Zdravím,návrh je prostý ... momentalně značka na mapě vypadá nějak takto ...
já navrhuji aby měla vzhled podle toho jaký tam je alchymista ( na tavení rudy )
nějak takto :
Usnadnilo by to hru všem hračům co chtějí něco přetavit,nováčkům nevidím žádné - . Budu rád když dáte NE aby jste napsali co vám vadí. Díky
Cechovní pozemky - označení na mapě
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Cechovní pozemky - označení na mapě
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
-
- Čestný člen
- Příspěvky: 489
- Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
- Dal poděkování: 99 poděkování
- Dostal poděkování: 1049 poděkování
Re: Cechovní pozemky - značení
Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.
Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.
Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.
Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.
Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.
Po technické stránce by to asi problém být nemusel.
Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.
Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.
Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.
Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.
Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.
Po technické stránce by to asi problém být nemusel.
Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Cechovní pozemky - značení
Samozřejmě že Váš návrh je lepší ale je to tím že jste v Týmu a víte co je možné a co neni. Můj návrh je myslím si lehký na provedení. Samozřejmě pokud je to snadné udělat co navrhujete tak ať se klidně udělá to .Mithra píše: ↑úte 17. dub 2018 19:56:49 Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.
Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.
Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.
Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.
Po technické stránce by to asi problém být nemusel.
EDIT by Mithra: Tohle není přece soutěž o tom, kdo má lepší návrh. Já ho jenom maličko rozvinul. Třeba se najde někdo, kdo vymyslí ještě něco lepšího. Jen si dovoluji upozornit, že jsem nenapsal, že je to snadné. Napsal jsem že by to nemusel být problém, čímž bylo míněno, že to půjde nějak udělat. Změnit obrázky by bylo samozřejmě jednoduché, ale ono aby to mělo smysl, tak se to musí také automaticky aktualizovat.
Edit: jisté že to není soutěž ale taky by bylo dobré se zamyslet jestli je časově náročnější můj nebo váš návrh. Musíme brát v potaz ,,cena/výkon".
Edit by Mithra: V okamžiku, kdy se GA rozhodnou (tedy pokud se rozhodnou), že na tom začnou pracovat už to časově nebude tak rozdílný. Spíš je otázka, jakou bude tohle mít prioritu.Ale jako návrh to určitě špatný není.
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
-
- Lv.4
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv 20. srp 2015 11:31:11
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 16 poděkování
Re: Cechovní pozemky - značení
Spoiler:
Mithra píše: ↑úte 17. dub 2018 19:56:49 Já v tom vidím jednu zásadní nevýhodu a to právě pro nováčky.
Mapa teď ukazuje rozložení cechovních pozemků a značka s vlaječkou je dostatečně výstižná. Mám obavu, že pokud místo téhle značky uvidí nováček značku pro taveninu, snadno si to zamění třeba s tím, že v tom místě může kopat příslušnou rudu.
Esteticky to také není žádná sláva.
Tedy bych si dovolil navrhnout úpravu a možná malé vylepšení.
Úprava by tedy spočívala v tom, že by na mapě byly klasické vlaječky. Pokud by se na příslušnou vlaječku najelo myší zobrazil by se klasicky název cechu, který má pozemek v užívání a pod názvem by bylo to zobrazení taveniny, pokud je na pozemku alchymista + vedle něj i zobrazení příslušného kováře jako piktogram.
Současný vzhled mapy by to tedy nijak nenarušilo, ale požadované informace by šly získat jednodušeji, než objížděním pozemků.
Ještě k tomu asi dodám, že daleko zajímavější by byla úprava atlasu na webu hry, kde by se mohlo toto nechat zobrazit komplet přes filtr. Rovněž by si tam hráč mohl nechat zobrazit tyto informace i bez toho, aby musel s postavou do konkrétní mapy cestovat.
Po technické stránce by to asi problém být nemusel.
Pokud bych ale myslel především na to, že se jedná o RPG hru, pak daleko příhodnější by byla NPC, která by stála ve městě a za drobný obolos by herní postavě prozradila (i třeba značkou na mapě) destinaci konkrétního hledaného alchymisty. Nebo by rovnou zobrazila mapu (mapy) kde se alchymista nalézá.
Pak by rozhovor mohl vypadat asi takhle:
PC - Zdarec hledám kde bych přetavil rudu
NPC - Zdař, jo to seš tu rychtyk. A která by to měla být? Znám všechny alchymisty v okolí a pokud mi dáš na pivko, řekněme 5000 yang, tak ti prozradím kde ho hledat.
Po odkliknutí by se zobrazil seznam jednotlivých alchymistů kde by si hráč vybral a dostal by informaci v podobě oné zobrazené mapy.
Edit: Citace vložena do spoileru.
/Avery
- FluffyHero
- Lv.19
- Příspěvky: 236
- Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
- Dal poděkování: 127 poděkování
- Dostal poděkování: 164 poděkování
Re: Cechovní pozemky - značení
Já s Evilovým návrhem nesouhlasím, příjde mi to jako zbytečnost, nicméně Mithruv dodatek při najetí na značku aby to zobrazilo alchymistu + druh kováře je ideální řešení
Důvod proč nesouhlasím je, že mi to přijde jako zbytečná složitost na aplikování, pokud se nepletu jen obyčejný výpis by měl být jednodušší na provedení + by bylo divné, když na tom pozemku nic není, že by tam vlajka vůbec nebyla a jako výhoda VIP je to asi ideální, přece jen je to další "nepotřebné" zpříjemnění hry
Důvod proč nesouhlasím je, že mi to přijde jako zbytečná složitost na aplikování, pokud se nepletu jen obyčejný výpis by měl být jednodušší na provedení + by bylo divné, když na tom pozemku nic není, že by tam vlajka vůbec nebyla a jako výhoda VIP je to asi ideální, přece jen je to další "nepotřebné" zpříjemnění hry
Pomůcka: Cechovní alchymisti
-
- Lv.26
- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 73 poděkování
- Dostal poděkování: 128 poděkování
Re: Cechovní pozemky - značení
Dobrý nápad, ale úprava nápadu ktorú napísal mithra sa mi páči viac, po "najetí" miší na vlajku na mape by zobrazilo alchymistu a piktogramom aj kovára. Hlasujem za áno
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
ddavidd « sob 10:27 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Suko201 « sob 3:39 pm »
@
Sirrey « pát 9:44 pm »
@
TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@
Mionix « pát 4:45 pm »
@
Sirrey « pát 8:45 am »
@
Sirrey « pon 3:41 pm »
@
NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@
Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@
Sirrey « sob 3:39 pm »
@
Akemos « sob 5:59 am »
@
goddamnbary « pát 12:16 pm »
@
gagefranjo « pát 8:31 am »
@
Mionix « pát 7:51 am »
@
JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@
noxforko « čtv 8:56 pm »
@
Obter!vr « čtv 8:51 pm »
@
noxforko « čtv 8:42 pm »
@
Obter!vr « čtv 8:37 pm »
@
noxforko « čtv 8:33 pm »
@
noxforko « čtv 8:28 pm »
@
gagefranjo « čtv 8:12 pm »
@
Mionix « čtv 3:08 pm »
@
TheDobbyk « stř 11:51 pm »
@
cleo « stř 9:16 pm »
@
gagefranjo « stř 8:22 pm »
@
gagefranjo « stř 8:21 pm »
@
Mionix « stř 8:03 pm »
@
cleo « stř 7:26 pm »
@
Mionix « stř 5:48 pm »
@
noxforko « stř 2:40 pm »
@
Suko201 « stř 10:04 am »
@
Suko201 « stř 10:03 am »
@
Suko201 « stř 10:02 am »
@
noxforko « stř 6:51 am »
@
Suko201 « úte 10:33 pm »
@
RendyO8 « úte 6:12 pm »
@
Suko201 « úte 5:56 pm »
@
Suko201 « úte 5:55 pm »
@
Mionix « úte 4:35 pm »
@
Mionix « úte 4:34 pm »
@
noxforko « úte 1:25 pm »
@
noxforko « úte 1:21 pm »
@
Suko201 « úte 10:47 am »
@
Suko201 « úte 10:47 am »
@
Mionix « úte 7:58 am »
@
noxforko « pon 8:19 pm »
@
RAMHH « pon 5:15 pm »
@
RAMHH « pon 1:47 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
@
Akyl26 « ned 10:14 pm »
@
cleo « ned 7:19 pm »
@
Mionix « ned 3:41 pm »
@
Mionix « ned 3:36 pm »
@
Mionix « ned 3:34 pm »
@
Akyl26 « ned 3:05 pm »
@
Mionix « ned 3:03 pm »
@
cleo « ned 12:11 pm »
@
Akyl26 « ned 12:06 pm »