Mohl by mi někdo vysvětlit, co se stalo? Nejspíš vám zde vyjmenuji svůj osobní názor ke každému bodu, které tam TGM/GM/GA azástupci ostatních funkcí přidali.
1.Změny v oblasti válek říší
Když měl někdo buffa/heala level pod 120, a válčil za postavu 120+, jak to má nyní udělat? Má si to jakože expit naprosto zbytečně kvůli tomu, aby si jej mohl vtáhnout do války, když mu to % na buff stejně nezvýší?
Navrhoval bych možnost vybrat si s postavou od úrovně 75+, zda-li chce jít do války pro úrovně od 50 až po 120 s výjimkou toho, že pokud nebude sedět takový level, jaký je v rozmezí, tak může pouze stát na spawnu, tím by bylo možno buffovat se s postavami nižší úrovně.
Jak to bude s volbou krále a se žoldem a dalšími hodnostmi?
Podle mne je hloupost, že král nemůže být 120- ale vojevůdce může být klidně úroveň 70, sloučení válek s postavami vyšší úrovně než 110 by bylo rozumné rozhodnutí, poněvadž metin2 je o cílech, které si určíte, že chcete vykonat, a myslím si, že postavu 110 na krále by chtěl každý



Navíc nebylo domyšleno to, že do válek od levelu 110 si může z hlavní postavy hráč kdykoliv přesunout zdobené šperky například 4x 15, a smysl válek bude ažádný i pro menší levely.
Odměny pro říši a cechy
Hloupost, proč čekat na bonusy z malých válek?


Změny v herním systému (vyváženost hry)
S mřenkou by problémy nejspíš nebyly, pokaženy byly mřenky již dávno, takže tohle je oproti tomu maličkost.
2 houby za sekundu.. ve válce je to možná dobré, poněvadž se vyvarujeme postavám s makrem, ale myslel někdo na PvM? Mně a mým kamarádům se stává třeba to, že dostanou od Zorna nebo Kata kritik třeba 6x, protože ty HP prostě nestihnou dofullovat, a Zorn i Kat dávají 2 spelly hned po sobě, tudíž při většině případů umřete. Jestli jste nad touto možností nepřemýšleli, navrhuji snížení šancí na kritický zásah v mapě kolonie cidonia.
Přepracované herbaření
K tomuto se vyjadřovat nebudu, poněvadž je tam o tom jedno celé téma, ve kterém se dočtete, že je to hloupost.
Aréna přežití
Myslím si, že toto je jediný pozitivní update.
Opravy chyb a vylepšení
Nebudu se k tomu asi vyjadřovat, větší lagy než v dnešní válce jsem nikdy neměl, takže hloupost.
Plány do budoucna
-přeměna Cidonijské kolonie, protože jsme usoudili, že mix PvP a PvM není pro mnohé z Vás atraktivní, a proto ji upravíme tak, aby pasovala lépe do konceptu hry
Pokud se nepletu, Cidonijská kolinie je mapa určená na PvP, tudíž, jestli tím chcete naznačit, že tam bude nemožnost zabíjet hráče dejme tomu v příkladu mimo střed mapy(ten výběžek ve středu spawnů), Tak je to hloupost, CENA MAP ZE 140KK BY BYLA SNÍŽENA NA 70 A OKOUZLA BY MĚLY OPĚT CENU 4KK/KS.
DĚKUJI, ŽE JSTE DOČETLI AŽ SEM, A DOUFÁM, ŽE ZDE BUDOU PODOBNÉ OHLASY, JAKO JSOU MÉ.
Mějte se, váš milovaný xSaskex

