně vždy spíš vadilo, že když jsem chtěl přesunout velké množství předmětů z/do skladu, musel jsem nejdříve kliknout na daný předmět, pak kurzor myši přesunout na políčko , kam jsem ho chtěl přesunout, a pak znovu kliknout. Když si šel člověk vyprázdnit sklady na pár postavách zasebou, tak ho pak z toho dlouhého přesouvání pěkně bolela ruka. :lol:


To nejsi sám. Nicméně to už se hlasilo když se to zavedlo... myslím že bylo napsáno že se to opraví ... ale že to není priorita takže asi tak nějak no..

Re: Sklad se dvěma okny

Napsal: ned 27. srp 2017 18:59:37
od schvarz
megac píše:a u hráčov ktorý hrajú v najmenšom rozlíšení (800x600) by to vyzeralo ako? myslím že do takého okna sa ani 2 skladové stránky nevojdú skôr by som prijal nejakú klávesovú skratku napr držať ctrl a klikať na intemy a tie by sa hádzali do inventára a nemusel by si pokaždé presúvať :hello:
Já bych Tě poprosil, abys znovu přečetl ten návrh a prohlédl si ten obrázek, neboť by sis ušetřil psaní příspěvku :D

Píšu, že to druhé okno by defaultně otevřený nebylo, pouze by ve skladovém okně přibylo tlačítko "Otevřít II. okno", které by mělo tu funkci otevření okna navíc. V okně navíc by potom opět bylo tlačítko na zavření daného okna.

Co se týká rychlejšího přesouvání věcí do skladu, bylo by to opravdu fajn, píšu o tom TADY.