Stránka 1 z 1
Převedení SD na jiný účet
Napsal: stř 13. čer 2018 22:56:52
od ElPatron3
Zdravím, mám účet na kterém mám sd a rád bych si je převedl na jiný,jenže ten mi dal kamarád který to už léta nehraje,tudíž ktomu nemám email a ani nevím heslo ke skladu takže nemůžu nic vystavit na blackmarket..moje otázka zní.. Jde to nějak jinak převést?Děkuji.
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: stř 13. čer 2018 23:02:44
od crazy8
nie - Pokud uživatel nemá přístup ke svému emailu, ztrácí tak přístup ke svému účtu.
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: stř 13. čer 2018 23:23:14
od ElPatron3
Musí to nějak jít jinak ne?

Přece jsem ten účet neexpil zbytečně.. :/
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: čtv 14. čer 2018 0:08:46
od crazy8
kúpiť SD

ešte môžeš skúsiť z iného účtu napísať na support a požiadať o zmenu emailu daného účtu + dobré dôveryhodné odôvodnenie, nemyslím si že ti GM zmenia mail, neviem prečo robia hráčom takto napriek ja som to skúšal 3 roky po sebe stále ten istý účet presunúť na svoj mail, a stále boli proti kvôli niečomu inému, ale za pokus to aj tak stojí.
Ešte môžeš skúsiť poprosiť kamoša nech si spomenie aké heslo v tedy používal, alebo poskúšať pár základných hesiel

Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: čtv 14. čer 2018 5:09:30
od Mithra
ElPatron3 píše: ↑stř 13. čer 2018 23:23:14
Musí to nějak jít jinak ne?

Přece jsem ten účet neexpil zbytečně.. :/
Obavam se, ze jsi ho zbytecne expil. Sdileny ucet, ke kteremu registrovany uzivatel ( coz mimochodem je stale ten tvuj kamarad, i kdyz ti ucet,jak pises, dal) nema pristupove udaje a navic na nem nehraje, je asi nejhorsi mozna kombinace. Na support ani nepis. S timhle by nic nesvedl ani Rakosnicek. Muze zkusit napsat ten tvuj kamarad, ale pokid na uctu dlouhodobe nehraje, pak je sance temer rovna nule.
Jedina moznost je, ze si vzpomenete na heslo od IS skladu. Protoze na samotny prodej na BM e-mail potreba neni.
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: čtv 14. čer 2018 12:02:16
od crazy8
Mithra píše: ↑čtv 14. čer 2018 5:09:30
ElPatron3 píše: ↑stř 13. čer 2018 23:23:14
Musí to nějak jít jinak ne?

Přece jsem ten účet neexpil zbytečně.. :/
Obavam se, ze jsi ho zbytecne expil. Sdileny ucet, ke kteremu registrovany uzivatel ( coz mimochodem je stale ten tvuj kamarad, i kdyz ti ucet,jak pises, dal) nema pristupove udaje a navic na nem nehraje, je asi nejhorsi mozna kombinace. Na support ani nepis. S timhle by nic nesvedl ani Rakosnicek. Muze zkusit napsat ten tvuj kamarad, ale pokid na uctu dlouhodobe nehraje, pak je sance temer rovna nule.
Jedina moznost je, ze si vzpomenete na heslo od IS skladu. Protoze na samotny prodej na BM e-mail potreba neni.
Keď ťa tu už mám, skúsim nezdržovať a len rýchla otázka. Vy vidíte logy, a ak sa na účet počas určitého obdobia prihlasujem len z jedného PC a jednej IP tak by ma zaujímal ten dôvod prečo takúto zmenu emailu neschválite?
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: čtv 14. čer 2018 12:21:02
od Mithra
crazy8 píše: ↑čtv 14. čer 2018 12:02:16
Mithra píše: ↑čtv 14. čer 2018 5:09:30
ElPatron3 píše: ↑stř 13. čer 2018 23:23:14
Musí to nějak jít jinak ne?

Přece jsem ten účet neexpil zbytečně.. :/
Obavam se, ze jsi ho zbytecne expil. Sdileny ucet, ke kteremu registrovany uzivatel ( coz mimochodem je stale ten tvuj kamarad, i kdyz ti ucet,jak pises, dal) nema pristupove udaje a navic na nem nehraje, je asi nejhorsi mozna kombinace. Na support ani nepis. S timhle by nic nesvedl ani Rakosnicek. Muze zkusit napsat ten tvuj kamarad, ale pokid na uctu dlouhodobe nehraje, pak je sance temer rovna nule.
Jedina moznost je, ze si vzpomenete na heslo od IS skladu. Protoze na samotny prodej na BM e-mail potreba neni.
Keď ťa tu už mám, skúsim nezdržovať a len rýchla otázka. Vy vidíte logy, a ak sa na účet počas určitého obdobia prihlasujem len z jedného PC a jednej IP tak by ma zaujímal ten dôvod prečo takúto zmenu emailu neschválite?
Protoze to schvalit nemusime. Pravidla v tomto smeru hovori zcela jasne. Nemas pristup k registracnimu e-mailu, nemas ani narok na podporu v pripade problemu. Je jen nase dobra vule, ze se temito zalezitostmi vubec zabyvame a jedno z nasich internich pravidel je takove, ze pokud ma GM jakoukoliv, byt sebemensi pochybnost, prevod neschvali a neuskutecni. Proto je take vsude pripominano, ze uzivatel ma dbat na to, aby mel aktivni registracni e-mail a mel k nemu pristup. Obzvlast u uzivatelu bydlicich na Slovensku je takovy prevod dost problematicky, nebot tamni provideri meni IP adresy casteji nez fusekle. A nez abychom riskovali, ze v takto citlivych vecech udelame chybu a uskutecime prevod uctu, ktery by pak byl treba v budoucnu pripadnym puvodnim uzivatelem napaden, radeji ucet neprevadime. Pokud je tam 100% jistota nemame s tim problem a uzivatelum se snazime vyhovet.
Konkretni pripady na foru ovsem neresim. Od toho je support.
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: čtv 14. čer 2018 13:35:36
od disaster1591
Ja by som mal k tomuto tematu jedno otazocku ak mozem: na.jednom ucte mam tiez uz stary e-mail a nemam.k nemu pristup. Pre vysvetlenie.ono to je asi uz aj 6-7rokov stare ucet bol registrovany na portal post.sk ale on zmenil majitela(kupil to dennik sme) a neviem.ci da vsetky maily nerusili alebo tam bola niaka kratka doba na to aby si majitelia preregistrovali ten mail a ostal im zachovany. Ja.som to samozrejme nevedel a s ekurou som mal prestavku cca 4-5 rokov a prednedavnom som zistil ze sa na ten mail nemozem prihlasit/uz je zruseny.Vedel by mi gm team.pomoct.v.takejto situacii?
Re: Převedení SD na jiný účet
Napsal: čtv 14. čer 2018 13:50:56
od Nix
disaster1591 píše: ↑čtv 14. čer 2018 13:35:36
Ja by som mal k tomuto tematu jedno otazocku ak mozem: na.jednom ucte mam tiez uz stary e-mail a nemam.k nemu pristup. Pre vysvetlenie.ono to je asi uz aj 6-7rokov stare ucet bol registrovany na portal post.sk ale on zmenil majitela(kupil to dennik sme) a neviem.ci da vsetky maily nerusili alebo tam bola niaka kratka doba na to aby si majitelia preregistrovali ten mail a ostal im zachovany. Ja.som to samozrejme nevedel a s ekurou som mal prestavku cca 4-5 rokov a prednedavnom som zistil ze sa na ten mail nemozem prihlasit/uz je zruseny.Vedel by mi gm team.pomoct.v.takejto situacii?
Teoreticky je možné všechno, prakticky - napište na support, jen tam můžeme posoudit konkrétní případ.