Stránka 1 z 1

Ticket na prodanem účtu

Napsal: úte 13. bře 2018 16:17:04
od yatchman
Zdravím,
stalo se tu někomu, že poslal ticket z účtu, který vzápětí prodal? Včera večer jsem totiž psal ticket z účtu, který jsem hned potom prodal přes HM a nevím, jakým způsobem se to teď bude řešit. Nějaké tipy a postřehy, případně odborný názor pana Mithry?

Re: Ticket na prodanem účtu

Napsal: úte 13. bře 2018 16:42:34
od Mithra
Odborný názor pana Mithry je takový, že napiš tiket znovu z jiného účtu.

Odpověď na původní tiket sice v takovém případě přijde na e-mail, na kterém se prodaný účet nacházel, ale už na ni nebudeš moct nijak reagovat, protože k odeslání odpovědi bys potřeboval přihlášení na účtu, který již neužíváš.

Obecně doporučuji v situaci, kdy máte na supportu odeslaný tiket s něčím opravdu důležitým k řešení, účet nenabízet na HM ani neměnit e-mail.